[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 16/03/2007 @ 10:03 dropje | hoi dames, leuke tips allemaal, deze ga ik zeker ook eens proberen.. Mijn zoontje is 4 en soms droog,en wil hij ook geen pamper maar dan s nachts huilen omdat zijn bed nat is, ook al drinkt hij niets meer voor het slapen gaan en zet ik hem op het toilet voor wij gaan slapen hopelijk duurt het niet lang meer |
| 10/03/2007 @ 22:03 anoniem | Mijn dochtertje was net nog geen 3 (2 jr en 10 mnd) en dag en nacht zindelijk. Het verschilt voor ieder kindje. Maar na het avond eten heb ik haar geen drinken gegeven. Ze ging om half 7 naar bed. En eerst laten plassen voordat ze naar bed ging. 's-avonds om een uur of 11 heb ik haar nog even laten plassen, ze zat soms wel slapend op de wc. 's-ochtends vroeg heb ik haar dan wel gelijk naar de wc laten gaan. Dit werkte goed... groetjes |
| 16/02/2007 @ 14:30 nijntje | Ons zoontje van 4 is 's nachts ook nog niet zindelijk. Overdag is hij zindelijk sinds zijn 3e verjaardag. Maar voor 's nachts lukt het nog altijd niet. Ik heb ook al vanalles geprobeerd. ![]() |
| 26/11/2006 @ 19:31 mama | ik heb bij mijn dochtertje (nu 4,5) een tijdje 's avonds niets vloeibaars meer gegeven, dus ipv melk een yoghurtje of pudding. En haar potje staat op haar kamer, zodat ze 's nachts of 's morgens als ze moet gaan er op kan. En kindjes 'moeten' pas zindelijk zijn 's nachts rond hun zesde jaar, hij heeft dus nog wel eventjes om te oefenen. groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

's nachts zindelijk worden tips?

.