volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 23:11 clair74 ![]() | I'm back Ben er weer dames,na een eeuwigheid. Heb eindelijk weer internet thuis!! |
| 03/07/2008 @ 16:42 Marjan ![]() | Lautje; wat doet dit pijn he? Lieverd, ik denk aan je hoor! WIj hebben ook die onderzoeken gehad. Na drie miskramen, maar er kwam niets uit en daarna werd ik gezond zwanger van Christa... Oh meid ik hoop zo dat het toch nog goed is nu... Dikke knuffel hoor! Zo, ik ben bij de psych geweest. Ik wil het nu wel vertellen. Ik heb een onderzoek aangevraagd naar ADHD voor mezelf. En dan eigenlijk de ADD-vorm, dus zonder de H. Ik herken namelijk echt zowat alles. En zo kan het niet verder. De arts vond het heel aannemelijk en ik ga dus onderzocht worden op ADHD. Ik ben er heel blij mee. Ik hoop dat ik dan eindelijk grip op mezelf kan krijgen. Nu is het zo dat het me vaak belemmert en ik op anderen anders overkom dan ik ben en dat doet best pijn. Voor wie het wil lezen, op deze website staat heel goed beschreven wat ADD is en echt alles is ergens op mij van toepassing... http://www.levente.nl |
| 03/07/2008 @ 16:19 tam ![]() | jetje geweldig nog iemand nodig die de koffers draagt? lijkt mij echt zo gaaf. heel veel plezier en geniet ervan. |
| 03/07/2008 @ 10:34 ingrid ![]() | Marjan, kom op vanmiddag he. Ik bid voor je, Dikke knuf, Ingrid |
| 03/07/2008 @ 09:50 tam ![]() | marjan balen dat je een terugslag hebt. hopelijk helpt het gesprek vanmiddag. ook voor jouw blijf ik bidden. knuffels thuis. |
| 03/07/2008 @ 08:03 tam ![]() | lautje een hele dikke knuffel en heel veel sterkte en ik bid dat deze keer het goed zal blijven gaan. aangepast opmdat ik te snel geschreven had |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Zwanger worden en christen zijn...

, maar moest even spieken

Ik heb nog een beetje hoop op een wonder, maar in mn achterhoogfd weet ik eigenlijk wel dat dit helemaal niet klopt.
Lautje