volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 12:29 sharon vanaf werk | Laatste werkweek!! Joehoe!! Wat een heerlijkheid! Wat is de tijd snel gegaan. Hoewel het nu wel echt al de laatste loodjes zijn, lijkt het allemaal zo snel gegaan. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik straks gewoon weer een baby heb!! Borstvoeding, eerste hapjes, die rotprikken.. Ik heb het net allemaal afgesloten en geniet nu volop van mijn puberende peuter en dan gebeurt het allemaal opnieuw! Zo raar. Ik voel me verder best prima. Gisteren had ik even een half uurtje oefenkrampen in mijn buik. Maar zodra het over was stond ik alweer de vloeren te dweilen... Tja, moet ook gebeuren. Happy, ik heb nog steeds geen bericht van Prenatal!! En ik ben al 33 weken!! Ik moet maar eens proberen contact te zoeken met ze of zo, want ik denk niet dat het anders goed komt.. Nu ik er aan denk, ik heb dit keer ook helemaal geen tijdschriften ontvangen! (komt ze nu achter...) Maar ik heb die van vorige keer allemaal weer gelezen, hi hi. Jonnell draagt ook bijna alleen maar hemden en boxers. Het is echt een mannetje nu. ik vind die rompertjes ook helemaal niet leuk meer bij hem. Ik moet wel altijd lachen als hij op zijn hurken zit te spelen en je kijkt dan in zijn 'bouwvakkersdecolleté'... Ha ha! Hij is opeens helemaal idolaat van vliegtuigen. Hij zoekt de hele lucht af en als er dan een overvlieft dan roept hij heel hard tietui, tietui!!! Ook de glijbaan is vatse prik. Hij houdt van de glijbaan. en ik ben ook echt trots dan hij zelf er af kan glijden! Ik dacht echt dat hij achterover zou vallen of zo, maar hij glijd heel netjes er vanaf. Hij verbaart me elke keer. Gisteren ging ik de vaatwasser inruimen en zijn bordje stond nog op de lage tafel. dus ik zeg tegen hem breng je bordje maar naar mama. Toen ging hij eerst overal zoeken. Dus ik zei nog een keer, ga je bordje maar naar mama brengen, hij staat op tafel. Toen keek hij naar de tafel, zag het bordje, pakte het en bracht het direct naar me! Ze weten en begrijpen veeeel meer dan je soms denkt heb ik gemerkt. |
| 28/06/2008 @ 18:50 | vraagje ondergoed?? hoi, we hebben de laatste tijd erg veel minder tijd dan normaal. saar begint nu ze 6 maanden is, meer en meer aandacht te vragen en krijgt die dan ook, zeker langs anja haar kant. van mijne kant moet het "gevoel" nog groeien... we zijn vandaag solden gaan shoppen. veel was er niet te shoppen, en de prijzen waren niet denderend de moeite , max 30% korting overal.... nu had ik een vraagje, we hebben voor ons oudste, kaat dus, ondergoed gekocht, een los broekje en t shirt ipv die body's die ze nog amper aankreeg. t werd dus voor ons althans tijd om over te schakelen naar gewoon ondergoed. is ook makkelijker om te verversen lijkt ons. maar we weten niet zo goed of het daar nog niet te vroeg voor is , al kanhet natuurlijk geen kwaad. die body's zijn een gevecht telkens om ze aante kleden. en daarom alleen al zijn we overgeschakeld, en zal ze vanaf morgen geen bodys meer dragen als ondergoed. zijn er nog mensen die zijn overgeschakeld??? groetjes ww w. woepetha.tk (iemand nog gevolgd op onze site??) k ga als ik tijd heb, en fotos , een stamboom erbij doen en misschien ons "wapenschild" opzoeken op internet om toe te voegen op de site.(woepetha clan hihihi) groetjes aan iedereen en fijne vakantie.... ah ja, wat wel minder leuk is aan de vakantie, onze onthaalmoeder gaat dus wat niet meer als normaal is ook op vakantie twee tot drie weken over de hele grote vakantie en moeten we op zoek naar een vervangster, lijkt ons niet leuk...(nieuwe kindjes, andere onbekende plaats, andere gewoonten???, we zullen wel zien, en anders gaan we zelf misschien wel een weekje weg.. daaaaaaag |
| 26/06/2008 @ 21:01 Happy ![]() | Meiden, ik ben weer terug van vakantie. We hebben het helemaal super gehad. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om bij te lezen...ga ik snel doen! Lilian. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Januari 2007 baby's

Zingen doet Mai nog niet, maar ze doet wel vaak de gebaren na die ik bij liedjes doe. Ze begint nu goed dierengeluiden na te doen en probeert vaak woorden na te zeggen. De meeste woorden beginnen met een "p", maakt niet uit waar het 'echte' woord mee begint
Ik moet nog steeds op andere vestigingen werken, blegh. Voor morgen ben ik nog niet gebeld! Ik hou me stil.