volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 23:40 LinetteP ![]() | Snuffie, tjonge, Gelderland.... daar woon ik! Had ik dat geweten, had je een kop koffie kunnen komen drinken!! Hahahaha, leuke foto's trouwens! Knuf, Linette |
| 02/07/2008 @ 21:09 snuffie ![]() | Nieuwe fotootjes op profiel gezet... van tijdens ons weekje Gelderland in juni! |
| 01/07/2008 @ 21:38 meisje | oja snuffie: misschien kan je zelf al een andere datum dan de 11de voorstellen voor de repetitie? kwestie van de mensen voor te zijn ![]() |
| 01/07/2008 @ 21:36 meisje | julleke en ik zijn ook van de partij! m'n ventje gaat waarschijnlijk ook mee, maar die moet er nog een beetje over denken, die is waarschijnlijk al bang van het 'vreemd' volk, dan is hij nooit zo op z'n gemak. ik vind het ook wel spannend hoor, om jullie allemaal eens te zien... hopelijk kunnen er nog veel mee! verder niet zoveel nieuws. jul wordt vrijdag geopereerd aan zijn oortjes, hij krijgt buisjes. na 2 maanden slapeloze nachten en oortjes die steeds lopen of op springen staan, heeft de neukeeloorarts besloten dat hij buisjes nodig heeft. dat gebeurt zelden onder 1 jaar maar ja... alles voor de nachtrust momenteel. 't is wel weer narcose bah .kruipen gaat hier als een trein, we hebben ook ontdekt dat jul, àls er agitatie als bijwerking van een medicament vermeld staat, hij als een baby op speed door het huis sjeest. mannekes wat is die snel! ik heb onze hekjes al bovengehaald. voorlopig weten we al dat hij heel sterk reageert op ventolin en junifen, dat heeft hij dan van de mama want als er iets vies op de bijsluiter staat, heb ik het aan mijn been. soit, zo'n baby op speed is best wel lollig, maar niet om 12u 's nachts .hij trekt zich aan alles recht, en kan daarna ook weer gaan zitten, daar heeft-ie een week op moeten oefenen. volgens oma zegt hij 'kijk' maar ik hoor enkel 'taaat' . ik hoor dan weer dat hij 'ont' zegt (tegen de hond en tegen de poes). aan beide handjes stapt hij graag in het rond maar het kan allemaal niet snel genoeg gaan. die gaat later nog veel geflitst worden!allee, ik ga nog effe verder werken, ik ben nog op het werk. groetjes meisje |
| 27/06/2008 @ 21:55 meisje | effe snel over de efteling: wat denken jullie van 11 juli? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

zwanger worden na miskraam

.
.
.