< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » we willen zo graag

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/05/2008 @ 11:20
Nique

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier weer ff een up-date van mijn IVF dagboek
Na pas 5 dagen gestimuleerd te hebben is er al veel activiteit. De linker en rechter eierstok hebben beiden 4 kleine follikels. Is echt goed nieuws, omdat normaal de eerste echo op dag 9 is, maar ivm pinksteren hebben ze het voor mij vervroegd. Soms heb ik namelijk al heel snel follikels dus vandaar dat ze me vandaag al wilden zien. Nu hoeven er van mij geen follikels bij te komen, ze hoeven alleen maar goed door te groeien
Ik had al een goed gevoel de afgelopen dagen. Ik voel namelijk best wel vaak steekjes aan beide kanten en dacht: daar wordt hard gewerkt
Zal de zon mij helpen met broeden haha..heb nu lekker 4 dagen vrij om van de zon te genieten, wat een verwennerij
Woensdag heb ik de 2de echo; meiden duimen voor een goede groei van alle 8 okay!

Nu ff zonnebrand halen want het buikje mag niet verbranden hihi...lijkt me niet zo prettig met prikken auw auw auw...

Iedereen hele fijne en zonnige pinksterdagen (voor mij mooie broeddagen haha...)

X Nique

[Laatst gewijzigd door Nique - 09/05/2008 @ 11:21] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 20:28
weentje

Online Status Bekijk profiel
nigeu wat goed zeg

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:16
schaapjec

Online Status
Alles liep deze week weer anders...mijn moeder was ziek daarom moest ik voor haar invallen op het werk (ouders hebben eigen zaak ik ook). Daardoor moest ik mee naar het buitenland en hier werd ik prompt twee dagen te vroeg ongesteld maar ik voelde me misselijk dus ik had goede hoop..baal baal. Michian ook voor jou een dikke meid ...zucht ik weet hoe het voelt.
Nique goed nieuws om te horen dat er van alles rijpt en nu maar duimen.
Weentje ik heb mijn email aangepast hopelijk komt het nu wel aan..
Anne veel succes met de loodjes en we horen wel wanneer er baby nieuws is. Ik mag woensdag weer naar de gynaecoloog maar mijn man kan er niet bij zijn dus ik denk dat ik het maar een dagje verzet. Ik baal nu al van alles wat deze man te zeggen heeft...kijkoperatie dat weet ik nu al. Shit had zo gehoopt zwanger te zijn. Afgelopen dagen wel heerlijk van het weer genoten wat jullie. Heb nog maar een extra roseetje genomen (was toch ongesteld).

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:12
Anne..

Nique, goed gebroed meid, ga zo door!!! Dat is een mooie score. Ik had ook beide keren best veel eicellen, toch achteraf zeg ik, het belangrijkste is natuurlijk een goede embryo en dan heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk. Hopen op een mooie innesteling. Maar goed, eerst nog maar even doorbroeden meid. Je bent goed op weg!

Aaaah Weentje, lijkt me niet leuk als je meisje van die inentingen niet lekker is. Mijn man en ik praten ook weleens over die dingetjes. Goed voor d'r zorgen en veel liefde..........maar ik weet zeker dat je dat doet! Wandel je veel? Het lijkt me namelijk zo leuk, kan me er zo op verheugen.............

Schaapjec, geen goed nieuws zeg............ongesteld worden is altijd weer met je neus op de feiten gedrukt worden. Teleurstelling en dan jezelf weer bij elkaar proberen te vinden om door te gaan. Hopelijk heeft de gyn toch nog wat goed nieuws hoor. Lastig he, als je mannetje niet altijd mee kan, ik had dat ook weleens, maarja op een gegeven moment moet je soms wat. Het lukt namelijk niet altijd om een 'goed' tijdstip te krijgen. Goed van je roseetje hoor, ik ben eigenlijk geen drinker, maar het gekke is dat ik het nu, aan het eind van mijn zwangerschap soms best mis. Zo lekker op visite, of in je eigen tuintje met een lekker drankje. Mijn man mag nogal graag wat eigen gemaakte cocktailtjes maken, maarja, niet voor mij. Ik weet dat je het zo wil laten staan, maar als je ongi bent, moet je jezelf toch maar wat verwennen, ook met dat soort dingen.

Hier geen nieuws, morgen weer naar de verloskundige, inmiddels elke week, wordt allemaal wel heel spannend hoor. Ik geniet maar lekker van het weertje en doe niet te veel..............

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:22
schaapjec

Online Status
Vandaag bij de gynaecoloog geweest...er staat een kijkoperatie op het menu. Begint die meneer in die witte jas over het weghalen van mijn eierstokken...mijn dag kon niet meer stuk...schijt baal schijt..
ik geef het op. Ik heb al een kind en mijn eigen zaak dus voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig meer. Ik vind het zo oneerlijk ten opzichte van mijn man...ik zit nou toch in de molen en die laparascopie moet toch..waardeloos

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 23:44
weentje

schaapjes wat een rot nieuws zeg echt balen meid dikke knuf

anne ja met mooi weer ga ik met shania iedere dag wandelen is goed voor kleintjes
ben beneiuwd wanneer je ons nieuwd komt melden hier

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:22
Anne..

Ow Schaapjec, wat een f*ck nieuws zeg, kan me voorstellen dat jij nu wat de moed opgeeft en het is inderdaad oneerlijk tegenover je man. Misschien kan hij je de doorslag geven wat te doen?! Waarom moeten beide eierstokken weggehaald worden?? Want als het echt niet zou lukken, zou je dan toch nog IVF kunnen proberen?? Wat een lastige situatie. Ook van mij een dikke knuf meid..........

Weentje, ik heb verder nog geen nieuws, eigenlijk gaat het best heel goed. Ik hou ook geen vocht vast met deze temperaturen, dat zie ik op de zwangerschapsgym wel anders. Mijn bloeddruk en urine waren gister goed. Ook de baby liet flink van zich horen. Gisteravond had ik wel veel harde buiken en toen dacht ik owjee zou het begonnen zijn?? Maar vandaag, heerlijk uitgeslapen, nog wat spulletjes gekocht, alles verder prima!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:19
efje

Hi allemaal,

Jeetje, schaapjec, wat een schrik dat je gyn begon over het weghalen van je eierstokken! Zijn ze zo slecht dan? Of bedoel je misschien je eileiders? Wat natuurlijk ook heel vervelend is, maar niet zo dramatisch als je eierstokken. Pfff, ik kan me voorstellen dat je het even hebt gehad! Sterkte meid!
Begrijp ik je goed dat jij er misschien liever een punt achter wil zetten? Lastig als je man er nog voor wil gaan. Maar het is en blijft natuurlijk jouw lijf waar al die fratsen mee worden uitgehaald. Ik hoop dat jullie goed met ekaar kunnen praten en dat hoe dan ook je kijkoperatie toch goed uitpakt en er niets weggehaald hoeft te worden!

Nique, wat goed zeg! Hoe is het nu? Ik duim, duim, duim!

Anne, nog niet bevallen (dáár ga je moe van worden, van die vraag, hihi. Vooral als het nog een paar weken duurt )
Gelukkig voel je je goed en gaat het met je kleine uk ook prima! Wel fijn lijkt me, die wekelijkse bezoekjes aan de verloskundige. Het wordt toch allemaal steeds spannender.
Lieve An, voor het geval je ineens tóch snel gaat bevallen: heeeeeel veel geluk en sterkte! Zet 'm op, je kan het! (tjakka) Nee serieus, ik wens je een hele mooie, vlotte bevalling!!
Zo, da's vast gezegd

Weentje, wat een leuke, nieuwe profielfoto! Wat is het toch een schatje, die Shania van jou. Geniet maar lekker van d'r.

Hoe is 't met de andere meiden?

Met mij alles goed. Nou ja, alles. Ben niet helemaal lekker, ik voel m'n ongi aankomen en daar wordt een mens meestal niet beter van hè. Helemaal niet als het inmiddels de 100 duizendste (ach..) keer is waarbij je toch weer hoop had op iets anders.

Nou ja, ik ga maar eens een lekker happie in elkaar draaien. Iets heel erg fouts, met veel room en zo

Kus voor allemaal.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 11:27
Destiny

Online Status Stuur bericht
Hai iedereen

Hoe gaat het hier?

Anne...nog steeds aan het wachten of is er ondertussen al een baby???
Nog even volhouden meis.

Ik zit vandaag alleen want mijn collega is op studiereis naar Curacao..en wij zitten hier in het koude kikkerlandje.
Ik had net wat tijd om even terug te lezen, ben immers een poosje weg geweest.
Ik was namelijk erg benieuwd hoe het met jou was afgelopen Efje bij de gyn.
Er was toen sprake van dat je misschien al in de overgang zou zijn.
Gelukkig las ik net dat alles goed was!!!!!
Ben echt blij voor je.
Maar wat ik niet echt snap is waarom je nou nog moet door gaan met zelfklussen tot na de zomer..en dat ze dan pas IUI gaan doen.
Kun je daar niet op aan dringen dat ze dat eerder gaan doen?
Ik moest wel lachen om je uitspraak over de paashaas die voldoende eitjes in je buik zou stoppen, hahaha.
Beetje een late reactie..
Is jullie huis nu al helemaal naar smaak ingericht?
Wij zijn nog steeds aan het klussen in huis..heb vooral zin om de voortuin klaar te maken..
Maargoed...eerst de bruiloft.

Schaapjec...wat zul jij geschrokken zijn..
Toen ik het las dacht ik net als Ef dat je misschien je eileiders bedoelde.
Ik duim voor je dat het goed af loopt!

Nique, hoe gaat het met jou??
Als nieuws?
Weet je al wanneer je eventueel een terugplaatsing krijgt?
Hoop dat het zonnetje van de afgelopen week je goed heeft gedaan.

Tamar, hoe gaat het met jou?
Heb je veel last van kwaaltjes?

Ik ben zoals verwacht afgelopen vrijdag ongesteld geworden.
Wij moesten in verband met het vooronderzoek bloed prikken, en dat op dag 3 of max dag 4 van de menstruatie.
Door een hele stomme lakse fout van mij zit ik nu op dag 4...alleen op het werk en ik kan niet weg om bloed te prikken.
Ik dacht dat het dan wel met de volgende menstruatie zou kunnen..dat kan dus niet.
Ondanks dat de eerste poging pas in augustus zou zijn word het veel te krap en heb ik noodgedwongen de eerste poging op september moeten laten zetten
Ik baal als een stekker!
Maargoed...niks aan te doen...nog maar een maandje wachten.

Meiden ik ga gauw weer aan de slag.

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 12:21
efje

Ha Tamara!
Ja koud is het hier hè, helemaal als je het vergelijkt met Curacao. Wat een bofkont, die collega van jou.
Balen van je ongi-timing. Dat gebeurt mij nou ook steeds, dat ik dan nog maar 1 dag over heb om te prikken en dan zul je inderdaad nét zien dat je ook nog die ene dag mist.

Maar misschien is het wel beter dat je nu na je bruiloft niet meteen aan de slag hoeft. Dan kun je eerst nog even (min of meer) onbezorgd genieten van je wittebroodsweken. Ik schreef het al eerder, ik denk dat je die tijd echt met z'n tweeën moet nemen. Jullie kinderwens en alles wat daarmee samenhangt zal nooit helemaal uit je gedachten kunnen zijn, maar bedenk wel dat deze bijzondere tijd vooral draait om de liefde van jullie twee Het is zo heerlijk om steeds op die basis terug te kunnen vallen. En bovendien gun ik je gewoon ook heel erg een hele mooie, liefdevolle, romantische bruiloft die 'alleen maar' in het teken staat van jullie liefde.
Ik ben een beetje aan het doordraven geloof ik , maar dat komt ook omdat ik zelf nog steeds met heel veel plezier terugdenk aan mijn eigen bruiloft. Wij hebben die dag (en honeymoon daarna) ook niet (of nauwelijks) aan kinderen, vruchtbaarheid, ziekenhuis etc. gedacht en vooral onze verbintenis gevierd.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het een ramp van internationale omvang vinden als we onze kinderwens zouden moeten opgeven. Maar ik weet wel dat ik hoe dan ook heel gelukkig ben met mijn lieve man.

Zo, genoeg gepreekt. Je snapt me vast wel.

Lief dat je mijn verhalen nog hebt teruggelezen. Ik was inderdaad heel blij dat er niks mis bleek te zijn met mijn enige eierstok.
Tja, dat ze me al die tijd zelf willen laten klussen, is nou eenmaal de consequentie van mijn eileideroperatie. Ze willen gewoon dat je het de tijd geeft om te kunnen weten of het heeft geholpen of niet. Maar ik moet zeggen dat ik echt aan het einde van mijn grens zit wat betreft geduld. Gisteren ben ik weer ongesteld geworden en dat heeft er voor gezorgd dat ik vanmorgen het ziekenhuis heb gebeld voor een afspraak. Ik kan er 30 juni terecht. Dat betekent dat ik in ieder geval de komende maand nog ergens wat geduld vandaan moet zien te halen (ik geloof dat er nog een restje zit in mijn kleine teen) en dan komt er misschien wat meer actie.
Hopelijk mag ik mijn afspraak afzeggen met een hele goede reden... Dat hoor je wel eens hè. Maar ja, ik ben ook wel weer zo bijgelovig dat ik dan denk dat dat wel niet zal gebeuren omdat ik dat nu al heb bedacht. Kun je me nog volgen?

Hoe is het met de andere meiden?
Mijn gedachten gaan vooral steeds uit naar Anne. Ik ben zooo benieuwd...

Goed, ik ga er eens een eind aan breien. Ik zit met m'n laptoppie op schoot te luieren op mijn tijdelijke bank (al onze meubels staan nog in ons oude huis, omdat dat nog niet is verkocht...) maar ik moet eigenlijk hele andere dingen doen vandaag: opruimen, schoonmaken, administratie bijwerken. Zeg maar, de leukere dingen in het leven
Ach, het is mijn vrije dag. Ik zie wel hoe ver ik kom

Kus!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 12:49
Destiny

Heey Ef

Je hebt helemaal gelijk hoor wat de bruiloft betreft.
Ik ben de afgelopen tijd alleen maar in mijn hoofd bezig geweest met het zwanger worden.
Ik moet gaan genieten van de voorbereidingen en straks de bruiloft en onze reis door Italie daarna.

Hihi...je zwijmelt nog helemaal bij de gedachten aan je eigen bruiloft.
Leuk!

Even snel wat anders, weet niet of ik dit al een keer "in de groep heb gegooid"
Maar hebben jullie wel eens gehoord van de wonderstoel?
Hieronder even dat stukje, was in december ergens op het nieuws..:

Zwanger dankzij heilige wonderstoel

Hilversum (RTR/Van onze redactie) 5 december 2007 - Steeds meer kinderloze stellen reizen in groten getale naar Napels voor een zegening op de twee eeuwen oude stoel van de heilige Maria Francesca van de Vijf Wonden. Ze zijn er vast van overtuigd dat de pelgrimage de door hen gewenste zwangerschap teweegbrengt.

Geboortekaartjes
Aan de wanden van een klein appartementje in het straatje Vico Tre Re a Toledo hangen tientallen geboortekaartjes en dankbetuigingen aan de heilige, wegens de op haar voorspraak ontvangen genade.

Heilig huisje
Honderden mannen en vrouwen van alle leeftijden bezoeken dagelijks het heilige huisje. In het uit drie kamers bestaande appartementje bracht de Napoletaanse heilige de helft van haar leven door. Zij stierf in 1791 op 76-jarige leeftijd.

Rib en plukje haar
In een hoek van het appartement staat onder een wollen deken de ‘wonderstoel’. “Ben je getrouwd?”, vraagt zuster Maria Giuliana aan een jonge vrouw die plaats heeft genomen op de houten zetel. Na het bevestigende antwoord beroert ze met een relikwie van de heilige de buik van de vrouw. Het reliek bestaat uit een rib en een plukje haar van de heilige.

Boetegesel
In de kamer zijn ook een boetegesel en boetegordel tentoongesteld waarmee de zuster-franciscanes zich jarenlang dagelijks kastijdde in eenzaam gebed. Maria Francesca van de Vijf Wonden werd in 1867 door paus Pius IX heilig verklaard. De medepatroon van Napels was de eerste heilige die de stad voortbracht.

http://www.katholiekned...ID616381_FJaar2007.html

Wat vinden jullie hier van?
Hebben jullie hier wel eens van gehoord?

Ik ga gauw weer verder.
Liefs Tamara

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 17:43
michian

Nou het gesprek zit erop en wat een lieve schat is die fertiliteits arts toch.Ze is nuchter als wat en heeft galgenhumor,maar dat ligt ons wel.

In de volgende cyclus gaan we op dag 21 weer beginnen met Lucrin en daarna 300 IE menopur.En hopelijk kan er dan voor ze met vakantie gaan nog een punctie plaats vinden.Ook gaan we voor de tussenoplossing met terug plaatsen.Een terug bij een topembryo en twee bij iets mindere.En zoveel mogelijk cryo's.

Omdat we tegen die tijd ook midden in de verhuizing zitten en dus vanuit Coevorden moeten komen,houden ze me na de punctie daar tot Michel weer terug is uit het VU.Ze vond het wel een hele eer en opsteker voor hen dat we in Almere wilden blijven.

En nu maar hopen op een goede follikelgroei in juni zodat er nog een punctie en TP is voor de vakantie.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:01
Tama

Dag dames

Al even geleden seg, benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Michian, goed nieuws dat er voor de vakantie nog een tp komt. Duimen dat de follikels goed groeien nu. Vooral goed je rust nemen he!

Destiny, idd genieten van je trouwdag. Zorg dat je die dag niet met al dan niet zwanger zijn in je hoofd moet zitten (misschien nog goed dat je noodgedwongen moet wachten tot september), je moet dan volop kunnen genieten zonder remmingen. Wij hebben dat vorig jaar ook gedaan, zalige dag. Hebben zelfs al mensen die nooit zouden trouwen aangezet tot trouwen op die manier. Krijg je alles rond qua planning?
Van die wonderstoel had ik nog nooit gehoord. Ik zou zeggen, gewoon even langsgaan, kwaad zal het nooit kunnen .
Staan jullie bestemmingen in Italië al vast? Zelf zit ik met drie vriendinnen over 3 weken zo'n dikke week in Impruneta, net onder Firenze.

Schaapjec, dat is schrikken seg. Waarom meteen zo'n drastische maatregelen?
Efje, jij ook weer maandje wachten zie ik.
Verwen jezelf maar eens goed, dat mag nu wel!

Efje, balen dat het niets was. Moet je tot eind juni wachten om weer naar het ziekenhuis te gaan, is toch lang he? Probeer er allemaal even niet aan te denken, zowel je lichaam als je geest hebben eens wat rust nodig om er weer volop voor te gaan.
Al een bod gehad op je huis ondertussen?

Nique, goede vooruitzichten blijkbaar, hoe is het verder nog gegaan bij jou?

Anne, is er ondertussen al een babietje bij jou? ben benieuwd!

En de andere dames, hoe is het met jullie?

Met mij alles ok, eindelijk nog eens de tijd gevonden om hier te komen. Ik ben vandaag op controle geweest, geen echo, maar wel de hartslag gehoord en gynae heeft ook zitten voelen. Blij weer iet gehoord te hebben, aangezien ik nog niets voel is dat en de foto van de echo het enige concrete dat je hebt. Verder tripple test en test voor het down syndroom gehad (is standaard blijbaar) en heb voor beide 1/100000, minimum kans dus. Eigenlijk allemaal goed nieuws.
Over max. 4 weken zou ik hem/haar ook moeten voelen, spannend allemaal.

Meiden, allemaal heel veel succes, ik kom snel weer bij jullie terug;

Dikke kus
Tama

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 14:39
weentje

ANNEEEEEEEEEEE alles nog goed in je buikje of heb je je kleintje al in je armen laat ons iets weten

michian wat goed zeg dat je nog voor de vakantie tp kan krijgen super zeg

tamara geniet inderdaad lekker van je trouwdag het moet een hele mooie dag worden om niet te vergeten niet een waar je sreeds slecht aan trug moet denken
heb ook nog nooit gehoord van die wonderstoel maar ja je weet maar nooit he

efje al dat gwacht was ik ook altijd beu alsof je niet al lang genoeg wacht

tama wat fijn dat het goed gaat met jou en de kleine
nog even en je heb je 20weken echo

hier gaat alles goed

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 14:51
Anne

Online Status

Hey meiden,

Hier was ik dan ook nog even................

Nee, nog steeds geen baby, wel wat vaker 'buikpijntjes' vooral in de ochtend, yes het gaat beginnen, denk ik dan, maar na een uurtje houdt het weer op. Jammer, want ik wil best graag hoor, ik ben gewoon heeeeeeeel benieuwd hoe de baby eruit ziet, en ik wil hem/haar gewoon kunnen knuffelen en niet meer mijn buik, en ik wil graag weer mijn eigen kleding aan. Nouja, allemaal stomme dingen waar jullie waarschijnlijk een moord voor zouden doen. Dus hou ik op met mijn 'gezanik' , ik weet immers hoe het voelt!!! Ik hoop dat een ieder van jullie me snel mogen volgen. Voor mij nog even de laatste loodjes.

Tamara, ik ben het met Efje eens, geniet lekker van je voorbereidingen op je huwelijk. Toen ik het verhaal las, zat ik ook mee te zwijmelen. Afgelopen weekend was namelijk onze trouwdag. We hadden mooi weer, en we hadden hele mooie foto's etc. Het was echt een super mooie dag, ik vind mezelf ook nog steeds heel mooi als ik naar de foto's hieraan de muur kijk, hihihih. De volgende dag regende het pijpestelen, dus we hadden echt veel geluk. Onze honeymoon ging naar Aruba, heerlijk genoten ook. Destijds waren we ook al een poosje met onze kinderwens bezig, ik weet nog dat ik me lichtelijk zorgen maakte, waarom het uitbleef. We zijn na de zomervakantie, weer ongi, na de arts gegaan en doorverwezen naar de gyn. Achteraf vond ik het toch wel fijn, want had ik al deze uitslagen tijdens ons huwelijksfeest/wittebroodsweken gehad, dan had ik me erg down gevoeld. Nu een heerlijke tijd!

Ja, ik heb wel gehoord van die magische stoel, het is ook eens op het nieuws geweest. Weet je, als het lang duurt, raak je gewoon wat wanhopig en neem je alles aan......ik zou ook zeggen hoor, baat het niet , dan schaadt het niet, GEWOON GAAN!! Ik zou het ook gedaan hebben, dat weet ik zeker.

Efje, bedankt voor je aanmoediging, hihih, ik zal aan je denken als het zover is. Weer ongi meid, wat balen toch........goed dat je toch gebeld hebt hoor, ik vind ook dat ze weleens met je 'aan de slag' mogen. Maar goed, al die tijd was je ook druk met je nieuwe huisje en nog steeds, lees ik. Dus dan kun je zulke doktersbezoekjes ook niet goed hebben. Net zoals tijdens een voorgenomen huwelijk, zeg maar. Maar toch, inmiddels ben je lang genoeg bezig!!

Ow meid, en dan jullie oude huis nog niet verkocht.........onlangs hebben we ook gekeken naar een ander huis, we waren er best verliefd op. Maar de angst om ons eigen huis niet kwijt te raken, zit bij mij best diep. Een hypotheekadviseur adviseerde ook om eerst je eigen huis te verkopen en dan voor het nieuwe te gaan. Maarja, wie weet is dan het huis weer weg etc. Dubbele lasten zou ik best 'eng' vinden. Kun je hier een beetje mee om gaan, naast alle andere dingen?

Michian, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad zeg!! Dat doet goed he?! En dat je zo snel alweer overnieuw mag beginnen, bij mij moest er 3 maanden tussen zitten. Dus nog even zeg, dan mag je voor een nieuwe poging, GO FOR IT!

Tama, leuk dat je er weer eens bent.......fijn he dat hartje horen!! Nu elke week naar de verloskundige vind ik dat ook prettig hoor. Ik luisterde ook vaak zelf met de angelsound. Jaja, binnenkort ga je het zelf voelen, ik voelde onze beeb voor de eerste keer op 18 weken, dus dat schiet al op voor je. Ben heel benieuwd hoe je dat gaat vinden.

Nou meiden, tot gauw, misschien met ander nieuws, maar ga nu maar weer eens een uurtje plat. Vanaf morgen weer lekker weertje om buiten te zitten, laten we nou net een nieuw tuinset hebben gekocht.....

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 15:00
Anne....

Hey Ween,

Ik heb je net gemist, zie ik.............nee hoor nog geen beeb, al wil ik wel ontzettend graaaaaaaaaaaaaaag, nog even volhouden!!

Hoe is het met Shania?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:13
sofie

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch... Anne jij bent al aan het einde van je zwangerschap!! En het lijkt als gisteren toen we hier nog elkaar moed aan het inpraten waren dat ook wij vroeg of laat van het geluk mogen genieten... Tamara, Efje, Michian,... en alle anderen die ook zo graag willen, geef de moed niet op! Probeer, hoe moeilijk het ook is, iedere maand er toch weer een klein beetje in te geloven, snel ben ook jij aan de beurt!
Gisteren is mijn nicht ook met IUI begonnen. Wel confronterend zo van heel dicht bij opnieuw meemaken. Het is wel goed dat ze erover kan praten.

Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Ik ben alweer 3weken aan het werk. En het lijkt alsof ik daar nooit ben weggeweest. Het is wel fijn te voelen dat m'n collega's echt blij zijn dat ik terug ben. Wietse doet het goed op de creche. Hij is daar het lievelingetje, zo'n vrolijk kind, altijd maar lachen. Vorige week was het anders 's nachts een ander verhaal. Wietse maakte ons haast ieder uur wakker en dat 5nachten op rij. Onhoudbaar! We hebben hem dan ook terug op zijn eigen kamertje gelegd en afgesproken om hem te laten wenen. De eerste nacht (eergisteren) hebben we allebei haast heel de nacht geslapen. Was het de vermoeidheid of was hij echt stil?? Deze nacht heb ik hem wat vaker gehoord, maar we houden vol. De nacht is om te slapen! Wat een verschil met Arno... Die sliep reeds door vanaf 6weken!
Lander is met de school 3dagen weg sinds vanmorgen. Ik sta er dus eventjes alleen voor met mijn 2 spruiten. Wel een beetje spannend, vooral om 's morgens alles te organiseren. Lander is een echte steun in dit huishouden, hij brengt Wietse iedere ochtend weg, zorgt voor eten, legt Arno in bed,...
Sorry dat ik geen persoonlijke boodschappen neerschreef, maar het is te lang geleden om alles bij te lezen...
Ik kwam vooral even piepen hoe het met Anne en Tamara was. We hebben samen toch veel gewisseld tijdens vaak moeilijke perioden... Tamara, ik hoop echt dat jij de volgende mag zijn! Maar ik zag dat er eerst nog iets heel mooi op jou agenda staat!! Geniet ervan, en maak er een dag van om nooit meer te vergeten! de tot dan toe mooiste dag van jullie leven!

Liefs,
Sofie

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:18
Nique

Hoi meiden,

De planning van IVF is een beetje omver geschopt. Afgelopen maandag had ik de 3de echo en 1 follikel bleek goed doorgegroeid te zijn (aan de linkerkant, de eerste keer sinds MMM). De rest bleef klein. De follikel had een mooie maat van 23mm, volgens de gyn heel mooi en baarmoederslijmvlies was 8,7mm en dat is mijn persoonlijke record Het was ff slikken dat de IVF niet door kon gaan, maar het goede nieuws van de follikel en baarmoederslijmvlies maakte alles goed. Nu kan het weleens goed gaan met de innesteling
De IVF is dus omgezet naar IUI en vanochtend heeft deze plaatsgevonden. Het goede nieuws bleef doorgaan, want mijn vriend had ook een record, maar liefs meer dan 28 miljoen kwalitatief en kwantitatief uitstekende zwemmertjes. Op het lab zijn ze maar gestopt met tellen, zoveel was het. Met het inbrengen zei de gyn dat de poort mooi openstond. Nou meiden, dit is echt onze geluksdag, want tijdens de andere 6 IUI's konden ze de baarmoedermond slecht vinden. Mijn vriend zei dat hij er een heel goed gevoel over heeft en hopelijk krijgt hij gelijk over 2 weken.
Meiden, zullen jullie voor mij duimen, hopelijk mag ik rond mijn verjaardag een heel mooi kadootje krijgen in de vorm van een positieve zwangerschapstest

Anne, je bent op mijn verjaardag uitgerekend nou dat gaat extra geluk brengen

Ik ga ff bijlezen zodat ik weer helemaal op de hoogte ben, hoop dat het met iedereen goed gaat!

X nique

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:49
Destiny

Hoi Iedereen

Sofie!!Wat leuk om weer wat van je te lezen.
Wat lief dat je nog steeds aan ons denkt en dat je even langs komt piepen.
Ik hoop dat je gauw weer terug komt.

Ik ben blij te lezen dat alles zo goed gaat.
Je zal wel trots zijn op je beide kindjes!
Alleen sneu voor je nicht dat het bij haar blijkbaar ook niet zo makkelijk gaat.
Ik snap best dat het confronterend is zo dicht bij.
Door jullie ervaringen kun jij wellicht een grote steun zijn voor haar, misschien kan ze ook eens op deze site kijken om ergens steun te vinden bij lotgenoten die het zelfde mee maken.
Ik hoop ook dat wij, de nog niet zwangeren hier de volgende mogen zijn.
Helaas moet ik nog wel even wachten voor ik met de eerste poging mag beginnen...maargoed..ik ga mij concentreren op mijn aanstaande huwelijk.
En dat dit één van onze mooiste dagen mag worden.

Nique..ik ga mijn duimen stuk draaien voor je.
Wel fijn dat ze een IUI doen aan de ene kant...dan heb je in ieder geval wel wat hulp, en loop je niet kans dat je een IVF poging verspeeld laat maar zeggen.
Zo zie je maar weer dat ieder ziekenhuis anders handeld..

Anne...voel je je goed???
Wie weet is er al een baby geboren!!!!!

Efje...alles goed meid??

Nou meiden ik ga gauw weer aan de slag.

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:26
Anne..

Sophie, wat leuk om weer iets van je te lezen..........ow kan me dat heel goed voorstellen dat het erg vermoeiend is rondom Wietse. Helemaal als het de vorige keer natuurlijk heel anders is gegaan. Misschien een groeispurtje?? Ik hoop dat het snel verbeterd, want slecht slapen is zo erg......

Confronterend he, dat soort dingen met je nichtje. Mijn vriendin is inmiddels een jaartje aan het klussen zonder voorbehoedsmiddelen. Ik merk wel een beetje haar nerveusiteit, al probeert ze 'cool' te doen. Ja, ik weet wel beter. Maar goed, het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan en dat hoop ik dan ook maar.

Nique, wat een supernieuws heb jij zeg!!! Helemaal te gek. Ik wist niet eens dat dat soms gebeurde van IVF naar IUI omzetten, tijdens het hele stimulatieproces. Ik hoop ook zeg dat je over twee weken positief test. Een dag na je verjaardag, dat zou toch een mooi kadootje zijn.

Tamara, druk aan het werk, lees ik. Nee meid, hier nog geen baby, al zou ik dat wel heel graag willen hoor. Ben er helemaal klaar voor. Gister bij de verloskundige geweest, alle controles waren prima, enkel wil de beeb maar niet indalen, maar ze zegt dat dit niks over de bevalling zegt, of over hoelang iets gaat duren. Nou dat hoop ik dan maar.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >