Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/08/2007 @ 14:33 Ronnie | Hoi allemaal, Nou, zou een halve dag werken vandaag maar aangezien mijn ouders met vakantie zijn zou mijn schoonmoeder oppassen. Ik was goed en wel een uurtje op het werk, belt ze op of ik wel thuis wil komen. Het was huilen, huilen, huilen geweest met Niels en ze wist niet meer wat ze ermee aan moest. Toen ik thuis kwam zliep hij net, maar gaf elke keer nog wel een heftige snik. Best zielig. Nu is er niets mee te doen. Ik denk dat hij krampjes heeft gehad, of hij is enigzins eenkennig. Schoonmoeders past anders namelijk ook niet op. Nou ja, probeer van vandaag nog enigzins te genieten met Niels en ga vanavond of morgen nog wel even naar mijn werk om het af te maken. Makkelijk dat ik zelf een sleutel heb... Groetjes Ronja |
| 31/08/2007 @ 14:38 suus | Hej Meiden, Jaja ik kom ook nog eens om het hoekje kijken.. Het gaat hier super goed..Deven is een leuk,lief en vrolijk mannetje..Maar hij kan af en toe ook een klein duiveltje zijn..Ik geniet iedere dag van onze kleine kruimel.Deven rold vanaf de 4 maanden al van rug naar buik en terug en vanaf de 6 1/2 maand is ie al aan het tijgeren..Nou moeten we hem goed in de gaten houden,want hij is heel snel en heeft zo vanalles te pakken.. Ik vind het weer super om terug te lezen hoe het met jullie gaat en met jullie kleine wondertjes..Ik kom zo nu en dan weer eens kijken.. ![]() Groetjes Suus.. ![]() |
| 31/08/2007 @ 14:41 suus | Ps: zouden jullie op Deven willen stemmen als baby van de maand.. Als je op deze site naar links boven gaat staat er baby van de maand,daar moet je op klikken en dan in het linker rijtje Deven zoeken,hij heeft een grote zwarte zonnenbril op..Thanx.. Groetjes Suus |
| 31/08/2007 @ 16:41 suus ![]() | grrr,ik ben weer met leeftijds en cyclusbanner bezig geweest,maar lukt me niet om op het forum te krijgen..grr ![]() |
| 31/08/2007 @ 16:41 suus ![]() | haha nog een keer ik,wel gelukt ![]() |
| 03/09/2007 @ 18:43 mies ![]() | suusje we zien jullie zondag,we hebben er zin in!!! dikke kus van ons |
| 06/09/2007 @ 10:50 mies ![]() |
| 10/09/2007 @ 15:58 mies ![]() | meiden jullie krijgen allemaal de grtjes van topina(patricia) haar dochtertje is nu 7 maandjes,,mooi meisje hoor ![]() dikke kus miesje en ej |
| 07/10/2007 @ 09:17 suus ![]() | Nou nou druk hier op de site hahaha,komen jullie nog een keertje om het hoekkie piepen.. ![]() |
| 08/10/2007 @ 08:37 dropje | wanneer er voor gaan wie kan me zeggen, hoelang na een miskraam je moet wachten om er terug voor te mogen gaan??? thanks |
| 14/10/2007 @ 13:31 Ronnie | He Mies, Wat vervelend voor je allemaal. Geopereerd moeten worden en dan ook nog de borstvoeding op moeten geven. Ik kan me voorstellen dat je dat aan het hart gaat. Maar voel je niet mislukt, je hebt het verdorie bijna 4 maand volgehouden!! Dat is iets wat veel moeders niet kunnen zeggen!! En inderdaad, wellicht kun je na de operatie de ochtend en avondvoeding weer oppakken. Dat zou wel lekker zijn. Hier gaat verder alles z'n gangetje. Ben een tijdje niet op het forum geweest. Druk met allerlei dingen. Niels is inmiddels ene half jaar, heeft twee tandjes en is zich druk aan het omrollen. Zitten gaat ook goed, dus gisteren maar een kinderstoel gekocht. Bosrtvoeding geef ik nog wel, al hoewel ik nu wel aan het afbouwen ben. Tegen het eind van het jaar wil ik er helemaal van af zijn. Ondanks dat ik vindt dat het tijd is om af te bouwen (TANDJES!!!) vindt ik het toch wel moeilijk om er mee te stoppen. Het is dan zo definitief en Niels wordt dan alweer zo groot, als hij mijn borst niet meer nodig is. Waqt dat betreft snap ik wel wat je voelt, Mies. Helemaal nu jij eerder dan dat je zou willen moet stoppen. Sterkte meid en ik kom hier gauw even weer kijken hoe het met je gaat. X Ronja |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger worden na mk. wie doet er mee??

heb al groter speen gekocht weet je wel,met groter gaatje,maar nee hoor,niks helpt,zodra ik de fles in zn mond doe is het janken en heel driftig worden.,....
gelukkig voel ik me wel stukje beter maar moet ik wel alles op slakken tempo doen,wonder boven wonder dronk ej opeesn perfect uit flesje afgelopen week,maar gelukkig mag ik weer bosrt geven,want dat ga ik ceht niet opgeven,int zhuis heb ik moeten kolven elke 2 uur maar heb het wel steeds weg moeen gooien!!mocht hele dag niets eten,dus gezond was die melk ook niet,en ik kreeg natuurlijk ook morfine,dusntja die melk mocht tie gewoon niet hebben!!

das iedergaval een zorg minder!!