Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/03/2007 @ 14:12 ![]() | Joehoeeee!!!! Alles goed met jullie en jullie prins(es)jes??? Hier ook alles prima hoor!! Ik spreek jullie vast nog wel! doeg Caro |
| 21/03/2007 @ 20:34 chrissy | Hey Caro, Ben hier ook nog even snel. Ik zit op mijn werk (tijdelijk tot eind maart) en het is errug rustig. Alles is goed hier. David is met mijn man als ik werk en ze genieten allebei van de tijd samen. David vindt het erg leuk, want hij wordt enorm verwend. Verder is alles goed met David. Hij groeit als kool, kan al omrollen en schuifelt 's avonds zijn hele bed door voordat hij eindelijk gaat slapen. Hij ligt meestal dwars op zijn zij in zijn bedje, zo schattig! Het eten gaat ook heel goed, ik maak nu mijn eigen eten (eindelijk!) en hij vindt het heerlijk. Caro, goed zeg dat je Gudrun eigenlijk nog helemaal geen potjes hebt gegeven! Wat enorm leuk trouwens dat Gudrun kan wuiven! Ik probeer dat David ook aan te leren, maar hij snapt er niets van. Dat moet zo'n schattig gezicht zijn, zeg! En mooi dat het eten ook goed gaat. Dat van het weinig drinken herken ik echt heel erg! In het begin toen David echt goed vast voedsel ging eten (3 maaltijden per dag), moest ik echt pleiten om er een fles in te kunnen krijgen 's avonds. Gelukkig is dat nu een stuk beter en krijgt hij 3 flessen van 200ml per dag (drinkt hij niet altijd helemaal op). Hopelijk is het voor jou ook iets tijdelijks en loopt je BV niet teveel terug. Ik zie aan je banner dat je cyclussen (cycli?) nogal lang zijn, was dat normaal voor je zwangerschap ook zo of is dat nieuw? Jullie zijn dus nog niet aan het proberen voor een tweede? Bij ons begint het ook alweer te kriebelen, gek genoeg. Ik had echt niet gedacht dat ik het zo snel alweer te pakken zou krijgen. We wachten in ieder geval tot David 1 jaar is en dan gaan we ervoor. Over 2 weken ga ik weer naar acupunctuur, want ik wil voordat David 1 jaar is al stoppen met de pil (om mijn cycli een beetje goed te krijgen) en dan wil ik niet dat de endometriose terugkomt. Daar ben ik nog het bangst voor, daarom wil ik ook graag vrij "snel" weer beginnen. Dan heb ik in ieder geval wat speling voor het geval de endometriose wel terugkomt. Goed, ik ga maar weer eens wat doen. Nog 1,5 week werken en dan weer lekker thuis zijn met David voor 4 maand! Heerlijk... Toedeloe! Chrissy |
01/08/2007 @ 07:16 ![]() | Gelukkige eerste verjaardag Ninthe!!! ![]() Vieren maar hoor! Lekker kadootjes krijgen, joepie!!![]() |
06/08/2007 @ 17:28 ![]() | Caro, ik heb net je foto's zitten kijken op je profiel. Wat leuk zo'n roodharig meisje! Roos word ook een rode Roos hihihihii. O, jee huilend kind hier... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

na 6 maanden nog dat rotte gevoel

Deed Gudrun dat ook maar want er is een kindje in de opvang die bijna niets anders doet dan omrollen. Zelfs als ze in slaap probeert te geraken doet ze het.
Zo grappig om te zien. Gudrun kijkt dan naar haar, "bewegingsloos", haha! 

Ik zie het nu pas. Het is hier echt een beetje stil, maar iedereen is vast druk met de kleintjes. 
Pff, wat ongelofelijk oneerlijk. 
Ik ben er helemaal naar van. Ik vond altijd dat ze in Canada nogal overdreven waren met alle controles (zodra je je uitgerekende datum bent gepasseerd, moet je elke dag op controle komen en zodra er iets wijzigt aan de hartslag van je kindje word je ingeleid), maar als ik zo'n verhaal hoor, snap ik waarom ze hier zo angstvallig zijn.