Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/11/2006 @ 20:06 | Hallo, Heb hier echt ook geen goed nieuws hoor! Thimen is verkouden amaai. Hij ligt al een half uur te hoesten in zijn bed, zal weer een leuk nachtje worden denk ik. Een mens moet er toch eens onderdoorgaan hé. Telkens als het een weekje goed gaat begint de miserie weer. 't Is morgenavond St. Maartenstoet en optreden van de kleuters in school en ik moet daar weer met een ziek kind naartoe. Sorry voor het zagen, ben ook geen echte steun hé voor jou. Hopelijk worden de kindjes vlug beter en kunnen de mama's weer wat de batterijen opladen. Groetjes Kathy |
| 17/11/2006 @ 14:34 | Dag Sofie, Onze Robbe droeg op 3 jaar ook nog kleren van 92 hoor en onze Thimen is nu 14 maand, weegt 8kg300 en is 74.5cm groot. Hoe groot is Nand? Na 1 jaar groeien en verdikken ze zoveel niet meer als daarvoor. Geen zorgen maken. Hier is het weer helemaal prijs. Thimen is woensdagmorgen plots heel ziek geworden, had 40koorts. Mocht maar om 17u30 op afspraak bij kinderarts. Heeft eigenlijk niet echt iets gevonden die op die hoge koorts wijst. Longfoto was ook ok, nochtans hoest hij en reutelt. De koorts zakt met Junifen(om de 6 uur) maar gisterenavond weer 39,3. Heeft vannacht toch redelijk geslapen, beter dan gisteren toch en vanmorgen had hij geen koorts, nu vanmiddag weer 38.7, is toch raar hé. Moet drie dagen afwachten en anders terug dan zullen ze bloed afnemen. Maar dan is het weer weekend en onze kinderarts is niet van dienst. Zal straks nog eens controleren en misschien ga ik deze avond nog terug. Zit nu weer aan de puffers, is kortademig en toch is de longfoto goed! Heeft zelfs geen vuile neus meer(heeft er meer als een week mee rondgelopen) en toch zo'n hoge koorts. Ben weer niet op mijn gemak hoor. Woensdagnacht geen oog dichtgedaan omdat ik dacht dat hij stuipen ging doen en vannacht weer niet omdat hij zo stil was en sliep, dacht dan dat hij niet wakker zou worden. Hopelijk is het morgen over, dan zijn de 3 dagen gepasseerd. Blij te lezen dat bij jullie alles beter gaat, kan niet altijd slechtgaan hé. Ik denk dat het hier weer een supervervelende winter zal worden vol verkoudheden. Vele groetjes Kathy |
| 18/11/2006 @ 21:28 | Hallo, Ons venteke heeft 3-dagen koorts gehad. Zijn borst en buikje staan vol rode vlekken. Geen koorts meer vandaag, zijn we dus weeral vanaf. En hij was zooooo welgezind vandaag. Hij is wel niet echt in zijn eten moet ik zeggen, ik moet het er gewoon inproppen. Zal ook wel weer overgaan zeker. Anje, hoe is het met jouw kindjes? Groetjes, Kathy |
07/12/2006 @ 10:08 ![]() | ja de verkoudheden staan goedkoop momenteel...zit ook met een huis vol hoesters. ja wat wil met zo een weer é. sofie. |
| 10/12/2006 @ 11:31 | Hey, Sofie, hoe was Clouseau? En geamuseerd op den trouw van je zus. Is Nand al wat beter? Hier heeft thimen ook nog steeds een vuile neus en zijn adem ruikt, eet wat minder goed, denk ook dat hij keelpijn heeft. Nog wat afwachten en anders morgen naar de arts. Anje, hoe is het met de virusjes bij jullie. Moet zeggen dat onze oudste Robbe het voorlopig zonder doet, maar 'k zal niet te luid roepen. Groetjes Kathy |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

amandelen laten trekken bij kleuter

sorry dat ik zo lang niet van me liet horen. Ook bij ons is het ziekteseizoen terug ingezet. Vorige week zelf ziek geweest (keelontsteking), mijn ventje dan ook. En nu is Elin aan de beurt. Ook hoge koorts en een keelonsteking, hoesten, pffff...