< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zwanger worden na mk. wie doet er mee??

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zwanger worden na mk. wie doet er mee??
08/01/2008 @ 11:54
suus

Online Status Bekijk profiel
Haj meiden,

Ik zie dat er niemand meer een kijkje komt nemen op het forum.
Wel erg jammer,maja ik weet het voortaan druk met de kleine hé . Daarom stop ik bij deze ook met het schrijven op het forum. Vond het een super tijd met jullie en wil jullie bedanken voor alle steun die jullie mij gegeven hebben..Allemaal veel succes in de toekomst met jullie kleintjes .

Groetjes Suus en boefje Deven... Doei doei...

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 19:55
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
meiden????????wat is het stil hier!!!!gaat alles wel ok??

xxjes miesje en ej

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 13:04
mies

vandaag weer int ziekhuis geweest,me schatje weigert elk vorm van vocht,of het nou borst,bv in flesje,kunstvoeding is,,hij wil niet drinken en drinmkt zo nog geen 200 cc per dag!!!vanacht was t janken janken en nog eens jnaken ,,arme sgat zo benauwd!!!en toen kwam er nog eens koorts bij,dus ik weer naar dokter(elke dag al deze week)en die zei ja ga nu maar weer naar zhuis,en wat denk je ej is al 200 gram afgevallen deze week,dus goed van mezelf dat ik t niet vertroude,nu moet ik steeds als ie piept of wakker is kelien beetje melk aan boeden(50cc ofzo)ff kolven zo kan ik precies zien wat ie drinkt,vandaag 50,40 en 70 cc op!!!hele weinig,maar t gat hoeplijk de goeie kant op!!!hen zout oplossing mee gehda voor elke voeding,zo gaat alles beetje open staan,en nog druppels 3 keer per dag hele week lang,en dan doe ik voor t slapen gana een zetmip,,dat hij minder last heeft snachts,want vancht was t drama,,,zo benauwd!!zo zielig!!!!

dikke kus miesje en ej

Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 14:02
mies

gister 2 keer int zoekhuis geweestmijn kleine poepie zo zo verkouden mara ook zo benauwd..ik vertouwde het niet en gingen naar de h.a.p!!daar eerst gepuft en mochtren naar huis als er geen verbetering kwamsavonds terug komen,,en ja t giung niet beter,dus helaas avonds weer.en ja hoor gelijk naar de kinderarts,,,me poepie heeft get RS virus,,,infectie aan de luchtwegen,me skatje moest geneveld worden,en hij was zo moe,,,en hij kn maar niet slapen dara natuurlijk,helemaal over zn toeren heen!!!heb zitten janken dar met ej mee,kon t niet aanzien allemaal!!!nu hebben we puf voor thuis en neusdruppels en hoest drankje,,,gelukkig is ie niet ziek en hefet tie geen koorts!!!!

dikke kus

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 21:58
suus

Deven is weer helemaal de oude,alleen wilt hij sinds hij ziek is geweest niet meer doorslapen.Hij sliep altijd door..Maar nu word hij sávonds rond 11 uur wakker en s'nachts nog een keer.Maar ik ben allang blij dat ons kleine mannetje niet meer ziek is.Hij was zo ziek,echt zielig joh..

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 19:10
suus

Nop was geen buikgriepje.We hebben een zware nacht achter de rug met Deven,Super hoge koorts.40,3 graden en hij heeft ook koortsstuipjes gehad.Huisartsenpost gebeld,we moesten de nacht aankijken en als we het niet vertrouwden weer bellen.En we moesten de huisarts s'morgens bellen als Deven nog zo ziek was en hooge koorts had.Joost is met zijn moeder vanmorgen naar de huisarts geweest en die vertelde ons dat Deven brochitis heeft.Dat verklaard dus het slechte eten en de hele hooge koorts.We hebben nu een pencilinekeur en Deven zijn koorts was vanavond om 18.30uur gedaald naar 37,8..Het lijkt te werken..

Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 09:17
suus

Haj Meiden,

Nou Deven zijn zin in eten komt langszaam terug..Hij eet weer kleine beetjes en houd het gelukkig ook binnen...Dus waarschijnlijk gewoon een buikgriepje geweest..

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 10:32
suus

Hej Mies,

Hahahaha haj ik zie dat je op het forum zit..

Dikke zoen Suus..

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 19:02
suus

HELLUP...Wie helpt mij.Deven wilt bijna niks meer eten..De pap s'morgens eet hij voor de helft op,en vaak komt de pap en meteen weer uit.S'middags eet hij maximaal een halve boterham,fruit helemaal niet meer en het avond eten hoeft hij ook niet meer.Deven is altijd een super goede eter geweest,maar sinds woensdag wilt hij (bijna) niks meer eten.Gelukkig drinkt hij wel goed.En hij is verder net zo druk en vrolijk als normaal.Alleen het eten wilt niet meer.

Wie weet wat er kan zijn ??
Zit met mijn handen in het haar en maak me zorgen !!

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 14:07
Ronnie

Online Status
Super MIes, dat het weer is gelukt om BV te geven. Wat ik van je las dat hij zo snel afgeleidt is, om zich heen kijkt, tepel los laat etc. Dat herken ik ook hoor! Het was zo rond 4 maanden dat we een moeilijke periode hebben gehad m.b.t. het geven van de borst. De 4-maandendip schijnt vrij normaal te zijn. Dat wilde ik je nog even zeggen en ben ook hardstikke blij voor je dta het nu weer beter gaat met het geven van de BV.

Groetjes Ronja

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 16:23
mies

meiden,,,als je dit hoort,,je geloofd je oren tochg gewoon niet!!

ej wilde mij ceht niet meer he,dat was zo overduidelijk als wat!!

dus ik zat vd week te kolven,,en ik dacht al wat zit je toch indringend naar me tieten te kijken,,,maar ik dacht nog ik zal het me wel verbeelden!!ik was dus bijna klaar met kolven,en hij bleef maar staren ernaar,gewoon beteje eng was dat!!!

dus ik pak m op om mee te knuffelen,en ik zei nog ....niet zo kijken nara me tieten ej,,,dat mag aleen pap nu nog maar,,hahahah want jij wil me niet meer!!ik zat ff niet op te letten,en opeens voel ik zo een trekkend gevoel aan me linker tepel!!!ik dacht wa is dat nu..ik kijk naar beneden,,wat deneken jullie,meneertje zit volgas te zuigen!!!ik dacht nog,,pppffffffffff kappe joh je wil me toch niet meer,,,vlgd ochtend werd ie wakker voor voeding,,en ik dacht ik probeer het toch nog gewoon,,,,nou meidenn als een trein ging het!!!en alle keren daarna ging het ook super!!vanacht en vanmorgen viel ie zelfs heerlijk in slaap aan me borst!!!en heeft tie zelfs van half 8 tot half 4 vanacht doorgeslapen!!normaal komt tie nog tegen 12 uur ofzo!!!!ik ben zo zo zo blij he,,kan me geluk niet op!!ik geef weer bv!!das toch het mooiest wat er is....hihihihih

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 16:19
mies

meiden ik ga stoppen met bv!!ik heb het vanmiddag besloten,tzal wel een maand duren voordat ik helemaal afgebouwd ben,maar ik stop het iedergaval!!ej pakt me tepel prima,en zuigt een paar sec en dan laat tie los en wordt ongeduldig!!ik zie dat ie het absoluut niet leuk vind,,,hij jankt zp goed als nooit en dan opeens gaat tie wel janken,,ik kan dat niet aanzien,ik weet ik kan hem ook blijven puchne,maar dat wil ik hem niet aandoen!!!gek genoeg heb ik er vrede mee,ik heb voorniets alles in gang gehouden en das t enige waar ik meag van baal,maar ik wil zelf rust en me ventje niet zien janken!!!

dikke kus

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 13:29
mies

hey meiden
ben ik ff hoor!!

