< 9Maand-Sponsor >

Nestlι Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
26/05/2008 @ 14:12
Grace

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nea, leuk dat Luca het zo goed doet met de gebaren! Handig hoor! Haha, en vraagt hij nu vaker dan vijf keer per dag een propere luier, of alleen als het echt vuil is?
Geniet van jullie vakantie! Heerlijk...

Petra, Amaris krijgt minimaal vijf keer bv per dag, waarvan de laatste 's avonds om zeven uur en de eerste ten vroegste (en meestal) 's ochtends om vijf uur. De rest is variabel.

Karin, fijn dat het goed gaat in Nederland!

Ingrid, doet het deugd als Levi eens beter slaapt? De eerste nacht dat Amaris beter slaapt voel ik het vaak extra hard dat ik moe ben - alsof het dan pas doordringt... Ik hoop dat ze er een gewoonte van maakt om beter te slapen, in plaats van af en toe een inhaalnacht... Al mag ik eigenlijk niet klagen hoor.

De zondag is vaak vrij vermoeiend voor Amaris, maar in plaats van te jammeren was ze gisteren gewoon overenthousiast - haha - voortdurend zich in de gesprekken mengen met haar gebabbel en de aandacht naar zich toe trekken door te babbelen te zingen en te springen! We hadden een bevriend koppel op bezoek, dus ze had de hele dag extra aandacht - vandaag merk je echt dat ze moet afkicken!
Ik heb haar een hoofddoekje gepast - zo schattig! Eens toevoegen op mn profiel...

[Laatst gewijzigd door Grace - 26/05/2008 @ 14:15] - Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:16
ingrid

Grace, ik kan bijna niet meer uit mijn ogen kijken. Terwijl Leef al een paar nachten doorslaapt, weliswaar tot 6.15, maar het begin is er.

Zelf denk ik dat het de keuze is om de gemeente te verlaten en om een nieuwe gemeente te zoeken er enorm heeft ingehakt en dat alle spanning er nu zo uitkomt.

Ingrid

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:22
Grace

Ingrid, ow ja, dat komt allemaal samen natuurlijk zwaar aan... Ik hoop dat Levi het aanwent om lang te slapen, zodat het van die kant alvast wat draaglijker wordt! Veel sterkte hoor!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 17:09
a3

ingrid, ja hier nog steeds erg druk.
ik begin aan chronische vermoeidheid te lijden....
ben echt elke dag zo verschrikkelijk moe, elke avond val ik steevast na 9 uur in slaap op de bank.
had ik nooit last van....
morgen ga ik even langs de huisarts om mn HB te laten checken......
ook moet hannah even naar de huisarts want ik vrees dat haar exceem weer de kop op steekt .

wat een gedoe bij jou in de gemeente zeg.....
dat is niet leuk he?

wij zijn druk met de voorbereidingen voor de doopdienst van Jonathan op 29 juni.
zie er erg naar uit.
volgende week zijn de kids naar de oppas, david moet werken en dan ga ik lekker het dorp in m nieuwe kleren te scoren....

goed deze vermoeide mama sleept zich naar d'r recht

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:23
Nea (vanuit de Ardennen)

Karin, en nu jij in Nederland bent, kun jij ons ook niet missen he...? Hahaha.
Fijn dat je een goede tijd hebt in ons kikkerlandje.

Petra, in geen enkele winkel je maat gevonden, hoe is het mogelijk, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
spannend nog bij jou zeg. Hopelijk heb je gauw zekerheid. En dan natuurlijk het liefst over een goede en gezonde zwangerschap.

Ingrid, al een idee over jullie toekomstige gemeente?

Grace, Luca vraagt nog niet om schone luiers, maar als ik zeg dat we zijn luier gaan verschijnen, dan voelt hij zelf aan zijn luier. Ben benieuwd wanneer hij er zelf om gaat 'vragen'.
Lieve foto van Niels en Amaris...

A3, fijn dat Jonathan binnenkort gedoopt wordt. Druk met de voorbereidingen? Wat moeten jullie daar allemaal voor doen dan? Wordt Jonathan ook weer net als Hannah ondergedompeld?
Balen van die vermoeidheid, zeg. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Heerlijke luie zondag gehad met 's ochtends 'Nederland zingt' op de buis. Gisteravond samen van de sauna en het zwembad genoten. We zouden (in een volgend huis) zelf ook best zo'n zwembad willen. Uiteraard ook om anderen daarin te laten delen... Vannacht fantastisch geslapen en vandaag op pad geweest en een stadje in de buurt doorgeslenterd en ergens op een terrasje gezeten. Luca vindt het allemaal even leuk en interessant. Vanmiddag alledrie een heerlijke middagdut gedaan, mmmmm... Na het eten was Luca algauw in dromenland en wij hebben nog een poos op het dakterras in de zon gezeten. Zo, nu plof ik naast hubbie op de bank. Groetjes uit het Belgenland.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:28
Marjan

Christa haar heupen, morgen heupfoto = spannend!
Hoi, ik heb niet echt gelezen omdat ik erg druk ben geweest en erg vol zit in mijn hoofd. Maar morgen moet Christa voor de heupfoto. We hopen echt dat ze er dan nu, na 7 maanden beugels uit mag. Ze begint er weer last van te krijgen want ze wil op haar zij slapen, maar dat slaapt niet fijn met je benen zo gespreid door van die beugels. Verder is het zo dat kinderen in het eerste levensjaar de meeste kans hebben op herstel op natuurlijke manier (met interventie van die beugels dan) van de heupen. Daarna wordt het een stuk moeilijker...

Willen jullie voor ons meisje bidden morgen?

Alvast bedankt!

Marjan

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 07:35
ingrid

Marjan, je bent niet uit onze gedachten!!!
Heel veel sterkte en misschien zie ik je nog wel daar ergens in het ziekenhuis.

Nea, heerlijk zeg vakantie. En leuk dat Luca ook zo geniet.

A3, tjonge, jonge denk ik altijd als ik je berichten lees of aan je denk.

Tam, waar ben je gebleven?

En weet iemand hoe het met Melanie is? Ik heb zo weinig bijgelezen en ik lees ook niet veel meer terug.

En deze dame gaat weer eens duidelijk haar grens aangeven, moet van de week drie keer verschijnen in het ziekenhuis. Ook op de verjaardaag van Daan, tja de studente die schoonmaakt komt dan ook, de taart moet toch gehaald worden, Leef slaapt dan net en ik wil ook nog de verjaardagboodschappen doen.
Dus ik ga maar eens even de afspraak afzeggen. Vanochtend ben ik ook al onder de pannen en Leef moet vanmiddag gewoonweg slapen.

Maar ik ga maar weer eens verder, we waren erg vroeg en de kids zijn al lekker aan het spelen en ik ga de schoolspullen pakken,

Ingrid

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:35
sas

hoi hoi

Petra:Lief dat je naar Mees vroeg hier het vervolg verhaal.

Mees heeft vorige week veel pijn gehad at niet en sliep slecht.
Dus ik ben vrijdag weer terug geweest naar de tandarts want hij huilde aan één stuk door.
En jawel er zat een ontsteking onder dus hij kreeg een juurtje.
Nu moet ik zeggen daar is hij echt van opgeknapt en hij eet nu ook weer best veel.
Dingen afhappen dat gaat niet maar voor de rest red hij zich er al prima mee.
Nu moeten we 9 juni weer terug foto's maken enzo en dan horen we het vervolg.
Voor de rest gaat alles hier lekker zijn gangetje lekker en paar keer werken van de week.Het is echt knetter leuk.

Bianca:HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO alles nog goed daar zit de kleine krummel er nog in?
MAil me je telfoonnummer nog even door dan bel ik je van de week even want tot mijn schande ben ik het weer kwijt

Marjan:Hoe was het met Christa in het ziekenhuis?Hopelijk heb je goed nieuws.
Hoe gaat het verder met jouw?

Nea:ZIt jij daar een beetje van de luxe te genieten terwijl wij keihard moeten werken?Groot gelijk hoor zou ik ook doen.

Alle andere meiden kom ik later even op terug maar moet nu eerst weer evne op pad.
Allemaal een dikke knuf speciaal één voor ERika en Anne.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:39
petra

Ingrid plaats een oproepje in de krantv oor die mannen.
Oei beetje drukjes. Goed dat je een afspraak afzegt.

Grace hie rook een die ongeveer 5 voedingne nog krijgt alleen bij hem is het tussen 7 en 7
hahah tim word ook niet vervelend zo lang hij vermaakt word rend hij rondjes door het huis als hij moe is.en dan van het en op eht ander valt hij als een blok in slaap.

a3 mischien ben je wel gewoon moe omdat je 2 kliene kids hebt drukke baan en bijna geen tijd voor je zelf? Je mannetje is nog maar 4 maand he.
Mischien meot je zelf een stapje terug doen?
Wat zij de huisarts trouwens?

Nea ik kan wel broeken vinden maar dan moet ik minstens 60 euro betalen en dat doe ik niet. 25 euro vind ik duur genoeg maar helaas is daar bijna niets in te vinden.
Als ik wist dat ik 10 jaar met die broek zou doen dan zou die 60e uro wel uit kunnen . Maar momenteel val ik af de broeken die mij nu zitten zijn volgende maand te grood. Of ik kom juist weer aan als de zwangerschap door gaat kort om ik wil geen dure broek en tja dan heb je niet veel keus he. Hier inde stad zit trouwens zo izo niet zoveel daarvoor moet ik naar almere.

Nea klikt echt als een heerlijke vakantie.

Marjan hoe was het met christa haar heupjes?

sas ik zie het helemaal voor mij en vooral ik voel met je mannetje mee. Niet dat ik ooit op mijn tandenben gevallen dat ze er weer uit getrokken moesten worden ama rheb wel eens een ontsteking gehad dus ik vermoet dat dat een klien beetje te vergelijken is dat arme kind zeg.
Geef hem maar een exra knuffel hoor.
Hoe gaat het verder met je opleiding?

Hier gaat het gewoon zijn gangetje.
Gisteravond stad en land afgezocht naa rmijn paspoort ik wist zeker waar hij was maa rkon hem niet vinden. Gelukkig bleek hij nog in de binnen zak van mijn wintersport jas te zitten.
Verder heb ik gisteren de vissenkom verschoon heb nu mega last van spier pijn in mijn schouder ik had even de helf van eht water uit de bak meoten halen voor ik het ging tillen dom....
verdr ben ik bezich met de voorberiedingen van d evakantie. We lenen een outo van een collega van jr dus onz eouto meot even schoongemaakt worden en olie koelvloeistof en ruitenwisserspul bij gevult worden.
Ben ook druk bezich met de cadotjes voor man lief. Die is 12 juni jarig. Hij ha dop zijn verlanglijsje een boormaschiene met tril fuctie staan bedoeld hij een klop boor tja meot je maa rnet weten he.
Die krijgt hij dus. Een muismat met een leuke foto van tim. 2 sauna bonnen en dan is mijn inspiratie op.
Strakjes alvast wat kleding appart leggen de we mee willen nemen.
Maar eerst een kopje thee.
De bussen staken weer zo blijtk dus ik meot straks mijn schoonzusje met haar vriend naar school brengen anders kunnen ze geen exsamen maken grrrr.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 12:30
Nea

Online Status Stuur bericht
Marjan, ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is...

Ingrid, sterkte met je grenzen.

Sas, fijn dat het met Mees beter gaat.

Petra, oh nu snap ik waarom je geen broek kon vinden.
Hoe is het met de bloedingen?

Vanochtend ongi geworden. Op naar de volgende ronde...
Verder is het heerlijk hier. Weer gezwommen vanmorgen. Ons mannetje is er moe van en ligt alweer anderhalf uur in dromenland.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 13:25
Marjan

Nog niet echt goed nieuws helaas...

Haar linkerheup is al wel goed = wel goed nieuws
Haar rechterheup zit op het randje = dus daarvoor nog geen goed nieuws.
Maar echt superslecht ik het ook weer niet. Toch nog twee maanden erbij. Maar alleen 's nachts dus dat is dan weer fijn. Alleen jammer dat Christa de beugels echt gehad heeft. Ze wil op haar zij slapen maar met beugels is dat een hachelijke positie. Maar ja...
Rond haar verjaardag moeten we weer voor een foto.
Ons gevoel? Natuurlijk erg teleurgesteld maar we houden ons vast aan het feit dat het alleen 's nachts hoeft en dat het bijna goed is.
Maar ja, het moet wel weer even een plekje hebben...

p.s. de beugels zijn wel weer 1.4 cm wijder gezet.

[Laatst gewijzigd door Marjan - 27/05/2008 @ 19:34] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 19:14
Karin

Marjan, ik bid voor jullie.

Nea, jammer weer ongi.

Hier alles goed. Lekker dagje gehad. Alex is al weer gewend hier. 't Is een dropje en iedereen is het met me eens.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 08:20
tam

marjan ik heb al die knikkers ook niet genomen vooral het ding waarin je de knikkers in kunt bewaren is echt heel vaag.
he nog weer twee maanden die buegel om.
hopelijk is het dan ook echt klaar.

nea geniet van alle luxe.
heerlijk echt even vakantie.

petra fijn dat de test wel steeds positiever is
toch spannend dat veegje bloed telkens.

ingrid hopelijk melden er snel mannen bij je.
toch naar een andere gemeente.
hebben jullie er al een op het oog of moet je nog echt gaan zoeken?
ik ben gewoon nog hier hoor.
maar was of te moe of had gewoon weer eens geen tijd om de pc aan te zetten.

karin fijn dat je zo geniet van het hier in nederland zijn.

sas ach die arme mees.
toch een ontstekking erbij
gelukkig slaat het kuurtje aan.

hier was het weer eens een beetje hechtisch.
maandag middag met lars naar de huisarts geweest.
hij loopt nog steeds vrij slecht en valt veel.
nu heeft hij een verwijsbriefje voor de fysio.
en gisteravond is lars ziek geworden.
hij lag er al om 17.00 in en werd vanmorgen 6 uur pas weer wakker.
wel een stuk opgeknapt.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:20
petra

Nea hoe lang gaan jullie op vakantie? Een weekje?
Lekker hoor dat zwemmen. Wat doen jullie verder? Kun je er leuk wandelen?
Jammer van je ongi was een leuk kadotje geweest .

Marjan ow dat is redelijk goed neiuws van christa. Kan me voor stellen dat het wel een tegnvaller is dat ze nog niet van de beugels af is. Hoe lang heeft anna er mee gelopen?

Karin lekke rom even thuis te zijn? Lekker dat alex weer helemaal thuis is.

tam lopen je dames al?
Hoe is het met sameul?
Arme lars ziekjes is i nu weer beter?

Hier vanmorgen weer een testje tegen aan gejaagt en deze keer was hij weer iets positiever. Dus ik ben echt zwanger. Kan het niet geloven in feb krijgt tim er een broertje of zusje bij.

zal zo ook nog een paar foto's van tim op mijn proviel zetten.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:45
Grace

A3, hoe was het bij de huisarts? Moet je lang wachten op het bloedonderzoek?

Nea, dat klinkt wel luxe allemaal – geniet ervan! Het prijskaartje is waarschijnlijk wel zwaar, of is het echt een ongeloofelijk buitenkansje? Dan ben ik wel geïnteresseerd!

Marjan, ow, ik lees je berichtje vandaag pas – hoe is het geweest met Christa? Ik bid sowieso nog voor haar hoor!
Ow, dat is dubbel... Gelukkig alleen nog 's nachts inderdaad! En – stom vraagje misschien, maar is 1,4 cm breder fijner of moeilijker?

Ingid, pfff – klinkt vreselijk druk bij jou! Sterkte hoor...

Sas, ow, arme Mees... Gelukkig gaat het nu de goeie kant op!

