< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Overgewicht en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Overgewicht en zwanger worden
16/05/2008 @ 18:49
mamsje

Online Status Stuur bericht
spannend lisselore,zo zie je maar!!
mijn staan omhoog,hoop zo erg dat je nu zwanger raakt.

hou ons op de hoogte he?

hoe gaat het met de anderen??

Petra

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 09:42
jetje

Hallo
Goedemorgen allemaal,

Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen, maar wilde het hele baby ding even van mijn schouders hebben, na mijn afspraak met de gyn, ben even gestopt en we hebben heel even rust ingelast...ben gestopt met temperaturen en bijhouden en we doen alleen dingen als we er echt zin in hebben.
Maarten is ook heel erg druk op zijn werk en is kijkende voor een eigen zaak!
Voor de rest gaat het goed, donderdag a.s. weer naar de gyn voor de uitslagen van onze onderzoeken, ben een beetje zenuwachtig aan het worden, hoop zo dat er niks is en dat het bij ons gewoon wat langer duurd!

Liselore, wat een ontzettend goed nieuws, zomaar voortgang zonder medicatie, ik ga echt draaien voor je net als Petra!!!

Petra gaat het ook goed met jou, de tijd vliegt zo snel voorbij, voel je je nog steeds goed??

Nathalie, voor jou beginnen echt de laatste loodjes, succes meid we zijn benieuwd over een paar weken....

Dieltje, leuk he als je geen internet hebt...pfff wat ben je tegenwoordig afhankelijk van dat ding als ik het zelf zeg, jij bent bijna bij de 12 weken en ik ik duim ook zo voor jou!!

Nou meiden, dit was het wel weer even, hoop snel wat van jullie weer te horen...

voor iedereen

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:22
Liselore

Online Status Bekijk profiel
FF gauw een krabbel, vanmorgen weer een follikelmeting gehad. Het gegroeid, dus er is nog hoop. Donderdag was het eiblaasje 11 mm en vandaag 14 mm. het zit aan de rechterkant. Links was ook iets te zien, maar het was niet duidelijk of het een eiblaasje was van 25 mm of een cyste, laten we hopen op het eerste.
Woensdag weer terug voor de volgende follikelmeting.

Moet nu snel gaan!

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:38
leentjesspirit

Online Status
we gaan weer spannende tijden tegemoet allemaal er komen straks al wat baby's aan eerst nathalie dan petra dan dieltje haar zwangerschap dan het restje dat zo haar best doet om zwanger te worden zoals liselore en jetje en ik natuurlijk.
best spannend je weet maar nooit of je er deze maand bij zit,dat is afwachten.
toch ondanks de vele teleur stellingen, heb ik hoop voor ons allemaal dat het gaat lukken
dus zet m op go for it of relax and take it easy voor de gestreste onder ons liefs van leentje

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 07:47
Nathalie Devoldere

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh, leentje, dat is toch lief van je !!
Natuurlijk wens ik iedereen hetgeen wij nu zullen hebben. Ik blijf voor iedereen !!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 23:05
jetje

Hallo Meiden,

Leentje wat lief inderdaad, elke maand is het weer spannend wie er met goed nieuws gaat komen of die positief doorgaat naar de volgende maand!!

Begint voor Nathalie en Petra al echt op te schieten inderdaad!!

Morgenochtend krijgen wij de uitslagen van de 1ste onderzoeken, ben best een beetje zenuwachtig hoor als ik eerlijk moet zijn, maar we moeten het maar met goede hoop bekijken en ooit gaat het vast goed komen bij ons!

Gaan jullie allemaal voor ons duimen...........

Dank je wel allemaal en ik hou jullie op de hoogte van alles!!

Dikke

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:56
Liselore

Leentje je bent een schat.
Het doet je goed om te lezen dat er mensen met je meeleven, ookal zijn zij al moeder of bijna moeder, of net zoals wij al heel lang aan het wachten en hopen dat onze wens ooit uit gaat komen.

Meiden ik weet het zeker, ooit kunnen wij ook het grote nieuws hier met vele delen.....

Jetje, hoe is het gegaan vanmorgen???? Heb je ook een HSG gehad, echo met vloeistof, zoals jij het noemde?

Wij zijn vanmorgen weer naar het follikelspreekuur geweest, de follikel aan de rechterkant is niet meer gegroeid, is op 14 mm blijven steken. Maar het eiblaasje aan de linkerkant waarvan misschien gedacht werd dat het een cyste zou zijn, is weg. Dit zou dus betekenen dat ik een spontane eisprong heb gehad.
Om hier zeker van te zijn moet ik volgende week woensdag bloed laten prikken op progesteron. Hierin kunnen ze dan aflezen of er daadwerkelijk een eisprong is geweest. Ik denk zelf van wel, gistermiddag heb ik een lichte zeurderige pijn in mijn onderbuik gehad. Eentje die ik nog nooit zo gevoeld heb. Niet erg pijnlijk maar wel aanwezig.
Dus ik moet ook aan de naalden gaan geloven, het vervelende hiervan vind ik dat ik nu al weet dat ik volgende week geprikt moet worden. 1 ding is zeker ik ga niet alleen........ Bang dat ik flauwval, dit is in het verleden wel eens vaker gebeurd.

Na dit nieuws van de Gyn. hebben wij beide buiten een traantje gelaten, al zo lang bezig, en dan nu ineens spontaan, een eisprong. Nu rest ons alleen nog het heeellleeee lange wachten en hopen dat de zwemmers van Hubbie de juiste weg kunnen vinden

In gedachten ben ik al aan het dromen

Liefs
Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 22/05/2008 @ 11:57] - Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:57
jetje

Dag allemaal,

Ik wilde even zeggen dat wij goed nieuws van de gyn hebben gehad, ze hebben niks gevonden en alles zag er goed uit.
We moeten nog wel de samenlevingstest doen en ik de HSG echo, de gyn verwacht daar ook niks van, maar het is gewoon om het plaatje af te maken en dan hebben we alle onderzoeken van de basis achter de rug...maar dat ga ik pas doen na de vakantie. NU IS ER EERST RUST....wil gewoon even niks aan mijn hoofd hebben!
Dussss je kan wel stellen, wij zijn een gelukkig paar met dit nieuws, nu maar duimen en flink aan de klus!!

Fijn weekend allemaal!!

xx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:36

Hoi iedereen

Ik ben Sofie en mijn vriend en ik zijn al 9 jaar samen. Wij gaan nu voor ons 2de kindje. Nu zijn we bezig met de tweede ronde. Ik ben nu ook nog bezig met mijn dieet, maar het wil echt niet lukken. Toen ik vorig jaar aan het dieten was, dan vlogen de kilo's eraf en nu is er nog geen enkele kilo af. Ik vind het raar maar ook frustrerend.

ik wilde dit hier gewoon even kwijt. Pff. Maar ja, toen ik vorig jaar zwanger was, had ik ook overgewicht, maar toch wilde ik graag nog enkele kilootjes kwijt.

Pff. ik zit in een dipje

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:24
Nathalie Devoldere

Sofie, ik heb al zelf ondervonden dat als je in een dipje zit het zeker niet aan te raden is om te dieten. het lukt dan meestal niet zo denderend, waardoor je nog dieper in je dipje geraakt en dan bijgevolg waarschijnlijk gaat snoepen of de verkeerde dingen eten.
kop op, en volhouden is de boodschap, het lukt je zeker wel om er enkele kilo's af te krijgen.
Waarschijnlijk zit je lichaam momenteel in een dieetstop.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:34

Bedankt voor de snelle reactie. tja, ik geef de hoop niet op en als ik zwanger mocht zijn deze maand, dan is het niet meer nodig om te dieten.

Maar ik mag zeker niet beginnen snoepen. Ik hou het nu al een eind vol. Gelukkig heb ik ook niets in huis liggen.

Als mijn meisje wakker is ga ik nog een toertje doen met de fiets. dat kan mijn zinnen een beetje verzetten.

Vandag heb ik normaal mijn eisprong dus is het klussen geblazen, maar mijn vriend heeft de late shift op zijn werk. Ik moet nu wachten tot 22u30 om te klussen. Vnmorgen was er geen tijd, want we kunnen moeilijk ons meisje alleen laten. Dus even wachten tot vanavond als ons Faye in haar bedje ligt.

Hopelijk is het deze maand zover.

tot later

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 13:28

Liselore,
Jeetje wat fijn een spontane eisprong,dat is alweer iets he!!
Ik duim zo onwijs hard,zou wel super zijn als dit forum nu eens helemaal zwanger zou zijn dat is ondertussen wel welkom!!!

Leentje,dikke knuffel!!
2008 sluiten we allemaal af met heel goed nieuwe,daar ga ik voor meid!!
Mijn duimen stoppen niet met draaien!!

Jetje,
Hahahaha goed nieuw alvast voor jou,toppie!!
Valt er alweer een last van je af he!!
Geniet van je vakantie,ga je weg of blijf je hier??

Sofie,
Hou vol meid!!
Altijd als je wilt afvallen is er wel een dipje en daar kom je echt wel weer door heen!!
Zet'm op meid,hier zul je een hoop steun vinden!!

Nathalie,
Alles oke met jou en je wondertje??
Zit je al op de wipstoel van de zenuwen of heb je daar helemaal geen last van???

Mamsje,
Waar ben jij??

Ik ben vandaag 12 weken,geloof het nog steeds niet.
Ik heb een angelsound van mijn ventje gekregen en heb het hartje vanochtend gevonden,HEERLIJK!!

Meiden allemaal een fijn weekend en denk nog steeds aan jullie hoor!!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 14:50
Nathalie Devoldere

Oh ja, Dieltje, zenuwen te over hoor. En vooral de vragen: zal ik dat wel weten als de weeen beginnen? zal ik de baby er wel uit kunnen duwen? zal ik wel voor mijn boeleke kunnen zorgen zodat het een mooi volwassen persoon wordt? ja het begint echt allemaal in te korten he.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 00:16
Liselore

Dieltje, de spannende 12 weken al voorbij, nu kan het genieten zachtjes aan beginnen. Goed hoor. Wat lief van de ventje, zo'n heerlijk cadeau. Zo zie je maar dat er ook nog gevoelige mannen zijn. En voor hem is het natuurlijk ook leuk, jij zult over een paar weken al wat gaan voelen, hij kan nu mee luisteren. Super......

Wij zijn stiekem ook helemaal in de wolken, terwijl er nog niets definitiefs is, maar gewoon het gevoel van een spontane eisprong, dat maakt ons zo gelukkig. Nu maar hopen dat het allemaal de goede kant op gaat.

Houd je ons op hoogte hoe het met je gaat?

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:03
mamsje

goedemorgen meiden,

Lisselore:het zijn spannende tijden voor je he??en het wachten duurt dan zoooo ontzettend lang

Dieltje:12 weken al weer,ben blij dat het nu goed gaat,heb je het al aan je omgeving verteld???

Nathalie:ben je nu met verlof??dat moet haast wel.

Sofie:ik ben het eens met Nathalie,soms is je lichaam gewoon dieetmoe en lijkt het alsof het in een soort blokkade zit,gewoon doorzetten!!

Ik ben afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest,kreeg een echo.
was allemaal goed te zien,erg leukbabytje is van normale grootte en het ziet er naar uit dat ik dit keer toch geen zwangerschapsuiker heb
ze heeft nu bloed bij me geprikt en als de uitslag daarvan normaal is hoef ik geen glucose tolerantie test te doen.
en nu bijna 7 kilo aangekomen,valt wel mee,zeker in vergelijking met Bas,toen was ik op 29 weken 16kilo aangekomen.

knuffel Petra

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:16

Hallo petra

Ik ben ondertussen 2 kilo kwijt. Tis niet veel maar het is iets. Ik doe nu gewoon verder en heb mij voorgenomen het gewoon te aanvaarden dat de kilootjes er niet afgaan. Als ik zwanger ben moet ik trouwens niet afvallen, maar liefst ook niet te veel bijkomen.

Wel leuk voor jou dat je geen zwangerschapssuiker hebt. Dat is dan al een zorg minder.

hou je goed en tot later

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:07
Nathalie Devoldere

Neen hoor mamsje, nog steeds aan het werk. Nog tot ..... donderdag !!!
Gisteren veel geslapen, ni normaal. 'S middags een uur en rond 20.00 lag ik al te ronken ! Maar het heeft me echt deugd gedaan.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:14
Nathalie Devoldere

Ben net terug van de gyne. Mijn bloeddruk was terug aan de hoge kant (13/9) en daarom heeft hij me doorverwezen naar het ziekenhuis om een half uur aan de monitor en bloeddrukmachine te liggen. Dan hebben ze beslist om mij pillekes te laten nemen om mijn bloeddruk wat te laten zakken.
De baby is aan het indalen en de baarmoederhals zou al wat verweekt zijn.
Het zou nu ongeveer 3kg200 wegen, volgens de machine.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 17:01
jetje

duimen dames
Duimen dames of toch weer een wat langere cylcus na alle spanning van afgelopen maand.....

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 17:05

Onwijs hard meid!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >