Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/05/2008 @ 07:37 ![]() | veronique, amaai seg, zo de spanning er in houden. ale straks dan goed nieuws e. daag |
| 26/05/2008 @ 13:18 veronique ![]() | hey ik ben vanmorgen bloed laten afnemen en woensdag mag ik bellen voor de uitslag groetjes |
| 26/05/2008 @ 13:58 flairtje ![]() | Hey Veronique! Goh spannend!!! |
| 26/05/2008 @ 15:13 Annemarie | miskraam Hallo, ik heb net met veel interesse jullie mailtjes gelezen. Interessant. Ik heb 18 april een miskraam gehad. Nu vandaag voel ik me misselijk en ben al enkele dagen vermoeid. Heb tot 2 weken na mijn curretage (na 8 weken) bloeding gehad en sindsdien niets meer. uiteraard hoop ik dat ik terug zwanger ben. we proberen zo om de 2 à 3 dagen te 'klussen'. ik hoop dat ik snel terug zwanger mag zijn. ik heb al een zoontje van 1 jaar. Grappig, ik ken jullie niet eens, en ben al benieuwd naar de bloeduitslag die veronique vandaag krijgt. Als je in dezelfde situatie zit, krijg je idd sneller een band. Tof groetjes annemarie |
| 26/05/2008 @ 18:58 veronique ![]() | hey flairtje woensdag morgen maar ga morgen ook even bellen of ze het nog niet weten groetjes |
| 26/05/2008 @ 19:24 veronique ![]() | he annemarie hoe veel weken was je zwanger toen je je mk kreeg. hoop voor je dat je weer vlug zwanger mag zijn en je eerste zwagerschap is alles goed gegaan groetjes |
26/05/2008 @ 20:43 ![]() | Dag Veronique, heb je dan geen zwangerschapstest gedaan? AMaai spannend, niet te doen, ale hopelijk goed nieuws e morgen want mijn duimpjes doen al pijn. |
27/05/2008 @ 09:14 ![]() | oh Flairtje, ik ben zooooo blij voor jou. Het mooiste geschenk op aarde e. Ale verzorg je maar goe en je kindje en nu nen echten dikke proficiat hoor! vele groeten |
27/05/2008 @ 10:08 ![]() | Hallo NEske, Hoe wast bij de gyne? Allen maar goed nieuws hoop ik! Groetjes. |
| 27/05/2008 @ 10:26 Annemarie | Hello the ladies, nee, ik heb ondertussen (sinds 18 april) mijn regels nog niet gehad. de curretage was na 8 weken. (was toen al 10 dagen afgestorven) Mijn regels zouden er nu toch mogen gaan aankomen, niet? Gisteren heb ik al een zwangerschapstest gedaan, (ben nogal ongeduldig) en die was negatief dus die zgn. HCG zit niet meer in mij. dus niet zwanger of is dit nog te pril? dat anders mijn regels maar snel komen. Bij mijn eerste zwangerschap, was ik wel degelijk zwanger maar was zowel de predictor als het bloed trekken èn de echoscopie negatief!! Ik heb psychisch dat miskraam goed kunnen plaatsen. Dat is het verleden, ik ben alleen ontzettend hard gebrand op een nieuwe zwangerschap. (maar dat willen we allemaal, hé) Er is een heuse babyboom bij de vriendinnen en die waren allemaal rond mijn datum uitgerekend. Dus, dat is wel een kropje in de keel. Mijn vorige zwangerschap is super verlopen. Alleen kreeg ik bij de bevalling à la minute te horen dat het een keizersnede ging worden. Ik heb er toen nooit bij stilgestaan dat ik ook wel eens een MK zou kunnen hebben. Al maar goed, want anders had ik er nog niet voor de helft van durven genieten. Ik ben nu voorzichtiger en wantrouwiger en dat is zonde, want van zoiets moet je genieten! Allé, laten we hopen op een super nieuws morgen voor veronique! En ja, Flairtje, genieten van je mini mini buikje en je man. 3e keer, absoluut goeie keer! Ik was 3 maand ver toen ik trouwde, 4 maand toen we in Z-Frankrijk waren, 5,5 maand toen we in australie zaten en 7 maand toen we naar dubai gingen. ik wou er nog ècht van genieten, want zoiets doe je niet met een boeleke! Nu zit ik in een ander hoofdstuk in mijn leven en dat is even tof! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

wanneer vruchtbaar na miskraam??

...
(32 dagen tussen en de keer daarop maar 21). Het kan zijn dat het langer duurt vooraleer je ze hebt na de MK en zeker als het niet vanzelf gekomen is. Je kan als je twijfelt altijd bloed laten trekken als de misselijkheid blijft. Ik heb dat 2 weken erna ook gedaan om zeker te zijn dat het HCG op 0 stond, toen was ik daar gene voorstander van maar nu begrijp ik goed waarom mijn gyne daar op stond. Veel succes ermee
xxxxxxxxxxxxxxxxxx