< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » cyclus na curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
cyclus na curettage
06/05/2008 @ 18:24
gerd

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nog geen nieuws van Mies?

Bij ons alles ok. Beepje was flink aan het bewegen ! En dus klopte het hartje ook heel goed. Genoeg vruchtwater, genoeg gegroeid... ze doet het goed hé (ik denk nog altijd dat het een meisje is)
Binnen 2 weken opnieuw kleine controle en dan de 20 weken echo !

Patries? en met jouw kleine meid alles ok nu?
Heidje ik heb genoten van het filmpje... wat een kranig ventje !

Gerdi

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 19:59
heidje

neej nog geen nieuws van mies ga zo ff smsen......

jeeetje gerdi super hoor lekker zoon spartelend ukkie in je buik....

je gaat echt als een speer je bent al over de gevaarlijke periode nu is het niet??!!lekker hoor meid ben zo blij voor jullie.....

we hebben vandaag graszoden gelegd wauw instand groen nu in de voortuin heerlijk gezicht maar wat een werk pfffff maar nu lekker bij gekleurd en een mooi gazonnetje in de voortuin......

meiden kusjes en tot gauw

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:24
heidje

meiden heb net mies gesmst ze lag al op bed met hoofdpijn en krijgt vrijdag de uitslag

zijn jullie ook een beetje op de hoogte

xxx

ps mies denk aan je meid

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:40
patries

Vrijdag pas de uitslag??
Wat gek ik dacht dat ze de hb gehalte meteen al weten altijd, gaan ze het bloed op nog meer punten nakijken mies?

Neem wel ff de tijd voor je zelf nu he!

Ook ik ben ziek, door alle drukte, verbouwing, bevallen en ziekenhuis, ik had voor Isabella naar het ziekenhuis moest al een keelontsteking alleen niet naar de huisarts geweest!
Nu is het verder gegaan de ontsteking en gloeien m,n handen, voeten, hals en oksels en doen al m,n gewrichte zeer!
Heb nu een kuurtje gekregen en als dat niet helpt maandag even bloed laten prikken!

Tot snel, want ook tikken doet zeer!!!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:55
mies

ben er heel ff,
heb ej net gevoed,dus nu ff were in bed liggen,23:00 laatse voeding en dan hopelijk pas weer om 6 uur!

ja ze prikken op veel meer dingemze willen weten waar die bloedarmoede vandaan komt!ze prikken op ontstekingen in blindedarm,alvleesklier enz!opname ijzer in zn leven.hb gehalte gewoon,enz enz!

gister was ie echt ziekjes,39 koorst,heel zielig en slapjes,na 45 min alweer willen slapen!vanacht was t 23:00 laatse voeding,om half 1 werd ie weer wakker,ik dacht nee he,,niet weer.maar bleef maar huilen,dus ik m optillen,en ja hoor een mega boer die dwars zit,maar ja ik wilde m daarna were neerleggen,maar meneretej wilde eert nog wat slokjes,,daarna weer heerlijk geslapen tot 5:15...
en om 7:45 was ie officieel wakker!

vandaga ging goed,weer lekker levendigmen hield t zeker 2,5 uur vol wakker blijven,geen koorst integendeel 36,5...

dikke kus ik ga weer ff liggen!

dikke kus

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:46
mies

deze nacht was weer wat minder!
na de voeding van 23:00 werd memeertje 2 uur wakker heb m toen anagelegt,want overdag dronk ie amper en dacht met dit weer moet je toch vocht hebben he!
om 3:30 werd ie weer wakker,ik dacht krijg wat jij,hij hij af en aan gehuilt tot half 5 toen was ik het zat...dus ik naar m toe,,ja hoor,,,een schijtluier,,gek he dat tie niet wou slapen,meneertje heeft weer cehte bv luiers,,dus alles zat er weer!!
toen dacht ik kom maar bij me in bed liggen.von die natuurlijk super leuk,lekker klimmen en lachen en dollen,en niet willen slapen,dus weer in zn eigen bed gelegt om 5 uur!

om 7:30 weer wakker...weer een schijtbroek hyelemaal vol,inclusief zn pyama erbij,,,bah

sinds dat tie nieuw bloed heeft gekregemheeft tie weer echte borstvoedings poep,gatverdamme man,,daar voor had ie harde drollem..,maar nu.,,echt zo,n prutje waar je kots misselijk van wordt!!

dikke kus

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:09
mies

wat n k#t zooi zeg
ej wil vandaag amper eten en drinken
en wat tie binnen krijgt komt er ook weer uit!
oh wat baal ik mega mega!
ik maak me echt zorgen
naar de dokter gana kan,maar die zegt dan,er is al geprikt,dus moeten we toch tot vrijdag wachten!
tzal wel weer een zwaar nachtje worden met veel tiet denk ik..
maar ja het moet maar ff,dan weet ik iedergaval dat tie toch drinkt!
want een plasluier zit er vandaag niet echt in ben ik bgang voor
ik maak me mega zorgen om me ventje,,wat heeft tie toch??

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 19:11
mies

zhuis gebeldt omdat ik de uitslag wilde hebben
zn hb is super 8,4...en verder helemaal niets gevonden,,dus je snapt nu dat ik me helemaal zorgen maak,,
vandaag srteeds hele kleine beetjes vocht..(dus vanacht moet ik m aanleggen van de dokter)
en 1 bordje pap in totaal,en half potje fruit,verder helemaal niets!
hij is wel vrolijk maar heel snel moe(na 2 uur weer in bed leggen)

mrg om 9:45 gaan we weer naar de dokter,ik wil dat de dokter gaat kijken of ie maby keelontsking heeft ofzo(maby wil ie daarom niet eten en drinken ofzo.??????)
iedergaval ik blijf net zolang gaan totadt ej weer de oude is

dikke kus

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 20:35
heidje

jeeetje mies ik hoop dat jullie er snel achter komen wat er met je ventje is want zooo ziek en dan met dit hete weer is echt geen pretje heel heel heel veel sterkte meid probeer zelf ook wat rust tekrijgen

lex is vandaag met jorn ook even langs de dokter geweest hij hoest snachts nog steeds zo veel nu heeft hij een pufje gekregen waarschijnlijk heeft hij een ligte vorm van bronchitus (zit bij lex in de fam) 3 weken puffen dan terug naar de huisarts verder niks om zorgen over temaken hij hoest zich soms alleen wakker en dat gaat tenkoste van een goede nachtrust

patries jeeetje meid ook jij beterschap das best heftig wat je hebt doe rustig aan hoor heb je wat mensen die je met de kids helpen zodat je uit kunt rusten.....

gerdi je gaat goed hoor meid hoe voel je je???? lekker zwanger op naar de 20 weken weet je al of je wilt weten of het een jongen of een meisje is....? was houffalize bij jou in de buurt???

kussjes vanuit hier

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 21:14
patries

Lieve Mies, allereerst ben ik blij te lezen dat het bloed is aangeslagen bij je ventje!!!
8.4 is een mooie uitslag!!
NU maar hopen dat hij een virusje heeft opgelopen en daarom koorts heeft en de boel eruit gooit!!

Hoe gaat het nu met hem, heeft hij alweer wat binnengehouden!
En die dunne borstvoedingpoep, kan dat niet gewoon bij de koorts en ziek zijn horen, dat hij nu diarree heeft?
Echt meid, ik hoop zo dat hij snel weer beter is, want het duurt nu wel erg lang he allemaal!!!
Staat er nu dan nog bloed op de kweek, en bellen ze je vrijdag weer voor de nieuwe uitslagen!

Ik denk aan jullie!!!

Ik ga nu hangen op de bank, zou even weten hoe het nu met ej ging!!
Mies hoe gaat het nu met jou?

Ik ben weg, want AUWW m,n handen doet echt zeer, lijk wel een oudmens...

xx

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 21:17
patries

Heidy, ook beterschap voor jorn, en nu maat hopen dat de pufjes werken!!

GA NU ECHT... oja gave foto van jorn.....

x

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 22:26
gerd

Hoi allemaal,

Amaai, even niet online en dan sta ik al megaveel berichten achter !
Maar het liefst zou ik wel wat vrolijker berichten willen zien. Wat is dat daar toch allemaal... een hele ziekenboeg...
Miesje ik hoop dat je vrijdag iets meer zal weten, meisje je houdt het al zo lang vol... het mag nu weer eens allemaal 'back to normal' gaan hé. Ik wens je dat echt toe!

Heidje Houfalize is niet echt in de buurt. België is niet groot, maar dan toch ook weer niet zo klein hé. We hadden het misschien wel kunnen regelen dat je op de terugweg hier langskwam ofzo... maar dat houden we alvast in ons achterhoofd voor de volgende uitstapjes die jullie maken. (en dat geldt voor jullie alle 3 hé, ook Patries en Mies)

Patriesje, ook jij hebt een drukke periode doorgemaakt en daar betaal je nu voor... laat je maar wat verwennen (als dat kan) en kom maar wat tot rust ..

dikke knuffel aan jullie allemaal

Gerdi

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 06:54
heidje

hoi hoi

hier gaat het goed hoor jorn is niet ziek of zo alleen dat hoestje maar opzich ging het met het pufje best goed vannacht meestal was hij rond middernacht wakker door een heftige hoestbui nu heeft hij even gehoest vanmorgen rond 4 uur niet echt heftig dus wie weet helpt het nog even paar dagen aan kijken beetje lichte asta ach ja kan met het warme weer die stof en stuifmeel weer in de lucht kriebelt het wel bij iedereen afentoe verder is hij zooooo vrolijk en speelt lekker ook is het een druk en bezig mannetje alles onderzoeken aan raken naar toe lopen/kruipen vande week had hij een dop van een fles af gedraaid en even later zat de dop weer vast......... meneer drinkt ook graag (net als papa )uit een grote fles hup achterover en weer door de dokter had gister wel gezegt zooo wat een mond vol tanden heeft hij al......... hahahaha jij daar gaat hij hard mee die boef van ons

meiden doe lekker rustig aan allemaal en mies goezo meid lekker je verjaardag gewoon zelf vieren met je mannen heel verstandig

knuffels en beterschap voor de ziekkenboeg en een dikke zoen voor de zwangere damen in ons midden kun je al een beetje genieten van je zwagerschap.....?

xxx heidy

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:58
mies

hey meiden

net weer bij de dokter geweest
gister avond als warm eten half bordje pap op(denk zo 90 cc vocht)
om 19:00 paar slokjes borst,om 21:00 en 23:00 heb ik m slapend aangelegt,maar ook toen dronk ie niet zoveel als anders,maar goed beter iets dan niets he!en pas om half 5 kwam ie weer(voort t eerst had ik gehoopt op een nachtjhe met heel veel bv,,,maar ja)
vanmorgen denk 120 cc vocht op(in pap vorm)

hij is na een uur mega moe,en legde m net in bed(hij was al 3 uur op,ja dokter lipe mega uit)en hij viel meteen toen ik m neerlegde in slaap...arm kind toch!
strax geef ik m weer pap(ff geen fles want dat wil ie toch niet)en ga hele dag mety een bekertje achter m aanlopen,,hij moet he!!!!!!!!

dokter kon niets doen,wel gekeken nara zn oren maar das ok,keel was iets rood maar niet abnormaal zeg maar!zn longen en hart waren goed!

had naar t ziekhuis gebeld,en niet all uitslagen zijn binnen,sommige kunnen nig wel weken duren!

stax moet ik ORS halen,das eeen drankie waar zouten inzitnne waardoor kindjes meer behoefde moeten gaan krijgen aan eten en drinken,nou ik probeer gewoon alles hoor,ja toch!

dokter kon nu ook niets doen,ja bloed laten prikken,maar das natuurlijk al gedaan!

ej is niet ziek,aleen zo snel moe,en geen eten en drinken willen!

ppfffffffffff k voel me zwaar depri hier door allemaal.,,,arme kind als ik m optil legt tie zo zn koppie op mn schouder,ja lief,maar niet best voor zn actief kind als ej!!!!!!!!!!

dikke kus en hou jullie op de hoogte!!!

oja....en ej zn boven tandjes komene ook nog eens door,ds dat zal ook nog eens een schepje zijn waarom ie zich niet happy voelt

[Laatst gewijzigd door mies - 08/05/2008 @ 11:12] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:08
heidje

je moet het zeker allemaal goed laten onderzoeken hoor

hou er ook rekening mee hij is al flink ziek geweest misschien zijn dit naaweeen daarvan en van tandjes kunnen ze ook lekker uit hun doen zijn

maar dit is indd wel behoorlijk heftig hoor ik hoop dat je snel een uitslag krijgt'

ik moet veel aan je denken heb echt met je tedoen een ziek manneke is echt niet leuk......... je zou willen dat je het zelf had.....

sterkte meid dikke knuffel en hou je rustig neem zelf ook genoeg rust

kusjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:28
mies

vanmiddag 125 cc melk erin gekregen,ik dacht jes,,,dus wij aan tafel,ik gaf m 1 stukje brood,en wat denk je,,hup alles er were uit,incl de pap van vanmorgen,toen barste ik wel ff flink in janken uit!

loop hele dag met flesje achter m aan,mara zodra ik bij zn mon dkom,is het slaan,dus o druppels vocht erin!

ik ben net dat ors gana halen,maar ook dat wil ie niet,dus wat moet ik doen,,alles per lepel geven,zie je het voor je,,steeds 100 cc water op ene lepel geven,,wat een shitzooi man!

de eerste 150 cc(laten we zeggen,130 cc)zit er in,,strax als ie wakker wordt weer,,

geen avond eten,hij mag echt ff niet gaan kotsen nou,,
mischien wat fruit stax..

dat tie dat volhoud joh,dagen niets eten,,als ik met iets kom aan zetten,is het of gelijk kokhalzen en zelfs echt spugen,of weg slaan!

hoop dat dat ors beetje werkt,,das een soort spulletjes wat zouten enz bevat,,iedergavl om de vocht balans op pijl te houden!

hopelijk vanavond en van8 beetje gpoed drinken,,,das het belangrijkste he...

wat zal ik blij zijn als ej weer gewoon wordt zoals ie was,
want dit kost me echt energie,,,en kan er wel om janken,zo erg vin dik het!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:49
gerd

hoi allemaal,

Miesje, al meer nieuws?
Gaat het al wat beter?

Hier alles rustig, misschien wel iets te rustig... de laatste 2 dagen niet meer echt veel beweging gevoeld... zou dat door het warme weer kunnen komen? Of is het misschien echt nog wel wat te vroeg ?
Ik zou graag duidelijke schopjes voelen, dan zou ik wat geruster zijn ...

Gerdi

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:35
mies

de uitslagen die er waren aren allemaal goed!

ej eet helemaal niets per dag,,nu ook geen fruit,want dat kots ie ook allemaal uit!

en leeft nu alleen op melk,water en ors!!

verder is ie mega levendig vandaag,en helemaal niet ziek!
heeft nu ook ceht diaree en kotsen,dus nu echt een buik virus,ik heb ook erg last van me buik en erg misslijk,,getsie!!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 06:53
heidje

heej miesje tja een virus zou kunnen maar hoop dat die snel over is en je ventje gewoon weer eet................

patries hoe gaat het met jou????? hoop dat je gauw weer beter bent en van je schatjes kunt genieten

gerdi ik denk dat je binnen nu en een paar weekjes wel wat gaat voelen hoor je bent bijna op de helft je gaat goed.....heb je al een beetje een buikje...???

gister een goede drukke dag op het werk gehad en vandaag weer moet zo om 7.30 beginnen tot ergens rond 18/19 uur tja moederdag he....
ben benieuwd wat we gaan krijgen hihihih

meiden geniet van mamadag (ondanks alles)

knuffels en kusje

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 11:14
patries

Tja Heidy, mamadag en bloemetjes.... goeie combi he!!

Mies buikvirussen die heersen nogal geloof ik als ik om me heen hoor!
Dus nu maar hopen dat het alleen een virus is, en ja dan spugen ze en hebben ze diarree....
Z,n HB was goed de vorige keer, gaan ze die weer controleren binnenkort?
Ik hoop maar dat het snel weer over is en dan hebben jullie eindelijk weer rust...

Hier gaat het wel, branderige plekken zijn weg en m,n gewrichten doen al een stuk minder zeer, ook m,n keel is weer gewoon!!
Klieren ook niet meer opgezet!!
Gelukkig maar want ziek zijn met twee kindjes is dus echt niet te doen!
Rob was veel weg in de avonden afgelopen week, dus de conclusie als mama mag je gewoon niet ziek zijn!!!!

Tot snel meiden, ga even boodschapjes halen

xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >