< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Tweede miskraam en nu bang...

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Tweede miskraam en nu bang...
02/07/2008 @ 12:48
mo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey jo,

hoe is het????
hier lekker aan het genieten van het mooie weer!!!!
verder gaat alles goed!!!

liefs mo

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 12:22
mo

hey jo,

mij mij gaat het een beetje net zo. ik doe al wel weer dingen die eigenlijk nog niet mogen maar word dan meteen gestraft door een flink gezwollen enkel.
verder gaat het goed.
met tynisha gaat ook alles goed . ze is al echt een hele meid. een heel ondeugende meid. erg leuk!!!
ja we zijn echt op zoek ik ben dit huis eigenlijk gewoonweg zat in de winter tocht het erg (alleen dubbel glas verder niet geissoleerd)
en het word wel erg klein als er een kindje bij zou komen.
dus een grotere huiskamer en 3slaapkamers met vaste trap naar zolder waar nog eventueel een 4e kamer gemaakt kan worden.
verder weinig wensen. ja gewoon in hoogeveen rene wil niet mee naar een andere stad.dus dan maar hier.

verder geen nieuws.

beterschap daar !!!

liefs mo

[Laatst gewijzigd door mo - 08/08/2008 @ 12:56] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:44

Hoi Mo,

zie nu pas dat je ook al eerder een bericht had geschreven. Het gaat redelijk hier maar zit me op te vreten dat ik niet veel mag. MAar doe al wel dingen wat eigenlijk volgens boekje verboden is maar ik voel me goed. Neem aan dat mijn lichaam wel aan geeft wat kan en wat niet. Heeft dat ook al wel gedaan en dan doe ik gewoon weer iets rustiger. Heb nog tot 18 juni hulp.Maar gelukkig van de pijn af...ben nu wel bezig met een klacht indienen ook op aanradenb van de huisarts. Omdat ik dus waardeloos behandeld ben daar en een heel verkeerde diagnose. Als mijn nicht me niet had weggebracht naar een ander ziekenhuis was de boel mss geknapt en was ik verder van huis.

Maar ja...alles is achter de rug gelukkig.

Hoe is het met jouw? en de kleine? Alles goed op de cb las ik?
EN nieuwe foto op je hyve..af en toe koekeloer ik daar wel ff om hoekje hoor maar soms geen puf om te typen.
Dus op zoek naar grotere huis? Of nog niet echt op zoek? En wel daar wwar je nu ook woont?

Nou ik ga snel afwassen. Ben laat vandaag en moe. tot krabbels

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 12:13
mo

hey jo,

hoe gaat het nu met je???
ik hoop dat alles weer beter gaat.

liefs mo

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 19:34
mo

heyjo,

hoe is het daar.
hier gaat alles goed. we zijn aan het kijken of we misschien een huis kunnen kopen dat wat groter is dan wat we nu hebben. want als er dalijk toch een 2e zou komen word het wel erg klein hier. maar als we wat hebben dan hoor je het.
hoe is het bij jullie????

veel liefs mo

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:27
mo

alles goed op het cb ze was goed gegroeid.
sorry ff kort maar druk druk.
ik heb haar banner al veranderd ze is nu 9315 gr en 79.3 cm lang.

liefs mo

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 10:12

heej mo,

hoe was het op cb?

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 22:03

Ach jeetje ....heeft ze erg last gehad?? Wat sneu man.Ben benieuwd wat ze op cb zeggen. Of ze terug kunnen schieten?? K,weet het eigenlijk niet. Beau is ook vorig jaar op zijn voortandje gevallen en werd grijs. Tandarts heeft hem dr uit moeten halen omdat als een tandje grijs word er dan een bruin plekje op blijvende gebit kan komen(kan...is niet altijd zo ) . Hoop dat alles goed komt. Maar begrijp dat je enorm de balen hebt. Dat zijn dingen waar een moeder iedere dag angst voor heeft en dan gebeurt het he...hoe goed je ook op let. Net als vingers tussen de deur. Je moest eens weten hoe vaak ik eerder gekrijst heb tegen iedereen die ook maar in combinatie ...beau --deur was dat ze moesten uitkijken voor zijn vingertjes bij de deur. Maar...wie doet de deur dicht als zijn vingers er daadwerkelijk tussn zitten?? IK!!!!Ik vergeet dat gevoel ook nooit weer. Maar het groter worden gaat echt letterlijk met vallen en opstaan en voor een ander zijn kind is dat altijd te bevatten maar voor je eigen is het andere koek. Daar gaan verdriet en gevoelens bij komen en dan is dat niet meer zo makkelijk ...Hoop dat de kleine meid niet veel last heeft. BAh krijg wel kippevel als ik dr aan denk hoor.ZOiets sneu,s . Je zou het wel graag 10 keer willen overnemen he.NOu wens je heel veel sterkte morgen en laat je weten wat ze hebben gezegt?

HIer een beetje druk met alles.Mijn bar is uit mijn kamer en laminaat aangelegt en muren sausen en plafond en tuin inmiddels weer een beetje gedaan..mijn oudste zoon was weekend hier..reuze gezellig en vandaag zat beau alleen op toilet met deur op slot dus de hele boel verstopt tot aan de straat!! Moest ik iemand bellen voor rioolHeeft dan halve voortuin moeten omspitten om bij de riool te komen..Heb nog gevraagt nu dat hij toch spitten was of hij ook niet gelijk een paar bossen kon uitspitten maar dan wilde hij na werktijd wel doen en dan 15 euro per uur!! DaaagggZe staan pal voor mijn raam maar nu ga ik het positief bekijken...niemand kan zomaar naar binnen loeren.
NOu laat het hier ff bij . Probeer morgen ff weer hier te kijken hoe het op cb gegaan is.

NOu dikke knuf voor de kleine meid en tot morgen. oant sjen

[Laatst gewijzigd door johanna - 09/04/2008 @ 22:07] - Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:28
mo

vandaag baal k als een stekker.
tynisha is vanavond gevallen precies met haar 2 nieuwe voortandjes (die net sinds 2 wk aan het doorkomen zijn) op de tafel . ik heb het idee dat ze of een zijn afgebroken (gelukkig dat ze nog maar een klein stukje doorwaren) of ze zijn iets terug geschoten (als dat mogelijk is)
maar morgen naar het cb en dan zullen we het wel ff aangeven (denk ik ) odf ik bel ff met de tandarts.

verder gaat ales hier z'n gangetje.

liefs mo

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 14:28
mo

zaterda moet ik de hele dag werken en dan daarna nog ff langs ons nichtje die word 1.verder gaat hier alles zijn gangetje.

nou verder weinig nieuws alles gaat super hier!!!!!!!!!!!

liefs mo

[Laatst gewijzigd door mo - 08/08/2008 @ 12:59] - Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 12:14

idd maar zo gaat dat hier ook. Heb net ff digi camera van zoonlief mogen lenen en dan ben ik overal met de camera. Mss al gezien op mijn hyve?? MAar is ook wel leuk hoor.

HIer alles zijn gangetje. Straks ff met Beau nieuwe voetbalschoenen halen en kadootjes voor de hond en de cavia Hond is maandag jarig en de caaf 1 april. BEau wil altijd een kado geven Ach gewoon een varkensoor ofzo hoor.
VErder lekker rustig weekje. BEau is vandaag vrij en vrijdag en dan weekend en maandag ook vrij.. dus geen gehaast .

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 23:43
mo

je leuke he ze is ook echt een foto modelletje. alhoewel ??? als je ziet hoeveel foto's we maken en hoeveel er daarvan gewist worden hahaha 100x dezelfde soort foto's en er blijven er maar 5 van overer bijwijze van.

hoe is het bij jullie???

liefs mo

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 22:38

heb gekeken en leuke foto,s hoor . Heb een hyve bericht achtergelaten

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 01:25
mo

nieuwe foto's geplaatst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Laatst gewijzigd door mo - 16/03/2008 @ 01:25] - Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 13:46
mo

ja, goed. tynisha is idd erg snel groot. wat is nou een jaar???
ja sonja bakker helamaal afgerond (al een poos hor) we hebben 9 wk sonja gedaan en daarna weer langzaam aan begnnen met normaal eten. maar ben nog niet weer aangekomen (maar sport ook veel nu)
rene wil binnen kort weer beginnen.
ja ik zit vaker op hyves dan hier.maar ook omdat dan meteen iedereen het weet vandaar.

ojee nou gelukkig is het makkelijk op telossen tynisha houd neit zo van gewone koekejes die eet s'morgens rond 10 uur ook altijd een plakje ontbijtkoek dus het is ook nog echt ergens goed voor
bhoe was het bij de schoolarts??

groetjes mo

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 10:37

Hoi Mo,, leuke dag gehad? HAd nog wel ff op je hyve gekeken hoor en een krabbel achter gelaten.
HOe is het nu met een 1 jarige?? Gaat het snel he.
Hier gaat alles zijn gangetje behalve dat beau soms last heeft van kramp (al een jaar) en sinds vrijdag niet helemaal lekker. HAd toen ook 40,3 temp maar dat is nu weer beter. Buikkramp moet hij meer vezels voor eten. Dus bruin brood en als tussendoortje ontbijtkoek. Hoe gaat het trouwens met jullie sonja bakkeren?? Nog volgehouden?
zo ik ga snel ff eten maken. MOet om half twaalf met beau naar schoolarts. gr johanna

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 12:41
mo

hey,

mm ja geen idee wat je beau zou moeten vertellen?
ben erg benieuwd wat je daar mee aanmoet.

we hopen dat het zondag een leuek dag word.
(dus dat we zelf ook ff tijd hebben om te zitten)

liefs mo

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 22:00

hoi ,

HIer alles zijn gangetje maar ook soms druk met van alles en nog wat.

Tjee wat gaat het vlug he...1 jaar alweer. Ben met beau zijn verjaardag ook altijd lang met voorbereiden bezig. En zo,n dag is dan zo weer om. Ben erg benieuwd hoe ze maar ook jullie die 1e verjaardag ervaren. Valt me op dat sommige mensen soms ook niet eens een dag tijd meer hebben om verjaardag te vieren. Voor mij is dat juist de dag van het jaar.. Altijd geweldig. Mijn eiegen hoeft niet zo maar die van mijn kids zijn me heilig. Vorige week is mijn zoon 23 geworden. Wat voel ik me dan oud...en dat terwijl ik 39 ben !!
MAar ben ik bij hem geweest en blijven slapen. Was erg gezellig en ook voor beau was het een feest. Beau begint steeds meer naar zijn vader te vragen. IS zo sneu voor hem. Weet soms niet hoe dr mee om te gaan.MAar beau moet volgende week naar de schoolarts en dan wil ik daar eens vragen hoe ik dat moet aanpakken.NOu ik ga nog ff tv kijken. Wens je nog heel veel succes met voorbereiding maar gelukkig zijn dat mooie dagen. liefs jo

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 13:05
mo

hallo,

alles goed daar.
hier zijn we druk druk met het voorbereiden van tynisha's 1e verjaardag.
het is allemaal zo snel gegaan. onbeschrijvelijk gewoon.

hoe is het bij jou??

groetjes mo

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 11:33

hoi mo,

NOu kerst was op zich met kids wel leuk. Behalve mijn ouders besloten dag voor kerst om toch hier te komen. JA winkels al dicht (19.00)belden ze)MAar ik had hun al paar keer gevraagt en nee ze kwamen niet. Nu ineens had mijn zus die 3 km verderop woont hun gevraagt en nu besloten ze daar wel heen te gaan en dan kwamen ze ook maar ff hier langs. Ik heb hun twee slappe koppen koffie gegeven en gewacht tot ze naar mijn zus(hun lieveling) gingen. Ik dacht laat hun daar maar eten . Hier niks meer als het zo moet> Ma wilde nog goed maken door te afspreken voor volgend jaar dan kwamen ze hier gourmetten. Nou dacht het niet. Laat hun dan ook maar 3 km verder rijden.
Maar middags kwam mijn zoon. Hebben we kadootjes uitgepakt en lekker gegeten. Mijn zoon heeft inmiddels een appartementje en wilde nu echt gezellig maken. Dus was makkelijk dit jaar iets te kopen. LAmpjes en schilderijen en linnengoed enz. HIj was dr blij mee.Beau ook met zijn kado,s. Ronald is blijven slapen en 2 kerstdag terug gegaan.Ging ook bij zijn vader vieren. Dus alles was toen wel leuk en gezellig hoor.

Nou verders weinig gedaan.BEau heeft vakantie dus lekker alles op zijn tijd hier.
Hij is eergisteren gevallen. Was opver gelopen door een grote rottweiler. Heeft echt bont en blauw been. En gisteren deed ik deur dicht terwijl zijn vingers dr tussen zaten.Dus niet best allemaal. HIj maar roepen dat het mijn schuld was en ik dat had gedaan enz enz alsof ik me nog niet schuldig voelde,!!

NOu verder weinig te vertellen. JIj dan??
HEb jij leuk gehad met oud en nieuw? Hoe reageerde die kleine op vuurwerk??

Tot slot dan .

GELUKKIG EN GEZOND 2008

liefs jo

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >