volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 11/01/2008 @ 15:05 Koosje ![]() | Hoe gaat het met jullie allemaal en de kleintjes? Ben zooo benieuwd maar ik zie nooit meer iemand hier... ![]() |
| 26/10/2007 @ 20:35 koosje | Hallo dames! Even checken hoe het met jullie allemaal is...??? Gaat het goed met jullie en de kids? Nog nieuwe ontwikkelingen? Vast wel want het gaat zo supersnel met die kleintjes! Robin groeit als kool en is een heerlijk kind dat veel lacht en gelukkig niet eenkennig is (fijn ook voor mama wanneer vreemden haar aanspreken en ze meteen een big smile geeft, haha!) Ze heeft nog geen neiging om te gaan staan ofzo, zelfs kruipen wil ze nog niet echt...ze begint net een beetje te tijgeren, maar zitten doet ze al maanden. Ach ja, de een is snel met dit en de ander weer met dat, het komt allemaal wel! Ben echt benieuwd hoe het jullie vergaat, dus hoop snel weer wat te lezen! Dikke knuffel van ons en tot gauw?! Koosje en Robin |
22/07/2007 @ 12:19 ![]() | even weer een test.... Ik was opeens uitgelogd :S Ik reageer hier later ! |
24/05/2007 @ 12:39 ![]() | dames waar zijn jullie?? |
| 07/04/2007 @ 12:10 | Hee meiden! Wat leuk weer van jullie te lezen, en Sabine wat geweldig dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!! ![]() Het is inderdaad heeeeel lang geleden dat ik iets van me heb laten horen (alweer, lijk ik niet te kunnen verbeteren...), het aloude smoesje: druk druk druk. Jullie zullen het waarschijnlijk wel begrijpen als moeder zijnde, je komt nauwelijks meer aan jezelf toe. En als je al even je handen vrij hebt, zijn er zoveel dingen te doen dat mailen er vaak bij inschiet. Hier gelukkig ook alles helemaal goed, Robin groeit als kool, ze is alweer 4 maanden vandaag! Echt een grote dikke baby is ze niet maar wel hartstikke gezond en heel veel lachen. Ze leert elke dag meer en ik vind het zo leuk om te zien hoe ze die sprongen maakt en steeds meer reageert op alles! Als het me lukt zal ik nog een paar foto's op mijn profiel zetten. Inmiddels ben ik ook weer aan het werk (3 dagen in de week vervangend werk op Schiphol vanwege bv, over een paar maanden weer vliegen) en ik vind het wel weer lekker. Weer andere gesprekken dan luiers en andere geluiden dan babygepruttel...Even weer 'Koosje' zijn ipv mama en dat voelt wel goed! Jullie begrijpen wel wat ik bedoel he? Robin blijft dan óf thuis met papa, óf gaat naar het KDV en vanaf volgende maand naar een gastoudergezin. Tot nu toe gaat het goed! Blij te horen dat het met jullie en jullie kids ook zo goed gaat, gaat snel he, ze zijn zo groot! En allemaal denkend of toe aan de tweede al...hier niet trouwens hoor, wij hebben besloten het bij 1 te laten gezien onze leefstijl en mijn leeftijd ook (39 alweer!) We zorgen gewoon dat Robin straks heeeel veel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt heeft, en neefjes en nichtjes veel ziet, dan hoeft ze niet eenzaam te zijn, haha! Meiden, ik moet weer moederen, Robin meldt zich weer, zie je wel dat ik veel te weinig tijd heb... Ik ga weer proberen mijn leven te beteren en vaker te schrijven, maar kan nix beloven ...Heel veel groetjes en geniet van het mooie weer met jullie ! Koosje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

(bijna) geen kwaaltjes, toch zwanger???

en baby af
. Dan zijn ze alweer dreumessen.
.
.

...