Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 10:17 Mie | Bedankt Karen, om me gerust te stellen. Nu, intussen is het hier niet echt veel beter geworden. Ik heb nog steeds héééél licht bruinverlies, maar vooral: pijn! Echt, ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder een zware blok steen is en dat die tegen mijn rug duwt. Ik heb er al 3 dagen last van, maar het betert niet. Integendeel, op een stoel zitten is bijna ondoenbaar geworden, ik moet neerliggen. Vandaag heb ik alle afspraken opzij geschoven: ik werk niet, vanmiddag naar Luwel voor acu en een nieuwe bloedafname en eventueel, als het nog erger wordt, naar de spoed. Ben de onzekerheid rottebeu. Oh ja, maar ondertussen wel alles terug uitkotsen wat ik maar binnen steek he. Een lichaam kan zo wreed zijn he. Allez, nu ga ik in de zetel liggen. Ik hou jullie wel op de hoogte.. Mie |
| 16/05/2008 @ 19:25 Mie | Dag meisjes, Ja, ik ben op aanraden van ons Karen naar de spoed gegaan met mijn ventje. Van Dijck heeft me onderzocht. Wel raar dat iedereen daar zo over klaagt, ik vond dat een vriendelijke man. Enfin, we hebben het hartje horen en zien kloppen! Dat horen was wel emotioneel wow. Verder was het precies de juiste grootte - kan dat, 6 mm? - en voorlopig uitgeteld voor 6 januari. Van het bruinverlies maakte hij niet veel - "je kan zelfs bloedverlies hebben zonder dat er iets aan de hand moet zijn" - en van de pijn ook niet - "groeipijnen". Ik was daar heel wat minder van overtuigd, dat komt ervan als het al 2 keer is misgegaan he.. Maar kom, nu ben ik toch een beetje gerustgesteld. Groets, Mie |
| 16/05/2008 @ 19:41 Kaatje ![]() | oef oef oef! ik vind Van Dijck ook een vriendelijk man hoor, da's mijn vaste gynae:-) keeeei goe he!!! |
| 17/05/2008 @ 14:02 chrisje | hoi ik ben al een paar dagen terug uit spanje , het was een rot vakantie . het weer viel tegen , ik had heimwee , en het vruchtje is daar afgekomen . Mie dat is goed nieuws dat je het hartje hebt gehoord . |
| 19/05/2008 @ 19:57 helena | Ai, Chrisje, kan me voorstellen dat het een rotvakantie was! Da's echt stom zeg! Wanneer ga je eens geluk hebben he? ![]() Mie, oef zeg! Was toch wel weer effe spannend! Goed dat je het hartje al gehoord hebt! Ze zeggen dat de kans op een miskraam dan afneemt he! Hoi Muis, welkom hier! Nee, ken helemaal niets van "hatching" of zoiets. Wat is dat? Zijn je twee kinderen ook bij life "gemaakt"? Heb mijn schema gekregen. Den eerste stoppen met de pil, de 7de beginnen spuiten. Karen, weet jij of je alle medicatie nu bij life moet halen? Want neusspray moest aangevraagd worden bij ziekenkas, heb dit nu nog niet gedaan, maar nu was er geen papier meer voor de nieuwe medicatie? |
| 19/05/2008 @ 21:35 Muis ![]() | hoi, Helena, idd, onze 2 kids zijn via ivf in Leuven geboren. we mogen terug volgende week voor een derde. (cryo) tata |
| 20/05/2008 @ 14:21 Mie | Dag meisjes, Ai Chrisje toch, ellendig zeg! Ik kan goed begrijpen dat het een rotvakantie was. Een reisje na een miskraam is meestal een goed idee, maar dit was iets te snel he. Jammer. Maar ik zeg het je: het komt wel hoor! Muis, ik heb geen ervaring met hatching, maar ik heb eens gehoord dat ze dat niet doen in LIFE. Ik ben zelf overgestapt naar Jette en daar zouden ze er ook niet happig op zijn. Maar waarom zou je dat nodig hebben als je al twee kindjes hebt gekregen? Hier zo en zo. Morgen mijn tweede echo en ik ben potdikke terug nerveus aan het worden. Zal wel niet abnormaal zijn, want het bruinverlies is er nog altijd. Intussen dus al meer dan een week. Maar ja, waar komt dat allemaal van he?! Allez, Mie |
| 20/05/2008 @ 15:36 helena | Hé, Mie, weet ge nog, ik had gewoon weken aan een stuk mijn maandstonden toen ik zwanger was van Lana. En dat is een pracht van een meid geworden hoor! Dus niks van aantrekken! Muis, voor een derde! Waren de vorige er dan vlug? |
| 20/05/2008 @ 23:48 Mie | Assisted hatching, tja, ik dacht dat het al langer bestond en dat enkele centra er zelfs al van terug kwamen. Jette heeft het bijvoorbeeld wel een tijdje gedaan, maar daar zien ze blijkbaar niet echt betere resultaten.. In LIFE heb ik er ook eens naar gevraagd. Daar zeiden ze dat ze voor mij geen nut zagen omdat ik nog jong ben en vrij goede kwaliteit van eicellen heb. Volgens Gordts doet het probleem van een dikkere eicelschaal zich vooral voor bij oudere vrouwen. Ik weet het zelf niet goed. Ergens geloof ik er wel in, omdat ik toch al veel succesverhalen heb gehoord. Maar ja, wie ben ik hé? Oh ja, LIFE is Leuven en Jette is Jette hoor. Iets totaal verschillends! Jette is een universitair centrum, veel groter dan LIFE en ze hebben daar dus idd hun eigen apotheek. Veel mensen zeggen dat Jette minder gezellig is dan LIFE, maar mij maakt dat allemaal geen verschil. Het enige is, in een universitair centrum doen ze natuurlijk meer onderzoeken. Maar als je geholpen kan worden met een standaard procedure maakt het allemaal niet zo veel uit denk ik. Mie |
| 21/05/2008 @ 10:48 chrisje | ik heb mijn medicijnen toch ook bij life gehaald hoor .buiten utrogestan ,estrofem en pregnyl |
| 21/05/2008 @ 12:11 Mie | Ja Chrisje, bepaalde dingen krijg je ook mee in LIFE. Puregon enzo. Maakt geen verschil. Bon, dus echo gehad. Het hartje klopte gelijk zot, veel sneller dan vorige keer, maar volgens de dokter was dat normaal. Bij mijn vorige echo klopte het wrsch nog niet zo heel lang. Vorige keer zag je zo precies dat gans lijf meekloppen. Nu was het precies alleen maar het hartje. Enfin, het vruchtje was gegroeid van 58 mm naar 1,5 centimer. Vorige week vrijdag was ik zogezegd 6 weken en 3 dagen en nu al 7 weken en 3 dagen. Zo gaan de weken wel snel Bon, ik ben weer gerustgesteld. Verder zei ze dat het bruinverlies van de groei van de placenta kan komen. Ze zei dat er geen loslatingsprobleem was te zien op de echo, maar als de planenta gevormd wordt (nu dus), vreet hij zich in in de baarmoeder. En dat zou bij veel vrouwen wat kleurverlies geven. Dat weten we ook weer. Allez, beetje werken.. Mie |
| 21/05/2008 @ 13:42 helena | Hoi Mie, Goed nieuws he meid, super! Amaai; wat een info over die hatching. Wat ze tegenwoordig allemaal al kunnen he! Karen, da's toch al heel goed dat Daan zo'n goede zinnen maakt! Hij zal het wel heel goed doen! Ons Lanake is weer wat ziekskes. Is van haar tandjes nog altijd denk ik. Is nu al maanden zo, maar die ****tanden komen er maar niet door. Deze nacht geen oog dicht gedaan... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

life leuven

En Floor die heeft haar 6 weken kriebels gehad, en ze meende het hoor. maar nu is het stilaan door, en ze kan dus duidelijk iets meer: lachen, en ze begint te brabbelen!!