< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » wanneer vruchtbaar na miskraam??

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
wanneer vruchtbaar na miskraam??
03/07/2008 @ 23:08
Annemarie

Flairtje,
ik met mijne grote mond die altijd wel iets weet te zeggen, ik ben sprakeloos. ik krijg er een krop van in mijn keel. Ik bewonder je ergens wel owv je sterk zijn. Al heb je het er ontzettend moeilijk mee, toch blijf je er vrij nuchter onder. Wat denk je nu? 'Zijn ze mij hier nu van boven aan het testen hoe veel ik nog kan hebben?'
Ik denk echt veel aan je!! het is echt niet eerlijk!!!!!!!

Wendy, mijn curretage was 18 april. Van de gynae mochten we meteen terug beginnen. Persoonlijk heb ik het met de MK helemaal niet moeilijk gehad. Ik beschouwde dat ook als een zaadcel en eicel. Ik was 2 maand. Het is toch wel slikken daar vriendinnen rond november en december moeten bevallen. Ik denk dat ik het gemakkelijk heb kunnen plaatsen omdat ik al een baby'tje van 15 maanden heb en ik de 2e keren van de eerste keer zwanger was. Dat maakt wel heel veel! Ik heb nooit eerst die periode van verlangen moeten doorstaan. En dus is het besef er bij mij nooit zo geweest. Zelf toen ze mijn baby'tje in mijn armen legde voor de eerste keer: kon ik het nog niet geloven, het ging ineens allemaal zo snel. Nu zal ik er wel heel anders tov staan!
Ik voel me soms wel schuldig daar ik eerder onverschillig tov de MK stond. Ik probeer ook gewoon stress te mijden omdat ik gewoon zo snel mogelijk terug in verwachting wil zijn! Ik heb nu mijn eerste cyclus achter de rug. Heb net mijn regels gehad en volgende week kunnen we opnieuw gaan klussen. (is altijd zo geforceerd)
Ik heb tot een dikke 2 weken na mijn MK nog bloeding gehad en 1 keer een serieus uurtje van buikkrampen zoals ik (op de MK na) nog nooit heb gehad. Ik denk dat het mijn baarmoeder was die aan 't protesteren was...
Neske? met jou ook alles goed? Laat je maar goed soigneren. Ben je nog veel moe?
Lisa, gewoon een dikke knuffel.
Veronique, wat kan een heerlijk vakantie toch deugd doen, hé!
Flairtje, we denken met z'n allen aan je, meer dan je denkt !!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:01
wendy

hallo flairtje,
wat moeilijk het wachten altijd he,wat kan een mens op de proef gesteld worden.

lisa en veronique,
ik en mijn vriend hebben er al goed over gesproken en wij zouden direct willen doorgaan voor een tweede want mss duurt het evenlang als bij het eerste nl.1,5jaar,hopelijk niet want het verlangen is erg groot.

wat een miskraam niet met je kan doen he,juist terug van de spoed met een schouder die dubbel zo dik staat als normaal,fotos en echo, ontsteking op mijn pezen + mijn nek zit volledig geblokkeerd dit heeft te maken met de stress van het miskraam.
nu mag het eens stoppen hoor want de laatste weken heb ik heel veel dokters bezocht hoor.
aan iedereen

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:17

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Flairtje,

oh ik hoop zo dat Baby B sterk genoeg gaat zijn...
Laat ons hopen e.
Natuurlijk je hebt nu een einddatum maar dat wachten zal terug ondraaglijk zijn op den duur.
ALe rust maar veel hoor!
sterkte en bedankt om iets te laten weten...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:49
flairtje

Hallo iedereen,

we zijn weeral terug van het ziekenhuis.
Baby A is volledig verloren, hij/zij heeft nog wel hartactiviteit maar zal dus zeker weggehaald moeten worden. Wanneer dat hangt af van Baby B. Baby B gaat niet achteruit, hij/zij heeft een klein beetje pleuravocht rond de longen maar niet overdreven of kritisch veel. Toch wil dat niet zeggen dat baby B gezond is. De kans is nog steeds heel groot (95%) dat het ook een chromosoomafwijking heeft, maar dat zich dat nu nog niet zo expliciet profileert zoals bij baby A.
We moeten dus afwachten tot de vruchtwaterpunctie, die zal doorgaan op 24 juli. Er is dus een einddatum gesteld aan het wachten en dat is wel al een kleine opluchting.

Intussen moet ik blijven plat liggen want de bloedingen die ik blijf hebben, komen doordat mijn moederkoek voor de vaginaopening zit. Ze hebben ook gezien dat er nog een serieuze bloedklonter zit, dus die zou er nog moeten uitkomen.

Bedankt voor de steun van ieder van jullie
Flairtje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:49
veronique

Online Status Stuur bericht
he wendy
ik mocht na mijn 1 mk 2md wachten, van de gyn voor het herstellen van je baarmoeder bij mij was er gelijk alles uit maar het was beter zij hij.
ben jij schoongemaakt.
m
aar de beslissing ligt natuurlijk bij je zelf he

groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:51

Hey Wendy,

Dat is goed nieuws van je Hcg waarde! Wat dat wachten betreft, mijne gyne had gezegd om 1 cyclus te wachten gewoon omdat ze dan beter kunnen bepalen wanneer de vermoedelijke bevallingsdatum zou zijn. Ik heb al verschillende gehoord dat direct na hun MK zwanger waren (zoals Neske trouwens) en dat eigenlijk geen problemen hebben ondervonden. Sommige zeggen dat je juist extra vruchtbaar zou zijn de periode na je MK. Ik denk, alles is weg, u hcg staat op 0 en er waren geen verwikkelingen dat je er gerust mag voor gaan, ze zullen wel aan de hand van de metingen wel weten hoe ver je eventueel zou zijn en trouwens wie zegt dat het direct gaat raak zijn...Als jij er u klaar voor voelt zou ik zeggen "ga ervoor meid"... In t'geval er een curretage is gebeurd zou ik da nu wel niet doen omdat je baarmoeder dan wel wat moet herstellen... Aan jou de keuze e.

groetjes Lisa

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:11
wendy

hallo iedereen

mijn hcg is 0,een opluchting!!!!!
de ggynecologe raadde mij aan om 2 cyclussen te wachten om van start te gaan,ze zei er ook bij dat dit enkel is om te weten wanneer ik vruchtbaar ben,zou dit echt nodig zijn?
heeft iemand daar ervaring mee?
ik dacht dat 1 cyclus voldoende is,sowieso klussen wij om de twee dagen.
laten we allemaal duimen voor flairtje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:22
veronique

he flairtje
heel veel sterkte morgen.
denk aan je
lieve groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:47

Neske,
vergeten te vragen, zijn de krampen over?

groetjes
Lisa

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:46

Dat vind ik wel een goeie tip hoor voor jou Neske! wie weet kan je zoiets zelf niet huren bij mutualiteit! Als je zo geruster bent waarom niet, wel leuk om je kindjes er ook bij te betrekken he.

Hey Wendy,
Goed he dat je geen curretage moet doen want ik denk toch dat da geen goed doet aan je lichaam... Ale nu wachten op de en dan kan je weer de draad oppikken.

Flairtje,

hopelijk morgen beter nieuws dan vorige week e.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:46
wendy

hallo allemaal,

ik ben vandaag naar de gyne geweest en in al deze ellende toch een klein beetje goed nieuws,ik moet geen curretage ondergaan,er zit nog een klein beetje oud bloed maar dit gaat er vanzelf uitkomen,dit kan ook de buikpijn veroorzaken,nog eens mijn bloed laten prikken om de hcg waarden te bepalen maar die zakken goed,vorige week maandag nog maar 20,hopelijk nu 0.
hoe gaat het hier,ik heb even gelezen om beetje bij te blijven,

neske,ik begrijp goed je ongerustheid maar zou je je niet meer op je gemak voelen als jezelf zo een toestel aanschaft waar je naar de hartslag van je babytje kan luisteren thuis,het is maar een ideetje.

lisa,hoe gaat het met jou

flairtje,
hoe voelt ge u,en hoe is het met het bruinverlies,is het over?
ik denk aan je

aan iedereen dikke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 23:30
Neske

Hey allemaal,

pff even de onrust hier had gisteren en vandaag krampen, ging continu naar wc om te kijken of er geen bloed was, mocht naar de gyne maar alles bleek nog goed te zijn, moet mij niet zo zenuwachtig maken zegt ze, maar toch niet zo evident.'t was deze keer maar kort en vluchtig maar was toch blij om 't hartje te horen.
Mag de 15den terug gaan.

ik voelde bij marie lou al rond 13 weken beweging geen schoppen, dan zijn ze nog te klein maar wel dat je plotse beweging voelt bij draaien van 't kindje, een beetje klutsend water en dat voel ik nu niet... ja op den duur hé''t komt wel goed zeker.

Lisa alles met u goed en Veronique nog aan 't nagenieten van de reis?

Flairtje en met u meid, krijg u niet uit mijn hoofd, hoop dat alles met u toch tenminste beetje goed gaat gezien de omstandigheden!!!

Dikke knuffels aan jullie allen

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:49

Dat is hier wel kalm, niet te doen...

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 22:40
veronique

he flairtje
hoe is het vandag met jou.

lieve groetjes

he lisa
alles goe met u
liefs

he neske
he hoe is het met u
ik voelde met 17 weken leven .het zou wel vroeg zijn he dat je het nu al voel bewegen .maar je mag je geen zorgen maken alles is goed hoor meid,waneer moet je na de gyn.

groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:05

Annemarie,

Het is zo lang geleden dat we van jou iets gehoord hebben, alles goed?

Neske,
Ah meid ik kan je heel begrijpen hoor maar ik denk wel dat het nog wat vroeg is om beweging te voelen, normaal is dat toch maar rond de 20 weken ofzo. Eens je het voelt bewegen zal je wel meer gerust zijn telkens je hem/haar voelt schoppen. Wanneer moest jij weer bij de gyne?

Wendy,
hoe gaat het met jou meid. Gaat het al wat beter? Nog steeds buikpijn.

FLairtje,
hoe gaat het met jou?

Groetjes aan iedereen.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 19:41

Ah flairtje,
ik zou zeggen, ik weet hoe je je voelt maar ik denk dat ik totaal niet weet hoe erg het voor jou moet zijn...
Hoe gaat het vandaag? Is het bruinverlies gedaan of is het erger geworden. Idd het wachten is moordend. Dan liever de korte pijn denk ik. Ja zolang ze in je buikje zitten blijf je hopen he. Wanneer moet je terug? Donderdag pas ofwa?
Weet dat ik aan je denk en dat ik wou dat ik je kon helpen. Spijtig genoeg kunnen we dat niet.
Liefs
Lisa

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 18:17
flairtje

Het is heel moeilijk nu.

Ik ben nog zwanger, maar mss ook niet meer, ze zijn mss al dood, mss ook niet. Die onzekerheid is bijna ondragelijk.
Ik moet mezelf steeds vooruit slepen, heb geen zin om iets doen.

Heb sinds vanmorgen terug wat bruin verlies, ik hoop dat het niet doorzet en dus geen miskraam krijg, want die minimensjes opvangen kan ik echt niet aan.

Wendy, het is compleet normaal hoor dat je het moeilijk hebt en ik wil je niet ontmoedigen maar het zal nog lang duren en echt weg gaat het nooit. Dinsdag was mijn bevallingsdag van mijn eerste sterretje en dat blijft enorm moeilijk.
Het belangrijkste is dat je erover blijft praten, zo leer je met de pijn en het verdriet beter omgaan.

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 13:10
veronique

hey meiden
ben terug van vakantie ben gister avond thuis gekomen
we hebben het heel goed gehad en heel lekker weer we zijn allemaal
heel bruin.

hey flaitje
dat is toch niet waar eej
gaat het een beetje
heb vanmorgen je verhalen gelezen ben erg geschrokken
meisje het was je zo gegunt en waarom moet je dit weer meemaken
het had niet mogen gebeuren ik denk heel veel aan je ik zat met tranen in me ogen als ik je slecht nieuws leesde leef heel veel met je mee zal je hier super veel missen maar kan wel begrijpen dat je even rust wil maar weet verder niet zo goed meer wat ik moet zeggen

zal aan je blijven denken

heel veel liefs

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 11:01
Neske

Hey meiden,

Flairtje gaat 't een beetje?
A weet ik niet als dit echt een juiste vraag is maar wat is nu een goede vraag
Véél liefs

Wendy zoals LIsa zegt 't geeft tijd nodig en 't blijft kwetsen al ben ik nu terug zwanger geraakt als ik mensen tegenkom die een babytje verwachten voor half oktober wat ook 't geval is van een goede vriendin die ik nu nog vermijd doet 't pijn, het voelt echt aan als een kindje kwijt zijn, en mijnen vent (al weet hij nu zeker ik wil 't geen twede keer kwijt en staat vlugger stil bij 't risico nu)
kon daar na een paar dagen toen ook soepel mee omgaan, dat ik dan kwaad was op hem tot gevolg ... we hebben het hier al gehad hé meiden over de vent bij de was ophangen buiten

Dan nog maar zwijgen over de ongerustheid, voel mij niet meer ongemakkelijk dus ik twijfel altijd leeft 't nog vlug naar de gyne op men gemak ben ik nooit, probeer al tevergeefs beweging te voeelen alles gaat door mijn kopje!!!

En LIsa meid hoe gaat 't, wanneer was vero terug van vakantie eigenlijk?

Vele knuffels aan allen
Flairtje 't beste meid

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:23

Hey Wendy,

Ja ik denk dat je idd het beste een echo laat doen zodat je zeker kan zijn dat alles weg is, zeker als je buikpijn hebt.
Het is weekend, joepie!
Kben moe, pff die weken zijn zwaar jong niet te doen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >