Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/03/2008 @ 01:25 mo ![]() | nieuwe foto's geplaatst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
17/03/2008 @ 22:38 ![]() | heb gekeken en leuke foto,s hoor . Heb een hyve bericht achtergelaten |
12/04/2008 @ 10:12 ![]() | heej mo, hoe was het op cb? |
| 16/04/2008 @ 12:27 mo ![]() | alles goed op het cb ze was goed gegroeid. sorry ff kort maar druk druk. ik heb haar banner al veranderd ze is nu 9315 gr en 79.3 cm lang. liefs mo |
| 27/05/2008 @ 12:13 mo ![]() | hey jo, hoe gaat het nu met je??? ik hoop dat alles weer beter gaat. liefs mo |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Tweede miskraam en nu bang...

dus ik geniet hier van want ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan dit jaar dus hoop dat het zover komt dat wij kunnen zeggen dat we dit jaar niet komen.
.
.
JA zegt ze "was niet zo duur"!!! DUs Lullig voor de sint die opmerkingen kreeg en ook voor onze kids natuurlijk.
. MAg nu 1 keer per week zijn schoen zetten. Maar deed geen oog dicht. Iedere keer kijken of hij al was geweest. Dus zo rond kwart voor 11 dr maart wat in gedaan anders ging hij ni slapen.

.
Ach gewoon een varkensoor ofzo hoor.
. Dat zijn dingen waar een moeder iedere dag angst voor heeft en dan gebeurt het he...hoe goed je ook op let. Net als vingers tussen de deur. Je moest eens weten hoe vaak ik eerder gekrijst heb tegen iedereen die ook maar in combinatie ...beau --deur was dat ze moesten uitkijken voor zijn vingertjes bij de deur. Maar...wie doet de deur dicht als zijn vingers er daadwerkelijk tussn zitten?? IK!!!!
Ik vergeet dat gevoel ook nooit weer. Maar het groter worden gaat echt letterlijk met vallen en opstaan en voor een ander zijn kind is dat altijd te bevatten maar voor je eigen is het andere koek. Daar gaan verdriet en gevoelens bij komen en dan is dat niet meer zo makkelijk ..
Ze staan pal voor mijn raam maar nu ga ik het positief bekijken...niemand kan zomaar naar binnen loeren