Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2008 @ 14:59 Astrid Bevers ![]() | Hey allemaal, heb een nieuwe foto geplaatst van Tim en mijn banners aangepast. Astrid |
| 24/04/2008 @ 20:15 LinetteP ![]() | Astrid mooie foto van je kindje hoor! Lunneke, beterschap met Milan, arm jong. En arme jij, jij moet er weer voor klaarstaan natuurlijk... Knuf, Linette |
| 01/05/2008 @ 11:55 Veronique ![]() | Hoi allemaal, Hoe gaat het met al de zieke kindjes? XXX Vero |
| 01/05/2008 @ 14:10 snuffie | Hallo! Hier alles OK hoor! Zit te wachten op lekker weer, maar het lijkt maar niet te willen komen... Vorig jaar op 1 mei ben ik met mijn dikke buik (was toen net zo ver als jij nu, Vero) te voet naar Scherpenheuvel getrokken (bedevaartsoord in Belgie, niet dat ik overdreven katholiek ben, maar het was eigenlijk om mijn man te ondersteunen die toen begon te trainen voor de dodentocht)... Van hieruit is dat wel niet zo ver, maar als ik er nu aan terugdenk vraag ik me af waar ik de energie vandaan haalde... Ik ben nu veel moeër dan toen... Voor de rest: Pol blijft maar tateren, maar ik vind dat hij ook verrassend veel dingen 'weet'. Hij weet nu ook het verschil tussen links en rechts. De kleuren kent hij al langer, en hij telt zonder problemen tot 20. Als hij enkele vogels in de lucht ziet, dan zegt hij: kijk mama, drie duiven! Hij telt ze dus niet alleen, maar weet ook welke vogels het zijn. Nu, een duif herken ik zelf ook wel, maar hij heeft het ook over eksters, vlaamse gaaien en reigers... Ik begin te denken dat het een ornitoloog-in-de-dop is, onze Pol! Nette zegt 'papapa, tatata, titata' en klapt sinds een weekje op commando in haar handjes. Omdat wij dan telkens zo enthousiast reageren, doet ze er nog een schepje bovenop, en begint ze echt te applaudisseren. Zo grappig! Op haar buikje schuift ze zich overal naartoe waar ze terecht wil komen. En met haar op je arm is er niks in de buurt nog veilig. Gisteren, op de BBQ bij mijn schoonzus, had ze zomaar even haar handje in mijn glas wijn gedoopt, om vervolgens met veel smaak dat natte handje af te gaan likken... Nance, ziekjes zeg... Dat is vervelend. Ik hoop dat je er gauw doorheen raakt! 't Is zo al vermoeiend genoeg met twee bengels, zonder dat je zelf ook nog ziek bent. Ik ga nog wat verder werken aan een presentatie voor het werk. Groetjes Snufie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger worden na miskraam

bij me terug gekomen na 9 weken nu.