Petra, lijkt precies goed te gaan met je zwangerschap? Heb je al een afspraak gemaakt? En gaat het ook beter met het bloedverlies? Hihi, op drie februari is mijn jongste broertje Nathan geboren :-) (van 1996).

Tam, ow, dat klinkt niet best van Lars – veel beterschap voor je zoontje!

Amaris is zo moe... Maandag heeft ze tweeëenhalf uur geslapen! Normaal maar een uurtje per keer... En gisteren kon ze in de namiddag niet slapen en viel ze dan op haar speelmat schuin naar voren vanuit zit houding op haar armpje zonder een kik te geven. Ze heeft in die hachelijke verwrongen positie met de beentjes nog half zittend gewoon heel suf wat gespeeld met wat er binnen haar bereik lag – zo zielig moe... Daarjuist wilde het weer niet lukken om te slapen, maar nu gelukkig wel. Hopelijk gaat het straks wat beter. Dan gaat Niels weer met haar zwemmen.
Ik zou het hier eens dringend moeten schoonmaken – zo snel vuil...
Gisteravond zijn Niels en ik begonnen om zijn gescheurde trouwkostuumbroek uit elkaar te halen om die na te maken. Pfioei, wat een klus! Die kleermaker kon er wat van met al die ministeekjes... Niels had het tweedehands gevonden vijf jaar geleden – echt een mooi alternatief kostuum – we vragen ons af wat de voorgeschiedenis ervan geweest is... Jammer dat dat niet te achterhalen is.

Zeg, even een mededeling vanwege mijn man... De organisatie waar hij voor werkt – Oasis België tegen mensenhandel – zit met een groot tekort. Ze hebben maar financiën om tot juni verder te gaan... Als jullie willen helpen, of anderen kennen die zouden willen sponsoren zou dat heel welkom zijn. http://Www.oasisbe.org Je kan ook altijd om meer informatie vragen.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:10
Marjan

Sas; leuk dat je af en toe nog langswipt! Gezellig!

Nea; wat jammer dat je toch ongesteld geworden bent. Helaas... Zeg, houd wel die buikpijn in de gaten hoor! En verder flink genieten daar van je luxe vakantie (wanneer nodig je ons uit?)

Ingrid; van harte met de verjaardag van Daniel!

Petra; zo, de banner staat er zie ik. FIjn hoor meid! En nu gaan genieten!

Tamara; jammer dat Lars ziekjes is. Hoe is het verder met hem? Wel fijn dat hij naar de fysio kan.

Grace: dus Amaris is niet zo'n slaper overdag. Dan is 2,5 uur wel lang. Maak je je er zorgen over? Dat hoeft denk ik niet hoor. Grappig; een trouwkostuum namaken. Lijkt me inderdaad een hele klus. Maar waarom?
Ik zou willen dat we de organisatie van je man konden helpen maar dat gaat helaas niet lukken...
Dat de beugels weer wijder zijn is niet fijn. Ze heeft haar benen nu heel erg gepreid. En dat is echt niet comfortabel. Gelukkig hoeft ze er overdag nu niet meer in. Dat scheelt wel een hoop...

Meiden; mag ik nog een keer gebed vragen?
Morgen moet om 9.15 uur voor de herkeuring van het GAK (WAO-uitkering) en ik zie er zo allemachtig tegen op. Die keuring is zoals ik vorige week al zei; de strengste keuring die er is. En ik kan echt niet gaan werken. Maar op psychische gronden afgekeurd zijn is al bijzonder en dus ook wat hachelijk. Ik zie er erg tegenop dat ik mezelf weer moet gaan verdedigen. En eerlijk gezegd hebben we de inkomsten uit de WAO ook wel een beetje nodig. Maar het gaat me vooral om de erkenning. Dus willen jullie voor me bidden?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 17:21
petra

Grace ow wat leuk. Ik weet niet zeker of het die datum is he .
Ai je meisje niet slapen lastig.
Oei de organisatie van je man tekorten . Zal eens kijken.

Marjan ikwou dat ik zorgeloos kon genieten. Gisteren geen druppel bloed vandaag wel weer helaas. Gelukkig heb ik een dikke streppgehad vandaag op de 4e test dus vandaag toch maar die banner.
Tot nu toe net wat je eerder al zij ben ik echt zwanger.
Slaapt christa snachts met een kussen tussen de beentje? Dan kan ze mischien wel op haar zij of ook niet?
Oei morgen al nou ik zal aan je denken hoor.

Helaas vandaag weer een drupje bloed. Dacht dat ik er vanaf was gisteren helemaal geen drupjes gehad maa rhelaas vandaag wel weer. Grrr word er meteen zo onzeker van he.
Verder vandaag naar mijn mams geweest. Heerlijk gewandeld in de verkoelende regen druppels.

Zo snel de tafel dekken
tot laters

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 18:00
tam

petra kan mij die onzekerheid zo voorstellen.
leuk dat je nu toch een banner hebt gemaakt.

nea lekker al die luxe.

marjan met lars gaat het verder heel erg goed.
hij is vandaag ook weer helemaal opgeknapt.
kinderen en ziek zijn blijft maar een raar iets.
verder gaat het heel goed.
hij is goed bezig met het zindelijk zijn en komt zelfs al af en toe zeggen dat hij wat moet.
ook kan hij nu aan paar kleuren herkennen.
groen, blauw, rood, geel , wit en oranja.
ook probeert hij vaak zich zelf uit en aan te kleden.
wat ik ook heel knap vind dat hij grote kralen al over een stokje heen kan krijgen.

zaterdag was ik uit eten met de zwangerschapsgroep van de drieling.
kreeg ik te horen dat een vrouwtje slecht nieuws heeft gekregen over haar zoontje van 2,5.
dat jongetje is ook te klein 84cm en kan nog niet goed lopen.
doorverwezen door het cb.
daar is bloed afgenomen en nu heeft dat jongetej een spierziekte en waarschijnlijk duchien [weet niet hoe je het schrijft]
van die reclame waar een jongetje op het strand aan zijn papa vraagt of zijn hart ook een spier is.
daar ben ik best van geschrokken.
toch was het later op de avond heel gezellig en hebben we nog vreselijk gelachen met zijn alle

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 18:06
jetje

Hoi,

heb niets gelezen maar wilde jullie even laten weten, dat ik gisterenochtend bevallen ben van een dochtertje.
ze heet Jedidja Salomé, roepnaam jedidja
ze woog 2605 gram bij de geboorte.
we maken het prima.

hoe alles is verlopen horen jullie later nog.
foto's hopen we zo snel mogelijk op ons logje te zetten.
even geduld dus nog.

groetjes Bianca

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 18:21
Nea (jarig jetje, 34)

Marjan, beetje dubbel gevoel over Christa dus.

Karin, fijn dat het zo goed gaat met jou en Alex.

Tam, hectische boel bij jou? Succes.
Ziekte van Duchene, vreselijk. Wat hoor je soms nare dingen om je heen he?

Petra, hierbij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geweldig zeg. We zijn deze week weg en volgende week zijn we vrij. Dan willen we nog wel een paar daagjes weg, afhankelijk van het weer waar we heen gaan. Manlief heeft volgende week een belangrijke meeting op z'n werk, anders waren we hier misschien 2 weken gebleven of de 2e week ook volledig weg gegaan.
Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen, dus dat doen we ook. Het weer werkt helaas niet zo heel goed mee. De voorspellingen zijn niet zo best, dus we wagen ons niet aan lange fiets en wandeltochten. Het is uiteindelijk maar 1 dag echt regenachtig geweest, dus het valt nog wel mee.

Grace, we genieten inderdaad.
Wat een jong broertje heb jij nog, zeg.
Amaris zo moe? Waar zou dat van kunnen komen? Sprongetje (rond 8 maanden)?

Marjan, sterkte met de keuring morgen.

Ben vandaag lekker verwend door man en zoon met een mooi kettinkje met hangertje. Een hartje met 2 diamantjes: de 2 mannen in mijn hart. Goed uitgezocht door manlief. Leuk hoor, jarig zijn op vakantie. Lekker weggeweest en weer gezwommen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >