< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zwanger worden na miskraam

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zwanger worden na miskraam
03/07/2008 @ 22:51
nance

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Hoi Allemaal,

Snuffie, wat betreft de entreeprijzen , t/m 3 jaar is het gratis
en vanaf 4 jaar kost het 27 euro. Als je de tickets online koopt kosten ze 25 euro.

Mij maakt het ook niet uit wat we afspreken.Heb er ook zeker zin in!

Morgen krijgt Sadie weer prikjes, hoop dat ze er niet al teveel
last van heeft.

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:05
snuffie

Sja, Linette, had ik dat geweten, was ik zeker even binnengewipt voor een babbel!

We zijn daar naar zo'n vakantiepark geweest, een midweek in een bungalow zeg maar. Het weer was niet schitterend, maar omdat er een subtropisch zwembad was en heel wat animatie (en ook omdat we daar met twee bevriende koppels samen zaten) was het best gezellig. Ook voor de kindjes.

Dametjes, de Efteling, wat spreken we daarvoor af? Gaan we de hele dag samen optrekken? Of is het een meet&greet en gaat iedereen dan z'n eigen gang? Of spreken we af bij een bepaalde attractie of voor een gezamenlijke picknick?

Mij maakt het niet zoveel uit. Wat onze kindjes betreft, ik denk dat Pol wel plezier gaat hebben van het sprookjesbos (hij kent dat trouwens van op tv, met langnek enzo). Ons Nette die vindt alles leuk, zolang de buggy maar blijft bewegen... Of zolang ze zelf in beweging kan blijven.

Ik weet ook niet goed wat ik me moet voorstellen bij een dagje efteling voor mijn kindjes. Hier slapen ze nog veel, en ze slapen enkel in hun eigen bed, dus we lopen het risico dat onze kids na een halve dag doodop zijn en beginnen te zeuren, zodat we vroegtijdig naar huis moeten...

Och ja, dat zien we die dag zelf wel. Iemand een idee van de inkomprijs? Ik heb daar zelf geen flauw benul van.

Kijk er naar uit!!
Snuffie

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:40
LinetteP

Snuffie, tjonge, Gelderland.... daar woon ik! Had ik dat geweten, had je een kop koffie kunnen komen drinken!! Hahahaha, leuke foto's trouwens!

Knuf, Linette

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:09
snuffie

Nieuwe fotootjes op profiel gezet... van tijdens ons weekje Gelderland in juni!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:46
snuffie

Hallo,

Ik denk dat het wel gaat lukken de 11de. Manlief probeert ook thuis te blijven van 't werk (dagje verlof) zodat we met ons viertjes meekunnen. Maar dat staat nog niet helemaal vast.

Morgenavond eerste repetitie. Ik heb al gehoord dat de bassist de 11de juli absoluut niet kan repeteren, dus de kans is klein dat er dan toch nog een repetitie gepland wordt.

Pol gaat woensdag met zijn peter (mijn broer) naar de ZOo in antwerpen. Ik zou graag meegaan, maar mijn broer wil er een 'mannenonderonsje' van maken met zijn petekind... Doeme toch, wat zou ik graag een vlieg willen zijn als Pol ontdekt hoe een olifant er in levenden lijve uitziet!!!

Tot van de week!

Snuffie

PS: Vero, jij hebt meldingsplicht nu he... Laat regelmatig even van je horen, zodat we weten wanneer je aan het bevallen bent, haha!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:58
nance

Hoi allemaal,

Ik ga zeker proberen om 11 juli ook mee te gaan.
Wij geven 12 juli een feestje en meestal koken we de
dag ervoor, maar wil jullie nu ook heel graag zien.
Ga mn best doen!

Wat het slapen betreft, dat gaat nog steeds goed!
Begin me weer een beetje mens te voelen
Sadie heeft nu wel last van haar 5e tandje.
Ze is echt een deugnietje hoor, ze daagt me echt uit, kruipt ook overal naar toe en probeert ieder dingetje te pakken om vervolgens in haar mondje te stoppen.

11 juli, ik hoop dat ik mee kan zou gezellig zijn!

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:38
meisje

oja snuffie: misschien kan je zelf al een andere datum dan de 11de voorstellen voor de repetitie? kwestie van de mensen voor te zijn

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:36
meisje

julleke en ik zijn ook van de partij! m'n ventje gaat waarschijnlijk ook mee, maar die moet er nog een beetje over denken, die is waarschijnlijk al bang van het 'vreemd' volk, dan is hij nooit zo op z'n gemak. ik vind het ook wel spannend hoor, om jullie allemaal eens te zien... hopelijk kunnen er nog veel mee!

verder niet zoveel nieuws. jul wordt vrijdag geopereerd aan zijn oortjes, hij krijgt buisjes. na 2 maanden slapeloze nachten en oortjes die steeds lopen of op springen staan, heeft de neukeeloorarts besloten dat hij buisjes nodig heeft. dat gebeurt zelden onder 1 jaar maar ja... alles voor de nachtrust momenteel. 't is wel weer narcose bah .
kruipen gaat hier als een trein, we hebben ook ontdekt dat jul, àls er agitatie als bijwerking van een medicament vermeld staat, hij als een baby op speed door het huis sjeest. mannekes wat is die snel! ik heb onze hekjes al bovengehaald. voorlopig weten we al dat hij heel sterk reageert op ventolin en junifen, dat heeft hij dan van de mama want als er iets vies op de bijsluiter staat, heb ik het aan mijn been. soit, zo'n baby op speed is best wel lollig, maar niet om 12u 's nachts .
hij trekt zich aan alles recht, en kan daarna ook weer gaan zitten, daar heeft-ie een week op moeten oefenen. volgens oma zegt hij 'kijk' maar ik hoor enkel 'taaat'. ik hoor dan weer dat hij 'ont' zegt (tegen de hond en tegen de poes). aan beide handjes stapt hij graag in het rond maar het kan allemaal niet snel genoeg gaan. die gaat later nog veel geflitst worden!
allee, ik ga nog effe verder werken, ik ben nog op het werk.
groetjes
meisje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:02
LinetteP

Jaja, ik ga ook mee hoor! Ik probeer te regelen dat wij Stefan bij mijn ouders kunnen brengen zodat ik eens een volle dag Alexander de aandacht kan geven. Zal hij leuk vinden! Mike komt zowieso niet mee ivm de drukte. Daar kan hij niet tegen.

Maar leuk leuk leuk ik heb er al zin in!

Doeg, Linette

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:55
snuffie

11 juli lukt voor mij voorlopig ook. Mijn ventje moet nog verlof vragen. Als hij niet meekan, kan ik maar 1 kindje meebrengen, dat zal dan wschl Pol zijn, omdat hij denk ik al meer plezier zal beleven aan de Efteling dan Nette.

Moet de 12de juli 's avonds wel optreden als gastzangeres bij een plaatselijk bandje, en hoop vurig dat er dan de 11de niet zal gerepeteerd worden. Die dag is hier in Belgie voor veel mensen een verlofdag, dus de kans zit er wel in dat er dan toch zal gerepeteerd moeten worden. In dat geval kan ik niet mee. Wil namelijk ook wel beetje voorbereid op het podium stappen, sla niet graag een al te gek figuur als ik moet optreden...

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte. Voorlopig staat in mijn agenda op 11/7: efteling!

Praktische afspraken volgen nog, neem ik aan?

Groetjes
Snuffie

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:16
Lunneke

Hoi allemaal,

Linette, hoe gaat het ondertussen mee Mike??? Stefan zijn eerste tandjes, heeft hij er niet te veel last van?
Je zei ook dat Alexander naar een speciale school moet, je moet denken dat dat het beste is voor je kind, hij zal er begrepen worden en begeleid worden en dat heeft hij nu nodig... Hij mag van geluk spreken dat hij ouders heeft die het beste voor hebben met hem... Mijn nichtje moest ook naar een speciale school, mijn tante en nonkel zagen dat niet zitten (het oog van de mensen) en ze hebben dat kind koste wat kost in het gewoon onderwijs laten zitten, frustrerend was het voor dat kind, ondertussen zit ze wel in het speciale onderwijs en ze is helemaal opengebloeid...

Nance, slaapt Sadie nog steeds goed door???

Astrid, ik ben in het begin ook niet goed geweest van mijn spiraaltje, buikpijn, barstende koppijn en veel tussentijdse bloedingen en spotting, ondertussen zijn we 4 maanden verder en alle symptomen zijn verdwenen...courage meid...

Véro, een gekneusde rib, ocharme meiske, ik weet waarover je spreekt, ik had dat kort nadat Milan geboren was en ik zat mee een bronchitis, afzien dat ik gedaan heb, ik gaf borstvoeding dus durfde ik geen medicatie te nemen...pffff, sterkte...hopelijk is het vlug voorbij...

Snuffie, Luna haar vakantie is id ingegaan... ik heb nu nog tot en met donderdag nacht en daarna ben ik 4 weken thuis... In augustus moet ik ook niet erg veel werken... dus ik kan er veel zijn voor de kindjes..
Over vakantie, ja, in juli gaan we naar Italië met de kindjes, we rijden 's nachts met de auto, normaal gezien zullen ze dan slapen maar indien niet hebben we dvd schermpjes geïnstalleerd in de auto... dan kunnen we ze tenminste op die manier een beetje afleiden...
We gaan met mijn ouders en zussen en diens partners, het wordt dus een echte familievakantie... naar een hotel waar we vroeger als kind gingen, zwembad buiten, zwembad binnen, sauna etc, mmmmm zaaaaaalig...
Ben eens benieuwd want het zal al 12 jaar geleden zijn dat ik er geweest ben, het schijnt er volledig gerenoveerd te zijn...
De eerste week van september gaan we ook nog een weekje naar centerparcs met ons eigen gezinnetje...
Maar ik ben er zeker van dat ons Luna zich evengoed zou amuseren in de tuin want we hebben een speeltuin gekocht voor hun ( Milan + Luna want zoiets kost veel centjes) verjaardag... Ventje is al 4 dagen bezig om het in elkaar te steken... lijkt me niet makkelijk...
Het zijn 2 torens met een hangbrug tussen, onder de ene toren is er een blokhutje en onder de andere toren is er een zandbak, een klimmuur, glijbaan, dubbele schommel en 2 enkele schommels (waaronder voorlopig nog een babyzitje)...
Dus ze zal zich daarmee ook wel amuseren, als ik dan mee warm weer nog een zwembadje buitenzet dan is het helemaal een droomvakantie voor haar...
Deze morgen vroeg ze aan mij of ze vandaag naar school mocht, voor zover hun besef aan die leeftijd van wat vakantie is...

11 Juli is goed voor ons voor naar de efteling te gaan, is die datum voor iedereen goed want mijn ventje gaat morgen verlof vragen aan zijn baas!???

En hebben jullie het al gehoord, we gaan schitterende zomermaanden tegemoet, ze voorspellen al dat heel de maand juli warm zal blijven, kan toch niet beter zijn hé...

Dikke knuffel
Lunneke

[Laatst gewijzigd door Lunneke - 01/07/2008 @ 15:20] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:21
Lunneke

11 juli lijkt me prima... Ik heb het alvast genoteerd en mijn ventje congé laten vragen...
Nu moet ik snel gaan werken, ik kom morgen eens terug om op de rest te reageren..
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:55
Veronique

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,

Tis weer een tijdje geleden ondertussen!
Mijn vakantie is eindelijk begonnen.. het werd ook tijd, want ik denk dat ik met een goed gekneusde rib zit.. ik kan niet meer niezen, lachen, hoesten zonder wreed veel pijn..
Maar ja, nu is het niet lang meer.. Hij zit nog wel steeds goed hoog!

Meisje, efteling zal er voor mij spijtig genoeg niet meer bijzitten..

Linette, hebben ze je dan ook gezegd naar welk type onderwijs hij dan zou moeten gaan? En eventueel met GON-begeleiding, zou hij dan ook niet naar het 'normaal'onderwijs kunnen?

Nance, amai wat fijn dat Sadie nu zo goed slaapt! Blijft ze het volhouden?

Astrid, hoe gaat het nu met je? Wat zeiden ze over je spiraal?

Snuffie, jij hebt daar precies wel een kapoen in huis! Het goede is dat ze zich precies wel kan verdedigen.. wat tegenwoordig ook belangrijk is.

Lunneke, Luna haar vakantie is ook begonnen! Speciale plannen wat te gaan doen?

Mirella, ik zie 3 dagen overtijd! Weet je al iets?

XXX
Vero

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 21:55
meisje

effe snel over de efteling: wat denken jullie van 11 juli?

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:20
LinetteP

Astrid, wat naar van het spiraaltje, hier is de controle goed verlopen en ik heb er ook helemaal gaan last meer van... Heerlijk gevoel dat dat goed zit nu.

Nance, fijn zeg dat ze nu al drie nachtjes heeft geslapen, dat geeft goede moed en wat meer energie.

Hier ook hoor, afgelopen drie nachten heeft Stefan van 20.00 tot gemiddeld 7.00 doorgeslapen. Wij zijn tevreden, nou volhouden!

Verder ben ik vanmorgen bij de arts geweest die mij toch medicatie heeft voorgeschreven om mijn klachten van de depressie te doen minderen.

Mijn batterij is leeg. En het wordt hoog tijd voor serieuze oplading!
Tijd voor mijzelf.

Mike is erdoor, nu nog twee á drie dagen slapen en moe, dan gaat het echt de goede kant op. Natuurlijk moet hij dan in Juli en Augustus weer kuren, maar dat zien we dan wel weer.

Alexander zijn 'stukken' zijn besproken op Bureau Jeugdzorg. Er is nu aan ons doorgegeven dat het waarschijnlijk is dat Alexander wellicht niet naar normaal onderwijs kan. Uiteraard moet dat uit de onderzoeken gaan blijken, maar goed, we zijn 'gewaarschuwd'.
Dat is wel even slikken voor ons, wij hadden toch een heel ander toekomstplaatje in ons hoofd...

Ciao, Linet

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 10:45
nance

Hoi meiden,

Astrid, wat vervelend zeg dat je zo een last hebt.
Veel succes vandaag!
Kevin zal wel niet kunnen wachten tot maandag!

Wij zijn vanmorgen naar de osteopaat geweest maar Sadie liet dus niks toe, als hij haar wilde onderzoeken krijstte ze het uit....
En het toeval wil dat ze nu al 3 nachten van 2230 tot 0700 doorslaapt,
we zijn zo blij! niet te vroeg juichen

Alles goed verder met de rest??

Knuffel Nance

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:22
Astrid Bevers

Online Status Bekijk profiel
Mirella : Wat leuk!!! we duimen weer met je mee .
Gelukkig dat het zo goed met jullie gaat .

Vero: hoe gaat het met je ??? we zijn nartuurlijk nu allemaal benieuwd wanneer het gaat gebeuren ..

Nance wat vervelend zeg dat je weer terug bij af bent ik hoop dat het toch wat beter gaat voor jullie.

Linet hopelijk is de drukte niet voor niks en gaat het snel wat beter met mike . Denk je wel een beetje aan jezelf dat heb je ook nodig al weet ik als ieder ander dat je er wilt zijn voor je kinderen en je man .

Hier viert Kevin maandag z'n verjaardag op school, hij is in de zomervakantie jarig vandaar zo vroeg al.
Tim lacht en verteld het volop en hij draaid sinds 2 dagen op z'n zij.
Met mij gaat het niet goed, ik heb een spiraaltje laten plaatsen en die zit nu ongeveer 4 weken, ik ben er doodziek van , ontzettend buikpijn en dat kan je niet hebben met 2 kinderen en dan op de bank moet gaan liggen van de pijn. Ik moet vandaag naar het ziekenhuis om te kijken hoe het spiraaltje ligt. Het lichaam kan het ook afstotend en daar zijn ze nu bang voor dat dat is gebeurd . Ik heb ook al bijna 4 weken een bloeding. Maar goed ik hou jullie op de hoogte ervan .
Ik heb het de komende weken ontzettend druk, veel huwelijken en verjaardagen van mij en kevin .

Gr Astrid

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 22:42
nance

Hoi meiden,

Linette, hier ging het slapen een paar dagen goed, maar we zijn weer
terug bij af. We weten ons echt geen raad, we gaan as donderdag met
Sadie naar de osteopaat, het lijkt echt of ze ergens last van heeft.
Maar jullie weten hoe die dokters zijn, proberen je maar gerust te stellen....

Noah moet ook nog 3 dagen naar school en dan lekker vakantie, wij gaan waarschijnlijk toch nog even weg, maar zal wel een last minute worden.

Mirella, wat leuk dat je er weer voor gaat zeg!!

Snuffie, Nette ook zo een doerakje, nou Sadie is er ook een hoor.
Ze is zo snel en wil ook alles pakken en in haar mondje stoppen, iets wat Noah ook nooit deed.

Vero, hoe gaat het met je?

Meiden, ga nog even de Lego van school in de vaatwasser gooien, hebben vanavond gepoetst op school.

Knuffel Nance

[Laatst gewijzigd door nance - 23/06/2008 @ 22:44] - Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:32
LinetteP

Hey lieverds,

Even teken van leven...

Mike is begonnen aan zijn kuren om de ziekte terug te dringen. Dat betekent voor mij nu even extra druk/drukte omdat hij werkelijk niets kan hebben en er gewoon niet is.
Stefan heeft vorige week dinsdag zijn eerste tandje gekregen. Kruipt overal heen, gaat overal staan en grijpt alles wat los en vast zit.
Zandbak vandaag was succes, bij beide kindjes overigens.

Ikzelf... ach laten we daar maar niet over beginnen.
EFTELING JAAAAAHHHH
ik ben absoluut van partij, want dat vind ik zó leuk! Ik zal dan Stefan misschien niet meenemen, want die heeft er niet veel aan en een dagje volle aandacht voor Alexander is ook wel eens genieten voor ons beiden. Mike komt zowieso niet mee, die kan niet tegen de mensenmassa en zou er een paniekaanval van krijgen. Laten we die dus maar thuis laten....

Ik kan bijna altijd wel, dus ik ga me enigzins voegen naar de anderen, hoewel in het weekend het echt verschrikkelijk druk is en het dan bijna niet meer leuk is voor de kids, veel lange wachttijden!! Best is op een doffe dag (droog maar weinig zon en niet te warm) Onze zomers kennende moet dat wel lukken lijkt me...

Mirella, wauw, ik ben stiekem jalours dat je je zo goed voelt dat jullie er nu weer voor gaan. Ik hoop dat het voor jullie snel raak is en dat het goed gaat! En wat een lekkere groei zeg!

Stefan krijgt nu af en toe soyavla, dat vindt hij erg lekker en hij heeft er geen rare reactie op gekregen. Misschien kun jij dat eens testen Snuffie? Het is van Alpro en er zijn verschillende producten van. Ik heb het destijds ook bij Alexander geprobeerd.

Lunneke, lekker bijna vakantie! Luna alweer bijna jarig! Gaat het toch snel eigenlijk zeg.

Nance, hoe gaat het slapen? Hier soms goed en soms zeer slecht... Vannacht een goede nacht de nacht ervoor tot 3 uur bezig geweest...

Verder iedereen, knuffels!

Liefs, Linette
(Ja ik heb Dieke's verhaal gelezen en de tranen stroomden me over de wangen...
Ik kan erg slecht tegen nare verhalen en zielige zaken. Wordt er momenteel snel overemotioneel van en ga me allerlei onzinnige nare dingen in mijn eigen hoofd halen die nergens voor nodig zijn.)

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:17
snuffie

Meisjes,

Wat wordt het hier rustig he... Fijn dat ik nu toch weer wat leesvoer aantref!
Mirella, wat spannend! Alweer aan het klussen voor nummer 2!!! En Ryan zo'n grote kerel zeg!! Hij is al zo groot als Nette, en die is een half jaar ouder! Ongelooflijk... Maar ja, onze Pol had die 'maten' ook al met 5 maanden. Nette is dus gewoon een fijntje, en ik moet me daar maar bij neerleggen he...

Het is anders wel een echt 'spook'. Ze zit geen seconde meer stil, kruipt tegen een ijltempo heel het huis door, zaait een spoor van vernieling overal waar ze passeert. Pol zijn boekjes moeten er één voor één aan geloven wanneer Nette ze in haar handjes krijgt. Ook met andere kindjes is ze nogal 'ruw'. Op vakantie trok ze haar even oude 'vriendje' gewoon tegen de grond, en begon ze aan zijn oren te trekken en in zijn neus te bijten. Zelfs grote broer Pol doet een stapje opzij als Nette in de buurt dreigt te komen.

Een klein heksje hebben wij... Ik maak me soms zelfs kwaad op haar, ook al is ze nog te klein om te beseffen dat ze sommige dingen niet mag doen... Heb ik bij Pol nooit de drang toe gevoeld, om me boos te maken. Die deed natuurlijk ook niks van deugnieterij.

Het eten gaat hier goed met de jongste, alleen melkhoudende produkten (die ik nu toch af en toe geef: yoghurt, gewone kinderkoekjes) zorgen nog steeds voor maaglast en overgeven. Best toch maar weer even de melkpogingen staken, en verdergaan met gewone pepti.

Lunneke, vakantie voor Luna, leuk he!! Gaan jullie ook met het gezinnetje op verlof? Of wordt het lekker thuisblijven en genieten van (hopelijk) mooi weer in de tuin met het zwembadje en de zandbak? Voor de kleintjes is dat al even leuk als een weekje buitenland, niet? Enfin, hier wordt het niks meer van verlof. Onze ruwbouw staat er, en in 't bouwverlof (drie laatste weken van juli, voor de nederlanders) gaan we met hulp van een schrijnwerker-kennis, zelf het dak erop bouwen en pannen leggen. Nu nog ramen bestellen, en dan zitten we in het najaar winddicht! Joepie! Ondanks dat het 'werkvakantie' wordt voor ons, wil ik er toch regelmatig wel eens een dagje tussenuit knijpen met de kindjes. Dus als het efteling-verhaal nog doorgaat... Ik blijf kandidaat! Mijn verlof valt van 7-27 juli, maar kan in augustus ook wel een snipperdagje nemen...

Groetjes
Snuffie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >