Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 12:09 kenny | hallo iedereen, Bij mijn vriendin nog steedsq alles goed , al maakt ze zich wat zorgen omdat de steken weg zijn en niets meer voelt. Ze is wel constant moe en haar borsten zijn gevoelig, vandaag is ze 11weken zwanger ![]() Ik kijk al uit naar woensdag, dan mogen we voor tweede echo en nekplooing gaan. Verder wens ik iedereen proficiat met de mmoie echo's en iedereen veel succes die voor een nieuwe echo gaat. |
| 20/04/2007 @ 13:51 sofie | Hallo, Alles goed met iedereen? Deze morgen was het bij mij iets minder. Sinds gisteravond had ik precies last van beetje bruinverlies. En toen ik deze ochtend naar toilet ging was het roze bloed. Heb in alle paniek naar gyn gebeld en mocht om 12.00u al langs gaan. We hebben echo gekregen en ze heeft alles goed gecontroleerd en alles is perfect in orde. Kan zijn dat het van de baarmoeder komt. Ik was toch ongelofelijk ongerust omdat ik vorig jaar een miskraam heb gekregen. Ben toch al wat meer geruster nu. Hopelijk blijft alles goed gaan. Onze baby'tje is ondertussen al flink gegroeid. Vele groetekes Sofie |
| 20/04/2007 @ 21:33 kenny | @ Mel en Delphine : proficiat met jullie goede echo en het goede nieuws, ben echt heel blij voor julie ![]() Woensdag is het aan ons, ik kijk er al naar uit al ben ik ook wat bang Ach ja we zien wel, ik wil niet te negatief denken |
| 20/04/2007 @ 22:20 Sparrow ![]() | Hey iedereen, Ik kom morgen meer uitleg geven, ben net terug van ziekenhuis bij mijn nichie, alles gaat goed met haar, mag enkel niet opstaan en dat voor minimum 8 weken, dus kun je wel denken dat ze gek wordt!! Voor degenen die problemen hebben met hun fotootjes, ik wil ze jullie gerust aanpassen (ik ben toch hele dagen thuis en ben nogal goed met de pc dus )Gewoon fotoke(s) mailen naar silkjeceelen@hotmail.com Ik ga nu mijn bedje in en wat rusten, want heb daar van half 2 tot half 10 op zo'n stoeleke gezeten en dat voel ik nu wel aan mijn rugske.. Voor iedereen met mooie echo's en positieve gynaebezoekjes een hele dikke proficiat!! Sweet dreams iedereen, liefs Silke + ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

waarschijnlijk zien m'n benen er straks beter uit met steunkousen dan zonder. ze gaan ook weer zeer doen hopelijk krijg je ze gelijk mee. Weet iemand dit??als ze aangemeten worden moet je dan lang wachten dat ze ze echt voor je op maat gaan maken??

Ach ja we zien wel, ik wil niet te negatief denken