volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 23:08 Annemarie | Flairtje, ik met mijne grote mond die altijd wel iets weet te zeggen, ik ben sprakeloos. ik krijg er een krop van in mijn keel. Ik bewonder je ergens wel owv je sterk zijn. Al heb je het er ontzettend moeilijk mee, toch blijf je er vrij nuchter onder. Wat denk je nu? 'Zijn ze mij hier nu van boven aan het testen hoe veel ik nog kan hebben?' Ik denk echt veel aan je!! het is echt niet eerlijk!!!!!!! Wendy, mijn curretage was 18 april. Van de gynae mochten we meteen terug beginnen. Persoonlijk heb ik het met de MK helemaal niet moeilijk gehad. Ik beschouwde dat ook als een zaadcel en eicel. Ik was 2 maand. Het is toch wel slikken daar vriendinnen rond november en december moeten bevallen. Ik denk dat ik het gemakkelijk heb kunnen plaatsen omdat ik al een baby'tje van 15 maanden heb en ik de 2e keren van de eerste keer zwanger was. Dat maakt wel heel veel! Ik heb nooit eerst die periode van verlangen moeten doorstaan. En dus is het besef er bij mij nooit zo geweest. Zelf toen ze mijn baby'tje in mijn armen legde voor de eerste keer: kon ik het nog niet geloven, het ging ineens allemaal zo snel. Nu zal ik er wel heel anders tov staan! Ik voel me soms wel schuldig daar ik eerder onverschillig tov de MK stond. Ik probeer ook gewoon stress te mijden omdat ik gewoon zo snel mogelijk terug in verwachting wil zijn! Ik heb nu mijn eerste cyclus achter de rug. Heb net mijn regels gehad en volgende week kunnen we opnieuw gaan klussen. (is altijd zo geforceerd) Ik heb tot een dikke 2 weken na mijn MK nog bloeding gehad en 1 keer een serieus uurtje van buikkrampen zoals ik (op de MK na) nog nooit heb gehad. Ik denk dat het mijn baarmoeder was die aan 't protesteren was... Neske? met jou ook alles goed? Laat je maar goed soigneren. Ben je nog veel moe? Lisa, gewoon een dikke knuffel. Veronique, wat kan een heerlijk vakantie toch deugd doen, hé! Flairtje, we denken met z'n allen aan je, meer dan je denkt !!!!!!!!!! |
| 03/07/2008 @ 21:01 wendy | hallo flairtje, wat moeilijk het wachten altijd he,wat kan een mens op de proef gesteld worden. lisa en veronique, ik en mijn vriend hebben er al goed over gesproken en wij zouden direct willen doorgaan voor een tweede want mss duurt het evenlang als bij het eerste nl.1,5jaar,hopelijk niet want het verlangen is erg groot. wat een miskraam niet met je kan doen he,juist terug van de spoed met een schouder die dubbel zo dik staat als normaal,fotos en echo, ontsteking op mijn pezen + mijn nek zit volledig geblokkeerd dit heeft te maken met de stress van het miskraam. nu mag het eens stoppen hoor want de laatste weken heb ik heel veel dokters bezocht hoor. aan iedereen ![]() |
| 03/07/2008 @ 14:11 wendy | hallo iedereen mijn hcg is 0,een opluchting!!!!! de ggynecologe raadde mij aan om 2 cyclussen te wachten om van start te gaan,ze zei er ook bij dat dit enkel is om te weten wanneer ik vruchtbaar ben,zou dit echt nodig zijn? heeft iemand daar ervaring mee? ik dacht dat 1 cyclus voldoende is,sowieso klussen wij om de twee dagen. laten we allemaal duimen voor flairtje ![]() ![]() ![]() |
| 02/07/2008 @ 22:22 veronique ![]() | he flairtje heel veel sterkte morgen. denk aan je lieve groetjes |
02/07/2008 @ 21:47 ![]() | Neske, vergeten te vragen, zijn de krampen over? groetjes Lisa |
| 02/07/2008 @ 20:46 wendy | hallo allemaal, ik ben vandaag naar de gyne geweest en in al deze ellende toch een klein beetje goed nieuws,ik moet geen curretage ondergaan,er zit nog een klein beetje oud bloed maar dit gaat er vanzelf uitkomen,dit kan ook de buikpijn veroorzaken,nog eens mijn bloed laten prikken om de hcg waarden te bepalen maar die zakken goed,vorige week maandag nog maar 20,hopelijk nu 0. hoe gaat het hier,ik heb even gelezen om beetje bij te blijven, neske,ik begrijp goed je ongerustheid maar zou je je niet meer op je gemak voelen als jezelf zo een toestel aanschaft waar je naar de hartslag van je babytje kan luisteren thuis,het is maar een ideetje. lisa,hoe gaat het met jou flairtje, hoe voelt ge u,en hoe is het met het bruinverlies,is het over? ik denk aan je aan iedereen dikke ![]() ![]() ![]() ![]() |
01/07/2008 @ 19:49 ![]() | Dat is hier wel kalm, niet te doen... ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

wanneer vruchtbaar na miskraam??

want de bloedingen die ik blijf hebben, komen doordat mijn moederkoek voor de vaginaopening zit. Ze hebben ook gezien dat er nog een serieuze bloedklonter zit, dus die zou er nog moeten uitkomen.

en dan kan je weer de draad oppikken.
''t komt wel goed zeker.
dat is toch niet waar eej