Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/02/2007 @ 19:04 chrissy | Hallo meiden, Wat is het hier stil! Is alles goed met iedereen of zijn jullie gewoon druk met je kindjes? Ik ben weer terug vanuit Nederland en het was fantastisch. Het was enorm gezellig met mijn familie, ik mis ze nu al. De vlucht naar en van Nederland ging ontzettend goed. Tijdens de vlucht daarheen sliep David 6 van de 7 uur, half op mijn man's schoot, en half op mijn schoot. Hij huilde helemaal niet en was erg tevreden. Op de weg terug had ik gelukkig een reiswiegje, dus hij had daar lekker in gespeeld en geslapen. Dus ik had een beetje mijn handen vrij, echt lekker. David is alleen nu heel erg van slag. Hij wil niet echt eten, veel veel minder dan normaal. Hij had vannacht om 4 uur een fles gehad en gaf vervolgens de helft ervan over op mijn man. Toen was hij heel erg zielig en huilde heel veel, dus ik heb een paar uur met hem op mijn arm gezeten terwijl hij in mijn armen sliep, de lieverd. Heel zielig was hij en tegen de morgen at hij wat pap en dronk hij een hele fles water. Gelukkig maar, want hij mag natuurlijk niet uitdrogen. Goed, verder niet veel te melden. Hopelijk is alles goed met jullie en komen jullie hier nog eens een keer. Groetjes! Chrissy |
24/03/2007 @ 20:18 ![]() | Ik wil even mededelen dat ik zwanger ben van de 2e !!! Bij jullie ook een 2e in de toekomst?? groetjes ! |
| 07/04/2007 @ 12:10 | Hee meiden! Wat leuk weer van jullie te lezen, en Sabine wat geweldig dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!! ![]() Het is inderdaad heeeeel lang geleden dat ik iets van me heb laten horen (alweer, lijk ik niet te kunnen verbeteren...), het aloude smoesje: druk druk druk. Jullie zullen het waarschijnlijk wel begrijpen als moeder zijnde, je komt nauwelijks meer aan jezelf toe. En als je al even je handen vrij hebt, zijn er zoveel dingen te doen dat mailen er vaak bij inschiet. Hier gelukkig ook alles helemaal goed, Robin groeit als kool, ze is alweer 4 maanden vandaag! Echt een grote dikke baby is ze niet maar wel hartstikke gezond en heel veel lachen. Ze leert elke dag meer en ik vind het zo leuk om te zien hoe ze die sprongen maakt en steeds meer reageert op alles! Als het me lukt zal ik nog een paar foto's op mijn profiel zetten. Inmiddels ben ik ook weer aan het werk (3 dagen in de week vervangend werk op Schiphol vanwege bv, over een paar maanden weer vliegen) en ik vind het wel weer lekker. Weer andere gesprekken dan luiers en andere geluiden dan babygepruttel...Even weer 'Koosje' zijn ipv mama en dat voelt wel goed! Jullie begrijpen wel wat ik bedoel he? Robin blijft dan óf thuis met papa, óf gaat naar het KDV en vanaf volgende maand naar een gastoudergezin. Tot nu toe gaat het goed! Blij te horen dat het met jullie en jullie kids ook zo goed gaat, gaat snel he, ze zijn zo groot! En allemaal denkend of toe aan de tweede al...hier niet trouwens hoor, wij hebben besloten het bij 1 te laten gezien onze leefstijl en mijn leeftijd ook (39 alweer!) We zorgen gewoon dat Robin straks heeeel veel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt heeft, en neefjes en nichtjes veel ziet, dan hoeft ze niet eenzaam te zijn, haha! Meiden, ik moet weer moederen, Robin meldt zich weer, zie je wel dat ik veel te weinig tijd heb... Ik ga weer proberen mijn leven te beteren en vaker te schrijven, maar kan nix beloven ...Heel veel groetjes en geniet van het mooie weer met jullie ! Koosje |
24/05/2007 @ 12:39 ![]() | dames waar zijn jullie?? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

(bijna) geen kwaaltjes, toch zwanger???

.
...
! Koosje
.