< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
04/04/2008 @ 11:05
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Voor wie 'Lief!' fan is (ikke).... op http://www.liefwinkel.nl is er ook een flinke uitverkoop van de zomercollectie 2007.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 11:07

Hoi!

Oohh, lekker uitgeslapen!Thijs was vandaag vrij dus om half 8 heb ik Noa gevoed en toen lekker tot half 10 samen blijven liggen

Oke nu heb ik inderdaad een nieuw topic geopend maar ik ben toch niet de enige die Rapley doet?Volgens mij was hier nog iemand die al voorzichtig begonnen was..als je trouwens kijkt op http://www.borstvoeding.com vind je veel handige info over Rapley.

Ik ga wat spulletjes pakken, Noa gaat om 1 uur naar de creche!

Groetjes!

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 11:10

Ja lief is leuk he!!Net als z8(maar duuuuur!)

Dus jullie zijn nog niet uit over een 2e?Het is ook moeilijk hoor, vind ik ook nog steeds!

Claudia

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 11:31
saartje

haha dames, ik heb de puntjes weggehaald en nu kunnen jullie weer op de normale manier lezen!!! hahaha

zo ik ben inderdaad wel moe maarja daar is niks aan te doen. ik kroop deze morgen pas om half 6 weer in bed. haha ik was in mijn boek beginnen te lezen want tibe sliep toch alweer van half 4 (denk ik dat het zo was) om 6 uur was hij weer wakker, om kwart na 6 weer maar toen was het honger. ik heb het wel nog kunnen uitstellen tot half 7. ik had mijn wekker om 8 uur gezet omdat ik om kwart voor 9 naar de kine moest. ja lap, slaap ik daar toch niet doorheen zeker om kwart na 8 schiet ik wakker. snel mezelf wassen en aankleden, tibe uit bed halen (die sliep nog maar moest mee) en slaapzak in de maxicosi gezet en toen bij de kine maar aangekleed. haha en goed gezind dat hij was. hele tijd liggen lachen.

zo ga hem nu even eten geven en dan kom ik weer.
tot zo

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:30
Mo

Hoi!

Sunshine: van harte met je nieuwe baan, super hoor!!

Ik doe het lekker rustig aan vandaag. Vanmorgen om zeven uur werd Myra wakker en ze heeft lekker bij me gedronken. Daarna viel ze in slaap en hebben we samen tot half tien in bed gelegen. Erg he? maar het was echt leuk zo saampjes.

Echt apart om zo'n babietje met een stuk broccoli te zien, ik kende het niet. Heb er net even gegoogled. Ik weet niet of het iets voor mij is, maar kan allicht tijdens ons eten eens een stronk aanbieden. Ze likte laatst ook al aan mijn koekje, hahaha!

Myra is alweer in bad geweest en die ligt nu lekker te slapen. Ik merk dat als wij thuis zijn dat ze meers laapt. Bij de oma's slaapt ze minder. Nu weet ik niet waar dat van komt. Volgens hun hangen ze niet iedere minuut met hun hoofd in die kinderwagen...

Vanaf wanneer mag een kind eigenlijk in een kinderstoeltje?

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:54
ingrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
MO; zodra het goed kan zitten. Bij Esmee was dat rond 7 maanden, maar bij anderen is dat later.

Claudia: ik doe geen rapley, maar het is wel grappig om te zien.

Sunshine: jullie komen er vast wel uit met zn tweeen of er al dan niet een 2de komt.

Suus: Thijmen spuugt ook nog wel, zeker als hij op zijn buik ligt, maar daar is niks aan te doen. Ik heb een reserve kleed, dus dat scheelt wel.

Vanmorgen nog 2 shirtjes/truien voor Esmee gehaald, van een wat dunnere stof. Daarna nog even langs mijn schoonouders geweest..

Ga zo even opruimen en stofzuigen. Esmee is haar nieuwe puzzel aan het maken, van maar liefst 16 stukjes.

Tot laters

Ingrit

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 13:42
sunshine

Zie ik nou goed dat 'onze' Lily meedoet aan baby van de maand? Ik heb er in ieder geval op gestemd

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 13:52
delphine v

dat heb je goed gezien, heb er gisteren ook op gestemd !! we stemmen natuurlijk alleen voor "onze" baby's, haha ! zijn er verder nog mensen, behalve cindym met haar ilah, die hun kans al es gewaagd hebben ?

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:14
cleopita

Ik ben ook net eens gaan kijken en gestemd voor Lily!
Delphine, nog niet aan meegedaan maar zou dat misschien wel eens doen. Alhoewel, je wint een pakket van nestlé en zoveel "potjes" krijgt Lize nu ook weer niet te eten. Ik probeer altijd vers te geven...

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:18
ingrit

Ik heb ook even op lily gestemd

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:35
saartje

zo ik heb ook even op lily gestemd. haha nu ik toch daar was heb ik eens even een foto van tibe ingestuurd voor volgende maand. gewoon maar eens even geprobeerd!!! haha ben eens benieuwd!

wat ik nog wou zeggen, over dat teruggeven van melk wanneer ze op hun buikje liggen. hier valt dit wel mee. wanneer tibe gegeten heeft en ik wacht een dik uur dan geeft hij niks meer terug van melk. als ik hem voor dat uur om zijn buik leg komt er ook steeds wat terug. aangezien tibe hier redelijk veel op zijn buik ligt probeer ik toch iedere keer meer als een uur te wachten. nu hij zich zelf kan omdraaien heb ik er toch niks meer aan te zeggen

danny is net in de zetel in slaap gevallen en tibe ligt nu ongeveer een uurtje in bed. slapen???? nee niet echt. steeds wakker worden maar toch moe zijn. dus hij blijft liggen!!! haha. eens kijken wie er gaat winnen ik hoop van ikke!!!
voor de rest niks te melden. alleen dat de vermoeidheid nu wel begint toe te slaan maarja ik ga er niet aan toe geven. ik ga zo even wat strijken. danny moet straks werken en zijn witte hemden zijn niet allemaal gestreken.

ik kom wel regelmatig eens kijken tussendoor hoor!!!

saartje

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:56
massx

ikke heb in het begin meegedaan!

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 15:11
delphine v

cleopita: 1 jaar luiers of babyproducten zou wel leuker geweest zijn dan potjes. hier ook niet echt fan van potjes! liever es een voorraad verse groenten inslaan en tijdens het weekend verwerken en in blokjes invriezen. veel goedkoper als die potjes en net zo makkelijk tijdens drukke dagen: gewoon enkele blokjes naar keuze uit halen. op verplaatsing zijn potjes mss een goed alternatief, wegens ongekoeld bewaren en vertrouwde smaken als je naar exotische bestemmingen gaat, maar momenteel is dit bij ons nog niet aan de orde ... hij is pas 2 weken geleden begonnen, met lange tanden en weinig zin, en hebben intussen een week moeten staken wegens angina, zodoende ...

dit weekend niet veel gepland, dus zou wel nog es langs de groentenboer kunnen lopen voor een voorraad groenten om die te verwerken, anderzijds, gezien hij nog niet echt vlot eet zit ik straks met een vriezer vol en heb ik geen plaats meer voor mijn eigen spullen of ijsjes . of ik kan proberen met fruit, en dat beginnen invriezen? peer, banaan, appel... de grote klassiekers zeg maaroen jullie die altijd vers, of heeft iemand ook al geprobeerd met zelf ingevroren fruit??

daarnet in de supermarkt 2 leuke zwitsal producten gekocht: haarlotion die op nat en droog haar kan gebruikt worden (mmmmmm ) en zwitsal eau de cologne (nog meer mmmmmm). die producten vind je niet in elke supermarkt bij ons, ze behoren niet tot het standaard gamma van zwitsal lijkt me. net als die geurbuiltjes, die vind ik in veel supermarkten niet. dus ben wel blij, zolang hij klein is (nouja, klein ) genieten van de babygeurtjes !

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 15:32
ingrit

Delphine: vers fruit invriezen wil heel goed, maak het meestal vers, maar als ik te veel maak, hgaat het de vriezer in en dat kan ik dan weer gebruiken, als we weggaan of bij niet zoveel tijd.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 16:17
ingrit

Heb net Thijmen zijn fles gegeven. Ongeveer een uur na zijn fruit, maar hij heeft maar 80 cc gedronken. Hij wil gewoon echt niet meer. We zien morgen wel weer hoe het gaat.

Ingrit

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 16:27
cleopita

Ingrit, hier ook zo ongeveer! Daarjuist Lize fruitpap gegeten, wel een behoorlijk potje(zo'n 100gr). Normaal wil ze dan nog wel zo'n 150cc afgekolfde melk drinken maar nu zit er nog 40 in de fles. Stom dat ik dit moet weggieten!

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 16:45
ingrit

Cleopita. Thijmen zit hier op 4 fles voedingen. Normaal krijgt hij zijn fruit nog iets eerder, maar hij was niet eerder wakker. Maar om niet af te gaan wijken met mijn flessen schema, moest hij wel zijn fles hebben, maar ja weinig gedronken dus. En afgekolfde melk weggooien is natuurlijk zonde, moeilijk op gespaart en dan kun je het door de gootsteen gieten.

Thijmen is trouwens mooi op dreef, hij is aan het geluidjes maken in de box, klint heel erg leuk en lief

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 17:12
Luna

Hoi

Hier ben ik nog es, effe de tussen de laatste loodjes voor het weekend

Delphine, die haarlotion gebruik ik ook! Onze Arlen zijn bos haar is zo goed als onbedwingbaar haha en Liesje hier op het forum met een decemberdochtertje zei me dat het zo'n handig product is, en idd: ruikt zo heerlijk! Ik heb het in NL gehaald want hier kon ik het niet vinden maar hier zijn dan ook weinig winkels.

Die geurbuiltjes had ik tijdens in zijn kast liggen tussen de gewassen & gestreken kleertjes...dan deed ik de deurtjes open om te snuffelen en kreeg ik de tranen in m'n ogen...hoezo melig hahaha!!

Kijk ik vanmiddag snel naar de was, zie ik dat mijn man de droger had ingeladen en aangezet. Heel lief van em, maar opeens zie ik mijn nieuw linnen bloesje passeren AAAARRGGHH!! Heb er maar niks van gezegd.. hopelijk was ik nog op tijd om het eruit te vissen. Te klein spul heb ik al een kast vol

Saartje, wat een nacht! Ik duim alvast voor de volgende, want dat is wel erg uitputtend.
Van de week hoorde m'n schoonmoeder bij de bakker zeggen van een baby van 15 maanden die nog altijd 's nachts 2x wakker werd. Maar die mensen deden hun dochtertje altijd om half 8 naar bed, ze zullen allicht zelf al het één en ander uitgeprobeerd hebben maar toch.. Arlen slaapt nooit voor half 10 - 10 uur ongeveer. Maar dan slaapt ie ook wel tot 8 a 9u 's morgens natuurlijk. Soms is hij om 5u effe daar, maar dan geef ik tutje en is het goed.

Tot later
Xx

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 18:03
Suus

Heb net m'n meisje even op bed gelegd. Ze kent nu echt heel goed d'r ritme. Geeft ze een klein huiltje, dan ga ik kijken. Dan speel ik nog een beetje met d'r in de box. Als ik dan wegloop en het het is weer huilen, dan wil ze echt naar bed. En dan stopt ze tegenwoordig in mijn armen al haar duimpje in haar mond. Ligt ze te duimen tegen m'n schouder aan. Zo schattig. Vooral omdat het eigenlijk niet zo'n knuffelig kind is. Ze wil altijd liever om zich heen kijken. Te druk om te knuffelen. Maar zo tegen m'n schouder, zucht... dan smelt ik echt helemaal.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 18:14
saartje

hoi hoi,

ben ik weer. haha en ik die tussendoor zou komen kijken. ik ben er gewoon niet geraakt. mijn manneke is moe aan het worden, ik hoor hem toch zo zeuren.

ik heb eens een vraagje. wat eten jullie schatjes nu ongeveer van groenten en fruit?? volgens mij is tibe een echt veelvraat groentenpap zit hij rond de 180gr en dan nog een flesje melk van 125ml (ongeveer 1 uurtje na zijn groentjes) fruitpap eet hij een 170gr en een flesje van 100ml erna (ook ongeveer een uurtje) 's morgens en 's avonds heeft hij dan een fles van 240ml...

pfff ik ben eens aan het nadenken wat ik als cadeau ga geven als mijn vriendin bevalt (uitgerekend op 20 april) ik had gedacht om een mandje samen te stellen met verzorgingsproducten, handdoek, washandje, doekjes en misschien een paar pampers... wat denken jullie hiervan? of heeft iemand anders nog leuke ideen??? ik vind dit altijd zo moeilijk. anders word het maar gewoon geld denk ik. maarja iets krijgen is ook leuk.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >