< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » moeilijk na miskraam

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
moeilijk na miskraam
03/07/2008 @ 15:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
'k dacht dat ik het niet meer moeilijk had met mijn miskramn maar nu die stomme 13de der aan komt ist weer om zeep hoe dichter hoe slechtr ik me voel, k zou ieder moment wel willen janken!
tis zoiets raar, ik fixeer mij daar echt niet op en het niet dat ik er elke dag aan loop te denken tis net alsof er rond deze periode er ergens iets in onbewust in gang word gezet
tis soms echt KLOTE des te meer omdat er hier een geweldeige kleine meid rondloopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 22:47
Anke

hey hey,
k geraak ff ni ingelogd vreemd!
'k heb vandaag Livia voor de eerste bijna een hele dag uitgeleend aan een vriendin van mij, heb hier thuis goed kunnen doorwerken (kuisen 't was nodig) ma 'k was hel blij dat ik ze terug had
En ik heb vandaag ook een nieuwe buggy gekocht ne bugaboo gecko tis een ouder model ma praktisch en handig en ligt en wendbaar, er zit ook nog een draagwieg bij dus super handig voor als er toch een 2de kindje komt!
Voila da was ht weer
Tine hopelijk loopt alles op wieltjes op je nieuwe job
Groetjees
Anke

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 19:37
Anke

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijnwe weer;
alles dik inorde, Livia is al 9 maanden super é en ze kan al lopen nog superder

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 15:47

test?

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 15:44

Piep ahoi. Eens ff ophalen.

Tine,
Hoe gaat het met de nieuwe Job????

Anke,
Alles ok daar?

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 20:48
Tine

Hey dames,

Wat gaat het daar een gangetje bij jullie! Hier groot nieuws: Ik heb een nieuwe job! Vanaf nu ben ik vertegenwoordiger, dus de baan op naar de klanten toe. dit houdt wel in dat ik de komende 7 maanden zeker NIET zwanger mag worden want dan zit ik nog in mijn proefperiode. daarna gaan we er echter weer helemaal voor!

Ben echt blij met deze nieuwe wending en met het feit dat ik een Fedor dochtertje heb gekregen van m'n ventje. Onze Fedor had ene keer gedekt en daar waren 8 pupjes van. En het doet me echt deugd dat ik eindelijk terug wat "Fedor" in huis heb! Mijn nieuwe aanwinst heb ik trouwens Henna gedoopt (wat betekent: "geschenk van god" net als Fedor).

Ik krijg nu eindelijk het gevoel dat het ok is om verder te gaan met m'n leven. Hem vergeten doe ik nooit en het blijft moeilijk om aan hem te denken, maar hij leeft toch onder ons en dat troost me enorm!

Dat was weer het ego-gedeelte, nu is't aan jullie! Hoe doet Sky het op school? En Livia intussen weer helemaal de oude! Soigneer die kleintjes van jullie maar!!!!

Véél liefs,
Tine

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 20:26

Hey meiden
Sorry maar het is hier zooo druk. Weer veel geberud ook.

Anke,
Goed zo dat Livia genezen is. EN jij ook de draad weer opgepikt? Goed zo meid. Verder doen. De aanhouder wint he?
En verder alles ok? Leuk nu dat je verhuisd bent zeker? En eeum, wij willen foto's he?

tine,
Alles ok daar?

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 19:43

Dikke kus n tot snel hopelijk kus Ankepie
En amaai wat waren we gezakt heb nogal moeten zoeken!
Verder geen nieuws, Livia is helemaal genezen en ik ben druk aan t studeren voor openbaar examen op 24/05 spannnend want heb een hele tijd niks gedaan en stond op stoppen, ma 'k mag niet van mijn juf dus bijt ik op mijn tanden om mijn hogere graad te halen.
Tine alles oké ?
Erika ook
Hopelijk tot binnenkort kus Anke

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 12:49

hier een zieke Livia, keelontsteking, heel erge verstopte neus en slijmen! we slapen al 3 dagen bijna recht op mijn arm da dutske, ze heeft nu antibiotica, dik tegen mijn goesting ma wa moe da moe zekers é

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 19:12

er staan nieuwe foto's op mijn profiel

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 19:24

Hey Tine laat je weten hoe het is geweest, idd met luisteren doe je niks mis é 't kan mss alleen maar beter worden wie weet
Livia is ook een beetje ziekjes, ma t zou wel eens tandjes kunnen zijn der zijn 4 op komst, 2 onder en 2 boven hopelijk komen ze der snel door en heeft ze weinig last, ma das te veel hopen zekers
Verder geen nieuws
kus anke

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 23:29
Tine

Wat gaat het allemaal snel. Jullie kleine prutsen zijn al zo groot...

Ik heb héél erg hard gewerkt de laatste weken en ben thuis in de zetel geploft en er niet meer uitgeraakt.
En zoals de toekomst eruit ziet zal dat niet snel veranderen. Ben gecontacteerd geweest door een firma in de reclamewereld die op zoek zijn naar een nieuwe vertegenwoordiger. Was niet op zoek naar ander werk, maar eens gaan horen kan geen kwaad é! Dus morgen, duimen é!

Erika, voor jou begint het aftellen nu echt... Nog een paar dagen en Sky is een echte grote meid!

Anke, voor jou eigenlijk ook wel aftellen... duplex (privé:-))) bijna klaar... Zal leuk zijn!

Zo, kruip m'n bedje in.

slaapwel en tot binnenkort
xx Tine

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 19:37

Hey hey,
Oeie u spookje nog steeds ziekjes, hopelijk werkt de andere medicatie beter zodat ze maandag naar school kan gaan.
En ja ik zou de zelfde domor nemen als van Lvia(klinkt raar)
Most ik alléén alleen women, dan zou ik ook niet de toestemming vragen aan mijn ouders om zwanger te worden dus doe ik lekker mijn zin
Trouwens mijn appertementje/duplex is bijna af, ze zijn nu bezig met de keuken, hopelijk kunnen ze nog deze de venyl leggen zodat het keukenblok erin kan zodat in de living het laatste stukje vloer kan gedaan worden.
Livia en slapen, pas op zo slecht gaat het ook niet, ze word wakker rond 1u ze eet valt in slaap het enige probleem is dat ik ze niet meer in haar bedje kan dumpen dan! En laat ik ze liggen dan slaapt ze de laatste dagen door tot soms 7u, maar dan bij mij in bad.
Madam heeft dan zalig geslapen maar ikke minder
Achja ze zal het wel ooit leren, als ze boven in haar eigen kamertje kan liggen kan ik haar ook af en toe negeren
Eten gaat hier super goed, ze eet alles wat we haar voorschotelen, wortel witloof bloemkool brocolie courgette venkel,.... en ze eet nu ook vlees derbij alles verloopt echt goed, ze drinkt uit een flesje en eet ook fruitpap een cht modelbaby.
Ik las op een topic over voeding waar jij ook aan t schrijven was, en dat gedoe tussen bv en kv en wanneer dit en wanneer dat en hoeveel en,..... je hebt overschot van gelijk, je moet doen wat het beste is voor je kind en waar je kind aan toe is! Ik wou tot 6maand bv geven, wel Livia keek het eten uit mijne mond dus ben ik begonnen met patatjes ze was wel bijna 5 maand, ma ze had interesse en ze at van de eerste hap god Regeltjes zijn er voor mensen die volgens mij weinig buikgevoel hebben, pas op voor sommingen zullen ze hard nodig zijn, maar het ritme van Livia gaat voor op al die regeltjes zenne.
AHja en over donor melk é, toen mijn vriendin bevallen was van haar tweelingske had ik ook voorgesteld om te kolven voor haar ook! Als je kan helpen voorwa niet!
Wou dat nog ff zeggen, wou me daar niet echt moeien
Allé ben der mee weg
Dada

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:24

HIer zijn we ook nog eens.
Sky is nog altijd ziek. De medicatie die ze maandag gekregen heeft lijkt zelfs niet te helpen. Dus deze namiddag mag ik andere spullen gaan ophalen bij de apo. Nu maar hopen dat het dan wel gaat beteren.

Anke,
Livia en slapen gaat nog steeds niet samen? Misschien komt het wel eens ze wat ouder word.
En je mama al beter gewent aan het idee dat er een 2de zal komen? Ja mag wel ook he? Binnen een 6 maanden ga je er weer voor. Spannnend.
Vraagje. Ga je dezelfde donor nemen als bij Livia?
EN hoe gaat het met de hapjes? Leuk he?

Erika

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 18:01

Oeie ziekjes, hopelijk niks ergs!
Ze heeft nog een weekje om uit te zieken ze zal school wel halen
En u meid is droog super! gedaan met de pampers
Livia en slapen gaat nogaltijd niet samen achja we komen der wel, maar wanneer!
Ik denk dat ons ma het idee van een 2de begint te aanvaarden, ik zou dan echt een jaar loopbaanonderbreking nemen, dan ben ik thuis om Livia naar school te doen als ze de eerste keer mot gaan en heb ik tijd om bezig te zijn met een tweede wonderke.
Ne mens kan maar dromen é
Den teen, die doet nog pijn maar da komt inorde.
Tinne waar ben jer ergens meid?
Erika laat nog iets weten over sky
Dikke kus
ANke

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 12:45

Anke,
Hoe gaat het met de teen? Alles ok?
En met Livia? Slaapt ze al wat beter?

Tine,
Hoe gaat het daar? We missen je hoor.

Hier alles goed!! Nog een weekje en dan is het school.
Wat zal dat er nu snel zijn. Amaai. Aftellen.
Maar ze ziet er enorm naar uit.Dat doet al veel he?
Dus nu bezig met alles op orde te zetten. alle kleren labelen, sorteren....
En nog een leuk nieuwtje? Ons meisje is droog overdag
Geen pampers meer. JIHAAAA. Nu al een week zonder (ssst hout vasthouden) ongelukjes. Hopelijk mag het zo blijven.
Verder is ze een beetje ziek. Straks (19h10) naar de dokter.
Zou niet willen dat ze maandag niet kan starten omdat ze nog niet genezen is. Dus gaan we maar wat sneller naar de dok.

Zo, en nu ga ik eens aan de poets.

Erika

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 16:53

die foto van sky in t zwembad is echt super mooi!

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 16:50

mmmmmmmmmmmmmmm hier ook lekker vel chocolade daar gaan mijn afgevallen kilokes!
Mijn kleine meid is vandaag uit de zetel gevallen is da schrikken, ze zag ff een beetje bleek, en krijsen, ma ze heeft niks gelukkig!
En ik heb enkele uren daarvoor mijnen teen nog maar een keer gebroken, allé waarschijnlijk een barstje
Heb hem nu maar getaped alsy morgen nog veel pijn doet ga ik der een fotoke van laten pakken, ze kunnen daar toch maar weinig aan doen.
baai baai
Anke

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 13:14

Anke,
Super zeg? Idd aannemen dan.
Verder alles ok?

tine????

Hier leuke paasdagen gehad. We kunnen weer verder met chocola hahaha

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 16:21

Livia is nog maar 6 maand maar ze heeft al een hoogslaper
en vriendin van mij gaat verhuizen en haar meiden krijgen allemaal hetzelfde bed dus heb ik den hoogslaper overgnomen bespaard vel plaats waardoor er ruimte zat is voor een 2de bedje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >