< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Overgewicht en zwanger worden

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Overgewicht en zwanger worden
03/07/2008 @ 16:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben aan het aftelle hoor. Ik doe wel niet eerder een test dan maaandag. Als ik mijn dan niet heb dan ben ik zeker . We zien wel.

Liselore: dat ziet er goed uit hé.

en de rest:

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:26
Dieltje

Hey Liselore,
Dat zijn goedetekens he!!
Ik hoop dat het zo blijft gaan en je snel je eerste wondertje mag verwachten!!
Hoe is het met de spanning,misschien lijkt het nu allemaal pas echt te worden he?!?!
Eindelijk echt de goede stap richting een wondertje!!
Mijn duimen draaien hoor!!

Hai Jetje,
Je bent een lieverd,toch blijven duimen ook voor andere!!
Nou dan draaien mijn duimen voor jou hoor en ze stoppen niet met draaien tot het zover is!!
Hoe gaat het met de onderzoeken in het ZH???

Natuurlijk voor alle andere meisjes

Kus!!

Oja en je vraag liselore,ik ben een beetje een zeikerd hoor,ik ben iemand die het eerst in mijn handen moet hebben voor ik het geloof!!
22 juli de 20 weken echo,misschien dat ik dan wat meer op de feiten gedrukt word,dat hoop ik altans!!

Dikke kus!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:11
jetje

Online Status Stuur bericht
Ooooh liselore wat een goed nieuws zeg, nou mijn duimen gaan overuren voor je draaien, wat super!!! nu even een klein weekje wachten he??? Het zou wel helemaal te gek zijn als het zo is!!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:33
Liselore

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Hier gaat het eigenlijk een beetje voorspoedig, ik heb gister bloed geprikt om het progesterongehalte te meten, vandaag gebeld voor de uitslag, dat moet minimaal 17 zijn, ik had een waarde van 47.....
Nu begint het echt pas spannend te worden......

Leentje en Jetje, die verdomde .

Dieltje, hoe gaat het met jou en je zwangerschap, kun je er al een beetje (veel) van genieten.

Mamsje, hoe was je weekendje weg?

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:09
Dieltje

vanaf het werk
Ach Jetje,
Baal met je mee meid!!
Een hele dikke knuffel ,troosten is niet anders te doen he!!
Hou vol he!!
Waar staan jullie nu in het ziekenhuis,waar zijn ze mee bezig??

Leentje,jij ook al!!
Gatver wanneer blijven die verdomde rooie vloed nou eens weg he!!

Hai mamsje,
Voel je je niet zo lekker??
Lekker hoor samen een weekend weg geniet ervan he!!
Nu kan het nog,hahaha!!

Hoe gaat het met de andere??

Tot snel,de baas roept

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:06
leentjesspirit

Online Status
nee zoals je ziet weer een volgende ronde

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:03
Nathalie Devoldere

Ja, het genieten is er nu wel hoor. Ja borstvoeding....is wel makkelijk (je hebt het steeds bij) maar toch, tis altijd voor dezelfde he.
Oh ja, mijn man slaapt toch door de weenbuien door.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 08:50
mamsje

goedemorgen,

Jetje,we hadden net als jij zo'n goede hoop
het zou toch eens een keer moeten lukken he,maar ja daar heb je nu niets aan,nu moet je weer een lange maand wachten!!

je foto's van spanje zagen er wel lekker uit zeg,heerlijk om er zo even uit te kunnen.

Dieltje,het gaat goed he met je zwangerschapdurf je nu te genieten??
waar is je banner trouwens.

Nathalie lekker aan het genieten van jullie wereldburger,geef je borstvoeding??

Leen:alweer 2 jaar bezig,nee geen leuk jubileum,hopelijk gaat het nu wat opschieten de drie jaar willen we zeker niet halen he!!!!
wel knap dat je zo blijft afvallen.

hier gaat alles goed,heb nu verlof,heb wat meer last van de zwangerschap,maar goed dat hoort erbij.
de babykamer is ook klaar,nu alleen nog het schilderwerk aan de buitenkant van het huis afmaken en we zijn klaar.

aankomend weekend gaan we weg met z;n tweeen,bas gaat naar mijn moeder en wij gaan naar Dokkum.
in oktober zijn we 5 jaar getrouwd en daarom gaan we nu een weekendje weg.
erg zin in.

ik blijf hopen en duimen voor jullie,hoop echt dat jullie snel zwanger zijn,voor mij zit het er na de tweede op,wij willen niet meer kindjes,maar dan kan ik mooi meegenieten van jullie dikke buikenverhalen.

knuffel Petra

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 10:07
jetje

helaas
hou maar op met duimen........

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 23:04
leentjesspirit

Online Status
hier ben ik weer!
ik zat ven te bomen hoelang ik al bezig ben om een tweede kruimel op de wereld te willen zetten nu al bijna twee jaar,een jubileum die ik eigenlijk niet wil zien in augustus maar ach de tijd staat niet stil he die gaat maar door,ik denk dat het deze maand niet gelukt is,ik hoop het wel,het is nog even afwachten mijn cyclus loopt nog.
ik was bij de dieetiste 104.6 dus wel een laagte record.
we gaan gewoon rustig verder en wachten af misschien gaat ons tweede wondertje ooit van start ik duim voor alle vrouwen die wachten op het wonder van de zwangerschap
!en het dan eindelijk vasthouden van hun baby's

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 10:18
Dieltje

vanaf het werk
Nou mijn duimen draaien hoor meiden!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 19:52

Tja ik voel mij nog altijd prima. Gewoon moe, mar dit kan ook komen doordat ik moest werken deze week.

maar bij mijn vorige zwangerschap oelde ik ook niets. Ik wist gewoon dat ik zwanger was doordat ik mijn niet kreeg. Ben altijd al regelmatig geweest. Dus ja, ik moet echt wachten op NOD of enkele dagen erna. we zien wel. ik hou je op de hoogte

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 16:31
jetje

Had mezelf niet ingetekend, vandaar geen banner....maar als het goed is is die erweer!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 16:28
Dieltje

Ben niet gestopt met duimen voor jullie hoor meiden!!
Lijkt me zo leuk om eindelijk hier allemaal zwanger te zijn of mama te zijn dan is dit topic eindelijk pase!!

Liselore,werken is inderdaad wel een beste afleiding he maar niet over werken hoor!!
Hou je ons op de hoogte van maandag!!

Jetje,waar zit jij dn in je cyclus,je banner is foetsie??!
Ook voor jou

Sofie,hoe voel jij je??

Hoe gaat het met de andere dames!!??

Leentje,Hoe is het met jou??

Mamsje,beetje bekomen van het trieste nieuws??

Nathalie,nog steeds zo verliefd op je wondertje??

Kus aan jullie!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 16:19
Jetje

gaan jullie voor mij duimen deze maan
We hebben zo ons best gedaan...en de spanningen stijgen weer een beetje....gaan jullie voor ons duimen??

Liefs Jetje

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:18

ik voor je!!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 17:22
Liselore

Online Status Bekijk profiel
Hee hallo,

't Klopt dat ik er wat minder vaak ben, ben enorm druk met werk, ik werk me een slag in de rondte. is natuurlijk wel goed voor de afleiding, maar ik word er toch wel erg moe van.

Ik heb begin juni mijn eerste Clomid kuur gehad, waaruit 2 mooie follikels zijn gekomen, afgelopen zondag had ik een positieve ovulatietest, dat wil dus zeggen dat na deie test mijn eisprong is geweest. Ik heb het niet gevoeld. Nu heb een zeurderig gevoel, vergelijkbaar met menstruatiepijn, in mijn onderbuik.
Maandag moet ik bloed laten prikken om te kijken of het een goede eisprong is geweest.

Dus hier is het lange wachten weer begonnen.

Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 25/06/2008 @ 17:23] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 16:28
jetje

Lang geleden
Dag lieve meiden,

Zo weer eens een berichtje van mij, het is al een poos geleden he!

Hoe is het met iedereen,
* Nathalie, gaat het goed met jou en je zoontje, is het helemaal top....zijn jullie lekker aan het genieten??

* Mamsje bij jou schiet het nu ook lekker op he je verlof en de zwangerschap, weet je eigenlijk al wat het word of is dat een grote verrassing??

* Sophie, ik duim voor je dat het raak is!!

* Liselore, jij bent ook niet echt vaak meer hier he? maar hoe gaan de ontwikkelingen bij jou?

* Dieltje volgens mij loop jij tegenwoordig op een roze of blauwe wolk he...ben echt zo blij voor jullie!!

Met mij gaat alles zijn gangetje, na het nieuws van de gyn ben ik weer wat meer gaan genieten van het leven en ik probeer zoveel mogelijk niet te leven naar een eventuele zwangerschap al is het moeilijk...vandaag kwam er een collega haar kleintje van 8 weken ff showen, tja dan gaat er wel wat door je heen....ik hoop het gewoon zo dat wij snel beloont mogen worden!!!

Ben net terug van een verwenvakantie bij mijn ouders, lekker lang weekend in Spanje gezeten, dus ik kan er voorlopig weer even tegenaan!!

Nou dames tot snel en ik hou alles in de gaten hier

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 15:40

merci dieltje

Ik ook alvast. Ik hou je op de hoogte.

Hoe gaat het anders met je??

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:05
Dieltje

Ik duim voor je Sofie!!!

Link naar deze reactie