volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 23:05 efje | He meiden, gezellig, weer wat nieuwe berichtjes Bedankt voor de info Tama! Ik ben een redelijk optimistisch typje en laat me niet snel van de wijs brengen, maar aan de andere kant kan ik in bepaalde tijden van de maand al ontroerd raken door de Merci-reclame Afwachten dus, hoe ik op de clomid ga reageren.Fijn dat het met jou goed gaat. Lijkt me heel gek en mooi tegelijk als je je baby zo voelt bewegen in je buik! Haaa Anne. Helemaal niet raar hoor, dat je ook negatieve kanten merkt aan je gezinsuitbreiding. Wat ik een tijdje terug ook al schreef, het is een crisissituatie waar je in belandt. Alles anders, drukte, ontregeling, slaaptekort en alles draait ineens om de kleine, 24 uur per dag. Sterkte hoor (maar wel genieten he, anders kom ik hem wel halen )Hey Weentje, leuk om jou ook weer even te 'horen'. Tja, je moet ineens veel meer letten op je relatie he. Iets wat eerst heel vanzelfsprekend was waarschijnlijk (vrijen, maar ook gewoon tijd met z'n 2) moet je nu bijna gaan inplannen. Komt vast goed! Ja dames, ik ga met goede moed aan de eerste IUI beginnen. Hopelijk komen jullie lieve wensen uit. Trusten! |
| 03/07/2008 @ 14:23 Anne | Efje, wat fijn zeg dat er nu eindelijk wat gedaan wordt!!! Je wacht immers ook al zo lang. Ik hoop dat de clomid gebruik meevalt en dat je er weinig last van hebt. Ik heb het nooit hoeven te gebruiken. Op naar je eerste IUI meid, heel spannend en ook al heel snel. Ik hoop heel erg dat het in 1 keer raak is!! We duimen met je mee. Verder heb ik weinig tijd, helaas, ik ben ongelooflijk druk met Joshua. Tuurlijk is het een lekker ventje, maar ik heb het allemaal toch wel wat onderschat, hoe druk je werkelijk bent. Ben soms blij als mijn ma eens even komt flesje geven, dat soort dingen. Ook gaan alle dingen nog niet zoals het moet, bvb het slapen en het samen een ritme krijgen is best heel moeilijk. Ik ben eigenlijk best benieuwd of Weentje hier ook last van had. Heel veel moeders vertellen namelijk alleen maar de leuke dingen en ik vraag me eigenlijk af waarom?? Er is toch niks mis met ook de minder leuke dingen te vertellen, zonder dat je je kindje af doet?? Ik ben blij dat het wat koeler is, want Joshua had er echt last van. Nu kan hij weer heerlijk slapen. ![]() |
| 02/07/2008 @ 19:52 efje | Hey Tama, thanx voor je support! Vraagje: Jij hebt toch clomid geslikt vlak voor je zwanger werd? Had je daar veel last van? Ik moet van cyclusdag 3 t/m 7 twee tabletten (50 mg) per dag slikken. Ik weet niet goed wat ik moet verwachten van de bijwerkingen. Hoe is 't verder met jou? En met de anderen?? ![]() |
| 30/06/2008 @ 21:56 efje | Het gaat dus toch IUI worden... De gyn zegt dat er een kleine kans is dat dat gaat werken en dat we die kans moeten gebruiken voordat we met ivf verder gaan. Jullie weten dat ik dat in eerste instantie niet zo zag zitten, want IUI doe je in principe alleen als je weet dat je eileiders nog werken. Ik heb er maar 1 (ook maar 1 eierstok) en die ene eileider is ook nog eens beschadigd. Maar vandaag vertelde de gyn dat bij ivf het risico groter is dat er iets mis gaat met mijn eierstok (overstimulatie, functieverlies) waardoor ik mijn enige eierstok verlies, met alle ellende van definitieve onvruchtbaarheid en plotselinge overgang daarbij. Ze wil liever voorzichtig beginnen met IUI om te kijken hoe dat verloopt. Zo had ik het nog niet bekeken, dus vooruit... we gaan eerst nog voor 3 keer IUI. De eerste is waarschijnlijk rond 24 juli. Heel spannend allemaal. Hoe is 't met jullie? Stil hier... |
| 27/06/2008 @ 14:59 efje | Ha Tamara! Nog maar 1,5 maand! ![]() Succes en veel plezier met alle laatste voorbereidingen. Ik kan me voorstelen dat je nu niet gaat solliciteren. Eerst maar eens andere dingen. Met mij gaat het redelijk. Ben nog niet echt over de teleurstelling heen en ben bang dat dat gevoel nog wel even blijft. Ik ga dus met zeer gemengde gevoelens maandagochtend naar het ziekenhuis. Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe we nu verder gaan. Ivf, of toch nog eerst IUI. Pfff, het schiet niet echt op he, met ons. Maar goed, we houden vol en gaan door, toch? Zelfde geldt voor Michian, we zijn je nog niet vergeten hoor meid. Alle andere lieve meiden, geniet maar goed van jullie (a.s.) kroost! Fijn weekend! ![]() |
| 26/06/2008 @ 13:02 Anne | Ik geloof dat ie het doet, nu nog de gegevens......... ![]() |
| 26/06/2008 @ 12:30 Anne.. | Hey meiden, Hier even een nieuwsberichtje van mij............ik zit nog erg weinig achter de pc..........reden........erg druk met Joshua. Hij reageert wat heftig op de voeding en is soms een echte nachtbraker, waardoor ik nog weing aan mijn rust toe kom. Trouwens, die rare banner krijg ik ook maar niet 'uitgeschakeld'. Maar goed, dan weten jullie dat alles goed is. Ik kom snel wanneer het lukt. Groetjes |
| 21/06/2008 @ 20:07 efje | Haaaallooooo (oooo oooo oooo) Wat is het hier uitgestorven ineens... Alles goed met iedereen? Anne, klinkt heerlijk, zo'n hummel met mooie kijkers! Ik geloof best dat het heftig is. Ik heb wel eens gehoord dat de eerste weken met je pasgeboren baby eigenlijk gewoon crisis-weken zijn. Alles staat op zijn kop, alles is anders en daarbij slaap je ook nog eens slecht. Sterkte, maar natuurlijk ook heel veel plezier! Nou, ik ga me maar eens bij de mannen voegen ![]() Hup Holland Hup! |
| 19/06/2008 @ 20:53 Anne | Hey meiden, Ik lig nog veel in bed, mijn bevallingsverhaal is erruuuuuuuug lang hoor. Dat houden jullie nog te goed. Elke dag gaat het een stukje beter en bouw het allemaal rustig op. Het is allemaal wel wennen hoor........Joshua is een engel maar ook een bengel, hihihih. Ik zal zeggen hij kan lachen en hij kan huilen. Maar het meeste van de tijd is het gewoon een lekker schatje met z'n mooie kijkers. Owja en hij heeft heeeeeeeeeeeeel veel haar, is gewoon echt leuk. Net punkie uit bad!! ![]() |
| 19/06/2008 @ 18:46 efje | Hoi meiden, Hoe is 't hier? Mama Anne, hoe gaat het met je? Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hopelijk heb je niet teveel pijn of andere ongemakken. Hoe doet Joshua het? Hey Tamara, how's life? Nog aan 't solliciteren of laat je dat voor na de bruiloft? Tama, lekker op vakantie geweest! Andere meiden nog nieuws? Hier weinig te melden. Zit nog steeds met een hoop gemengde gevoelens waar ik maar niet uit kan komen. Ik probeer me maar te richten op mijn afspraak de 30e. Verder ben ik snip- en snotverkouden, brrrrr. Mijn hele hoofd jeukt van binnen, kennen jullie dat? Vanavond vroeg onder de wol. Nou, toedels maar weer! ![]() ![]() |
| 17/06/2008 @ 23:02 Lisette ![]() | ANNA geweldig. Nu na jaren ook jij je kleine wondertje in je armen. Gefeliciteerd!!! Liefs, Lisette |
| 17/06/2008 @ 20:29 michian ![]() | Super gefeliciteerd Anne!!! Geniet lekker van jullie zoon.Wat een prachtige naam.Leve the Joshua Tree(U2) Ben net als Tamara een mega fan ;-) |
| 17/06/2008 @ 18:56 sofie ![]() | een super dikke proficiat mama Anne, Joshua en zijn papa! Ik kijk uit naar je verslag! Hopelijk ben je snel herstelt van alle zware arbeid... Veel liefs, Sofie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

we willen zo graag
Afwachten dus, hoe ik op de clomid ga reageren.
)

geniet van die mooie dag 

Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Is het een druktemakertje of lekker rustig?