< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zwanger worden na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zwanger worden na miskraam
24/04/2008 @ 14:59
Astrid Bevers

Online Status Bekijk profiel
Hey allemaal,

heb een nieuwe foto geplaatst van Tim en mijn banners aangepast.

Astrid

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 19:46
Lunneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Atrid, mooie foto, Tim is al een grote jongen, amai... Je zal je wel veilig voelen met 3 ventjes onder je dak...
Deze namiddag heb ik geen fruitpap gegeven, enkel Soparyx laten drinken (hij heeft zo'n 300cc uit) ... Vanavond hem dan zijn Omeprazole gegeven samen met een Motilium suppo en een half uurtje nadien zijn pap (230cc) laten drinken... Ik hou mijn hart vast en hoop dat hij het zal binnenhouden vannacht...
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:15
LinetteP

Astrid mooie foto van je kindje hoor!

Lunneke, beterschap met Milan, arm jong. En arme jij, jij moet er weer voor klaarstaan natuurlijk...

Knuf, Linette

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:44
nance

Hoi allemaal,

Zo eindelijk even de tijd om even te reageren.
Voelde me de afgelopen weken niet echt lekker, zat er even
doorheen.
Sadie is zo druk en slaapt zo weinig, als ze 10 min in de box ligt
wil ze er uit, ligt ze op het speelkleed kruipt ze er van af en
wil dan van alles in haar mondje stoppen.
Ze begint al te staan.... ze is echt een deugnietje dat zie je
al aan haar oogjes
Ze heeft nu 2 tandjes, heeft ze dus ook erg last van gehad.

En dan mijn mannetje, Noah was lekker dwars de afgelopen dagen,
hij was van het weekend bij zijn opa en oma en daar mag alles....
Hij ging dan ook lekker stout doen, omdat hij daar zin in had.
Mama ik ga stout doen, moet ik dan op de gang? En zo ging het een paar dagen door. Gelukkig gaat het nu wat beter, en hij heeft bijna
vakantie dus dat is ook wel fijn.

Maar voor de rest gaat alles wel zn gangetje hier, alleen vooral
papa en mama zijn....

Lunneke, wat fijn dat het goed gaat met Luna op school, en
helemaal leuk dat ze al een vriendinnetje heeft gevonden.
Gaat het al wat beter met Milan?

Linette, Sadie kokhalst ook die dikkere stukjes uit (behalve bami)
maar het gaat wel wat beter met eten nu.
Fijn dat jullie nu een beetje aan jullie nachtrust komen.

Vero, fijn om te weten dat alles goed is met jullie babytje.
Gaan jullie nog een keer een 3D echo laten maken?

Astrid, mooie foto van Tim!

Snuffie, alles goed met jou en de kindjes?

Mocht ik iemand vergeten sorrie!

Dikke Knuffel Nance

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 09:27
Veronique

Hoi allemaal,

Wij zijn donderdag op controle geweest. Ik kwam donderdagmiddag thuis van het werk en het was wel even paniek want ik had wat bloed verloren.
We moesten dan niet op onze afspraak in de namiddag wachten, maar mochten meteen komen.
Alles bleek in orde. Er was van het bloed niets meer te vinden, dus veronderstelt hij dat er een adertje was gesprongen, want alles zag er goed uit..
Nogal een geluk. Het deed ons meteen aan de miskraam denken..
Ons ventje is al 33 cm groot en een 900 gr. Dus dat begint al goed vooruit te gaan.

Nance, ik kan goed geloven dat het heel zwaar kan zijn, zeker in de perioden dat ze je zo testen.. Hopelijk gaat het nu al wat beter.

Lunneke, hoe gaat het met Milan?

Astrid, mooie foto's!! Ik heb vroeger al een spiraaltje gehad, de mirenaspiraal. Ik was daar heel content van. Je moet aan niets meer denken, en heb toen een 3 jaar mijn regels zo goed als niet gekregen, dat was eigenlijk ook wel handig..
Dus ik vind het een aanrader.

Ale, ik mag seffens even naar de osteopaat voor mijn rug, want kan met momenten amper nog recht zitten van de rugpijn..
Hopen dat het helpt!

Allemaal een fijn en zonnig weekend!!

XXX
Vero

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 09:39
nance

Hoi allemaal,

Vero, fijn dat het allemaal goed gaat met jullie babytje.
Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent.

Sadie, heeft de buikgriep, haar billetjes zijn vuurrood.
Gisteren hadden Noah en Sadie allebei koorts, nu gaat het iets beter.

Ik ben nog niet aan de pil begonnen, en nu had ik een week terug netjes mn menst. en vanmorgen had ik weer bloedverlies.
Ga volgende week maar even langs mn ha.

Meiden fijn weekend!

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 09:55
snuffie

Hey hey,

Nance, kan geloven dat je er soms even door zit. Als ik mijn leven als werkende mama vergelijk met mijn thuisblijfperiode, dan vond ik die periode nog zwaarder. Zelf je kinderen grootbrengen, dat is een zeer ondergewaardeerde bezigheid. Ik ben nu zelf heel blij dat ik weer aan het werk ben, ik zou het niet volhouden als thuisblijfmama. Dan ben je zo betrokken op je kinderen, wil je het allemaal zooo goed doen en ook de omgeving verwacht dan dat alles perfect loopt in je huishouden (daarvoor blijf je immers thuis), en dat brengt ook een hoop psychologische stress mee vind ik.
Weer uit gaan werken is bij tijd en wijlen flink druk, maar het stelt me ook in staat om de problemen met de kinderen wat los te laten, ik laat ze letterlijk achter bij anderen, en soms vind ik dat een hele opluchting (vooral als Nette weer een zeurochtend heeft gehad en Pol zijn hele bed heeft ondergeplast).

Dus, Nance, ik vind het echt heel gewoon dat het je soms even teveel wordt. Sadie is trouwens ook niet de makkelijkste baby geweest tot nu toe he, jullie hebben ook wel heel wat te kampen gehad met slecht slapen en voedingsproblemen. Dat wreekt zich op den duur wel eens. Hopelijk vind je snel weer wat rust en kan je je batterijtjes nog eens opladen.

Vero, bloedverlies is altijd schrikken he. Heb het bij mijn beide zwangerschappen gehad, gelukkig ook telkens zonder gevolgen. Het gebeurt wel vaker, maar als je al eens een miskraam hebt meegemaakt, dan ben je er toch even niet goed van. Gelukkig zijn jullie ook snel gerustgesteld kunnen worden. Dat scheelt een hoop!

Astrid, mooie foto van Tim! Hoe ging het prikje nog? Ik heb geen ervaring met een spiraaltje, kan je dus niet helpen... Ik neem eerst nog mijn pilstrips uit die ik nog in de kast liggen had, en dan zien we wel, spiraaltje of verder met de pil. Heb nog voor een half jaar anticonceptie nu. Ik wil voor een eventueel derde kindje nog zeker wel een jaar wachten, omdat ik mijn schildkliermedicatiekuur volledig wil afmaken. Die duurt nog een dik jaar. En dan nog enkele maanden evalueren hoe de schildklier reageert. Dus opnieuw zwanger worden zal ten vroegste voor de zomer van 2009 zijn (als we er tegen die tijd nog steeds zin in hebben he).

Gisteren personeelsfuif gehad. Ik had eerlijk gezegd te veel gedronken om met de auto te rijden (3 wijntjes en een porto bij het eten, en op de fuif nadien nog 3 biertjes). Het was wel gespreid over 6 uren, en ik had ook nog wat water gedronken tussendoor. Ik was zeker niet dronken, maar voelde me toch niet helemaal zeker toen ik in de auto kroop om naar huis te rijden. Ik dacht nog: als ik het gevoel heb dat mijn reflexen het laten afweten, dan zet ik me aan de kant en wacht ik nog een half uurtje of een uurtje. Enfin, toch maar vertrokken. Enkele dorpen verder werd ik tegengehouden: alcoholcontrole. Ik dacht dat ik er gloeiend bij zou zijn. Ze vroegen of ik gedronken had, en ik antwoordde naar waarheid: ja. Moest dus blazen, en ik zat me al in te beelden dat ik even later mee kon naar het politiekantoor... Maar de alcoholtest bleef negatief!!! Hoe kan dat nu? Na 7 alcoholconsumpties? Ofwel breekt mijn lijf dat supersnel af, ofwel is er iets mis met die testen...

Allez, ik ga voortdoen
SQnuffie

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 22:39
Astrid Bevers

Vero: Fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine nartuurlijk, toch weer even schrikken als je bloedverlies hebt, vooral na een miskraam.
Maar gelukkig word je altijd gelijk snel geholpen! De rugpijn is minder !!

Snuffie : zo jij hebt geluk gehad met het blazen !!! Bij mij broertje hebben ze voor 2 weken terug zijn rijbewijs ingevorderd, te veel alchol gedronken en beginnend bestuurder. Hij moet een cursus volgen van bijna 700 euro en die is voor eigen rekening en moet ook nog een boete betalen.

Nance Ik weet hoe zwaar het is, en het is helemaal niet gek dat je het even niet meer ziet zitten. Hoop dat je je snel weer wat fijner voelt.

tim heeft het boven verwachting gedaan met z'n eerste prikje, hij heeft geen bijverschijnselen gehad gelukkig.
Vandaag is hij een beetje ziek, hij heeft wat gal gespuugd en is heel onrustig.

Astrid

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:33
nance

Hoi allemaal,

Astrid, hoe gaat het met Tim voelt hij zich al wat beter?

Sadie heeft vannacht twee keer gespuugd ze zat helemaal onder, en daarna ook meteen diarree.
Met Noah gaat het iets beter hij slaapt wel veel.

Mn man heeft een weekje vrij zodat we wat leuke dingen konden doen
in de vakantie....gaat niet echt lukken nu.
En Noah wil zo graag zwemmen, hoop dat ze snel beter zijn.

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 11:55
Veronique

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met al de zieke kindjes?

XXX
Vero

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 13:45
nance

Hoi allemaal,

Vero, Sadie heeft nog steeds de diarree, we zijn al met haar
naar de ha geweest en zolang ze goed blijft drinken en actief is
hoeven we ons geen zorgen te maken. Gelukkig is ze wel vrolijk en
heeft ze geen koorts meer.

Ik heb t ook lekker te pakken gisteren 39.6 koorts.
Heb alleen maar geslapen, dus weinig van koninginnedag meegekregen.
Hebben degene die in nl wonen wel een leuke dag gehad gisteren?

Hoe gaat het met de rest van de kindjes en mama's?

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 14:10
snuffie

Hallo!

Hier alles OK hoor! Zit te wachten op lekker weer, maar het lijkt maar niet te willen komen...

Vorig jaar op 1 mei ben ik met mijn dikke buik (was toen net zo ver als jij nu, Vero) te voet naar Scherpenheuvel getrokken (bedevaartsoord in Belgie, niet dat ik overdreven katholiek ben, maar het was eigenlijk om mijn man te ondersteunen die toen begon te trainen voor de dodentocht)...

Van hieruit is dat wel niet zo ver, maar als ik er nu aan terugdenk vraag ik me af waar ik de energie vandaan haalde... Ik ben nu veel moeër dan toen...

Voor de rest: Pol blijft maar tateren, maar ik vind dat hij ook verrassend veel dingen 'weet'. Hij weet nu ook het verschil tussen links en rechts. De kleuren kent hij al langer, en hij telt zonder problemen tot 20. Als hij enkele vogels in de lucht ziet, dan zegt hij: kijk mama, drie duiven! Hij telt ze dus niet alleen, maar weet ook welke vogels het zijn. Nu, een duif herken ik zelf ook wel, maar hij heeft het ook over eksters, vlaamse gaaien en reigers... Ik begin te denken dat het een ornitoloog-in-de-dop is, onze Pol!

Nette zegt 'papapa, tatata, titata' en klapt sinds een weekje op commando in haar handjes. Omdat wij dan telkens zo enthousiast reageren, doet ze er nog een schepje bovenop, en begint ze echt te applaudisseren. Zo grappig! Op haar buikje schuift ze zich overal naartoe waar ze terecht wil komen. En met haar op je arm is er niks in de buurt nog veilig. Gisteren, op de BBQ bij mijn schoonzus, had ze zomaar even haar handje in mijn glas wijn gedoopt, om vervolgens met veel smaak dat natte handje af te gaan likken...

Nance, ziekjes zeg... Dat is vervelend. Ik hoop dat je er gauw doorheen raakt! 't Is zo al vermoeiend genoeg met twee bengels, zonder dat je zelf ook nog ziek bent.

Ik ga nog wat verder werken aan een presentatie voor het werk.

Groetjes
Snufie

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 09:42
nance

Hoi allemaal,

Snuffie, wat goed van Pol dat hij al zo goed dingen kan benoemen.
Slim ventje hoor!
En dat geklets van Nette heerlijk om te horen he!
Sadie klets ook lekker, nu ook nog ondanks dat ze niet lekker is.

Ze heeft nog steeds diarree, maar blijft wel alert en drinkt redelijk.
Net heeft ze wel even gespuugd, wanneer houdt het eindelijk op zeg.
De ha blijft maar zeggen maak je niet druk, voel me echt een overbezorgde mama zo.
Maar 8 dagen lang diarree vindt ik niet iets om zo luchtig over te doen, maar goed we wachten maar weer af.
Als ze na het weekend nog diarree heeft kon ik wel weer even langs komen met Sadie

Astrid, hoe gaat het met Tim?

Lunneke, hoe gaat het met Milan hopelijk is hij weer een beetje opgeknapt.

Hoe gaat het met de rest?

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 16:37
mirella

Hoi Allemaal,

Snuffie, Pol is echt een slim mannetje, een professor in de dop haha...

Lunneke en Nance veel beterschap gewenst voor jullie kindjes...

Astrid, jullie hebben een leuk kereltje, echt al een grote vent zeg!

We hebben hier de afgelopen dagen heel wat gejammer gehad, vorige week vrijdag wilde Ryan ineens niet meer inslapen s'avonds, ik begreep er niks van want hij heeft eigenlijk altijd goed geslapen maar tja dat kan zomaar veranderen.... Maar toch had ik het gevoel dat er iets scheelde dus maandag naar het cb gebeld en moest maar even langskomen, ik kreeg daar te horen dat het niet zo gek was dat hij al een paar dagen niet lekker in zijn velletje zat want hij krijgt al 2 tandjes!! Nu al, ik vond dat echt niet te geloven. Met iedere dag een paar druppels chamodent slaapt hij weer goed door...

Pff mijn kleine vent wordt nu echt groot!!

Nog even een klein vraagje, hebben jullie ooit rijstevlokken door de borst/flesvoeding gedaan??

Fijn weekend allemaal!

Liefs Mirella

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 08:39
Astrid Bevers

Hoi meiden,

Gisteren zijn bij me terug gekomen na 9 weken nu.
Met Tim gaat alles goed, slaap de nachten bijna elke dag door.

Hoe gaat het met jullie allemaal ???

Astrid

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:12
snuffie

Hallo!

Het wordt hier maar stilletjes zeg...

Astrid, weer ongesteld... Dat valt tegen he, na zo ongeveer een jaar zonder die vervelende ... Ik moest er toch weer aan wennen... Ik heb sinds mijn bevallingen wel minder last van hoofdpijn, rugpijn, buikpijn tijdens mijn menstruatie. Dus zo erg is het ook weer niet.

Goed dat Tim al zo flink doorslaapt. Geeft de mama toch ook weer wat extra energie voor andere dingen, niet?

Mirella, zijn de tandjes er al door bij Ryan? Hij is er inderdaad wel erg snel mee zeg! Van die rijstvlokken, dat heb ik wel gebruikt bij Nette om haar melk in te dikken omdat ze lang veel overgaf na haar flesje. Het hielp wel tegen het overgeven, maar het zorgde dan weer voor verstopping. Dus heb ik het op den duur toch maar weer achterwege gelaten. Nu houd ik haar na de voedingen gewoon lang genoeg rechtop (wipstoeltje, eetstoel, zitten op de speelmat, wandelen in de buggy), zodat het allemaal goed kan zakken. Ze geeft nog vaak gulpjes terug hoor, maar ze heeft er zelf niet meer zoveel last van als vroeger.

Nance, hopelijk is ondertussen de diarree bij Sadie over. Acht dagen is echt heel lang. Nette en Pol hebben het in december allebei ook een week gehad, diarree. Het was het Adeno-virus, wist de kinderarts toen te vertellen na een onderzoek van een staaltje stoelgang. Dat blijkt wel vrij lang te kunnen zorgen voor diarree. Zolang het niet gepaard gaat met overgeven, en de kindjes blijven goed drinken / eten, is er niet zoveel gevaar voor uitdroging. Ik hoop dat het bij jullie intussen in elk geval weer voorbij is!

Waar zitten de anderen? Lunneke, Meisje, Linette, alles OK met de kindjes? Veronique, jij nog volop aan het genieten van die dikke buik?

Hier alles OK. De kids hebben al een mooi kleurtje gekregen door het vele buiten spelen tijdens de afgelopen zonnige week. Nette heeft de zandbak ontdekt, en dat vindt ze super! Pol doet dan weer niets liever dan bloemetjes gieten, en met water smossen in de tuin... Straks weer naar mijn ouders met de kleintjes, nog maar eens een namiddagje genieten van de zon!

Ik ga meteen nog naar het ziekenfonds om een attestje van Nettes ziekenhuisverblijf in Leuven, voor de hospitalisatieverzekering. De kostprijs voor de operatie en het ziekenhuisverblijf viel heel goed mee, zo'n 165 euro nog door ons te betalen. En normaalgezien trekken we nog wat terug via die hospitalisatieverzekering.

Groetjes
Snuffie

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:26
LinetteP

Hai,

Ja ja we lezen wel mee!! En ja ik leef nog. Ben alleen soms niet in de stemming om te reageren, heb te veel aan mijn hoofd...

Stefan gaat goed, slaapt niet lekker door, wordt veel wakker. Groeit daarentegen als mega kool...

Alexander, we hebben de uitslag... Hij heeft een gedragsstoornis, welke en hoe 'erg' dat is nog onduidelijk, maar daar wordt nu een onderzoek voor aangevraagd wat ongeveer 3 maanden zal duren. Dan weten we wat en hoe verder.
Mijn mannetje...

Knuf, Linette

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:53
Lunneke

Hier ook nog enige polsactiviteit te bespeuren....
Alles goed hier, geen nieuws is meestal goed nieuws hé...
Milan is woensdag gewogen en gemeten, 66 1/2 cm en 7Kg 040...
De dokter vond hem zeer gezond en nieuwsgierig, ook zeer stevig...
Hij kan lang op zijn poep blijven zitten maar als meneer het in zijn bol heeft dan smijt hij zichzelf achterover, dus veiligheid is hier echt wel een noodzaak...
Hij zit zeer graag in het gras en in de zandbak (heeft daarin wel al eens van zeer dichtbij kennis gemaakt met zand), mm lekker, zo knarsend tussen zijn 2 bijtertjes... maar wenen neen hoor, Milan weent alleen als hij honger heeft en doodmoe is, voor de rest horen we hem niet....
Als Luna in haar zwembadje buiten zit dan zal hij er alles aan doen (forceren) om ook in dat zwembadje terrecht te komen... bv dan weigert hij op zijn poep te zitten door zijn benen stijf te houden, zodanig dat je uiteindelijk toch opgeeft en hem op zijn voetjes stelt en als je hem dan onder zijn oksels vasthoud dan stapt hij richting zwembad... eens daar aangekomen zou hij hem voorover laten vallen in dat zwembad, het is nen kastaar zelle, ik zal ogen tekort hebben als hij zelfstandig zal kunnen lopen....
Het is ook een echt lachbekje, kijk je eventjes zijn richting uit dan word je gegarandeerd getrakteerd op een lach...
Volgende week gaan we zijn Omeprazole afbouwen, ik hou mijn hart vast...
Luna gaat nu sinds de paasvakantie naar school en ze gaat ondertussen zeer graag, volgens de juf doet ze dat zeer goed...
25 mei is het schoolfeestje van haar, ik zal maar een grote doos cleenex klaarzetten...
Ze is stekezot van haar broertje, als mensen teveel aandacht geven aan haar broertje, dan komt ze mij steevast vragen " mama, Milan is mijn broertje hé???"
En als ze van school komt dan wil ze direct om haar broer naar de crèche...
Als we dan buiten zitten, dan voorziet ze hem van speelgoed... het is plezant...
Soms heb ik zo het gevoel dat het wel eens zou kunnen (in de toekomst) dat ik terugkom op wat ik ooit gezegd heb... misschien, heel misschien zal de zin er ooit weer zijn voor nog eentje.... misschien.... ik zeg toch al niet meer nooit...
Maar dan denk ik tegelijkertijd, wat als dat derde zo niet zal zijn...
bv op het slapen, Luna en Milan gaan om 19 uur gaan slapen, wij moeten nooit teruggaan naar de kamer en 's morgens om 7uur30 moeten wij hen vaak gaan wakker maken om op tijd te geraken...
Wat als dat bij een derde totaal niet zal lukken???
Het is zo geweldig nu....
We zullen wel zien...

Eventjes voor Linette, Alexander zou een gedragsstoornis hebben; hoe hebben ze dat ontdekt??? Kan hij ervoor behandeld worden....
Veel sterkt meid, ik kan het geloven dat je niet altijd de puf hebt om iets te laten horen, je hebt het toch al te verduren gehad.... hopelijk nu alleen maar positief nieuws meer van jouw kant....

Snuffie, met jouw schatjes gaat ook alles goed...
Hoe gaat het eigenlijk met het hoofdje van Nette, is dat nu eigenlijk al volledig hersteld of is dat iets van lange duur????

Allé, ik heb mijn best gedaan...
Dikke knuffel
en geniet allemaal van het zonnetje, deze zomer zullen we er weer mogen naar fluiten...
Lunneke

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:39
LinetteP

Lunneke, Goed zeg, Milan lekker gegroeid!! Waar was het medicijn ook weer voor wat je gaat afbouwen?
Wat heerlijk dat jouw kids zo lief en leuk met elkaar omgaan! Ik kan me indenken dat een derde dan gaat kriebelen, wij hebben nu heel goed gekeken naar onze situatie financieel en geestelijk en hebben nu besloten dat Stefan ons laatste kindje is. Bovendien hebben we met Stefan toch wel heel wat te stellen met slapen. Dus inderdaad is een volgend kindje net zo leuk lief en makkelijk (tussen " " uiteraard) dan is het makkelijker kiezen, gelukkig maar dat we onze toekomst niet weten, want ik zou Stefan en Alexander allebei niet meer willen missen.

Alexander is in de afgelopen periode twee maal geobserveerd en gefilmd, zowel thuis als op de peuterzaal. Wij hadden dingen die ons opvielen en die we gesterkt zagen door de 'specialisten'. Gelukkig is hij jong en zijn we er vroeg bij. We moeten er wel wat aan gaan doen, want anders wordt hij heel ongelukkig. Maar het is in gang gezet en we gaan wel zien.

Zei de ene dame tegen ons:"Alexander is er niet minder om!"
Nee natuurlijk niet, het is toch m'n kind, dat blijft hij altijd!!!

Linet

[Laatst gewijzigd door LinetteP - 09/05/2008 @ 14:39] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:50
Lunneke

Hey Linette,

Dat medicijn is voor zijn verborgen reflux, vastgesteld in het ziekenhuis zo'n dikke 2 maand geleden....
Nu moeten we het afbouwen om te zien of de klep van de slokdarm naar de maag al volgroeid is, dan zou hij er in principe geen last meer van mogen hebben... is dat wel het geval dan zullen we weer moeten opbouwen..
We zullen zien...
Je hebt ooit eens van Alexander gezegd dat men vermoedde dat hij superintelligent is, hoe ziet men dat bij zo'n jonge kinderen... en is het dan daardoor dat hij karakterstoornissen heeft?? Wat doet hij dan zoal?? vechten of hem juist afsluiten voor de groep???
En wat kunnen ze doen om hem te helpen??? Hem een paar klasjes laten overslaan of aparte uitdagingen geven, of medicatie??
Sorry voor de vele vragen maar ik vind zoiets geweldig interessant, beroepsmisvorming denk ik...
Je hebt gelijk wat je zegt, je zou je gewoon geen leven meer kunnen indenken zonder die schatjes hé.... ik ga gewoon echt letterlijk dood mocht er iets ernstig gebeuren met één van mijn kindjes..
Duimen dat dat nooit gebeurt...
Dikke knuffel
Lunneke
Dikke knuffel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >