< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » cyclus na curettage

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
cyclus na curettage
03/07/2008 @ 15:33
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey heidy..12 kilo is toch niet veel of wel??ik vind dat niet veel hoor!!

ej weegt 10 kil0...en is totlaa niet dik,,,scheelt dus maar 2 kilo!!

al een hele tijd leeft ej smiddags alleen nog maar op mijn melk(160 cc)brood,creacker enz wil ie niet,en als ik ene stukje in zn mondje krijg vist tie m er zomaar uit!eerst maakte ik me zorgen,nu niet meer,als ie niet wil nou dan niet,bied t 2 keer aan,als ie 2 keer op de grond gooit is het afgelopen met de pret!!!

dus t enige wat hij per etmaal eet is warm eten,,,hahah!!(150 gram)

en sochtend yogert(120 gram denk)

verder aleen maar vocht!!

t fruit drankje gaat super smiddags(thanx voor jou tip heidy)

ik doe 1 peer en 1 sinasappel helemaal fijn blenderen,met een scheut water,en een paar schepjes fruitpap uit potje,,meestal kom ik op zo 250 cc...heerlijk vind ie het,,lekker samen teletubbies kijken met een drankje op schoot(alles drinkt hij mij mij op cshoot...hihi)

xxxxxxxxxxxxjes

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 12:45
heidje

tja "goed bedoelde adviezen...." maar dat het als kritiek wordt gezegt is niet goed zo krijgt ej indd genoeg vocht binnen als hij niet goed drinkt overdag is dit een super oplossing en als jij er niet van baalt of denkt van pfffffffffffffff nou houden zo toch
je voelt je er prettig bij helemaal goed dus en je zorgen maaken omdat hij niet goed drinkt dat wil je echt niet......

het zijn allemaal van die normen waar een kind aan moet voldoen
zo zal ik in augustus wel tehoren gaan krijgen dat jorn te zwaar/te stevig is hij ziet er heel stevig uit maar hij is ook groot hij is nu ongeveer 12 kg hij is gezond en hij krijgt bijna geen tussendoortjes na het zwemmen en met boodschappen doen soepstengel en normaal overdag alleen 'smiddags na het slapen een langevinger de rest is zijn gewone eten iedereen die jorn ziet zeggen nou nou hollands glorie zoooo wat ziet die er goed uit........

ach allemaal van die normen en richtlijnen maar er zijn ook afwijkende gevallen niet iedereen is het zelfde GELUKKIG

ik denk steeds vroeger toen wij klein waren was er helemaal niet zo veel controle (zegt mijn moeder steeds)op dit soort dingen dat ging ook goed wij zijn er ook groot mee geworden.....

ach gewoon doen waar jij je goed bij voelt je verwaarloosd hem niet en das het belangrijkste......

en genieten das ook heeeeel belangrijk

knuffels xxx

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:04
mies

hey heidy

hihi mooi he dat spenetje vast maken,scheelt weer,en slapat nog in zn safe t sleep..dus daar kan ik m mooi onder doen,ideaal..

hier gaat t goed!

gister wilde hij maar 2 keer hooguit ene uurtje slapen,dus die lag iets na half 7 al in bed!!

had m om 22:15 nog ff slapend aangelegt(arme kind zweet zich te pletter joh met dit weer)

om 1:30 werd hij wakker huilend,best hard huilen,na 5 min was t stil,2 min en toen were huilen,weer stil..enz enz!na 30 min was ik t zat,heb m toen aangelegt,en viel prins heerlijk weer in slaap!!om 5:30 mwerd ik zelf wakker met 1 getuwde tiet,dus ej ff slapend angelegt,en om 7:30 werd ie wakker!!
toch bijna 13 uur geslapen he!!

vd week were iemand die zat te zeiken,over dat ik snachts sosm nog voed!

ik leg ej om 22:30 zelf aan omdat hij anders nooit genoeg vocht binnen krijgt!!

en om 5:30-6:00 zodat hij niet om 6:30 bijv klaar wakker is,honger heeft en dat we 7 uur al beneden zitten,nu wordt tie wel om 7:00 wakker bijv mar kan ie zonder honger nog lekker tot 8:30 spelen in ons en zn eigen bed!!

maar een enkele keer wordt hij snachts wakker,tis niet vn honger(denk ik)maar ik geloof gewoon niet dat geen enkele kind snachts niet wakker wordt.,,alle kindjes hebben wel eens nachtmerries toch,of tandpijn...de flessen mamas tillen de kindjes op wiegen ze wat,brengen ze 3 keer een speen,,,mara das wel doorlslapen in de volks mond!

en mijn tiet is het speentje,de trooste en het in slapa wiegen in 1..maar dat begrijpe ze niet!wordt sosm zo moedeloos van dat eeuwige gezeik...

als je ene speen brnget is het niet raar,gefe je wat slokjes trooste borst is het opeens wel raar!!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 07:57
heidje

hihihihi jaaa mies.... stiekum toch gek is dat gevoel he datje ineens toch wel weer wil.... het voelde bij mij wel even als een omschakeling ineens begint het wel weer tekriebelen en indd zeker leuk voor ej...

hoe gaat het met de rest????

hier gaat het lekker jorn gaat tegenwoordig redelijk goed inslaap nog wel een paar keer ff wieggen daarna komt hij 'snachts nog wel 1 soms 2 keer en daarna slaapt hij tot..... een uur of 8.... ik ben nu al klaar met douchen en alles en ik hoor hem net wakker worden

we hebben wel zijn speentje vast gemaakt aan zijn slaapzakje (hele goede tip mies thanx)

zo nu dadelijk zwemmen laatste keer voor de zomer maandag gaat lex weg en ik heb gelukkig zaterdag 19 juli vrij gekregen dan gaan we hem weer halen

xxx ga jorn uit bed halen

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:18
mies

schatjes...

vlgd zomer ga ik stoppen met de pil..en ga ik de bv afbouwen!eer dat ik dan zwanger raak duurt het ook nog wel een tijdje denk ik,,,maar er komt(hopen we)een 2e in de toekomst!

heb het er met roon eens goed over gahad,en voor ej is het wel leuk een speel maatje,,

zo dat was t weer ff....hihi

doeidoei

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:47
mies

afgelopen nacht vwas weer een nachtje om niet te vergeten..hihi elk 2 uur wakker en tiet willen,,,

maar er zijn nu wel 2 ondertandjes door,,,,

nog 33 nachtjes slapen,,,

xxxxxxxxxxkes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:32
heidje

kijk eens even op de website

http://www.jornsweblog.tk

groetjes heidy

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:15
mies

hahah prcies dat ik vanmoreg zeg ej gata bijna altijd meteen slapen,hihi...vanavond dus niet!
na een half uurtje was ie nog wakker,dus ik naar boven,hup tiet eruit.,,
paar slokjes,me aankijken lachen en zn tong uit stken,en weer verder drinken,en dat steeds paar keer!
darana nog ff lekker jumpen op me schoot,en 10 min later lag ie lakker te slapen,,,hihi boefje

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 12:31
heidje

is ook goed indd om eerst even een cyclus aftewwachten na de pil maar het voelde al zooo zwanger maar ja volgende keer (augustus) weer een poging

gerda mag ik je emailadres dan kan ik je ons adres geven

ga jorn even op bed leggen

groetjes en knuffels.....

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 11:55
gerd

Hoi meiden,

Heidje spijtig dat het niet van de eerste keer raak was, maar die kans is zo klein hé.... sommigen zeggen dat het zelfs beter is als er eerst nog eens een gewone cyclus tussen zit dus zullen we ons daaraan optrekken hé.

Patries en Mies, altijd even druk hé... in tegenstelling tot wat ik moet doen 'mij zo rustig mogelijk houden' pfff... ik heb het er wel voor over hoor, maar toch zal ik blij zijn als ik eindelijk terug wat gewoon kan functioneren. en reken er dan maar op dat ik op de volgende bijeenkomst aanwezig zal zijn !! Ik moet trouwens dringend eens opzoeken hoe ver jullie eigenlijk wonen ! Patries en Heidje bezorgen jullie mij ook jullie adres? (ik begin stilletjes aan mijn adressenlijst voor de geboortekaartjes)

Groetjes,

Gerdi

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:59
mies

hey heidy

hier gaat het naar bed(9 van de 10 keer)zonder zelfs te zeuren!
ej slapat in de safe sleep.dus die kan niet gaan staan of zitten in bed(ik heb een hydrofiel luier aan zn speen genaaid)zokan die m altijd zelf pakken(je kan m aan zn byapam proekje naaien of zo die doek)
hier is het overdag met naar bed gaan

*naar boven en ff spelen,terwijl ik beetje opruim of was opvouw ofzo,,daarna ff naar buiten kijken,in bed leggen,muziekje aan,speen in,en slapen(meestal valt ie in 5 min al lang in slaap)

*savonds..beetje boven spelen,terwijl ik zn zitbadje vul,in badje,aankleden,flesje melk op schoot met 3 kleine boekjes lezen,ff kusjes geven,in bed leggen,muziek aan speen geven,en daran weg lopen,zn badje leeg laten lopen,terug lopen en zeggen dat mama om half 11 weer komt om te voeden,,en meestal als ik beneden ben slaapt tie al!!

sosm wil hij smiddags niet slapen(heel sosm komt dat voor)leg m wel in bed,en dan ligt hij een uur lang beetje de gillen,te kletsen,maar niet zeuern of huilen,na een uur of anderhalf uur haal ik m er pas weer uit!!

een enekel keer als hij savonds niet wil slapen,geef ik m een borst(ook al heeft hij 15 min geleden nog gedronken)daarna leg ik m in bed en valt hij meteen in slaap)

als hij snachts wakker wordt gefe ik borst,dan valt tie meteen in slaap.daarom wil ik ook niet stoppen met bv,,want t is zo makkelijk slapa middel..

dikke kus en suc6 meid

NOG 34 NACHTJES SLAPEN

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:08
heidje

jeetje meiden wat een gedoe allemaal zeg pfffff nou hier ook beetje moe hoor jorn is al een heel aantal nachten aan het spoken tussen 3 en 6 word hij een paar keer wakker hoesten huilen even hangen en dan weer slapen.... pfffff hij werd vanmorgen uiteindelijk wel om half 9 wakker maar als je moet werken en om 6.30/7 uur weer uit je bed moet is het niet leuk.....

ook voor hij in slaap is 'savonds is erg vermoeiend net was het bijna een uur voordat hij sliep...... steeds gooit hij het speentje uit bed en dan maar huilen........... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we hebben wel een ritueel voor het slapen gaan maar die wordt zo steeds langer.... schiet niet op zo eerst was het op bed en slapen nu is het even opschoot hangen beetje kletsen liedjes zingen op bed huilen even laten huilen dan weer terug nog een keer hangen liedjes zingen op bed even stil speen uit bed huilen krijsen enz enz enz....

hoe gaat het inslaap komen bij jullie???

groetjes en rust lekker uit

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 19:32
mies

meiden dan zeg ik alleen,,,nog 35 nachtjes slapen,,,,joehoe!!en dan zijn we were bij elkaar!!kan echt niet wachten!
2 aug gaat ej naar me mama overdag en ga ik met ronald naar het strand,,eindelijk in maanden samen weer wat doen,,,
van de week ga ik ej naar me mama nemen,en m dara in bed leggen,alvast oefenen,want tja,,

ik ga ook vroeg slapen vandaag(ga 8 uur me bed in)
vanacht amper geslapen..
me klof was gister gebroken,precies 10 min nadat alle winkels sluiten,niemand die ik ken had een kolf te leen voor me,thuiszorg winkels,medicorners enz waren allemaal al dicht,ik was gestersssssssssst je wil t niet weten,
uit eindelijk de vk gebeld,en die gaf me advies om een lactatie kundige te bellen,1 in utrecht gevonden en die had kolven te koop.ronald na zn werk ene kolf laten kopen,,,
ik had van al dat gedoe zooooooooo hoofdpijn,dat ik pas om 1:45 in slapa viel,
ej kwma vanacht...(hij krijgt 2 tandjes onderin erbij)
dus al met al denk 3 uurtjes kunne slapen,,

dikke kus van mij

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 18:45
patries

Ja lekker he 3 augustus!!!
heb er zin in hoor!!!

Zo ben moe joh.... Gister waren we om 1.30 thuis, was erg gezellig babyfoon mee kindjes lagen op bed!!!
Lag net in bed en toen hoorde we Danilo staads jammeren!
Hij had onwijse pijn in z,n zij, rug en buik!
ROb was gaan kijken, alleen vertrouwde ik het niet zo, omdat hij die middag van een meter hoog op zijn heup gevallen was!
Dus ook ik naar boven, en hij had echte pijn volgens hem (jaaa hij kan zich heeeeeeeeel erg aanstellen) maar toch vond ik het eng, want als er iets kapot is dan moet je er snel bij zijn natuurlijk!

Dus ik tegen Rob, hij moet even langs de noodpost, maar ja Robje had een beetje veel gezopen (jaaa leuk he een feestje) dus ik Danilo zich laten aankleden en toen zelf aangekleed en hup de auto in langs het ziekenhuis (zit de noodpost huisartsen)
Was gelukkig niets aan de hand, ja waarschijnlijk een kneuzing (GELUKKIG) maar wel goed dat we geweest zijn, want met een val weet je het maar nooit he!
Weer terug naar huis paracetamol erin en hij sliep binnen 5 minuten (zo erg was het dus allemaal niet)
Maar ja ik lag op 4 uur in bed, en was klaar wakker!
Om 5 uur kon ik slapen, en om 7 uur had ik alweer de kleine aan de borst

Dus vandaag maar lekker vroeg slapen, en net heerlijk sushi wezen halen, mag af en toe wel!!

Ga de kids badderen en zelf even relaxen en dan heerlijk vroeg m,n bedje in!!!!!

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:59
heidje

wow vorig jaar om deze tijd hadden we de sleutel net op 7-7 wonen we hier echt 1 jaar..... lijkt veeeeel langer de flat lijkt eeeuwen geleden.......

nou mies wil best bij jou op het nieuwe lounge set komen loungen hoor..... ben heel benieuwd naar de grote ukkies en het kleine ukkietje.....3 augustus gaan we vrij houden......

tot gauw!!!!!

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 13:25
patries

Jaaaaagezellie dat moet lukken zondag 3 augustus!!!!
Lekker met z,n allen en de kindjes lekker in de tuin spelen.

Gerda, ja zal idd een warme zomer gaan worden!
Hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen, maar wat lekker dat alles goed is bij je!
Dinsdag naar het ziekenhuis, gelukkig heb je een hele goede reden als je op dieet moet en dus makkelijker vol te houden he!!

Een groepsfoto moet lukken he meiden...

Heidy, ongesteld...
Bah, maar ja weer een frisse ronde om te gaan klussen he straks

Mies, wat goed dat de wespennest nu weg is meid!
Vandaag twee verjaardagen 1 van m,n tweeling broertje en zusje en 1 van vrienden van ons!
Danilo en Rob zullen zo wel komen en dan naar de verjaardagen!!

Vind het echt heel leuk om elkaar weer te zien!!!

xx

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 10:52
mies

nou alleen patries nog,,en dan gaan we elkaar 3 aug zien!
kwamen jullie hier heen??
hihi we hebben nou genoge zit plaats buiten ,,,

wespen nets is weg gelukkig,gatverdamme zeg,kwamen zo 40 wespen tegelijk uit t nest toen die vent kwam spuiten,,ik ben zooooooooo bang he voor die enge dingen,

hier gata t goed!ej heeft gister goed gegeten,1 boterham...jaja!en 200 gram warm eten,,

gister om 21:00 werd ie ff wakker met nachtmerrie(denk ik)dus paar troost slokjes op,,toen om 22:45 ff slapend anagelegt.en heb m de hele nacht were niet gehoord,om 6 uur heb ik m ff aangelegt...(slapend)en werd ie pas 7:45 wakker(en lag gister iets na half 7 al in bed)

dikke kus kus van mij

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:00
heidje

heeeej ben eindelijk ongesteld geworden.......pfffff nog wel afen toe misselijk raaar maar ja

3 aug moet hier gaan lukken denk ik joeh hoe gaan we elkaar weer zien.....

xxx hier

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 11:53
gerd

hallooooooo,

Ik stil? Neen hoor, jullie zijn weer hartstikke actief op het forum, kan gewoon niet volgen..... Bij mij gaat alles wat langzamer nu hé, ben zo anders buiten adem !!
Hier alles ok, al moet ik het echt wel rustig aandoen, anders heb ik last van harde buiken (en dat vermijden we liever nog een beetje)
24 weken ver !!
Bij de laatste controle leek alles nog in orde, alles nog mooi gesloten, baarmoederhals nog lang genoeg.... verlies geen vruchtwater (daar vreesde ik even voor) dus alles ok !
Volgende week halve dag naar ziekenhuis om grondig te testen op zwangerschapsdiabetes (had ik bij Jannes ook) en dan misschien op dieet. Smul nu dus nog lekker chocola en andere zoetigheden want volgende week is het waarschijnlijk gedaan !
Ons beepje blijft actief en dat is fijn .
Voorlopig zitten er voor mij geen verre uitstappen meer in. langer dan een uur rijden zie ik echt niet zitten dus denk ik dat ik de vakantie hier thuis zal moeten doorgeraken. Vele mensen spreken van een hittegolf deze zomer, dat is echt niet nodig voor mij hoor !
Als jullie eens afspreken dan hoop ik echt dat jullie eens een groepsfoto nemen en die dan bezorgen, ok?
Oh ja, heb een foto van mijn buik genomen voor jullie, maar Dirk moet hem nog op de pc brengen. Jullie krijgen hem als eerste te zien !

tot soon,

Gerdi

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 11:32
mies

meiden

kunnen jullie zondag 3 augustus bij ons komen??of zondag 17 augustus?

ronald is natuurlijk chefkok,en die kan de gehele vakantie periodes geen extra vrij vragen,omdat hij chef is en dus als andere op vakantie zijn hij aanwezig MOET zijn!!!!

dikke dikke kus van mij

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >