< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » koortsig na curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
koortsig na curettage
05/05/2008 @ 09:43
H P

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

Wat naar voor Chrisje dat hij longontsteking heeft...hij heeft natuurlijk nul komma nul weerstand en is overal vatbaar voor. Arm manneke. Hebben ze nog wel een beetje een prognose gegeven over hoe lang hij nog aan de chemo kuren en dergelijke moet, of is daar niks van te zeggen ?
Bah, muggen..kan ik ook niet tegen. Als Rob en ik naast elkaar liggen moeten ze altijd mij hebben en hem slaan ze over
Ben benieuwd hoe dat op vakantie in Turkije zal zijn, gelukkig zitten we aan zee en daar waaien ze hopelijk weg

Patries, waar hang je uit ? Gaat het allemaal weer een beetje ?
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe Elisa het vindt dat Isabella nu ook deel van het gezin uitmaakt en dat ze niet alleen meer de prinses in huis is
Suus, je moet nu al een baby maken hoor, hahaha niet pas op Kos Je zit al in je groene zone !! Wij hebben onze uk toch echt in Venetie gemaakt, kan niet anders. En dat was ook even snel geloof ik en niet eens tot het einde, want Amélie lag te slapen 's middags en werd al weer wakker voor we klaar waren haahahhaha. Is je koffer al ingepakt ? Ben benieuwd hoe Evi het vindt !!

We gaan zo eerst naar de gemeente, de "vrucht erkennen". Stom woord...Daarna even naar Maastricht, lekker shoppen
Ik heb nog niks voor de baby gekocht, stom he. Ik wil er een beetje mee wachten tot we weten of het een of een is...

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:12
Suus

Ahhh arme Chris, hij krijgt wel veel te verduren zeg...

Hahahaha Hedy, ja ik weet het!! We zijn al lekker bezig zeg maar... Maar gelukkig zit er voor mij absoluut nog geen druk op nu. Misschien wel omdat ik stiekem het liefst in juli of augustus zwanger word... Uiteraard houden we er wel rekening mee dat we het regelmatig doen, anders komt er helemaal geen baby , maar geen ovutesten of temperaturen. Denk dat ik evt in juli en augustus, als het dan nog nodig is, wel die testen gebruik, want mijn cyclus verschilt nogal. Vorige maand had ik een 30 daagse cyclus, dan zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben, maar heb nog niet echt het idee dat ie er aan komt. Die cyclus ervoor had ik een 33 daagse cyclus, dan zou die vrijdag moeten zijn. ALS het al klopt dat ik vanaf dag 1 moet tellen en niet pas vanaf de dag dat ik meer bloed verlies... Hahaha, wie heeft gezegd dat het eenvoudig is om een baby te maken?!?

Ja Patries, waar ben je?!? Ik hoop dat je gewoon lekker een beetje aan het uitrusten bent!!

Ook al is het voor mij vandaag een 'feestdag'(vrije dag) ga ik zo alvast even wat werken. Morgen pas ik namelijk van 800-1330 uur op het 6 maanden oude zoontje van een vriendin van mij. Ze zat omhoog kwa oppas en ze moet naar (politie) school. Kan ik alvast oefenen hoe dat gaat met twee MAar hij is wel erg makkelijk normaal hoor, hopelijk morgen ook!

En zodadelijk komt mijn oma. Even een 'dagje uit' voor haar. Hier in de tuin zitten en samen met Evi (en mij) naar de kinderboerderij.

Hedy, ik hoop dat je het luk hebt in Maastricht! Ben benieuwd of je toch al wat voor de kleine hebt gekocht!
Wanneer heb je nou ook alweer die 20 weken echo??

[Laatst gewijzigd door Suus - 05/05/2008 @ 11:13] - Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:03
patries

Ben er nog gewoon hoor!!
ALleen is het erg druk hier, Danilo is hier ook de hele week en gaat mogen avond weer naar huis!

Elisa heeft in 5 dagen tijd er 3 tandjes bij gekregen, dus lekkere slapeloze nachten!

Moet nu weer gaan ben vanaf morgen weer wat vaker online, en ga dan even bij lezen

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 15:17
patries

Hihi hier ook de roze teva,s
Ook mijn rob vond ze meteen geweldig!!
Ging eigenlijk voor mezelf slippertjes halen, van birkenstock, die zitten echt geweldig, maar ja ze hadden mijn maat weer eens niet en toen zag ik die kleine slippertjes

Suus wat vervelend dat je zo,n last heb van je darmen, nu maar hopen dat het voor jullie vakantie over is!!
Elisa loopt nog niet hoor, hihi die luilak gaat ze eindelijk stappen en dan laat ze zich vallen en gaat schaterlachend kruipen pffff gek kind!!
met zwanger worden heb ik niet zo,n probleen
Moet nu er wat aan gaan doen om juist niet zwanger te worden, want nog 1 erbij binnen een jaar dat ga ik niet trekken denk ik!

Haha die Hedy zwanger na een vluggertje
Zo was het bij Elisa ook, ik was toen zelf ziek, en dacht van hee ik ben vruchtbaar dus maar ff snel
Krijg je mooie kindjes van hoor

Dunja een muggenplaag op jullie balkon, blehh dat is lastig!!
Wat vervelend dat Chris weer is opgenomen, bah arme schat!!
Hoop dat het snel weer beter gaat met hem en dat hij snel naar z,n nieuwe huis mag!

Oja Ik heb weer een keelontsteking, en 1 of andere allergie op m,n hand (raar want ik heb nooit allergie) hij is helemaal dik en rood en jeukt als een gek!
Voel me echt een zielepiet nu, ben blij als alles weer op de rit is!
Gaat dus lekker hier, als rob thuis is vandaag, ga ik even liggen want ben gewoon een beetje op aan het raken, bevallen, ziekenhuis, Danilo hier, ELisa die tandjes krijgt en zelf ook in de lappenmand...
GRRRR had me net voorgenomen om niet in mei al is mei te beginnen met weken maar pas weer in Juni, en had me voorgenomen lekker te gaan relaxen... Ach ja over een paar dagen is de allergie en keelontsteking voorbij en kan ik er weer tegen aan!!!

liefs patries

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:40
H P

hoi

Nou nou Patries, jij bent wel toe aan een beetje rust of vakantie. Heel verstandig dat je nog niet wilt gaan werken, straks kunnen ze je opvegen !! Heb je je hand ergens aan opengehaald ofzo ? Wel vervelend...heb je er al naar laten kijken door de h.a. ? Jeetje dan gaat Elisa ook hard ineens met haar tanden, maar aan de andere kant ben je er dan wel eerder vanaf dan dat ze over elke tand een week huilt en zeurt

Suus gelukkig maar dat je nu nog niet begint met alle hulpmiddelen. Daar wordt je alleen maar gefrustreerder door als het niet tot resultaat leidt. Lekker genieten en er relaxt mee omgaan is het beste, hihi, kijk maar naar Patries en mij

Dunja, nog lekker kunnen tuttelen met Nikita ? Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie dit jaar ? Enne, het is al bijna juni, krijg je al een beetje de kriebels ??

Geen vruchterkenning vandaag, ambtenaren werken natuurlijk helemaal niet, behalve mijn collega's, hebben jullie gezien waar ze bij stonden in Beuningen vandaag, pff dat waren mijn directe collega's die daar bij die uitgebrande auto stonden, met dat gezin erin... In Maastricht heb ik NIKS gekocht...ik wilde graag rode schoenen, maar kon niks leuks vinden. Bovendien hadden we niet zo lang en die tijd werd steeds minder toen we kei lang op de lunch moesten wachten. Morgen gaan we naar de dierentuin in de ochtend (beetje vakantie vieren he, hihi) en daarna mag onze muppet lekker weer in het badje poedelen.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:46
Suus

Hahaha Hedy, ja daar heb ik ook helemaal niet bij nagedacht, maar wist het eigenlijk wel, dat alle ambtenaren (en semi-ambtenaren ) vrij zijn vandaag!! Nou ja, volgende keer beter, je hebt nog even!

Zo bizar zeg, zo'n heel gezin dood. Nou ja, misschien maar beter gelijk een heel gezin dan 2 van de 4 ofzo...

Patries, wat fijn wat van je te horen! Wel vervelend dat je zelf nu ook in de lappenmand zit. Pfff... en Danilo ook nog de hele week bij jullie... Kan je niet gewoon pas eind juni/begin juli ofzo weer beginnen. Even lekker die 12 weken verlof na de geboorte pakken?!?

Ahhh en die Elisa weer 3 tandjes erbij! Evi heeft er nog steeds pas 4... Hoop niet dat ze tijdens de vakantie ineens last krijgt!

Vandaag naar de dierentuin geweest. Er waren hele jonge geitjes....

Ga nog even wat strijken voor de vakantie

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 23:13
Suus

O ja, dat van die 12 vingerige darm voelt meer als maagpijn dan als darmpijn. Desalniettemin ook irritant. Gaat zonder die medicijnen ook niet weg, dus is te hopen dat het weg is voor ik zwanger word, anders loop ik er dalijk 9 maanden mee...

Dunja gaat toch met schoonfamilie richting Italie? Hoe staat het daar nu mee Dunja, kan je nog verandering in de plannen brengen??

Ik ga naar bed. Morgen 2 kids...

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:25
H P

Hoi

Hoe is het met je keel en met je hand Patries ? Doet het nog zo veel pijn ?

Ja dat is waar ook, Dunja met de hele familie op pad. Krijg er beelden bij....

Zo Suus, je hebt een lekker drukke dag voor de boeg, poeh. Zet maar een badje op, dan heb je geen kind aan ze Op mijn profiel staan nieuwe foto's, Amélie zit in het zwembadje. Helemaal geweldig, want ze glijdt er niet in uit en ze kan zich heel goed ermee vermaken. 10 euro bij de speelgoedzaak, goede koop gedaan dus !!
Je raadt nooooit wat Rob voor Amélie gekocht heeft....de laptop...
Ik wilde die even zien, omdat we het er zoveel over gehad hadden hier en in Maastricht zit een hele Nijntje winkel. Gaat ie hem kopen !! Ik vond het eigenlijk onnodig, maar ja, Rob is nou eenmaal een ICT'er, die vond het helemaal leuk. Gelukkig vindt Amélie dat ook, maar om nou dit ding in het vliegtuig te gaan gebruiken om haar bezig te houden...denk dat de overige passagiers dit niet leuk vinden Dus zullen we alsnog iets moeten kopen voor de vlucht....

Zo meteen naar Zoo Parc Overloon, normaal gaan we naar Burgers' of naar Rhenen, maar hier kan je ook de diertjes aanraken op de boerderij die er ook is. Ben benieuwd. Tot later !!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 11:31
patries

Ben net bij de huisarts geweest, ondertussen waren niet alleen m,n handen rood en branderig maar ook mijn voeten en oksels..
Ik heb waarschijnlijk te lang doorgelopen met de keelontsteking, had het al toen ik met Isabella naar het ziekenhuis moest!

Hij vroeg ook of ik last had van m,n gewrichten, had er niet bij stil gestaan dat dat er ook bij hoorde, maar ik heb al de hele week last van m,n polsen, knieen, heupen en schouders als ik niet binnen een paar dagen verandering merk moet ik bloed laten prikken en kan het een varant op roodvonk zijn, nou niet te hopen dus ik ga maar heel hard hopen dat de antibiotica aanslaat!

haha Amelie heeft al ee laptop!!!
Geweldig, ik had hem ook al gezien, zat er wel aan te denken voor haar 2e verjaardag!

Danilo gaat vanavond naar huis en Rob is er morgen lekker de hele dag, ok tot 17.00 uur dan weer college!
Dus gaan we lekker naar het strand

Ik ga even kijken bij de kleine, zelfs het tikken doet zeer aan m,n handen

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 14:13
Suus

Hee dames,
Zooooo ik heb het overleefd hoor, mijn 6 uurtjes met 2 kids....
Hahaha Patries, heb wel bewondering voor je hoor, jij hebt dit altijd met die opvangkindjes erbij...
Was wel erg leuk om die 2 samen te zien. Alleen toen ze allebei een beetje moe waren, was het een beetje lastig.

Vervelend zeg Patries, misschien een variant op roodvonk! Je moet wat beter op jezelf letten hoor, en Rob ook!!

Hahaha Hedy, ja, jammer dat er geen geluidstand op zit! Hebben jullie ook die vanaf 2 jaar (dus niet die vanaf 3 jaar waar het hele alfabet opzit)? Nou, ik neem hem gewoon mee in het vliegtuig en dan zien we wel. Misschien lijkt het geluid niet zo hard, door al dat geroezemoes. En anders heeft ze er in ieder geval op Schiphol wat aan!

Ik ga even een beetje relaxen!

[Laatst gewijzigd door Suus - 06/05/2008 @ 22:40] - Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 21:09
H P

hoi

He bah Patries, nou dit weer...let inderdaad maar een beetje op jezelf en sorry dat ik het zeg, maar Rob kan je toch wel helpen hier en daar of niet ? (als hij niet naar school moet enz)
Roodvonk, jeetje bestaat dat nog dan, nooit over nagedacht.
Dus dit weekend hebben jullie lekker de tijd voor elkaar ?
Laat je maar eens in de watten leggen, dat heb je wel verdiend hoor !!

Ja Suus, we hebben die blauwe. Maar ze zit de hele tijd dat ding open en dicht te doen, da's nog het leukste momenteel hahaha. Helaas geen geluidsstand nee, dus in het vliegtuig gaat ie niet mee. (kan je gewoon niet maken !!) Dus je hebt je dubbele-kids-dag overleefd. Gelukkig was het mooi weer, zit je niet meteen zo opgesloten he !!
Nog 2 dagen, spannend allemaal weer he

Dunja waar hang je uit meid ? Druk druk druk ? Hoe is het met Chrisje nu ?

Dames dat Zoo parc is een aanrader voor onze ukkies hoor. Echt voor kleine kindjes genoeg te zien en te beleven, bovendien kan je overal heel dicht bij komen en is het wat knusser dan zo'n mega dierentuin.
We hebben ons 4 uur vermaakt en dat was lang zat. Thuis nog even in het zwembadje en toen was de pijp echt leeg

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 23:12
Dunja

Hoihoi,

Hahah je hebt het helemaal goed Hedy, druk, druk, druk. Hahah maar wie niet tegenwoordig?

Patries, doe je een beetje rustig aan meid! (volgens mij roepen we dit al maanden). Bah wat vervelend allemaal. Ik hoop ook voor je dat je er optijd bij bent en de antibiotica goed aanslaat. Is het niet besmettelijk? Roodvonk wel, maar of de varianten daarop ook besmettelijk zijn?
Geniet morgen lekker aan het strand! Laat je maar goed verwennen.

Hedy, Amelie vond het badje duidelijk leuker dan Nikita. Niek had voor haar ook dat badje gehaald, maar ze vond het verschrikkelijk. Ik had echt al mijn lucht erin geblazen gisteren. Ik was er gezellig naast gaan zitten. Die sterren vond ze doodeng, ze durfde wel op schoot ermee te spelen. Uiteindelijk op het randje gezeten met de voetjes in het water, maar toen ik haar er weer in probeerde te zetten schreeuwde ze het uit. Ik had hem in de keuken staan vanwege de muggenplaag buiten (kijk maar eens: http://nikitademmers.nl/fotomap/week46/DSCN4290.html, even het smilie weg halen en dan werkt het linkje)

Wat leuk dat Rob die laptop heeft gehaald! Wel jammer dat er geen knop op zit voor het geluid. Maakt het heel hard geluid dan?

Suus hoe was het eigenlijk gisteren met je oma? Is ze erg oud of valt dat mee?
Ik ben echt heeeeel benieuwd of het bij jou de 1e keer al raak is, ik heb zo'n gevoel dat het bij jou niet lang gaat duren.

De vakantie naar Italie is eigenlijk weinig aan veranderd, behalve dat als het niet goed gaat met Chris, dan blijven we thuis. Zondag waren we de nieuwe caravan gaan bekijken, en ookal doe ik nog zo mijn best het idee die hele reis in 1 auto en dan samen in een caravan... En dan heb ik het nog niet eens over de warmte waar ik niet tegen kan (ik mag niet eens in de zon daar met mijn albino huidje). Gelukkig heb ik een excuus, Nikita mag ook niet in de felle zon (die heeft dezelfde huid als ik, ze zit nu ook al 2 dagen onder de warmte vlekken).

Morgen ben ik ook samen met Niek vrij, smorgens gaat hij mijn moeder helpen met het wegbrengen van de oude keuken naar de stort, dus echt samen vrij kan ik het ook niet noemen.
De rest van de week moet ik gewoon stage lopen, vrijdag misschien wat eerder vrij als ik geen oppas kan vinden, mijn moeder kan smiddags niet omdat ze een weekend weg gaat. Ach een paar uurtjes eerder vrij is helemaal niet erg, kan ik lekker wandelen met Nikita (hihi zij met factor 50 en ik met factor 30)

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 23:14
Dunja

oja Hedy, wat een superrrrrr sweetie foto van Amelie met dat staartje

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:23
hp vanaf werk

Hoi

Pffffffff nou zo'n vakantie lijkt me ook helemaaaaaaaaaaaal niks hoor Dunja !! Ook al kon ik goed met mijn schoonfamilie opschieten dan nog zou ik alles doen om het niet te hoeven. En zo'n sleurhut is werkelijk vreselijk, mijn ouders hadden er vroeger ook eentje, niks aan.

Oja dat badje: onze muppet gilde het ook uit hoor, pas toen we haar er gewoon in gezet hadden en ze doorhad dat je leuk kon spelen net als in bad vond ze het geweldig en wilde er niet meer uit. De tweede keer ging het precies hetzelfde, ook een gil-drama, maar als ze zit is het goed. Dus lekker warm water erin en gewoon erin zetten hoor.

Suus, go for it Morgen vroeg op, dus vanavond vroeg erin !!

Patries, hoe is het met je hand ? Slaat de antibiotica al aan ? En hoe gaat dat met de bv ?

gr Hedy

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 20:52
Suus

Hee dames,
Inderdaad een leuke foto van Amélie!!

Is Nikita vandaag weer in het badje geweest, of heb je het niet meer geprobeerd??

Zooo... wij zijn zo goed als gepakt... Helemaal proppie vol 1 grote tas en een koffer en hebben ook nog een hoop handbagage...

We hebben nu een stuk tape over het microfoontje van de laptop geplakt, dan maakt ie al een stuk minder geluid!! Maar we hebben ook ander speelgoed en boekjes bij ons voor de reis!

Hahahaha Hedy, nou vanavond geen actie hoor. Hebben gister goed ons best gedaan en morgen het bed maar inwijden in Kos . Ik voel wel aan alles dat ik in de vruchtbare periode zit, maar heb geen idee of eisprong juist geweest is, vandaag is, of nog moet komen... Heb het gemiddelde van die cyclussen op de banner gezet. Ach ja, deze maand en volgende maand nog een beetje voor spek en bonen, daarna ga ik er serieus werk van maken...

Dunja, met mijn oma was wel gezellig. Ze heeft een bijzonder leuke dag gehad zei ze, dus daar gaat het om! De kinderboerderij vond ze erg leuk. Er waren super jonge geitjes, echt pas een week oud ofzo, echt schattig Ze is 82.

Nou, het is niet te hopen dat het slecht gaat met Chris, maar ik hoop voor jou dat je nog om een andere reden onder de vakantie uit kan...

Patries: hoe gaat het nu met jou?? Ik hoop al een stuk beter!!

En met onze ?? Soms vergeet ik bijna dat je zwanger bent... Is de misselijkheid nu helemaal over??

Meiden, als ik jullie niet meer spreek: fijne dagen de komende tijd. Geniet lekker van het weer!!
Tot over 1,5 week!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 20:58
Dunja

Suus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Kos!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 21:08
patries

Antibiotica slaat aan, de rode vlekken en opgezette huis is zo goed als weg, en ook m,n keel gaat alweer een stuk beter!!
Ook m,n gewrichten doen het weer
Nou ja met tillen merk ik het nog steeds, ach ja morgen zal het wel weer een stuk beter gaan denk ik!
Met de bv gaat het goed, ik heb een anticiotica gekregen die samen gaat met borstvoeding dus dat is mooi!!

Elisa is nu helemaal bekaf... haha de hele dag in het badje gespeeld, een hoop gegeten (krijg je trek van he met water spelen) en was wakker geworden van de hitte, maar nu na ff knuffelen slaapt ze weer heerlijk, met van die rode wangentjes

Suus!!! Heeeeeel veel plezier in Kos!!!
geniet ervan he en neem lekker je rust en geniet van jullie gezinnetje, ben benieuwd hoe het gaat met Evi in het vliegtuig!!!!

Dunja, haha wat een foto!!!
Die had het idd echt niet naar haar zin in het badje

Hedy, hihi rob doet een hoop voor me hoor, alleen de laatste tijd... was gister tegen em uitgevallen, daar schrok hij nogal van!
En bed hebben we lang gepraat, en hij moest me gelijk geven, maar had er nog niet echt bij stil gestaan omdat ik normaal altijd alles aan kan volgens hem!
Maar begreep dat ik na een bevalling, 4 slapeloze nachten in een ziekenhuis en nu deze infectie ff niet de Patricia ben die ik normaal ben!
Wel balen dat de eerste avond na inkeer meteen een collegeavond is, maar ja daar is niets aan te doen!
Wel kwamen m,n schoonouders langs opa om met m,n kleindochters te knuffelen, en oma om de strijk te doen (van 2 weken) wat ben ik blij dat dat gedaan is, wat een toppers he die schoonouders van me!
Moest wel beloven dat ik als de kindjes op bed lagen ik lekker op de bank zou gaan hangen...

Dat ga ik dan ook doen nu, want m,n vingers doen weer aardig zeer!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:17
H P

hoi

Suus, nu ik dit schrijf zit je al in Kos, maar ondanks dat:

een hele fijne en vruchtbare vakantie Geniet van het samenzijn met zijn drietjes en lekker uitrusten !!

Gelukkig maar Patries, dat jullie het uitgesproken hebben. Ook al is Rob behulpzaam indien mogelijk, zolang jij niet ventileert dat je het even helemaal gehad hebt en er door heen zit, zal hij dat dus niet door hebben, jij kan altijd zoveel tegelijk Goed zo dat het uit de lucht is. Wat een super schoonouders heb je, jeetje de strijk doen Het is dat ik mijn schoonouders niet zo lang om me heen zou kunnen dulden, maar de strijk laten doen nou da's wel handig

Dunja, hoe is het gegaan vandaag ? Heb je nog een keer het badje geprobeerd ?? Gaan jullie dit weekend nog naar de camping bij je schoonzus, of blijf je lekker thuis met de pinksteren ?

Morgen naar de vk, ja soms is het voor mij ook een beetje onwerkelijk hoor, dat ik al weer in de 17e week zit...De tijd gaat nu veel sneller voorbij en voor ik er tijd voor heb om er van te gaan "genieten" is het al laat in de avond. Gelukkig voel ik de baby wel al goed als ik rustig in bed lig 's avonds
Zaterdag moet ik werken, voor mij dus een kort pinksterweekend...

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:22
H P

hoi

Hahahahaha Dunja ik heb net jullie foto's gezien van Nikita in het badje (en meteen alle foto's van die week bekeken hihi) O O O, ik heb hardop moeten lachen om haar snoetje hihi. Die had er echt geen zin in !!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 22:08
patries

Ik heb even wat nieuwe fotootjes op m,n profiel gezet!!!

Ik heb echt hele lieve schoonouders hoor Hedy, daar tref ik het mee hoor!!

Zaterdag werken, zeker een kort pinksterweekend, gaan jullie nog wel wat leuks doen moet pinksteren??
Ik denk dat wij zaterdag even naar kijkduin gaan ff lekker Elisa in het zand laten spelen..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >