Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 21:23 Nea (vanuit de Ardennen) | Karin, en nu jij in Nederland bent, kun jij ons ook niet missen he...? Hahaha. Fijn dat je een goede tijd hebt in ons kikkerlandje. Petra, in geen enkele winkel je maat gevonden, hoe is het mogelijk, dat heb ik nog nooit meegemaakt. spannend nog bij jou zeg. Hopelijk heb je gauw zekerheid. En dan natuurlijk het liefst over een goede en gezonde zwangerschap. Ingrid, al een idee over jullie toekomstige gemeente? Grace, Luca vraagt nog niet om schone luiers, maar als ik zeg dat we zijn luier gaan verschijnen, dan voelt hij zelf aan zijn luier. Ben benieuwd wanneer hij er zelf om gaat 'vragen'. Lieve foto van Niels en Amaris... A3, fijn dat Jonathan binnenkort gedoopt wordt. Druk met de voorbereidingen? Wat moeten jullie daar allemaal voor doen dan? Wordt Jonathan ook weer net als Hannah ondergedompeld? Balen van die vermoeidheid, zeg. Hopelijk ben je er snel vanaf. Heerlijke luie zondag gehad met 's ochtends 'Nederland zingt' op de buis. Gisteravond samen van de sauna en het zwembad genoten. We zouden (in een volgend huis) zelf ook best zo'n zwembad willen. Uiteraard ook om anderen daarin te laten delen... Vannacht fantastisch geslapen en vandaag op pad geweest en een stadje in de buurt doorgeslenterd en ergens op een terrasje gezeten. Luca vindt het allemaal even leuk en interessant. Vanmiddag alledrie een heerlijke middagdut gedaan, mmmmm... Na het eten was Luca algauw in dromenland en wij hebben nog een poos op het dakterras in de zon gezeten. Zo, nu plof ik naast hubbie op de bank. Groetjes uit het Belgenland. |
| 27/05/2008 @ 19:14 Karin | Marjan, ik bid voor jullie. Nea, jammer weer ongi. Hier alles goed. Lekker dagje gehad. Alex is al weer gewend hier. 't Is een dropje en iedereen is het met me eens. |
| 28/05/2008 @ 14:45 Grace ![]() | A3, hoe was het bij de huisarts? Moet je lang wachten op het bloedonderzoek? Nea, dat klinkt wel luxe allemaal geniet ervan! Het prijskaartje is waarschijnlijk wel zwaar, of is het echt een ongeloofelijk buitenkansje? Dan ben ik wel geïnteresseerd! Marjan, ow, ik lees je berichtje vandaag pas hoe is het geweest met Christa? Ik bid sowieso nog voor haar hoor! Ow, dat is dubbel... Gelukkig alleen nog 's nachts inderdaad! En stom vraagje misschien, maar is 1,4 cm breder fijner of moeilijker? Ingid, pfff klinkt vreselijk druk bij jou! Sterkte hoor... Sas, ow, arme Mees... Gelukkig gaat het nu de goeie kant op! Petra, lijkt precies goed te gaan met je zwangerschap? Heb je al een afspraak gemaakt? En gaat het ook beter met het bloedverlies? Hihi, op drie februari is mijn jongste broertje Nathan geboren :-) (van 1996). Tam, ow, dat klinkt niet best van Lars veel beterschap voor je zoontje! Amaris is zo moe... Maandag heeft ze tweeëenhalf uur geslapen! Normaal maar een uurtje per keer... En gisteren kon ze in de namiddag niet slapen en viel ze dan op haar speelmat schuin naar voren vanuit zit houding op haar armpje zonder een kik te geven. Ze heeft in die hachelijke verwrongen positie met de beentjes nog half zittend gewoon heel suf wat gespeeld met wat er binnen haar bereik lag zo zielig moe... Daarjuist wilde het weer niet lukken om te slapen, maar nu gelukkig wel. Hopelijk gaat het straks wat beter. Dan gaat Niels weer met haar zwemmen. Ik zou het hier eens dringend moeten schoonmaken zo snel vuil... Gisteravond zijn Niels en ik begonnen om zijn gescheurde trouwkostuumbroek uit elkaar te halen om die na te maken. Pfioei, wat een klus! Die kleermaker kon er wat van met al die ministeekjes... Niels had het tweedehands gevonden vijf jaar geleden echt een mooi alternatief kostuum we vragen ons af wat de voorgeschiedenis ervan geweest is... Jammer dat dat niet te achterhalen is. Zeg, even een mededeling vanwege mijn man... De organisatie waar hij voor werkt Oasis België tegen mensenhandel zit met een groot tekort. Ze hebben maar financiën om tot juni verder te gaan... Als jullie willen helpen, of anderen kennen die zouden willen sponsoren zou dat heel welkom zijn. http://Www.oasisbe.org Je kan ook altijd om meer informatie vragen. |
| 28/05/2008 @ 18:21 Nea (jarig jetje, 34) | Marjan, beetje dubbel gevoel over Christa dus. Karin, fijn dat het zo goed gaat met jou en Alex. Tam, hectische boel bij jou? Succes. Ziekte van Duchene, vreselijk. Wat hoor je soms nare dingen om je heen he? Petra, hierbij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geweldig zeg. We zijn deze week weg en volgende week zijn we vrij. Dan willen we nog wel een paar daagjes weg, afhankelijk van het weer waar we heen gaan. Manlief heeft volgende week een belangrijke meeting op z'n werk, anders waren we hier misschien 2 weken gebleven of de 2e week ook volledig weg gegaan. Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen, dus dat doen we ook. Het weer werkt helaas niet zo heel goed mee. De voorspellingen zijn niet zo best, dus we wagen ons niet aan lange fiets en wandeltochten. Het is uiteindelijk maar 1 dag echt regenachtig geweest, dus het valt nog wel mee. Grace, we genieten inderdaad. Wat een jong broertje heb jij nog, zeg. Amaris zo moe? Waar zou dat van kunnen komen? Sprongetje (rond 8 maanden)? Marjan, sterkte met de keuring morgen. Ben vandaag lekker verwend door man en zoon met een mooi kettinkje met hangertje. Een hartje met 2 diamantjes: de 2 mannen in mijn hart. Goed uitgezocht door manlief. Leuk hoor, jarig zijn op vakantie. Lekker weggeweest en weer gezwommen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger worden en christen zijn...