Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 18:49 mamsje ![]() | spannend lisselore,zo zie je maar!! mijn hou ons op de hoogte he? hoe gaat het met de anderen?? Petra |
| 20/05/2008 @ 20:38 leentjesspirit | we gaan weer spannende tijden tegemoet allemaal er komen straks al wat baby's aan eerst nathalie dan petra dan dieltje haar zwangerschap dan het restje dat zo haar best doet om zwanger te worden zoals liselore en jetje en ik natuurlijk. best spannend je weet maar nooit of je er deze maand bij zit,dat is afwachten. toch ondanks de vele teleur stellingen, heb ik hoop voor ons allemaal dat het gaat lukken dus zet m op go for it of relax and take it easy voor de gestreste onder ons liefs van leentje ![]() ![]() |
| 21/05/2008 @ 07:47 Nathalie Devoldere ![]() | Oh, leentje, dat is toch lief van je !! Natuurlijk wens ik iedereen hetgeen wij nu zullen hebben. Ik blijf |
| 28/05/2008 @ 17:01 jetje ![]() | duimen dames Duimen dames of toch weer een wat langere cylcus na alle spanning van afgelopen maand..... ![]() |
28/05/2008 @ 17:05 ![]() | Onwijs hard meid!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Overgewicht en zwanger worden

voor iedereen

babytje is van normale grootte en het ziet er naar uit dat ik dit keer toch geen zwangerschapsuiker heb