Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 23:12 Dunja ![]() | Hoihoi, Hahah je hebt het helemaal goed Hedy, druk, druk, druk. Hahah maar wie niet tegenwoordig? Patries, doe je een beetje rustig aan meid! (volgens mij roepen we dit al maanden). Bah wat vervelend allemaal. Ik hoop ook voor je dat je er optijd bij bent en de antibiotica goed aanslaat. Is het niet besmettelijk? Roodvonk wel, maar of de varianten daarop ook besmettelijk zijn? Geniet morgen lekker aan het strand! Laat je maar goed verwennen. Hedy, Amelie vond het badje duidelijk leuker dan Nikita. Niek had voor haar ook dat badje gehaald, maar ze vond het verschrikkelijk. Ik had echt al mijn lucht erin geblazen gisteren. Ik was er gezellig naast gaan zitten. Die sterren vond ze doodeng, ze durfde wel op schoot ermee te spelen. Uiteindelijk op het randje gezeten met de voetjes in het water, maar toen ik haar er weer in probeerde te zetten schreeuwde ze het uit. Ik had hem in de keuken staan vanwege de muggenplaag buiten (kijk maar eens: http://nikita demmers.nl/fotomap/week46/DSCN4290.html, even het smilie weg halen en dan werkt het linkje)Wat leuk dat Rob die laptop heeft gehaald! Wel jammer dat er geen knop op zit voor het geluid. Maakt het heel hard geluid dan? Suus hoe was het eigenlijk gisteren met je oma? Is ze erg oud of valt dat mee? Ik ben echt heeeeel benieuwd of het bij jou de 1e keer al raak is, ik heb zo'n gevoel dat het bij jou niet lang gaat duren. De vakantie naar Italie is eigenlijk weinig aan veranderd, behalve dat als het niet goed gaat met Chris, dan blijven we thuis. Zondag waren we de nieuwe caravan gaan bekijken, en ookal doe ik nog zo mijn best het idee die hele reis in 1 auto en dan samen in een caravan... En dan heb ik het nog niet eens over de warmte waar ik niet tegen kan (ik mag niet eens in de zon daar met mijn albino huidje). Gelukkig heb ik een excuus, Nikita mag ook niet in de felle zon (die heeft dezelfde huid als ik, ze zit nu ook al 2 dagen onder de warmte vlekken).Morgen ben ik ook samen met Niek vrij, smorgens gaat hij mijn moeder helpen met het wegbrengen van de oude keuken naar de stort, dus echt samen vrij kan ik het ook niet noemen. De rest van de week moet ik gewoon stage lopen, vrijdag misschien wat eerder vrij als ik geen oppas kan vinden, mijn moeder kan smiddags niet omdat ze een weekend weg gaat. Ach een paar uurtjes eerder vrij is helemaal niet erg, kan ik lekker wandelen met Nikita (hihi zij met factor 50 en ik met factor 30) ![]() |
| 06/05/2008 @ 23:14 Dunja ![]() | oja Hedy, wat een superrrrrr sweetie foto van Amelie met dat staartje ![]() |
| 07/05/2008 @ 14:23 hp vanaf werk | Hoi Pffffffff nou zo'n vakantie lijkt me ook helemaaaaaaaaaaaal niks hoor Dunja !! Ook al kon ik goed met mijn schoonfamilie opschieten dan nog zou ik alles doen om het niet te hoeven. En zo'n sleurhut is werkelijk vreselijk, mijn ouders hadden er vroeger ook eentje, niks aan. Oja dat badje: onze muppet gilde het ook uit hoor, pas toen we haar er gewoon in gezet hadden en ze doorhad dat je leuk kon spelen net als in bad vond ze het geweldig en wilde er niet meer uit. De tweede keer ging het precies hetzelfde, ook een gil-drama, maar als ze zit is het goed. Dus lekker warm water erin en gewoon erin zetten hoor. ![]() Suus, go for it ![]() ![]() ![]() Patries, hoe is het met je hand ? Slaat de antibiotica al aan ? En hoe gaat dat met de bv ? gr Hedy |
| 07/05/2008 @ 20:58 Dunja ![]() | Suus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Kos! ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

koortsig na curettage

Je zit al in je groene zone !! Wij hebben onze uk toch echt in Venetie gemaakt, kan niet anders. En dat was ook even snel geloof ik en niet eens tot het einde, want Amélie lag te slapen 's middags en werd al weer wakker voor we klaar waren haahahhaha.
Is je koffer al ingepakt ? Ben benieuwd hoe Evi het vindt !!
of een
is...

We zijn al lekker bezig zeg maar...
Hahaha, wie heeft gezegd dat het eenvoudig is om een baby te maken?!?
MAar hij is wel erg makkelijk normaal hoor, hopelijk morgen ook! 
dat ga ik niet trekken denk ik!
In Maastricht heb ik NIKS gekocht...ik wilde graag rode schoenen, maar kon niks leuks vinden. Bovendien hadden we niet zo lang en die tijd werd steeds minder toen we kei lang op de lunch moesten wachten.

Ik vond het eigenlijk onnodig, maar ja, Rob is nou eenmaal een ICT'er, die vond het helemaal leuk. Gelukkig vindt Amélie dat ook, maar om nou dit ding in het vliegtuig te gaan gebruiken om haar bezig te houden...denk dat de overige passagiers dit niet leuk vinden
De kinderboerderij vond ze erg leuk. Er waren super jonge geitjes, echt pas een week oud ofzo, echt schattig
?? Soms vergeet ik bijna dat je zwanger bent...