< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » koortsig na curettage

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
koortsig na curettage
03/07/2008 @ 17:23
Dunja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gelukkig maar dat alles goed blijft gaan Suus. En heel fijn dat ze zo relaxed zijn bij je VK!

Hier ook weinig nieuws, vandaag naar school geweest en vanmiddag mijn nieuwe bril opgehaald.

Verder is Chrisje weer thuis na een week isolatie vanwege gordelroos. Erg leuk voor hem, maar helaas mogen hij en Nikita niet bij elkaar zijn...dus hij kan zondag ook niet op mijn verjaardag komen. Wel jammer dat ik hem nu zo weinig zie.

Ik ga mijn nieuwe mobieltje uitvogelen!

groetjes.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:02
Suus

Hee dames,
nog steeds rustig hier...
Patries, hoe was je dagje met je eigen kids??

Wordt inderdaad een druk weekend voor je, de 12e en 13e!! Maar wel leuk!!

De VK belde vanochtend of de afspraak van maandag naar vanmiddag kon. Eerst voelde ik daar niet zoveel voor, totdat ik prompt vanmiddag roze verlies kreeg. Dus toch maar net geweest, en alles zag er goed uit! Kindje was goed gegroeid! Ook zij heeft de uitgerekende datum aangepast, naar 2 feb. Scheelt nog 1 dag met mijn banner, dus die pas ik zo maar gelijk aan.
Ook gelijk bloed afgenomen, ook voor de combinatietest. Nu is de afspraak van maandag komen te vervallen, dus moet ik weer geduld hebben tot 21 juli. 2,5 week wachten dus... hopelijk geen rare fratsen meer van bloedverlies tussendoor... Maar ik mocht altijd bellen als er wat is! Ze zijn echt heel relaxed daar! Fijn dat ze een eigen echo-apparaat hebben!

Jullie nog nieuwtjes??

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:22
patries

Zo toch wel druk hoor zo allemaal.....
Met Danilo is alles goed hoor, haha hij kan zich nog al aanstellen, en ik ben er weer eens ingetrapt
Haha en dan zijn moeder bellen, met grote verhalen, die helemaal bezorgd dus ik tegen Rob bel haar even zelf en vertel dat er niets met hem aan de hand is

Morgen lekker een dagje geen kindjes, ach ja dan is het nog druk met de twee meiden en Danilo!

Wel gezellig hoor zondag de 13e
Heb er zin in hoor, lekker druk weekend met de dag ervoor de verjaardag van Rob!
Denk dat die dag Rob er even tussenuit gaat met Danilo
Gaat wel snel hoor over 1.5 halve week zien we elkaar weer, wat zullen de ukkies veranderd zijn!

Dunja wat goed dat er nu verder gekeken wordt naar Nikita!
Op zich is het wel goed dat de amandelen er op jonge leeftijd uit kunnen, op latere leeftijd hebben ze er meer last van!
Ik zelf was geloof ik een jaar of 3.
Nee hoor was maar een grapje over een groot gein, vind het allemaal wel gezellig hoor!
Ook met de opvang vorige keer twee kindjes in een kinderstoel, danilo een ander kindje en ook aan tafel, Isabella lag heerlijk te slapen en dan met die 5 kinderen lekker lunchen
Na de 3 weken, als Danilo weer thuis is dan gaan we een weekendje weg!

Hedy, dingen met z,n tweetjes doen...
Dat moet gewoon af en toe he, wij doen dat helemaal niet meer, alleen op mijn verjaardag was mijn zusje hier en die paste op Elisa (en Danilo toevallig) en toen zijn wij uit eten gegaan (ik met een 38 weken zwangere buik)
Als de kleine goed uit een flesje kan drinken, wil ik wel weer even met Rob samen weg!
Moet zeggen dat je dat met borstvoeding minder snel kan doen als met flesvoeding!

Suus, vervelend het die vermoeidheid.
Een lekker vooruitzicht is dat na de die maanden je vermoeidheid een stuk minder gaat worden!!
Lekker veel vezels eten en goed aan het fruit natuurlijk!!!!!

Ik ga even wiien...
Lekker actief gamen

x patries

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:13
Suus

Lekker Dunja, eindelijk die Weg. Nou kan de party-time weer beginnen!!

Pffff 4... Misschien heb je bij de 3e zwangerschap wel een tweeling!!

Met mijn darmen gaat het redelijk, al zijn ze wel wat opgeblazen en wat lakser dan normaal. Door die darmen is mijn buik ook al wat dikker dan normaal. Iemand van mijn werk had het zelfs tegen mijn secretaresse gezegd!! Die laatste wist het al

Hedy: heb vanmorgen uit voorzorg een crackertje genomen. Het is redelijk goed gegaan vanmorgen, al heb ik toen ventje en Evi weg waren nog wel een tijd geslapen (dat kan omdat ik nog 50% ziek gemeld sta)

Ben nu alweer hondsmoe en daardoor ook misselijker.

Welke film ga je vrijdag?? Ik zou naar die SATC-film gaan met 2 vriendinnen binnenkort, maar heb gezegd dat ik niet meega, ben daar nog veel te moe voor 's avonds...

Ik ga lekker bank hangen!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:32
Dunja

Hoihoi,

Ja ik wil wel vaker komen, maar kom er gewoon niet aan toe. Ik lees af en toe wel even snel jullie berichtjes, zodat ik niet iets belangrijks mis.
Nikita ligt nu even te slapen, dus heb even tijd om rustig alles te lezen en te reageren.

Dat is leuk Hedy, samen naar de film. Heb je al een idee welke film? Ik dacht vanmorgen nog aan je toen ik op de markt was, hihi ze hadden daar heel veel kersen.
Ik had nog helemaal niet gereageerd op je mooie foto's. Erg mooi buikje hoor! En handig zo'n man, ik vind de foto's erg mooi! (hihi dat is veel mooi)

Suus, misselijk zijn is nauurlijk helemaal lastig met dit weer. Ik voel me meestal al wat slap als het warm is, als je dan ook nog misselijk bent is het helemaal niet lekker.
Hoe is het met je buik? En je darmen?

Patries, een groot gezin lijkt me nog steeds heel leuk. Dat je dan (vooral de eerste jaren) extra druk bent, haha ja dat kan je zo moeilijk inschatten, maar ik weet het wel hoor. Maar zelf had ik ook 2 broers en we waren echt altijd samen, en als je ruzie had met 1 broer had je de andere nog. Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad van 3 kinderen...sinds Nikita heb ik het zelfs wel eens over 4 kinderen (haha maar dan wel 4 zo rustig als Nikita).
Hoe is het met Danilo? Nog last van zijn kneuzing?

Ik ga maar vast het avondeten voorbereiden. Nu slaapt Nikita nog, geen idee natuurlijk hoelang ze blijft slapen. Niek is met zijn zus winkelen in Haarlem (tja zijn zus heeft de lokatie uitgekozen, hoe ze dan bij Haarlem komt weet ik ook niet), ik weet ook niet hoelaat hij thuis komt, dus als hij op de terugweg is kan ik dan het eten gewoon aanzetten.

ps. de lijken bijna weg te zijn...gelukkig!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:46
hp vanaf werk

hoi

Jeetje wat een rust hier he !!
Hoe ging het vanmorgen Suus ? Toch maar een crackertje gepakt ??
De andere dames lezen we momenteel maar weinig - wel verklaarbaar hoor- iedereen is druk druk druk...

Ik heb ook geen nieuws hoor, behalve dat we onze dochter vrijdag bij opa en oma laten logeren, kunnen we een keertje samen naar de film, ook wel eens leuk hahaha. (we doen veel te weinig nog met zijn tweetjes, ik vind het net zo leuk als Amélie er bij is)
Nou ik kom vanavond nog wel eens langs

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 22:33
Suus

Ja, ik bedacht me net dat ik toen ik baby was ook hééél vaak ziek was, bijna elke week, en rond mijn eerste jaar zijn mijn amandelen eruit gegaan, en daarna was ik haast nooit meer ziek (en had ik wel een hele goede afweer door dat eerste jaar!!)
NAdeel was wel dat ik wat eenkenniger werd, vooral richting roodharige dames, aangezien de verpleegster die me (toen ik nog nietsvermoedend was) meenam voor de operatie rood haar had...

Ik ben de hele dag door misselijk, maar 's ochtends is het nog wel het ergst. Sinds ik die medicijnen nam, was het niet meer nodig om wat te eten voor ik opstond, maar na gister heb ik het vanochtend toch maar gedaan...

Weltrusten!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:56
H P

hoi

Gelukkig maar dat deze h.a. verder wilde kijken dan zijn neus lang is...anders was je misschien weer van het kastje naar de muur gestuurd door je eigen h.a. !! Niet leuk dat haar amandelen er wellicht uit zullen moeten, maar het kan je een hoop ellende in de toekomst schelen !! Achteraf lijkt deze diagnose heel logisch vind je niet, gezien alle symptomen van haar ziektes tot nu toe, allemaal keel, neus en oor (en oogjes). Hopelijk slaat de antibiotica nu alvast aan, zodat je lekker kunt slapen vannacht, kan me voorstellen dat je gebroken bent

Balen dat je in de ochtend nog steeds zo misselijk bent Suus. Neem je de geijkte tip wel ter harte (thee en een beschuitje of cracker voor je uit bed komt ) ? Daar moet je misschien niet aan dénken, maar een lege maag verergert misselijkheid.

Ik ga zo lekker een zelfgemaakte smoothie drinken, mmmm. Wel zo gezond na een bord friet met kroket, hè hihi

Patries, alles oké ?

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:14
Suus

Pfff Dunja, kan me voorstellen dat je kapot bent!! Wel fijn dat jullie nu misschien de oorzaak van de ziektes van Nikita hebben gevonden! Laten we hopen dat ze een goede oplossing hebben en dan is ze hopelijk minder vaak ziek!! En misschien toch eens van huisarts veranderen?!?! Opvallend dat deze vervanger wel verder kijkt dan z'n neus lang is...

Hedy, vandaag voelde ik me iets beter. Wel erg moe en de hele dag misselijk, maar wel alles binnengehouden!
De kleintjes van mijn zus zijn 3 jaar en 3 maanden en 22,5 maand.
Was vandaag inderdaad erg leuk, lekker met z'n 3en met water en zand spelen!! Kon ik ook een beetje rustig aan doen.

Heeft Amélie ook lekker gedobberd... Pfff 2e helft 2010 is inderdaad nog ver weg zeg!! Vind het echt lang duren allemaal. Nou ja, dan is je jongste ook niet meer zo heel klein als je moet verhuizen, is ook wel prettig!

Ga nu lekker douchen (vind ik 's ochtends een ramp met die misselijkheid) en vanavond komt mijn 6 maanden zwangere buurvrouwtje even kletsen...

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:54
Dunja

Ik ben er straks langer hoor, maar even een update.

Nikita is toch wel erg ziek, vandaag mee naar de huisarts (een ander, want onze eigen was alweer met vakantie).
Ze heeft oorontsteking, waarschijnlijk ook al een langere tijd. Daar hebben we nu antibiotica voor (alweer pff) en daarnaast heeft ze vergrote keel, maar vooral neusamandelen. We moeten dus z.s.m naar de KNO arts (eerst wachten op de reactie van de antibiotica).
Daar komt dus die benauwdheid waarschijnlijk van (al vanaf december!!!) en ook de oorontsteking kan daar een resultaat van zijn, maar ook de constante verkoudheid met koorts en haar loopoogjes, ze is nu ook erg hangerig en wil niet eten. Ze slaapt ook bijna niet, af en toe een uurtje (en mama dus ook al 4 dagen en nachten niet).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik kapot ben, helemaal omdat dit de laatste stage week is, waarin ik dus nog een heleboel moet afronden

Ben later vanavond terug.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:23
H P

hoi

En hoe gaat ie nu Suus ? Weer een beetje beter of nog steeds zo beroerd ? Hoe oud zijn de kindjes van je zus ook al weer ? Wel leuk, hebben jullie straks veel dingen samen gemeen !! Voor opa en oma ook leuk, zo veel kleintjes

Hoe is het met je Dunja ? Wordt het al minder, je ?
Nog even en je kan weer de nieuwe kans gaan wagen, spannend om het weer allemaal mee te mogen maken hoor

Patries, kan je het ook nog een beetje bijbenen allemaal, of vind je het toch stiekem tegenvallen, zo snel weer aan het werk en de zorg voor zoveel kindjes ? Ik vind het erg leuk om over 2 weken te zien hoe je het allemaal geregeld hebt, je eigen kinderopvang

Vanmiddag mag Amélie ook lekker badderen, ze ligt nu even te slapen en daarna lekker plonsen !! Vanmorgen hebben we de akte laten passeren bij de notaris, we zijn nu mede-eigenaar van een luchtkasteel hahahaha. En nu wachten tot 2e helft 2010...da´s wel lang he...!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:57
Suus

Mooie foto's weer Hedy, en mooie buik. Ben errrrgggg benieuwd hoe hij er dan nu uitziet, maar over 2 weekjes zien we hem al live!!

Ja, bizar hoe je schoonmoeder reageerde. De mijne zei toen steeds: 'Je bent nog jong, je moet gewoon geduld hebben', is ook absoluut niet wat ik wilde horen...maar ja, verder is het een super lief mens!

Ik ga lekker naar bed, voelde me vandaag flink beroerd. En morgen nog zo warm... Ga dan even naar mijn moeder, daar zijn de kleintjes van m;n zus, kunnen ze lekker met z'n 3en badderen buiten...

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:15
patries

ff snel hoor......

Wowww wat een mooie foto Hedy

later weer terug, ben weer eens druk vandaag.....
Dunja weet je het zeker een groot gezin

Oja die zwartwit foto is echt heeeeel mooi, en je hebt een prachtige buik hoor

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:52
H P

joehoeeeeeeeeee waar is iedereen ??
Saai hoor...

Heb eindelijk buikfoto´s erop staan. Ik ben inmiddels drie keer zo dik, dus deze foto´s zijn al weer aan vervanging toe
Dat doen we over 2 weken ofzo !!

[Laatst gewijzigd door H P - 30/06/2008 @ 21:01] - Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 20:39
H P

hoi

Poeh da´s zeker een kort nachtje Patries, je zal je wel enorm brak voelen nu, pffffff Vanavond maar lekker niks doen dan he !! Laat Rob maar even rennen voor je, jij doet al zo veel volgens mij !!

O Dunja, wat naar zo´n menstruatie, getver. Ergens zijn die klontjes een goed teken. Dan doet je baarmoeder goed zijn werk met eruit persen zeg maar (klinkt dat vies eigenlijk he, maar na een bevalling zijn die grote klonten ook heel goed zeggen ze)
Spinazie eten en veel drinken helpt ook trouwens. Laat het maar snel over zijn, zodat je lekker weer aan de slag kan over anderhalve week

Suus zo´n nare reactie hadden wij van de moeder van Rob (snap je niet he, die riep om het hardst om oma te willen worden en dan zoiets...) Op haar verjaardag hadden we het haar verteld, zegt ze vervolgens dat we wel erg vroeg zijn met vertellen... (ook voor die 12 weken dus) en de week erop ging het mis. Later zat ze dat regelmatig te verkondigen, dat ze net wist dat ze oma zou worden en de week erop slecht nieuws moest brengen aan haar kennissen en familie. Jeetje, alsof het voor haar erger was dan voor ons

Ik ga lekker voetbal kijken. Oja, wat denk je: kersenstalletje was er niet hahahahaha, weer niet gelukt dus Hadden we een heel eind voor omgefietst...

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 20:18
Suus

Getver, echt heftig hoor Dunja, die stomme Hopelijk de komende 9 maanden geen last meer van!!

Pfff Patries, jij hebt een kort nachtje gehad!! Wel fijn dat er met Danilo niets ernstigs aan de hand was!

Hihi ja vandaag dus bij één van die vrienden op kraamvisite geweest en we hebben lekker niets verteld... Wel moeilijk, had me 2 keer bijna verluld...
Bedoel je dat ze het binnenkort kunnen gaan zien Dunja??

Zodadelijk voetbal kijken. Ben benieuwd wie er wint!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 18:42
patries

Oja Dunja roodvlees is idd erg goed!
Ik heb ook va die zwangerschaps vitaminepillen (zijn ook voor de bv)
ALs het zo blijft misschien wel aan een extra ijzerpilletje moeten geloven..
Oja fruit met schil is ook erg goed he!!!

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 18:40
patries

Heb genoeg bedjes voor de kleintjes!
Heb naast die van Elisa nog twee ledikantjes en een camping bedje!
Die van Isabella is ook vrij, maar die staat nog omhoog
Voor mij maakt de tijd ook niet zo veel uit hoor!
Rond de lunch is wel lekker denk ik!

Haha niet te vroeg, Rob is de 12e jarig en dan ben ik in de ochtend het huis nog aan het poetsen

Zo ben moe joh.... Gister waren we om 1.30 thuis, was erg gezellig babyfoon mee kindjes lagen op bed!!!
Lag net in bed en toen hoorde we Danilo staads jammeren!
Hij had onwijse pijn in z,n zij, rug en buik!
ROb was gaan kijken, alleen vertrouwde ik het niet zo, omdat hij die middag van een meter hoog op zijn heup gevallen was!
Dus ook ik naar boven, en hij had echte pijn volgens hem (jaaa hij kan zich heeeeeeeeel erg aanstellen) maar toch vond ik het eng, want als er iets kapot is dan moet je er snel bij zijn natuurlijk!

Dus ik tegen Rob, hij moet even langs de noodpost, maar ja Robje had een beetje veel gezopen (jaaa leuk he een feestje) dus ik Danilo zich laten aankleden en toen zelf aangekleed en hup de auto in langs het ziekenhuis (zit de noodpost huisartsen)
Was gelukkig niets aan de hand, ja waarschijnlijk een kneuzing (GELUKKIG) maar wel goed dat we geweest zijn, want met een val weet je het maar nooit he!
Weer terug naar huis paracetamol erin en hij sliep binnen 5 minuten (zo erg was het dus allemaal niet)
Maar ja ik lag op 4 uur in bed, en was klaar wakker!
Om 5 uur kon ik slapen, en om 7 uur had ik alweer de kleine aan de borst

Dus vandaag maar lekker vroeg slapen, en net heerlijk sushi wezen halen, mag af en toe wel!!

Suus, wat een rare reacties trouwens dan zou ik het ook nog niet vertellen hoor!
Lekker voor jullie zelf houden, een geheimpje is ook leuk hoor

Ik ga zo lekker de meiden badderen, en dan zelf maar ff in bad

Tot snel

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 17:38
Dunja

Hoihoi,

De tijd maakt mij ook niet zoveel mee, ik moet 1,5uur rijden, dus Nikita zal haar slaapjes wel in de auto doen.

Suus, dat mensen dan geen begrip hebben kan je toch helemaal niet voorstellen, juist wanneer ze daarvoor wisten dat je zwanger was, je bent dan toch blij voor iemand en dan begrijp je toch juist beter het verdriet wanneer het mis gaat? Nou ja, dat is mijn gedachtengang.
En nog een beetje een geheimpje hebben is ook wel weer leuk, al zou je het denk ik niet zo lang meer kunnen verbergen.

Hoe gaat het met je verkoudheid Hedy? moet je deze week nog veel werken? Het moet dinsdag t/m donderdag erg warm worden.

De zijn echt verschrikkelijk. Hele klonten komen eruit (sorry voor de ranzige details). Ik voel me ook echt helemaal leeg lopen, heb vanmiddag 2 uur geslapen, zo moe ben ik ervan. Ik slik al speciale vitaminen voor als je zwanger wil worden van davitamon, daar zit ook extra ijzer in. Vrijdag al biefstuk gegeten en veel groene groenten. Ik hoop niet dat dit weer 2 weken duurt...

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 14:06
Suus

Jij hebt weer een goed plan voor vandaag Hedy!! Ik heb echt nergens zin in en puf voor... Nou ja, komt wel weer over een paar weken!!

De directe families weten het al en mijn vriendinnen ook allemaal. Een paar collega's ook, omdat ik er minder was omdat ik zo beroerd was. Wilde het eerst morgen tegen de rest van het team vertellen, maar het voelt toch een beetje als de goden verzoeken dus weet niet of ik dat doe.

Niels heeft het nog niet tegen zijn vrienden verteld. Bij de eerste zwangerschap vertelde hij het met 9 weken (sommige reageerden al dat ze het vroeg vonden dat hij het veertelde) en prompt hoorden we 2 dagen later dat het niet meer leefde... We hebben toen ook totaal geen steun gehad van die vrienden, dus daar wachten we nog maar even mee met vertellen...

Ja Patries: heeft Isabella nog wensen?!? Wat voor maat heeft ze nu?

Evi slaapt nog steeds 2 keer per dag . Zal de wandelwagen ook voor de zekerheid meenemen. Heb er ook zin in!!

Fijne dag en avond nog!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >