< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
20/04/2007 @ 11:33
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Mel : ik mag 14u30, spannend hé! verslag uitbrengen vanavond hé, hihi... zal dan ook es een poging wagen om echo op m'n profieltje te zetten, de 1ste heb ik gewoon geklasseerd, want je ziet aan 8w niet veel meer als een witte garnaal, naar mijn idee... dus hopelijk nu toch een echt beebje! als de foto scherp genoeg is kan je er vast wel iets uit maken denk ik... Jij ook veel succes !

@ allen : met de misselijkheid begint het wat te lukken, bij momenten toch wel veel last, maar braken blijft beperkt tot enkele keren per dag, terwijl het enkele weken geleden minstens elk uur was! dus voor mij een verbetering... postafene heeft bij mij uiteindelijk niet veel uitgehaald, helaas... net zo min als "crackers voor het opstaan" en al die andere "magische wondermiddeltjes"... het leek eindeloos te duren, maar nu het wat beter begint te gaan, vond ik die 6 weken constante misselijkheid nu ook weer niet zo lang... enfin, ik duim dat het in afdalende trend verder gaat, want anderhalve week geleden ging het ook opeens beter, maar een paar dagen later was het opnieuw naar af...

vele groetjes en tot vanavond met verslag gyneco...

daaaag

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:43
delphine v

@ silke : ik heb een foto proberen te verkleinen om 'm op m'n profieltje te zetten, maar de site aanvaardt 'm nog steeds niet
width : 175 - height : 116 pixels
misschien te veel kB, of kan ik dit niet aanpassen??
pff pff, ben ook wel geen pc-wonder, hoewel ik er de hele dag achter zit voor m'n job!
heb je nog een tip voor me??

thx !!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:47
Mel

Delphine, ik had het zelfde probleem, toen heb ik de naam aangepast. Ik denk dat er geen spaties ofzo tussen mogen zitten. Probeer het eens door de naam aan een stuk te maken, zo is het bij mij uiteindelijk gelukt.

Succes voor 14.30 (ik mag half uur later 15.00NL tijd).

Tot straks allemaal x

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:09
kenny

Online Status
hallo iedereen,

Bij mijn vriendin nog steedsq alles goed , al maakt ze zich wat zorgen omdat de steken weg zijn en niets meer voelt. Ze is wel constant moe en haar borsten zijn gevoelig, vandaag is ze 11weken zwanger

Ik kijk al uit naar woensdag, dan mogen we voor tweede echo en nekplooing gaan.

Verder wens ik iedereen proficiat met de mmoie echo's en iedereen veel succes die voor een nieuwe echo gaat.

[Laatst gewijzigd door kenny - 20/04/2007 @ 12:09] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:27
Mo

Online Status Bekijk profiel
Goedemorgen!

Ik ben vanmorgen naar de VK geweest en mag een afpsraak maken voor een echo en wat testjes. Ik hoop dat ik gauw terecht kan hoor, wil nu wel eens iets zien of horen!!

Verder niet zo veel nieuws, nog steeds bij vlagen misselijk en moe!

Goed weekend!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:49
sassie

Veel succes allemaal met de echo en nekplooimetinging vandaag ben heel benieuwt naar jullie foto'tjes als je die mee krijg.

Hier weer knallende koppijn heel de nacht aangehouden heb een paracetamol genomen maar helaas zonder succes

Heb net een kniebroek van joggingstof gekocht met een buikband(bij livera) een gewone broek maar rekt enorm mee. Ik keek ik de spiegel met passen en schrok me rot van de achterkant van mijn benen er lopen nu 2 kronkel spadaderen die er op liggen en allemaal rode plekken van de sarcoidose(ook een soort spadadertjes) het lijken wel benen van een vrouw van 60waarschijnlijk zien m'n benen er straks beter uit met steunkousen dan zonder. ze gaan ook weer zeer doen hopelijk krijg je ze gelijk mee. Weet iemand dit??als ze aangemeten worden moet je dan lang wachten dat ze ze echt voor je op maat gaan maken??

Moet 5 armbandjes maken die op de post moeten voor 5 uur helemaal geen zin met de hoofdpijn maar ik heb nog een paar uur

fijne dag allemaal,

saskia

[Laatst gewijzigd door sassie - 20/04/2007 @ 12:50] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 13:51
sofie

Hallo,

Alles goed met iedereen?
Deze morgen was het bij mij iets minder.
Sinds gisteravond had ik precies last van beetje bruinverlies. En toen ik deze ochtend naar toilet ging was het roze bloed. Heb in alle paniek naar gyn gebeld en mocht om 12.00u al langs gaan. We hebben echo gekregen en ze heeft alles goed gecontroleerd en alles is perfect in orde. Kan zijn dat het van de baarmoeder komt.
Ik was toch ongelofelijk ongerust omdat ik vorig jaar een miskraam heb gekregen.
Ben toch al wat meer geruster nu.
Hopelijk blijft alles goed gaan.
Onze baby'tje is ondertussen al flink gegroeid.

Vele groetekes

Sofie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:56
Lin

Sofie ik weet hoe je je voeld. Maar roze en bruin verlies zijn meestal geen slecht teken. Ik heb heb het nu weer dagelijks 1 dag is het helder rood de volgende dagen weer roze tot bruin en dan weer helder rood het gaat zo maar door helaas.
maar wel fijn dat je dan meteen belt en een echo krijgt.
Ik bel al niet meer. Wacht gewoon maar af.

Silke: in mijn 1e zwangerschap kreeg ik vanaf de 18e week last van bloedverlies. Ook helder rood. Heb verschillende onderzoeken gehad en bleek te komen door een laagliggende placenta aan de achterwand.
Voel me nu wel redelijk, buik blijft wel gespannen. en ik blijf erg moe. Maar mijn Hb is ook aan de lage kant dus moet gewoon veel ijzer eten.
Ík moet trouwens ook erg vaak plassen, is normaal. en ik kan je vertellen dat het straks nog veel erger zal worden haha. Maar idd. erg lastig met winkelen.

Delfine en Mell: hoe waren jullie echo's?

Vervelend Saskia zeg van je spataderen: hopelijk duurt het dan niet lang voordat je de steunkousen krijgt. Ik weet niet af je er lang op moet wachten.

Liefs lin.

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 16:36
Mel

Hey hoi allemaal,

ok ik ben dus helemaal in de wolken

net terug van de gyn, alles ok. De NT was 1.39mm wat dus helemaal normaal is, alvast een pak van mijn hart, al weet ik natuurlijk ook wel dat dat niet alles wil zeggen.
Verder heeft ze gekeken hoe het verder was en de hersentjes zien er goed uit, hoofdje gesloten, al 10 vingertjes geteld hahaha (al zijn het nog zwemvliesjes), maagje goed, neusschot goed gevorm, ruggemerg goed. Of te wel alles zag er keurig uit.

Ik kan niet beginnen te beschrijven hoe ik me voel, ben echt helemaal hyper en wil het nu met iedereen delen

Volgens deze scan zou ik wel weer iets verder zijn 12wkn 1 dg, dat zou willen zeggen dat ik 1 nov uitgeteld zou zijn. Maar ik ga er vanuit dat het de 5e blijft anders gaat iedereen al zo vroeg vragen hoe het gaat.

Fotootjes op mijn profiel, hij was zo aan het springen dat ze hem moeilijk in de juiste positie voor de Nkplooi kreeg.

Groetjes x

Daisy, 21, BE, Tripple test 24 april, uitgerekend 01-11
Linda, 34, NL, 2e echo 4 mei, uitgerekend 02-11
Bunny, uitgerekend 03-11
Esther 37, NL, 1e echo 5 april, uitgerekend 03-11
Mel, 26, TR, 4e echo 1 mei/Tripple test 28mei, uitgerekend 05-11
Delphine, 27, BE, 2e echo (nekplooi) 20 april, uitgerekend 05-11
Massx, 31, NL, 2 echo's gehad, uitgerekend 05-11
Colletje, 34, NL, 2e echo 26 april, uitgerekend 07-11
Jente, 35, NL, 2e echo 1 mei, uitgerekend 09-11
Mariet, 28, NL, 3e echo 1 mei, 2e VK 1 mei, uitgerekend 09-11
Vlientje, 21, BE, 3e echo 24 april, uitgerekend 10-11
Saskia, 34, NL, 4e echo(nekplooi)27 april, uitgerekend 10-11
Sassie, 36, NL, 3e echo? 23 april, uitgerekend 11-11
Ingrit, 24, NL, 1e echo 24 april, VK 10 mei, uitgerekend 12-11
Lola, 29, BE, 2e echo 2 mei,uitgerekend 12-11
Musje, 32, NL, 1e echo??, VK 12 april, uitgerekend 12-11
Luna, 25, BE, 2e echo 02/05, uitgerekend 12-11
Lotje 30, NL, VK 18 mei, 2e echo 28 juni, uitgerekend 13-11
Colletjuh, 30, NL, 2e echo 4 mei, vk 16-04, uitgerekend 15-11
Marina ,31,NL,8 mei gyn,2e echo,uitgerekend 17-11
Silke, 26, BE, 3e echo 9 mei, uitgerekend 17-11
CindyM, 30, BE, 2e bezoek gyné (+tripletest) 18 mei, uitgerekend 18-11
Martine, 38, BE, 2e echo 24 april, uitgerekend 23-11
Suus, 27, NL, 1e bezoek VK 1 mei, uitgerekend 23-11
Mo, 31, NL, VK 20 april, uitgerekend 25-11
Cleopita, 28, BE, 2e echo(+nekplooi) 14 mei, uitgerekend 27-11
Sofie, 28, BE, 2e echo(nekplooi) 21-05, uitgerekend 29-11
Wannie, 27, NL, 1e echo?, 2e x VK 30 mei, uitgerekend 27-11

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 17:22
ingrit

Hallo allemaal

Ik vind het zo leuk al die fototjes. Ben benieuwd hoe die van ons eruit ziet. Maar nog even wachten tot dinsdag.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Heel erg verkouden, maar dat gaat wel weer over. Alleen niet prettig voor morgen, ben morgen bij mijn vriendin proefkonijn. Ze moet een examen doen voor mondhygieniste over een paar weken.

Vanacht niet erg goed geslapen door de verkoudheid en vandaag dus best wel moe, hoop dat ik vannacht wat beter slaap.

Voor de rest heb ik weinig last van misselijkheis, af en toe zijn mijn borsten nog gevoelig.

Dat was het weer

Groetjes Ingrit

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 18:09
Mel

@Delphine: hoop dat bij jou ook alles goed is gegaan. Ik zal het morgen wel lezen. Ga nu naar huis (heb daar geen internet).

ps: ons kleine wondertje was 5.42cm groot, dat moest er ook nog even uit.

Fijne avond allemaal

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 18:28
delphine v

hoi hoi,

alles goed bij de echo en nekplooi !!!!!!!!
gyn weggeroepen voor bevalling, dus tussendoor ben ik even boodschappen wezen doen maar toen was het uiteindelijk toch m'n beurt ...
beebje staat wat voor op schema, dus nu voor 3 november uitgeteld... enfin, hij/zij zal wel komen als ie zin heeft, maar het maakt wel dat de geplande business-trip van m'n vriend naar vietnam half oktober misschien in het water komt te vallen, als het zo blijft evolueren. ik was immers eerst uitgeteld rond 8 november, toen voor 5 november, nu voor 3 ...
van hoofd tot stuit ongeveer 5,4cm , hoofd tot voeten +/-8cm , nekplooi 1,6cm : volgens gyn alles dus prima ! hoofdje toch wel duidelijk te zien, zelfs voor mij, absoluut onhandig met echo-kijken, haha. benen, armpjes, ruggegraat, maag, hartje,... het zit er tot dusver allemaal op ! beebje ook erg beweeglijk! de gyn stuurt nu nog m'n bloedresultaat van een week of 2 geleden door nr labo samen met nekplooiresultaat, en als ik volgende week geen telefoon krijg, mag ik zo goed als op m'n 2 oren slapen. maar hij kon me nu al voor 70% garanderen dat het oké zit.
het geeft toch een super gevoel als je hoort dat alles in orde is, het hartje hoort kloppen en vooral de geruststellende woorden : "de kans op een miskraam is nu echt wel zeeeeer miniem, u kan het van de daken schreeuwen indien dit nog niet gebeurd is..." !
vind het erg balen voor de nederlandse dames, die zo lang op hun echo moeten wachten. wat een geluk maar weer in belgië (en voor Mel: en in turkijke LOL)
heb dan maar meteen een topje met klein opdrukje "9 months to grow" gekocht en een lekker licht positierokje...

ga m'n stiefdochter (wat een vreselijk woord eigenlijk) ophalen bij haar oma en opa...

Daisy, 21, BE, Tripple test 24 april, uitgerekend 01-11
Linda, 34, NL, 2e echo 4 mei, uitgerekend 02-11
Bunny, uitgerekend 03-11
Esther 37, NL, 1e echo 5 april, uitgerekend 03-11
Delphine, 27, BE, 3e echo 11mei, uitgerekend 03-11
Mel, 26, TR, 4e echo 1 mei/Tripple test 28mei, uitgerekend 05-11
Massx, 31, NL, 2 echo's gehad, uitgerekend 05-11
Colletje, 34, NL, 2e echo 26 april, uitgerekend 07-11
Jente, 35, NL, 2e echo 1 mei, uitgerekend 09-11
Mariet, 28, NL, 3e echo 1 mei, 2e VK 1 mei, uitgerekend 09-11
Vlientje, 21, BE, 3e echo 24 april, uitgerekend 10-11
Saskia, 34, NL, 4e echo(nekplooi)27 april, uitgerekend 10-11
Sassie, 36, NL, 3e echo? 23 april, uitgerekend 11-11
Ingrit, 24, NL, 1e echo 24 april, VK 10 mei, uitgerekend 12-11
Lola, 29, BE, 2e echo 2 mei,uitgerekend 12-11
Musje, 32, NL, 1e echo??, VK 12 april, uitgerekend 12-11
Luna, 25, BE, 2e echo 02/05, uitgerekend 12-11
Lotje 30, NL, VK 18 mei, 2e echo 28 juni, uitgerekend 13-11
Colletjuh, 30, NL, 2e echo 4 mei, vk 16-04, uitgerekend 15-11
Marina ,31,NL,8 mei gyn,2e echo,uitgerekend 17-11
Silke, 26, BE, 3e echo 9 mei, uitgerekend 17-11
CindyM, 30, BE, 2e bezoek gyné (+tripletest) 18 mei, uitgerekend 18-11
Martine, 38, BE, 2e echo 24 april, uitgerekend 23-11
Suus, 27, NL, 1e bezoek VK 1 mei, uitgerekend 23-11
Mo, 31, NL, VK 20 april, uitgerekend 25-11
Cleopita, 28, BE, 2e echo(+nekplooi) 14 mei, uitgerekend 27-11
Sofie, 28, BE, 2e echo(nekplooi) 21-05, uitgerekend 29-11
Wannie, 27, NL, 1e echo?, 2e x VK 30 mei, uitgerekend 27-11

vrolijke groetjes !!!! daaaaaag

ps: ik buig me na het weekend over het foto-op-profiel probleem, krijg er zowaar migraine van hihi... nou ja, m'n banner kwam er de eerste weken ook niet op, en opeens wel...

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 20:14
massx

fijn dat jullie een goede echo hebben!!!!
Altijd weer leuk om de kleine ff to mogen zien. En nu met 20 weken weer? En doet er nog iemand een pretecho? Bij mij word de misselijkheid ook al minder.

Silke ik ga het morgen nog eens proberen en anders mail ik wel Die andere heb ik geprint en toen gescand in het klein (buik) lol....

groetjes prettig weekend allemaal

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 21:33
kenny

@ Mel en Delphine : proficiat met jullie goede echo en het goede nieuws, ben echt heel blij voor julie

Woensdag is het aan ons, ik kijk er al naar uit al ben ik ook wat bang Ach ja we zien wel, ik wil niet te negatief denken

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 22:20
Sparrow

Hey iedereen,

Ik kom morgen meer uitleg geven, ben net terug van ziekenhuis bij mijn nichie, alles gaat goed met haar, mag enkel niet opstaan en dat voor minimum 8 weken, dus kun je wel denken dat ze gek wordt!!

Voor degenen die problemen hebben met hun fotootjes, ik wil ze jullie gerust aanpassen (ik ben toch hele dagen thuis en ben nogal goed met de pc dus )
Gewoon fotoke(s) mailen naar silkjeceelen@hotmail.com

Ik ga nu mijn bedje in en wat rusten, want heb daar van half 2 tot half 10 op zo'n stoeleke gezeten en dat voel ik nu wel aan mijn rugske..

Voor iedereen met mooie echo's en positieve gynaebezoekjes een hele dikke proficiat!!

Sweet dreams iedereen, liefs Silke +

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 22:33
Lin

Mel en Delfine: fijn dat jullie echo's goed waren. en de nekplooi etc. Ook al zegt dit natuurlijk niet alles, toch een hele geruststelling.

Ga zo ook naar bed, heb wel al vanaf half 9 op de bank geslapen. Haha was zooooo moeee kan mijn ogen echt niet open houden.

Morgen vieren we de verjaardag van mijn vriend ( was afg.woensdag jarig). Zal wel een hele drukke dag gaan worden.
En zondag doet mijn nichtje de comunnie dus ook al de hele dag vanhuis dan. Gelukkig wordt het mooi weer.

Fijn weekend allemaal.
Liefs lin

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:23
niksie

Mag ik me ook aansluiten bij deze club?!?!? Ik ben uitgerekend op 23 nov van ons eerste kindje. We hebben er wel 3,5 jaar over gedaan en t is via IUI verwekt, maar dat mag de pret niet drukken. Ik kan nu eindelijk zeggen IK BEN ZWANGER!!!

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:56
sassie

Mel en Delfine gefeliciteerd met de goed echo

Niksie welkom

Mijn buik is al de hele week minder hij lijkt nu wel als voor dat ik zwanger was, begin een beetje zenuwachting te worden. Heeft nog iemand dit??

Gelukkig mag ik maandag naar de gyn.

Nog steeds koppijn de verkoudheid lijkt te minderen hopelijk zet het door. Bij marco was het bijna weg en is nu weer erger.

Ga snel douchen alnders kom ik te laat. Kaya heeft uitvoering van circus les

Fijne zaterdag allemaal,

Saskia

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:46
massx

niksie gefeliciteerd!!!

we zijn lotgenoten ben ook zwanger via iui (5e) poging was het raak!! En 3 jaar is hier de stand. Maar dat mag inderdaad de pret niet drukken.

Leuk joh!
geniet ervan

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:49
massx

sassie ik had dat 2 weekjes geleden was erg moe en ziek geweest en dat kost ook je energie en je vetreserves. Je zult maandag zien niks aan de hand.

prettig weekeend

silke ik onthoud het!!!GA vanavondd nieuwe pogiong doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >