volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 30/07/2007 @ 23:26 Amanda | Hallooooo, Hier weer even een berichtje van mij!!!!! Mijn excuus is bijna hetzelfde als dat van jullie, druk,druk,druk! hahahaha! ![]() Hier gaat alles goed. Daan is net 3 geworden en een echte peuterpuber, kan hem soms wel achter het behang plakken en het volgende moment plat knuffelen! Wel leuk dat we nu echt met hem kunnen "praten". Hij wordt al heel wijs! Met Thijs gaat het ook goed. Is bijna 10 mnd en groeit als kool. Heb het idee dat hij sneller gaat dan Daan destijds. Morgen weer naar het cons. bureau en dan zullen we het weer zien. Het is een heerlijk ventje dat veel lacht en lekker begint te kletsen. In 2 wkn tijd heeft hij 6 tandjes gekregen, maar zijn lach bleef gewoon. Hij huilt alleen als hij een vieze luier heeft of honger heeft. Ik merk wel dat ik met Thijs veel relaxter ben dan destijds met Daan. Ik had Thijs nog helemaal geen brood gegeven tot een paar weken terug, bij Daan deed ik het gelijk toen het volgens de boekjes mocht.... hahaha! Met Thijs ben ik niet zo druk met dingen leren en kijken wat hij allemaal al zou moeten kunnen. Morgen op het cons. bureau maar weer veel JA-knikken en instemmen met wat ze zeggen, hahaha! Ik ben ondertussen veranderd van baan. Bij mijn oude werk wat heel veel van mij verwacht, maar kreeg ik niets terug, er werd zelfs nog meer van mij gevraagd en dat was ik helemaal zat. Nu werk ik weer in de zorg (verst. gehandicapten) daar heb ik de papieren voor en ik heb er ook jaren gewerkt. Het is fijn terug te zijn en de diensten zijn goed te combineren met mijn gezin. Goed, ik hoop binnenkort weer een reactie van jullie te lezen hier. Wij hebben volgende week vakantie, dus van deze kant zal het weer een tijdje duren.... Groetjes, Amanda. |
18/05/2007 @ 12:03 ![]() | waar is iedereen nu ineens hahah weer druk of op vakantie? geen idee wij gaan in ider geval niet op vakantie dit jaar zoveel andere plannen tuintje maken enzo tot snel |
| 01/04/2007 @ 20:28 lotgenoot | Hoi Luty, Nou heb ik al drie keer een berichtje terug zitten typen en het komt er telkens niet op. Schrijf ik eens een keer iets en dan doet ie het niet. Dit wordt mijn laatste poging anders geef ik op. Angelique en Amanda zien vast je bericht wel weer snel, er is natuurlijk zo lang niet geschreven. Heb zelf al die tijd ook af en toe gekeken of er nieuws was. Werd zelfs een beetje ongerust, toen er een hele tijd niets meer op stond. Maar gelukkig gaat alles goed met je en ik hoop ook met de andere dames. Dacht echt dat jullie misschien prive verder waren gaan mailen. Dat was dan jammer voor mij had ik maar verder mee moeten schrijven toen jullie dit onderwerp begonnen. Kan me voorstellen dat je na de geboorte druk bent geweest. Met drie kinderen moet je toch weer een nieuw ritme vinden. Zit zelf pas ook net weer lekker in mijn vel. Twee kinderen was al wennen voor me. Nou ik hoop ook gauw weer iets van de anderen te lezen. Liefs, lotgenoot (Bea) |
| 28/03/2007 @ 21:34 lotgenoot | Hallo dames, Heb al die tijd nog met jullie meegelezen. Ben inmiddels in november van een gezonde dochter bevallen na mijn miskraam. Dacht dat jullie misschien prive met elkaar verder aan het mailen waren. Leuk dat er toch weer een berichtje staat. Kim, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tuur. Lotgenoot |
04/02/2007 @ 10:14 ![]() | hee dames met smart wacht ik op een nieuwe berichtje |
| 28/12/2006 @ 22:41 Amanda | Halloooooooo, Ik heb weer heel veel gemist zie ik! Kim, gefeliciteerd met je prachtige zoon!!! Ik heb hem al even bewonderd op jullie site. Alles goed met jou en de kleine? Ik hoop dat je gauw weer zover bent dat je hier even een berichtje achter kunt laten, ik/wij ben/zijn toch wel heeeeeeel erg benieuwd naar alles!! Hier gaat alles goed. De tijd vliegt voorbij. Ik ben 2 wkn geleden weer begonnen met mijn werk en ik heb de dagen en tijden kunnen krijgen die ik graag wil, dus geen flex enzv. Ik moet wel beschikbaar zijn als de nood aan de man komt, maar als dat niet te vaak voorkomt dan is dat geen enkel probleem. Het is wel weer wennen om aan het werk te zijn, want het huishouden schiet er een beetje bij in. Heb mijn ritme nog niet weer terug. Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is dan ook om dat weer in orde te krijgen, hahahaha! Gelukkig doet mijn mannetje ook heel veel, moet ook wel vind ik want ik werk ook gewoon 3 dagen en ik ben geen supervrouw of zo. Als ik nou fulltime thuis zou zijn dan was het een ander verhaal. De kerst zijn we hier ook goed doorgekomen. Familiebezoekjes enzv, je kent dat wel. Thijs groeit als kool en is een tevreden ventje. Ik moet 8 jan. weer naar het cons.bureau en ik ga vragen of de voeding van 23.00uur er ook af mag want we moeten hem altijd wakker maken en dan drinkt hij nog niet alles op...... Misschien mag ik met rijstebloem gaan beginnen en met bijvoeding..... ben benieuwd! (als ze nee zeggen doe ik het denk ik toch, hihihi, tenzij ze een goede reden hebben om nog even te wachten natuurlijk!) Goed, ik ga zo slapen! Ik wens jullie een goede jaarwisseling!!!!! Liefs, Amanda. |
24/12/2006 @ 23:29 ![]() | hahah stieken al op de andere site gekeken! geweldig! de detetails hoor ik nog he! geniet ervan liefs angelique |
22/12/2006 @ 21:15 ![]() | potverdikkie kim je houd ons wel heel erg in spanning ( nouja mij in ieder geval) zet m op he ik denk aanje x angelique |
| 14/12/2006 @ 09:22 luty ![]() | Hey Angelique... om maar met de deur in huis te vallen, mijn man doet helemaal niets in het huishouden, dat heet niet uit zijn eigen, vraag ik hem om me te helpen is hij de beroerste niet, maar al liggen er bergen rotzooi, dan kan hij daar makkelijk om heen kijken. Ik moet er wel bij zeggen dat hij vreselijk lange dagen maakt, van 07.00 tot vaak 21.00, en ik heb liever dat hij de tijd die hij vrij heeft aan de kids en mij besteed. Ik ben nu trouwens ook al weer 9 maanden thuis, dus ik heb er op zich wel tijd voor om hier de boel op orde te houden, maar ik zweer je dat mijn huis schoner was toen ik nog werkte, nu spendeer ik meer tijd thuis, dus wordt er meer geknutseld, geverfd, gekleid, rotzooi getrapt (doe ik zelf ook hoor met de boys) en ze willen natuurlijk meer samen doen, waardoor mijn tijd soms echt te kort is op een dag, maar genieten doe ik wel hoor en als de boys wat groter zijn, zal ik ze bewust meer mee laten helpen hier in huis. Ik ben gisteren weer op controle geweest en alles gaat nog steeds goed, Tuur heeft zich ook nog laten bekijken door een echo, de vk wilde even met zekerheid weten of de placenta niet voor problemen zou zorgen ik heb namelijk een placenta previa (voorliggende lage placenta) maar gelukkig ligt het hoofdje al mooi ingedaald en zou het geen probleem mogen zijn om thuis te bevallen. Ook heb ik zijn mooie bolle wangetjes, zijn dopneusje en zijn knuistjes al bewonderd, het blijft een ervaring om mooit te vrgeten, ons kind in mijn buik, hemeltjelief wat een mooi geschenk. Ik zal het zeker gaan missen wanneer het voorbij is, zeker nu we samen hebben besloten dat het bij 3 zal blijven, zal ik wel een traantje extra wegpinken na de bevalling. Lieverds tot snel en ik hoop dat ik dan echt babynieuws heb. Volgens de vk zou de 17e onze Tuur geboren worden, het zal me benieuwen of ze gelijk krijgt. De link naar de babysite lukt niet van hieruit, dus ik plaats hem nog eens, misschien lukt het dan wel, daar zullen als eerst de foto's komen te staan, ik heb namelijk familie in Australië en die zijn ook erg nieuwschierig dus Mike zal eerst daar de foto's plaatsen. http://www.babyvanmaasakker.beebiesite.nl |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

we zijn er weer boven op!