hey heidy
hihi mooi he dat spenetje vast maken,scheelt weer,en slapat nog in zn safe t sleep..dus daar kan ik m mooi onder doen,ideaal..
hier gaat t goed!
gister wilde hij maar 2 keer hooguit ene uurtje slapen,dus die lag iets na half 7 al in bed!!
had m om 22:15 nog ff slapend aangelegt(arme kind zweet zich te pletter joh met dit weer)
om 1:30 werd hij wakker huilend,best hard huilen,na 5 min was t stil,2 min en toen were huilen,weer stil..enz enz!na 30 min was ik t zat,heb m toen aangelegt,en viel prins heerlijk weer in slaap!!om 5:30 mwerd ik zelf wakker met 1 getuwde tiet,dus ej ff slapend angelegt,en om 7:30 werd ie wakker!!
toch bijna 13 uur geslapen he!!
vd week were iemand die zat te zeiken,over dat ik snachts sosm nog voed!
ik leg ej om 22:30 zelf aan omdat hij anders nooit genoeg vocht binnen krijgt!!
en om 5:30-6:00 zodat hij niet om 6:30 bijv klaar wakker is,honger heeft en dat we 7 uur al beneden zitten,nu wordt tie wel om 7:00 wakker bijv mar kan ie zonder honger nog lekker tot 8:30 spelen in ons en zn eigen bed!!
maar een enkele keer wordt hij snachts wakker,tis niet vn honger(denk ik)maar ik geloof gewoon niet dat geen enkele kind snachts niet wakker wordt.,,alle kindjes hebben wel eens nachtmerries toch,of tandpijn...de flessen mamas tillen de kindjes op wiegen ze wat,brengen ze 3 keer een speen,,,mara das wel doorlslapen in de volks mond!
en mijn tiet is het speentje,de trooste en het in slapa wiegen in 1..maar dat begrijpe ze niet!wordt sosm zo moedeloos van dat eeuwige gezeik...
als je ene speen brnget is het niet raar,gefe je wat slokjes trooste borst is het opeens wel raar!!