volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/06/2008 @ 22:47 Anke | hey hey, k geraak ff ni ingelogd vreemd! 'k heb vandaag Livia voor de eerste bijna een hele dag uitgeleend aan een vriendin van mij, heb hier thuis goed kunnen doorwerken (kuisen 't was nodig) ma 'k was hel blij dat ik ze terug had ![]() ![]() En ik heb vandaag ook een nieuwe buggy gekocht ne bugaboo gecko tis een ouder model ma praktisch en handig en ligt en wendbaar, er zit ook nog een draagwieg bij dus super handig voor als er toch een 2de kindje komt! Voila da was ht weer Tine hopelijk loopt alles op wieltjes op je nieuwe job Groetjees Anke |
| 20/06/2008 @ 19:37 Anke | Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijnwe weer; alles dik inorde, Livia is al 9 maanden super é en ze kan al lopen nog superder |
20/06/2008 @ 15:47 ![]() | test? |
| 20/06/2008 @ 15:44 | Piep ahoi. Eens ff ophalen. Tine, Hoe gaat het met de nieuwe Job???? Anke, Alles ok daar? |
07/04/2008 @ 19:12 ![]() | er staan nieuwe foto's op mijn profiel |
25/03/2008 @ 16:53 ![]() | die foto van sky in t zwembad is echt super mooi! |
25/03/2008 @ 13:14 ![]() | Anke, Super zeg? Idd aannemen dan. Verder alles ok? tine???? Hier leuke paasdagen gehad. We kunnen weer verder met chocola hahaha |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

moeilijk na miskraam

aan een vriendin van mij, heb hier thuis goed kunnen doorwerken (kuisen 't was nodig) ma 'k was hel blij dat ik ze terug had 

hopelijk komen ze der snel door en heeft ze weinig last, ma das te veel hopen zekers