Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2008 @ 20:28 weentje ![]() | nigeu wat goed zeg |
| 12/05/2008 @ 22:16 schaapjec | Alles liep deze week weer anders...mijn moeder was ziek daarom moest ik voor haar invallen op het werk (ouders hebben eigen zaak ik ook). Daardoor moest ik mee naar het buitenland en hier werd ik prompt twee dagen te vroeg ongesteld maar ik voelde me misselijk dus ik had goede hoop..baal baal. Michian ook voor jou een dikke meid ...zucht ik weet hoe het voelt. Nique goed nieuws om te horen dat er van alles rijpt en nu maar Weentje ik heb mijn email aangepast hopelijk komt het nu wel aan.. Anne veel succes met de loodjes en we horen wel wanneer er baby nieuws is. Ik mag woensdag weer naar de gynaecoloog maar mijn man kan er niet bij zijn dus ik denk dat ik het maar een dagje verzet. Ik baal nu al van alles wat deze man te zeggen heeft...kijkoperatie dat weet ik nu al. Shit had zo gehoopt zwanger te zijn. Afgelopen dagen wel heerlijk van het weer genoten wat jullie. Heb nog maar een extra roseetje genomen (was toch ongesteld). |
| 13/05/2008 @ 12:12 Anne.. | Nique, goed gebroed meid, ga zo door!!! Dat is een mooie score. Ik had ook beide keren best veel eicellen, toch achteraf zeg ik, het belangrijkste is natuurlijk een goede embryo en dan heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk. Hopen op een mooie innesteling. Maar goed, eerst nog maar even doorbroeden meid. Je bent goed op weg! Aaaah Weentje, lijkt me niet leuk als je meisje van die inentingen niet lekker is. Mijn man en ik praten ook weleens over die dingetjes. Goed voor d'r zorgen en veel liefde..........maar ik weet zeker dat je dat doet! Wandel je veel? Het lijkt me namelijk zo leuk, kan me er zo op verheugen............. Schaapjec, geen goed nieuws zeg............ongesteld worden is altijd weer met je neus op de feiten gedrukt worden. Teleurstelling en dan jezelf weer bij elkaar proberen te vinden om door te gaan. Hopelijk heeft de gyn toch nog wat goed nieuws hoor. Lastig he, als je mannetje niet altijd mee kan, ik had dat ook weleens, maarja op een gegeven moment moet je soms wat. Het lukt namelijk niet altijd om een 'goed' tijdstip te krijgen. Goed van je roseetje hoor, ik ben eigenlijk geen drinker, maar het gekke is dat ik het nu, aan het eind van mijn zwangerschap soms best mis. Zo lekker op visite, of in je eigen tuintje met een lekker drankje. Mijn man mag nogal graag wat eigen gemaakte cocktailtjes maken, maarja, niet voor mij. Ik weet dat je het zo wil laten staan, maar als je ongi bent, moet je jezelf toch maar wat verwennen, ook met dat soort dingen.Hier geen nieuws, morgen weer naar de verloskundige, inmiddels elke week, wordt allemaal wel heel spannend hoor. Ik geniet maar lekker van het weertje en doe niet te veel.............. ![]() |
| 14/05/2008 @ 20:22 schaapjec | Vandaag bij de gynaecoloog geweest...er staat een kijkoperatie op het menu. Begint die meneer in die witte jas over het weghalen van mijn eierstokken...mijn dag kon niet meer stuk...schijt baal schijt.. ik geef het op. Ik heb al een kind en mijn eigen zaak dus voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig meer. Ik vind het zo oneerlijk ten opzichte van mijn man...ik zit nou toch in de molen en die laparascopie moet toch..waardeloos |
| 15/05/2008 @ 16:22 Anne.. | Ow Schaapjec, wat een f*ck nieuws zeg , kan me voorstellen dat jij nu wat de moed opgeeft en het is inderdaad oneerlijk tegenover je man. Misschien kan hij je de doorslag geven wat te doen?! Waarom moeten beide eierstokken weggehaald worden?? Want als het echt niet zou lukken, zou je dan toch nog IVF kunnen proberen?? Wat een lastige situatie. Ook van mij een dikke knuf meid..........![]() Weentje, ik heb verder nog geen nieuws, eigenlijk gaat het best heel goed. Ik hou ook geen vocht vast met deze temperaturen, dat zie ik op de zwangerschapsgym wel anders. Mijn bloeddruk en urine waren gister goed. Ook de baby liet flink van zich horen. Gisteravond had ik wel veel harde buiken en toen dacht ik owjee zou het begonnen zijn?? Maar vandaag, heerlijk uitgeslapen, nog wat spulletjes gekocht, alles verder prima!![]() |
| 15/05/2008 @ 18:19 efje | Hi allemaal, Jeetje, schaapjec, wat een schrik dat je gyn begon over het weghalen van je eierstokken! Zijn ze zo slecht dan? Of bedoel je misschien je eileiders? Wat natuurlijk ook heel vervelend is, maar niet zo dramatisch als je eierstokken. Pfff, ik kan me voorstellen dat je het even hebt gehad! Sterkte meid! Begrijp ik je goed dat jij er misschien liever een punt achter wil zetten? Lastig als je man er nog voor wil gaan. Maar het is en blijft natuurlijk jouw lijf waar al die fratsen mee worden uitgehaald. Ik hoop dat jullie goed met ekaar kunnen praten en dat hoe dan ook je kijkoperatie toch goed uitpakt en er niets weggehaald hoeft te worden! Nique, wat goed zeg! Hoe is het nu? Ik duim, duim, duim! Anne, nog niet bevallen (dáár ga je moe van worden, van die vraag, hihi. Vooral als het nog een paar weken duurt )Gelukkig voel je je goed en gaat het met je kleine uk ook prima! Wel fijn lijkt me, die wekelijkse bezoekjes aan de verloskundige. Het wordt toch allemaal steeds spannender. Lieve An, voor het geval je ineens tóch snel gaat bevallen: heeeeeel veel geluk en sterkte! Zet 'm op, je kan het! (tjakka) Nee serieus, ik wens je een hele mooie, vlotte bevalling!! Zo, da's vast gezegd ![]() Weentje, wat een leuke, nieuwe profielfoto! Wat is het toch een schatje, die Shania van jou. Geniet maar lekker van d'r. Hoe is 't met de andere meiden? Met mij alles goed. Nou ja, alles. Ben niet helemaal lekker, ik voel m'n ongi aankomen en daar wordt een mens meestal niet beter van hè. Helemaal niet als het inmiddels de 100 duizendste (ach..) keer is waarbij je toch weer hoop had op iets anders. Nou ja, ik ga maar eens een lekker happie in elkaar draaien. Iets heel erg fouts, met veel room en zo ![]() Kus voor allemaal. |
| 19/05/2008 @ 12:21 efje | Ha Tamara! Ja koud is het hier hè, helemaal als je het vergelijkt met Curacao. Wat een bofkont, die collega van jou. Balen van je ongi-timing. Dat gebeurt mij nou ook steeds, dat ik dan nog maar 1 dag over heb om te prikken en dan zul je inderdaad nét zien dat je ook nog die ene dag mist. ![]() Maar misschien is het wel beter dat je nu na je bruiloft niet meteen aan de slag hoeft. Dan kun je eerst nog even (min of meer) onbezorgd genieten van je wittebroodsweken. Ik schreef het al eerder, ik denk dat je die tijd echt met z'n tweeën moet nemen. Jullie kinderwens en alles wat daarmee samenhangt zal nooit helemaal uit je gedachten kunnen zijn, maar bedenk wel dat deze bijzondere tijd vooral draait om de liefde van jullie twee Het is zo heerlijk om steeds op die basis terug te kunnen vallen. En bovendien gun ik je gewoon ook heel erg een hele mooie, liefdevolle, romantische bruiloft die 'alleen maar' in het teken staat van jullie liefde. Ik ben een beetje aan het doordraven geloof ik , maar dat komt ook omdat ik zelf nog steeds met heel veel plezier terugdenk aan mijn eigen bruiloft. Wij hebben die dag (en honeymoon daarna) ook niet (of nauwelijks) aan kinderen, vruchtbaarheid, ziekenhuis etc. gedacht en vooral onze verbintenis gevierd. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het een ramp van internationale omvang vinden als we onze kinderwens zouden moeten opgeven. Maar ik weet wel dat ik hoe dan ook heel gelukkig ben met mijn lieve man. Zo, genoeg gepreekt. Je snapt me vast wel.Lief dat je mijn verhalen nog hebt teruggelezen. Ik was inderdaad heel blij dat er niks mis bleek te zijn met mijn enige eierstok. Tja, dat ze me al die tijd zelf willen laten klussen, is nou eenmaal de consequentie van mijn eileideroperatie. Ze willen gewoon dat je het de tijd geeft om te kunnen weten of het heeft geholpen of niet. Maar ik moet zeggen dat ik echt aan het einde van mijn grens zit wat betreft geduld. Gisteren ben ik weer ongesteld geworden en dat heeft er voor gezorgd dat ik vanmorgen het ziekenhuis heb gebeld voor een afspraak. Ik kan er 30 juni terecht. Dat betekent dat ik in ieder geval de komende maand nog ergens wat geduld vandaan moet zien te halen (ik geloof dat er nog een restje zit in mijn kleine teen) en dan komt er misschien wat meer actie. Hopelijk mag ik mijn afspraak afzeggen met een hele goede reden... Dat hoor je wel eens hè. Maar ja, ik ben ook wel weer zo bijgelovig dat ik dan denk dat dat wel niet zal gebeuren omdat ik dat nu al heb bedacht. Kun je me nog volgen? Hoe is het met de andere meiden? Mijn gedachten gaan vooral steeds uit naar Anne. Ik ben zooo benieuwd... Goed, ik ga er eens een eind aan breien. Ik zit met m'n laptoppie op schoot te luieren op mijn tijdelijke bank (al onze meubels staan nog in ons oude huis, omdat dat nog niet is verkocht...) maar ik moet eigenlijk hele andere dingen doen vandaag: opruimen, schoonmaken, administratie bijwerken. Zeg maar, de leukere dingen in het leven Ach, het is mijn vrije dag. Ik zie wel hoe ver ik kom ![]() Kus! |
| 19/05/2008 @ 12:49 Destiny ![]() | Heey Ef Je hebt helemaal gelijk hoor wat de bruiloft betreft. Ik ben de afgelopen tijd alleen maar in mijn hoofd bezig geweest met het zwanger worden. Ik moet gaan genieten van de voorbereidingen en straks de bruiloft en onze reis door Italie daarna. Hihi...je zwijmelt nog helemaal bij de gedachten aan je eigen bruiloft. Leuk! Even snel wat anders, weet niet of ik dit al een keer "in de groep heb gegooid" Maar hebben jullie wel eens gehoord van de wonderstoel? Hieronder even dat stukje, was in december ergens op het nieuws..: Zwanger dankzij heilige wonderstoel Hilversum (RTR/Van onze redactie) 5 december 2007 - Steeds meer kinderloze stellen reizen in groten getale naar Napels voor een zegening op de twee eeuwen oude stoel van de heilige Maria Francesca van de Vijf Wonden. Ze zijn er vast van overtuigd dat de pelgrimage de door hen gewenste zwangerschap teweegbrengt. Geboortekaartjes Aan de wanden van een klein appartementje in het straatje Vico Tre Re a Toledo hangen tientallen geboortekaartjes en dankbetuigingen aan de heilige, wegens de op haar voorspraak ontvangen genade. Heilig huisje Honderden mannen en vrouwen van alle leeftijden bezoeken dagelijks het heilige huisje. In het uit drie kamers bestaande appartementje bracht de Napoletaanse heilige de helft van haar leven door. Zij stierf in 1791 op 76-jarige leeftijd. Rib en plukje haar In een hoek van het appartement staat onder een wollen deken de ‘wonderstoel’. “Ben je getrouwd?”, vraagt zuster Maria Giuliana aan een jonge vrouw die plaats heeft genomen op de houten zetel. Na het bevestigende antwoord beroert ze met een relikwie van de heilige de buik van de vrouw. Het reliek bestaat uit een rib en een plukje haar van de heilige. Boetegesel In de kamer zijn ook een boetegesel en boetegordel tentoongesteld waarmee de zuster-franciscanes zich jarenlang dagelijks kastijdde in eenzaam gebed. Maria Francesca van de Vijf Wonden werd in 1867 door paus Pius IX heilig verklaard. De medepatroon van Napels was de eerste heilige die de stad voortbracht. http://www.katholiekned...ID616381_FJaar2007.html Wat vinden jullie hier van? Hebben jullie hier wel eens van gehoord? Ik ga gauw weer verder. Liefs Tamara |
| 20/05/2008 @ 14:51 Anne | Hey meiden, Hier was ik dan ook nog even................ Nee, nog steeds geen baby, wel wat vaker 'buikpijntjes' vooral in de ochtend, yes het gaat beginnen, denk ik dan, maar na een uurtje houdt het weer op. Jammer, want ik wil best graag hoor, ik ben gewoon heeeeeeeel benieuwd hoe de baby eruit ziet, en ik wil hem/haar gewoon kunnen knuffelen en niet meer mijn buik, en ik wil graag weer mijn eigen kleding aan. Nouja, allemaal stomme dingen waar jullie waarschijnlijk een moord voor zouden doen. Dus hou ik op met mijn 'gezanik' , ik weet immers hoe het voelt!!! Ik hoop dat een ieder van jullie me snel mogen volgen. Voor mij nog even de laatste loodjes.Tamara, ik ben het met Efje eens, geniet lekker van je voorbereidingen op je huwelijk. Toen ik het verhaal las, zat ik ook mee te zwijmelen. Afgelopen weekend was namelijk onze trouwdag. We hadden mooi weer, en we hadden hele mooie foto's etc. Het was echt een super mooie dag, ik vind mezelf ook nog steeds heel mooi als ik naar de foto's hieraan de muur kijk, hihihih . De volgende dag regende het pijpestelen, dus we hadden echt veel geluk. Onze honeymoon ging naar Aruba, heerlijk genoten ook. Destijds waren we ook al een poosje met onze kinderwens bezig, ik weet nog dat ik me lichtelijk zorgen maakte, waarom het uitbleef. We zijn na de zomervakantie, weer ongi, na de arts gegaan en doorverwezen naar de gyn. Achteraf vond ik het toch wel fijn, want had ik al deze uitslagen tijdens ons huwelijksfeest/wittebroodsweken gehad, dan had ik me erg down gevoeld. Nu een heerlijke tijd!Ja, ik heb wel gehoord van die magische stoel, het is ook eens op het nieuws geweest. Weet je, als het lang duurt, raak je gewoon wat wanhopig en neem je alles aan......ik zou ook zeggen hoor, baat het niet , dan schaadt het niet, GEWOON GAAN!! Ik zou het ook gedaan hebben, dat weet ik zeker. Efje, bedankt voor je aanmoediging, hihih, ik zal aan je denken als het zover is. Weer ongi meid, wat balen toch........goed dat je toch gebeld hebt hoor, ik vind ook dat ze weleens met je 'aan de slag' mogen. Maar goed, al die tijd was je ook druk met je nieuwe huisje en nog steeds, lees ik. Dus dan kun je zulke doktersbezoekjes ook niet goed hebben. Net zoals tijdens een voorgenomen huwelijk, zeg maar. Maar toch, inmiddels ben je lang genoeg bezig!!Ow meid, en dan jullie oude huis nog niet verkocht.........onlangs hebben we ook gekeken naar een ander huis, we waren er best verliefd op. Maar de angst om ons eigen huis niet kwijt te raken, zit bij mij best diep. Een hypotheekadviseur adviseerde ook om eerst je eigen huis te verkopen en dan voor het nieuwe te gaan. Maarja, wie weet is dan het huis weer weg etc. Dubbele lasten zou ik best 'eng' vinden. Kun je hier een beetje mee om gaan, naast alle andere dingen? Michian, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad zeg!! Dat doet goed he?! En dat je zo snel alweer overnieuw mag beginnen, bij mij moest er 3 maanden tussen zitten. Dus nog even zeg, dan mag je voor een nieuwe poging, GO FOR IT! Tama, leuk dat je er weer eens bent.......fijn he dat hartje horen!! Nu elke week naar de verloskundige vind ik dat ook prettig hoor. Ik luisterde ook vaak zelf met de angelsound. Jaja, binnenkort ga je het zelf voelen, ik voelde onze beeb voor de eerste keer op 18 weken, dus dat schiet al op voor je. Ben heel benieuwd hoe je dat gaat vinden. Nou meiden, tot gauw, misschien met ander nieuws, maar ga nu maar weer eens een uurtje plat. Vanaf morgen weer lekker weertje om buiten te zitten, laten we nou net een nieuw tuinset hebben gekocht..... ![]() |
| 20/05/2008 @ 15:00 Anne.... | Hey Ween, Ik heb je net gemist, zie ik.............nee hoor nog geen beeb, al wil ik wel ontzettend graaaaaaaaaaaaaaag, nog even volhouden!! ![]() Hoe is het met Shania? |
| 22/05/2008 @ 14:26 Anne.. | Sophie, wat leuk om weer iets van je te lezen..........ow kan me dat heel goed voorstellen dat het erg vermoeiend is rondom Wietse. Helemaal als het de vorige keer natuurlijk heel anders is gegaan. Misschien een groeispurtje?? Ik hoop dat het snel verbeterd, want slecht slapen is zo erg...... ![]() Confronterend he, dat soort dingen met je nichtje. Mijn vriendin is inmiddels een jaartje aan het klussen zonder voorbehoedsmiddelen. Ik merk wel een beetje haar nerveusiteit, al probeert ze 'cool' te doen. Ja, ik weet wel beter. Maar goed, het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan en dat hoop ik dan ook maar. Nique, wat een supernieuws heb jij zeg!!! Helemaal te gek. Ik wist niet eens dat dat soms gebeurde van IVF naar IUI omzetten, tijdens het hele stimulatieproces. Ik hoop ook zeg dat je over twee weken positief test. Een dag na je verjaardag, dat zou toch een mooi kadootje zijn. ![]() Tamara, druk aan het werk, lees ik. Nee meid, hier nog geen baby, al zou ik dat wel heel graag willen hoor. Ben er helemaal klaar voor. Gister bij de verloskundige geweest, alle controles waren prima, enkel wil de beeb maar niet indalen, maar ze zegt dat dit niks over de bevalling zegt, of over hoelang iets gaat duren. Nou dat hoop ik dan maar. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

we willen zo graag

meid ...zucht ik weet hoe het voelt.
is altijd weer met je neus op de feiten gedrukt worden. Teleurstelling en dan jezelf weer bij elkaar proberen te vinden om door te gaan. Hopelijk heeft de gyn toch nog wat goed nieuws hoor. Lastig he, als je mannetje niet altijd mee kan, ik had dat ook weleens, maarja op een gegeven moment moet je soms wat. Het lukt namelijk niet altijd om een 'goed' tijdstip te krijgen. Goed van je roseetje hoor, ik ben eigenlijk geen drinker, maar het gekke is dat ik het nu, aan het eind van mijn zwangerschap soms best mis. Zo lekker op visite, of in je eigen tuintje met een lekker drankje. Mijn man mag nogal graag wat eigen gemaakte cocktailtjes maken, maarja, niet voor mij. Ik weet dat je het zo wil laten staan, maar als je ongi bent, moet je jezelf toch maar wat verwennen, ook met dat soort dingen.
, kan me voorstellen dat jij nu wat de moed opgeeft en het is inderdaad oneerlijk tegenover je man. Misschien kan hij je de doorslag geven wat te doen?! Waarom moeten beide eierstokken weggehaald worden?? Want als het echt niet zou lukken, zou je dan toch nog IVF kunnen proberen?? Wat een lastige situatie. Ook van mij een dikke knuf meid..........
Maar vandaag, heerlijk uitgeslapen, nog wat spulletjes gekocht, alles verder prima!
)

Je snapt me vast wel.
.
. De volgende dag regende het pijpestelen, dus we hadden echt veel geluk. Onze honeymoon ging naar Aruba, heerlijk genoten ook. Destijds waren we ook al een poosje met onze kinderwens bezig, ik weet nog dat ik me lichtelijk zorgen maakte, waarom het uitbleef. We zijn na de zomervakantie, weer ongi, na de arts gegaan en doorverwezen naar de gyn. Achteraf vond ik het toch wel fijn, want had ik al deze uitslagen tijdens ons huwelijksfeest/wittebroodsweken gehad, dan had ik me erg down gevoeld. Nu een heerlijke tijd!