< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » wanneer vruchtbaar na miskraam??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
wanneer vruchtbaar na miskraam??
25/05/2008 @ 22:50
veronique

Online Status Stuur bericht
hey meiden

alles goed met mij en met jullie
ik ben een hele dag weg geweest
ben nog niet ong als ik het morgen nog niet ben
dan ga ik testen en laat het jullie morgen zeker
weten

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 07:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
veronique,

amaai seg, zo de spanning er in houden. ale straks dan goed nieuws e.
daag

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:18
veronique

hey

ik ben vanmorgen bloed laten afnemen
en woensdag mag ik bellen voor de uitslag

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:58
flairtje

Hey Veronique!

Goh spannend!!! Hoelaat mag je bellen woensdag?

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 15:13
Annemarie

miskraam
Hallo,

ik heb net met veel interesse jullie mailtjes gelezen. Interessant. Ik heb 18 april een miskraam gehad. Nu vandaag voel ik me misselijk en ben al enkele dagen vermoeid. Heb tot 2 weken na mijn curretage (na 8 weken) bloeding gehad en sindsdien niets meer.
uiteraard hoop ik dat ik terug zwanger ben. we proberen zo om de 2 à 3 dagen te 'klussen'. ik hoop dat ik snel terug zwanger mag zijn. ik heb al een zoontje van 1 jaar.
Grappig, ik ken jullie niet eens, en ben al benieuwd naar de bloeduitslag die veronique vandaag krijgt.
Als je in dezelfde situatie zit, krijg je idd sneller een band. Tof

groetjes annemarie

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 18:58
veronique

hey flairtje

woensdag morgen maar ga morgen ook even bellen
of ze het nog niet weten

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:24
veronique

he annemarie

hoe veel weken was je zwanger toen je je mk kreeg.

hoop voor je dat je weer vlug zwanger mag zijn

en je eerste zwagerschap is alles goed gegaan

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:43

Dag Veronique,

heb je dan geen zwangerschapstest gedaan?
AMaai spannend, niet te doen, ale hopelijk goed nieuws e morgen want mijn duimpjes doen al pijn.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:46

Dag Annemarie,

Welkom.
Ale hopelijk voor jou, goed nieuws.
Ben je dan nog niet ongesteld geweest na je MK? Dan zou er wel al iets op komst kunnen zijn e met die tekens. Hopelijk e. Ik duim voor jou ook.

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 22:34
flairtje

Hallo iedereen,

Snel even kort, want ben goed moe.
'k Kom net van de gyn, alles was goed en het hartje klopte heel goed! We zijn op onze roze wolk gezet en onze reis mag beginnen. Eindelijk durf ik mezelf wat toe te geven in de euforie van het zwanger zijn.
Ik hoop dat iedereen dit wonder heeeeeel snel mag ervaren.

Dikke knuffel
Flairtje

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:14

oh Flairtje,

ik ben zooooo blij voor jou. Het mooiste geschenk op aarde e.
Ale verzorg je maar goe en je kindje en nu nen echten dikke proficiat hoor!

vele groeten

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:55
Neske

SUPER FLAIRTJE,

geniet er maar van als 't hier één echt wel verdiend ben jij het, ooooh ben zo blij voor u...

en vero jij ook al nieuws heb je nu al getest?

en Lisa hoe gaat 't met jou?
't is nu maar een vluggertje vanavond kom ik er vlug nog eens op op de pc, ben juist naar de gyne geweest!!!!

tot straks xxxxxxxxx

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:08

Hallo NEske,

Hoe wast bij de gyne? Allen maar goed nieuws hoop ik!
Groetjes.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:26
Annemarie

Hello the ladies,

nee, ik heb ondertussen (sinds 18 april) mijn regels nog niet gehad. de curretage was na 8 weken. (was toen al 10 dagen afgestorven)
Mijn regels zouden er nu toch mogen gaan aankomen, niet?
Gisteren heb ik al een zwangerschapstest gedaan, (ben nogal ongeduldig) en die was negatief dus die zgn. HCG zit niet meer in mij. dus niet zwanger of is dit nog te pril? dat anders mijn regels maar snel komen.
Bij mijn eerste zwangerschap, was ik wel degelijk zwanger maar was zowel de predictor als het bloed trekken èn de echoscopie negatief!!
Ik heb psychisch dat miskraam goed kunnen plaatsen. Dat is het verleden, ik ben alleen ontzettend hard gebrand op een nieuwe zwangerschap. (maar dat willen we allemaal, hé) Er is een heuse babyboom bij de vriendinnen en die waren allemaal rond mijn datum uitgerekend. Dus, dat is wel een kropje in de keel. Mijn vorige zwangerschap is super verlopen. Alleen kreeg ik bij de bevalling à la minute te horen dat het een keizersnede ging worden.
Ik heb er toen nooit bij stilgestaan dat ik ook wel eens een MK zou kunnen hebben. Al maar goed, want anders had ik er nog niet voor de helft van durven genieten. Ik ben nu voorzichtiger en wantrouwiger en dat is zonde, want van zoiets moet je genieten!
Allé, laten we hopen op een super nieuws morgen voor veronique!
En ja, Flairtje, genieten van je mini mini buikje en je man. 3e keer, absoluut goeie keer!
Ik was 3 maand ver toen ik trouwde, 4 maand toen we in Z-Frankrijk waren, 5,5 maand toen we in australie zaten en 7 maand toen we naar dubai gingen. ik wou er nog ècht van genieten, want zoiets doe je niet met een boeleke!
Nu zit ik in een ander hoofdstuk in mijn leven en dat is even tof!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 11:16

HAllo Annemarie,

Ja eigenlijk is het bij jou ook een beetje zoals bij mij, nooit gedacht dat het de 2 e keer kon mislopen, je ziet e. Ik had mijn MK op 27 maart en op 29 april waren de (32 dagen tussen en de keer daarop maar 21). Het kan zijn dat het langer duurt vooraleer je ze hebt na de MK en zeker als het niet vanzelf gekomen is. Je kan als je twijfelt altijd bloed laten trekken als de misselijkheid blijft. Ik heb dat 2 weken erna ook gedaan om zeker te zijn dat het HCG op 0 stond, toen was ik daar gene voorstander van maar nu begrijp ik goed waarom mijn gyne daar op stond. Veel succes ermee

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:11
Neske

Hey hey hey meiden,

annemarie ik zou toch ook zeker mijn bloed laten trekken met dat ben je veel zekerder dan met de testen, bij mij moest ik ook al redelijk ver zitten tegen dat de test positief was, dus daar blijf je mee twijfelen, met de bloedtest niet.
Doen dan weet je waar je staat, na wat je net meemaakte is zekerheid héél belangrijk kunnen we hier allemaal van meespreken denk ik... bij zat er ook al héél wat dagen tussen en ik bleek al weer zwanger te zijn, maar nu moet ik wel héél vlug op contole telkens weer, ze volgt 't op de voet nu mijn gyne ze noemt 't zelf een wondertje, vlak na miskraam, pillen genomen voor maandstonden te laten komen, eerst niet groeien en nu alles dik in orde...nu hopen dat 't zo blijft!!!

hey Lisa,
ja dus bij de gyne was alles goed, de kleine is al 2 cm groot, we zagen hoofdje, armpjes en beentjes in het beginstadium weliswaar maar hartje klopte goed, moet den 17 den terug voor echo en ertussen voor bloed nog eens. En hoe voel jej eje zijn ze niet te zwaar geweest???

en Vero om hoe laat mag je bellen, toch beu dat je zelf pas na drie dagen moet bellen, als ik 's morgens bloed laat nemen, heb ik 's avonds al telefoontje van gyne (rond 21u) met resultaat,maar ja... meer spanning dus , BEN BENIEUWD!!!!

En FLAIRTJE, alles nog goed, ben je niet te ziek?

groetjes aan jullie allen

en eigenlijk aan Flairtje, Vero en Lisa nog eens DANK U voor al die steun hier jullie verdienen een xxxxxxxxxxxxxxxxxx

[Laatst gewijzigd door Neske - 28/05/2008 @ 10:31] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:37

Dag Neske,

zo lief van jou. Natuurlijk is deze steun ook bij jou van toepassing e. Ik ben super blij dat ik op deze forum ben terecht gekomen want ik weet niet of ik het anders zo goed al zou verwerkt hebben. Waarchijnlijk niet.
Nu ook, het is precies of we gaan er samen voor e. leuk e.

Goed e voor jou! al 9 weken jong. Eigenlijk gaat het wel vlug e. Aja hoe zit het nu met de omnibionta???? Kben benieuwd hoor!

Met mij gaat alles goed gezien de omstandigheden thuis.

Mijn kleine prot (en de jouwe) zijn bijna jarig e...

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 12:42
veronique

he meisje allemaal.

ik ben van morgen na de gyn geweest,
in mijn bloed was nog niet duidelijk te zien of ikzwanger was .nog even afwachten.volgende week terug voor mijn hcg.te zien,
het kon nog alle kanten op zij hij .
ben benieuwd ik hou jullie op de hoogte

vele lieve groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 12:46
veronique

he annemarie

hoe is het met jou,heb jij je ong al.
en voel je zelf al tekens van zwanger zijn.of zou je cyclus ook nog niet op regel zijn.waneer ga jij na de gyn terug
groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:03

ho Veronique,

Dat is ook weer niet leuk e. Er is dus een verhoogd Hcg-gehalte of niet? Baja he want anders zou hem zeggen, niet zwanger.
Dat is zo lastig e dat niet weten. wat heeft de gyn dan gedaan vandaag?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >