Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/03/2008 @ 19:04 ![]() | Haai tine, Zweden super! En hoe gaat het ondertussen al een beetje minder druk en een beetje over het verlies heen van Fedor? Dikke kus Anke |
| 11/03/2008 @ 13:51 tine | Bwa... Hier is het altijd druk, maar het gaat wel. Ik mis mijn klein ventje (Fedorke) nog elke dag, maar het slijt wel wat... hoewel ik voor het slapengaan toch vaak nog een traantje laat... Dora ging normaal gezien op 22/03 of 24/03 moeten bevallen, maar ze is niet zwanger. Vind ik wel heel jammer omdat ik rond die periode wel wat nieuw leven in huis had gewild. (24/03 is Fedor zijn verjaardag). Gelukkig zijn we naar Zweden geweest om Enki te laten dekken en hebben we in mei opnieuw pupjes. Ondertussen zijn we druk aan't zoeken om te verhuizen, want het is hier niet meer te doen. De tegels vallen van de muur in de badkamer door het vocht Maar mss mogen we vanaf september een hondenpension uitbaten (allez, m'n ventje mag da doen) en dan hebben we daar een deftige woonst bij. We zouden normaal gezien deze week meer moeten weten over dit alles en moest het niet doorgaan, dan zoeken we een plekje van onszelf waar m'n ventje genoeg plaats heeft om enkele honden af te richten, dan kan hij weer wat minder werken en wat meer leven van zijn werk met de honden.Hoe gaat het intussen met jou en Livia? Ben je al terug aan't werk dan? Of doen ze gewoon al moeilijk voor je opnieuw komt werken? En wat doe je dan met Livia? Bij de onthaalmoeder? En Erika, hoe vlot het met jou en je, niet meer zo kleine, meid? Nog leuke tripjes gepland? Liefs, Tine |
| 11/03/2008 @ 19:24 Anke | Heykes Tis hier ook druk Livia heft het krijsrn onder d knie en maakt er gebruik van ![]() Verder terug aant werk in een nieuw sector en dus opnieuw beginnen, kan er nog steeds niet mee lachen! Maar ja wat doe je der aan! kom straks terug livia heeft boem gedaan |
20/03/2008 @ 19:39 ![]() | Erika super é ![]() Zo fijn! JA ge gaat weten wat te doen en wat te kopen ![]() Jullie hebben echt een flinke madam ![]() |
25/03/2008 @ 13:14 ![]() | Anke, Super zeg? Idd aannemen dan. Verder alles ok? tine???? Hier leuke paasdagen gehad. We kunnen weer verder met chocola hahaha |
25/03/2008 @ 16:53 ![]() | die foto van sky in t zwembad is echt super mooi! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

moeilijk na miskraam

mijn oudste broer wil de eerste 10 jaar geen baby meer 

Maar mss mogen we vanaf september een hondenpension uitbaten (allez, m'n ventje mag da doen) en dan hebben we daar een deftige woonst bij. We zouden normaal gezien deze week meer moeten weten over dit alles en moest het niet doorgaan, dan zoeken we een plekje van onszelf waar m'n ventje genoeg plaats heeft om enkele honden af te richten, dan kan hij weer wat minder werken en wat meer leven van zijn werk met de honden.