operatie is goed gegaan,wel veel gebloed,maar ach ik leef nog he,,,

ik heb 4 sneetjes in me buik,en dara heb ik wel erg veel last van,me buik hebben ze ook vol geblazen met lucht,en daar heb ik de meeste last van,,,alles doet zeer!!ook ben ik aleen thuis want ronald en me ouders enz moeten gewoon werken,,,dus tja tis wel ff heel zwaar,maar goed galsreen aanvallen zal ik nooit meer krijgen,,,mhihihi!!

ook ben ik vandaga weer begonnen met bv,,,nou meneertje pakt me tepel wel,maar binnen een paar sec laat tie los,,is veel ste veel afgeleid joh!!ik ben benieuwd!!ik kijk het zo een weekje aan,en anders kap ik ermee,tis anders veel ste zwaar,en kolven en het dan per flesje geven,nee daar bein ik niet aan,das dubbel werk in mijn ogen!!!

mou ik ga weer

dikke kus miesje en ej

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:38
Ronnie

Online Status
Hoi allemaal,

Nou Mies, als het goed is heb jij je operatie nu achter de rug. Hopelijk is alles goed verloppen. Ik heb straks nog een bezoekje aan de huisarts. Moet een uitstrijkje laten maken. Bah, helemaal geen zin in. Kreeg de eerste oproep al toen ik zwanger was, had dus even uitstel maar moet er nu toch aan geloven. Nou ja, 't is voor het goede doel.

Verder gaat hier alles prima. Sinds zondag volledig gestopt met de borstvoeding. Ik merkte dat door het afbouwen mijn produktie ook flink terug liep en Niels er ook niet altijd meer genoeg aan had. En om mezelf ook wat meer vrijheid te geven heb ik d eknoop doorgehakt. Ik stop ermee!! Toch ben ik erg trots op mezelf. Ik heb Niels 7 maanden bortsvoeding gegeven!! Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond, ik heb het ook nooit als ene opgave gezien. Niels heeft totaal geen moeite met de overgang naar de fles. 't Is alsof hij nooit anders gedana heeft!

Groetjes allemaal!!

Ronja

Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 11:40
Mieke

Hoi Allemaal!

Rustig hier de laatste tijd..... Mies, alvast veel succes hoor, ik hoop voor je dat het met de borstvoeding gaat lukken!

Maiko wordt alweer zo groot......Hij teigert nu de kamer door, dus opletten geblazen met de kleine frummeltjes van Rian! Hij is het er ook écht niet meer mee eensa ls ik hem ff in de box leg omdat ik zelf de kamer uit moet! En de houtkachel is ook mega-interessant. Die kan dus alleen aan als hij in de box ligt, of als ik heel de tijd er bij blijf!

Zo, hier begint de drukste tijd van het jaar weer.....november/december, kinder-gekmaak-maanden! Tenminste, hier dan he. Eerst krijgen we Sint Maarten, dan komt de Sint in nederland aan, kunnen ze schoentjes zetten en zingen, dan komt op 2 dec de sint bij de ene oma, op 5 dec hier thuis en op 6 dec bij de andere oma...... En dan nog in december 6(!) verjaardagen, waaronder die van Rian, en da's een hele happening als je vier jaar wordt! Die is nu helemaal into de Barbies en make-up enzo, echt een meisje. En nog steeds altijd verkleden als prinsesje....... Dan krijgen we nog de kerst (geen pakjes hier) en nieuwjaar, en dan hebben we een maandje rust, en hebben we het volgende grote feest: Maiko's eerste verjaardag! En in de tussentijd hebben we ook nog twee feestjes van Ron zijn werk, en een groot verjaardagsfeest van een paar van zijn band, en dan spelen ze ook nog, dus druk zat hier!

En dan krijgen we rust..... Gaat Rian alweer naar school! Volgens mij ga ik me dan nog vervelen overdag! Is zo lief, maar ook zo'n energievretertje soms! Ben meestal als ze s'avonds in bed liggen uitgeput!

Zo, ga nog even wat doen hier!

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 18:16
mies

meiden 6 november gata me galblaas eruit,,hopelijk ben ik snel hersteld en kan ik na 4 wk eindelijk de bv weer oppakken!!

dikke kus

Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 17:31
suus

WOEHOÉÉÉÉÉ Deven zijn 1ste tandje is door..
Ben zo trots hahaha
Verder gaat alles super goed met ons kleine mannetje.
Sinds een maandje gaat hij vanzelf staan in de box en in zijn bedje.En verder is het ons kleine boefje..Zit vol streek.Het is een echte jongen,dat merk je nu al aan hem..

DROPJE: wat mies zegt klopt.Je mag na je eerste menstruatie gewoon weer proberen.Ik wens je heel veel sterkte..

MEIDEN: het is weer super leuk om te lezen hoe het met jullie en jullie kleine boefjes gaat..

Groetjes Suus..

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 20:43
chantal

hoi allemaal.

mies hoezoo koppig!!! als jij dit zo voelt.... dat je blijft kolven om de borstvoeding op gang te houden, moet je het gewoon doen hoor!~!!! lijkt me toch wel dat hij die borst straks nog steeds wel wil toch?? beterschap!!!!!
zara heeft afgelopen dinsdag de laatste keer borstvoeding gehad.. was er al een tijdje mee bezig om dit af te bouwen maar zei wou geen flesje. nou is het gelukt.. maar vanmiddag zat ze maar aan me truitje te trekken aaaaah zo zielig!!! toch is het wel heel fijn hoor om bv te geven!! maar goed aan alles moet een keer een eind komen toch?? ze is nou alweer 9 mnd geweest.. als het goed is gaat ze volgende week zaterdag voor het eerst uit logeren!! best spannend!! ben benieuwd.

voor de rest gaat alles voorspoedig hier!!

kom weer wat vaker hier op het forum kijken!!!

gr
chantal

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 17:56
mies

ik ben de koppighedi zelfe,ik ga helmaal niet stoppen met bv!!na elke voeding kolf ik me borsten leeg en gooi dat dan weg!!!zo blijven me borsten melk aan maken,en na de operatie zal ik wel zien of ej me tepel npog pikt,zo wel,dan gaan we op oude voet verder,zo niet dan is het echt tijd om te stoppen!!ik laat mijn wens om heel lang bv tegeven,niet bepalen door die rot galstenen!!!

xxjes

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 13:31
Ronnie

Online Status
He Mies,

Wat vervelend voor je allemaal. Geopereerd moeten worden en dan ook nog de borstvoeding op moeten geven. Ik kan me voorstellen dat je dat aan het hart gaat. Maar voel je niet mislukt, je hebt het verdorie bijna 4 maand volgehouden!! Dat is iets wat veel moeders niet kunnen zeggen!! En inderdaad, wellicht kun je na de operatie de ochtend en avondvoeding weer oppakken. Dat zou wel lekker zijn.

Hier gaat verder alles z'n gangetje. Ben een tijdje niet op het forum geweest. Druk met allerlei dingen. Niels is inmiddels ene half jaar, heeft twee tandjes en is zich druk aan het omrollen. Zitten gaat ook goed, dus gisteren maar een kinderstoel gekocht. Bosrtvoeding geef ik nog wel, al hoewel ik nu wel aan het afbouwen ben. Tegen het eind van het jaar wil ik er helemaal van af zijn. Ondanks dat ik vindt dat het tijd is om af te bouwen (TANDJES!!!) vindt ik het toch wel moeilijk om er mee te stoppen. Het is dan zo definitief en Niels wordt dan alweer zo groot, als hij mijn borst niet meer nodig is. Waqt dat betreft snap ik wel wat je voelt, Mies. Helemaal nu jij eerder dan dat je zou willen moet stoppen.

Sterkte meid en ik kom hier gauw even weer kijken hoe het met je gaat.

X Ronja

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >