< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zwanger worden na mk. wie doet er mee??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zwanger worden na mk. wie doet er mee??
16/08/2007 @ 09:27
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Allemaal!

Hier alles goed, onze kleine beer doet het prima! Vorige week was hij een paar daagjes niet zo lekker, maar nog prima op te lossen met een paracetmolletje (had koorts tegen de avond) en extra slapen, Koorts weg toen had hij rode vlekjes, dus zal wel een kinderziekte zijn geweest..... Hoort er ook bij! Nu is alles weer in orde, en hij heeft zijn eetlust weer helemaal terug! Maiko krijgt nu rond half 8 de fles 235cc, dan rond half 10 weer naar bed tot 11 uur, dan fruit, dan rond half 1 de fles 235 cc, slapen van half 2 tot 4,om vier uur de fles 235cc, om half zes groente en aardappeltje, en rond half acht nog een fles, en dan slapen..... Prima ritme!
Probeer er nu langzaam naar toe te werken dat hij dalijk een normaal eetritme krijgt, wil graag dan s'ochtends boterhammetje of pap, dan fruit, tussen de middag boterham met melk, en dan s'middags wat fris te drinken (vruchtesap oid) met een snackje (soepstengel, rijstcracker) en dan normaal om half zes samen eten.... Sinds twee dagen zit hij met het avondeten in de kinderstoel, vindt hij helemaal gewelig, echt lachen! En maar rammen op zijn tafelblad, hahahahahahah, kleine barbaar!

Verder weinig te melden hier, gisteren flink in huis bezig geweest, zodat we vandaag alleen maar leuke dingen konden doen, kijk naar buiten is het mega-hondeweer, bleh! Dan baal je wel! Had de eendjes willen gaan voeren, zie hetnog niet gebeuren vandaag.......

Redster, ik heb voor Maiko ook een miskraam gehad, en er voor gekozen om het natuurlijk te laten verlopen, ik wist op 9 weken dat het fout was, en op 12 weken is het pas afgekomen.... Daarna 1x een cyclus gehad van 38 dagen, en daarna was ik alweer zwanger! Wel flink geklust die maand , maar toch erg snel weer raak dus! Het schijnt dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, ik zal voor je duimen dat het bij jou ook zo voorspoedig mag gaan! Ik heb me toen getroost met de cliche, er is iets niet in orde geweest, liever dat de natuur het op deze (voor ons erg rotte) manier oplost, dan bijvoorbeeld een zwaar gehandicapt kindje te krijgen, of dat het kindje de bevalling niet overleeft oid...... Weet dat het cliche woorden zijn, en als dat 100x tegen je gezegd wordt baal je er van, maar het is wel waar! Ik zal voor je

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 14:33
Ronnie

Online Status
Hoi allemaal,

Nou, zou een halve dag werken vandaag maar aangezien mijn ouders met vakantie zijn zou mijn schoonmoeder oppassen. Ik was goed en wel een uurtje op het werk, belt ze op of ik wel thuis wil komen. Het was huilen, huilen, huilen geweest met Niels en ze wist niet meer wat ze ermee aan moest. Toen ik thuis kwam zliep hij net, maar gaf elke keer nog wel een heftige snik. Best zielig.

Nu is er niets mee te doen. Ik denk dat hij krampjes heeft gehad, of hij is enigzins eenkennig. Schoonmoeders past anders namelijk ook niet op. Nou ja, probeer van vandaag nog enigzins te genieten met Niels en ga vanavond of morgen nog wel even naar mijn werk om het af te maken. Makkelijk dat ik zelf een sleutel heb...

Groetjes Ronja

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 14:38
suus

Hej Meiden,

Jaja ik kom ook nog eens om het hoekje kijken..

Het gaat hier super goed..Deven is een leuk,lief en vrolijk mannetje..Maar hij kan af en toe ook een klein duiveltje zijn..Ik geniet iedere dag van onze kleine kruimel.Deven rold vanaf de 4 maanden al van rug naar buik en terug en vanaf de 6 1/2 maand is ie al aan het tijgeren..Nou moeten we hem goed in de gaten houden,want hij is heel snel en heeft zo vanalles te pakken..

Ik vind het weer super om terug te lezen hoe het met jullie gaat en met jullie kleine wondertjes..Ik kom zo nu en dan weer eens kijken..

Groetjes Suus..

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 14:41
suus

Ps: zouden jullie op Deven willen stemmen als baby van de maand..

Als je op deze site naar links boven gaat staat er baby van de maand,daar moet je op klikken en dan in het linker rijtje Deven zoeken,hij heeft een grote zwarte zonnenbril op..Thanx..

Groetjes Suus

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 16:41
suus

Online Status Bekijk profiel
grrr,ik ben weer met leeftijds en cyclusbanner bezig geweest,maar lukt me niet om op het forum te krijgen..grr

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 16:41
suus

haha nog een keer ik,wel gelukt

Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 18:43
mies

suusje we zien jullie zondag,we hebben er zin in!!!

dikke kus van ons

Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 21:41
suus

Haj Mies,

Nou Mies,wij hebben zeker de weten ook zondag er zin in,ben zo benieuwd hoe jullie kleine mannetje in real life is. Ken hem alleen nog maar van foto's..

Tot zondag mies..

Dikke zoen Suus..

Link naar deze reactie
06/09/2007 @ 10:50
mies

kijk op

http://www.michenou.hyves.nl

allemaal fotos van ons en onze uk!!!

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 10:48
mies

suusje,,,

gefeliciteerd met je verjaardag!!had je me berichtje vanacht nog gehad??
maak er een gesellige dag van smane met joost in de efteling,hopelijk blijft het droog!!
we vonden het ceht heel gezellig gister,hopelijk tot snel weer!!!

dikke kus miesje,ronald en ej

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 15:58
mies

meiden

jullie krijgen allemaal de grtjes van topina(patricia)

haar dochtertje is nu 7 maandjes,,mooi meisje hoor

dikke kus miesje en ej

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 11:38
suus

Hallootjes,

Thanx Mies,we hebben afgelopen maandag een superdag gehad,twee keer een bui-tje..Maar het was echt toppie..Ga zo Deven halen,heb hem wel erg gemist.Hij is bij vrienden weeste logeren,omdat wij naar een nederlands festijn zijn geweest..Mis hem echt hoor..

Nou meiden,hier gaat het nog steeds toppie en bij jullie,hoor niks van jullie

Groetjes

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 19:28
mies

ronnie...

ik kan me nog herinneren dat niels toch opeens ook de fles niet meer wilde??!!!!!!!

nou hier t zelfde geval,ggrrrrrrrr!!

wat heb jij toen gedaan???kan stax moelijk 180 cc met een lepeltje naar binnen laten werken door ronald of me moeder of wie dan ook,wat een k*t zooi zeg!!!!heb al groter speen gekocht weet je wel,met groter gaatje,maar nee hoor,niks helpt,zodra ik de fles in zn mond doe is het janken en heel driftig worden.,....

xxjes

Link naar deze reactie
07/10/2007 @ 09:17
suus

Nou nou druk hier op de site hahaha,komen jullie nog een keertje om het hoekkie piepen..

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 08:37
dropje

Online Status
wanneer er voor gaan
wie kan me zeggen, hoelang na een miskraam je moet wachten om er terug voor te mogen gaan???

thanks

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 19:49
mies

he meiden

dropje,,,volgens mij zeggen ze altijd dat je na je eerste ongi er weer voor mag gaan,de meeste wachten dara niet eens op en gaan gewoon gelijk zodra de bloeding van de miskraam over is er weer voor!!ik heb steeds wel ff gewacht om het allemaal te verwerken,maar das ieder zn keus natuurlijk!!

nou en nu een drama verhaal van mij!!

afgelopen week heb ik hele week int ziekenhuis gelegen,vrijdag kreeg ik zo mega last van me maag,en t ging maar niet over,zaterdag opeens kreeg ik geen lucht meer en voelde me hele lijf opeens niet meer,ik voelde me bene,armen handen en gezicht niet meer,ik dcaht ceht dat ik een beroerte aant krijgen was!!ik 112 gebeld en die brachten me met ambulance naart ziekhuis,wat blijkt galstenen...ik heb nachten,liggen krijsen van de pijn,ik stond paar dagen dus stak van de morfine,uiteindelijk ben ik geholpen en zijn de steenstjes verwijderst en is me galgang opgerekt!!in november/devc moet ik onder het mes en gaat heel mijn galblaas eruit!!!afgelopen week was vreslijk en heb ik 5 dagen zonder ej en ronald gemoeten,ik heb gejankt van heiwee nar hun,zag ze maar een uurtje per dag als ik mazzel had!! en in november gebeurd dat weergelukkig voel ik me wel stukje beter maar moet ik wel alles op slakken tempo doen,wonder boven wonder dronk ej opeesn perfect uit flesje afgelopen week,maar gelukkig mag ik weer bosrt geven,want dat ga ik ceht niet opgeven,int zhuis heb ik moeten kolven elke 2 uur maar heb het wel steeds weg moeen gooien!!mocht hele dag niets eten,dus gezond was die melk ook niet,en ik kreeg natuurlijk ook morfine,dusntja die melk mocht tie gewoon niet hebben!!

alles ok verder met iedereen!!bestaan jullie nog wel,,hihi tis zo stil

dikke kus michenou en everon-jamaido

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 09:39
Mieke

Hoi Allemaal!

Mies, wat erg voor je dat je zo ziek bent (geweest).... ik zou er niet aan moeten denken zo lang zonder mijn schatjes.... Maar ja, het is wel belangrijk dat je zelf ook gezond bent......

Hier alles goed, alleen erg ruk om alles gedraaid te krijgen met twee kleintjes.... De verleiding om te gaan spelen met die2 is altijd zo groot..... Maar ja, het huishouden moet ook, dus dan blijft de computer achter....

Maiko heeft nu twee tandjes, doet boeboebabahebbehebbe, en draait en rolt nu echt alle kanten op! Al het kleine speelgoed is uit de huiskamer verbannen, klaar voor onze kleine avonturier!

Zo, nu ga ik eens aan de strijk, anders staat het er volgende week nog! Wil ook nog bij mijn schoonzusje naar de babykamer gaan kijken, voor de baby er is, en die is bijna uitgeteld!

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 20:06
mies

vana8 weer int ziekhuis gelegen met weer zo klote galsteen aanval,ik moet ik stoppen met borstvoeding geven omdat ik nu medicijnen moet in nemen die me galgang sneller doet herstelen zdat ik tussen nu en 6 wken echt geopereedr kan worden!!ik baal meg dat ik de bv moet opgeven ,ik voel me mislukt en in de steek geletane door me eigen lijfmaar ja het is nu niet anders,ik moet alngzaam afbouwen,(gekolfde melk wel weggooien mag ej niet hebben ivm medicijn in me ljf)en dan ga ik hopelijk zorgen dat de ochtend en de avond voeding is stand blijft,zodat ik dat dan maar na de oparatie wer kan geven(las ie me borst dan nog wel pikt)vanaf vandaag dus serieuws negonne met fulltime fles voeding,tgaat gelukkig goed,en hij is er heel tevreden meedas iedergaval een zorg minder!!

dikke kus

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 13:31
Ronnie

Online Status
He Mies,

Wat vervelend voor je allemaal. Geopereerd moeten worden en dan ook nog de borstvoeding op moeten geven. Ik kan me voorstellen dat je dat aan het hart gaat. Maar voel je niet mislukt, je hebt het verdorie bijna 4 maand volgehouden!! Dat is iets wat veel moeders niet kunnen zeggen!! En inderdaad, wellicht kun je na de operatie de ochtend en avondvoeding weer oppakken. Dat zou wel lekker zijn.

Hier gaat verder alles z'n gangetje. Ben een tijdje niet op het forum geweest. Druk met allerlei dingen. Niels is inmiddels ene half jaar, heeft twee tandjes en is zich druk aan het omrollen. Zitten gaat ook goed, dus gisteren maar een kinderstoel gekocht. Bosrtvoeding geef ik nog wel, al hoewel ik nu wel aan het afbouwen ben. Tegen het eind van het jaar wil ik er helemaal van af zijn. Ondanks dat ik vindt dat het tijd is om af te bouwen (TANDJES!!!) vindt ik het toch wel moeilijk om er mee te stoppen. Het is dan zo definitief en Niels wordt dan alweer zo groot, als hij mijn borst niet meer nodig is. Waqt dat betreft snap ik wel wat je voelt, Mies. Helemaal nu jij eerder dan dat je zou willen moet stoppen.

Sterkte meid en ik kom hier gauw even weer kijken hoe het met je gaat.

X Ronja

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 17:56
mies

ik ben de koppighedi zelfe,ik ga helmaal niet stoppen met bv!!na elke voeding kolf ik me borsten leeg en gooi dat dan weg!!!zo blijven me borsten melk aan maken,en na de operatie zal ik wel zien of ej me tepel npog pikt,zo wel,dan gaan we op oude voet verder,zo niet dan is het echt tijd om te stoppen!!ik laat mijn wens om heel lang bv tegeven,niet bepalen door die rot galstenen!!!

xxjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >