< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » life leuven

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/04/2007 @ 14:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
meer woorden zijn niet nodig me dunkt.

Sparrie, goed dat alles goed gestegen is, hoop dat je nu een geruster gevoel hebt en wat meer kan genieten.

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 15:04
Sparrie

Jamba, meid, woorden schieten mij inderdaad ook tekort. Ik leef echt met je mee en vind het verschrikkelijk jammer. Vooral omdat het ons niet samen gelukt is. Zo oneerlijk...
Ik hoop dat je veel steun ontvangt van je man en als je zin hebt om te schrijven, ...Ik ben hier te vinden...

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 16:32
Helena

Jamba, meid, verdorie toch!!!Niet eerlijk he!

Spinnertje, ik heb ook veel last van bekkeninstabiliteit. Moet morgen naar de kine, kan bijna niet meer stappen...

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 17:07
Sparrie

Helena heb jij eigenlijk foliumzuur moeten nemen? Bij mijn vorige zwangerschappen schreef de huisdokter dat altijd al onmiddellijk voor. Ik wist ook meteen wat mijn antistoffen waren. Bij Life doet het er precies allemaal niet veel toe?

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 19:59
karen

hey sparrie. normaal neem je al foliumzuur van als je gaat proberen zwanger te worden, tot je ongeveer 12 weken ver bent, en dan schakel je over naar een meer bredere zwangerschapsvitamine.

Dus haal maar een doosje folavit bij de apotheek, krijg je zo zenne.

Jamba, pfffff, shit he... even laten bezinken, en ook misschien rusten, zoals je aangaf.
moed he.

karen

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 07:05
Helena

Sparrie, mij hebben ze aangeraden om omnibionta te gebruiken. Ik neem nog elke dag een pilleke. Er zit ook foliumzuur in. Ik heb dit niet op voorhand genomen, maar dat is idd het beste, zoals Karen zegt. Mijn antistoffen hebben ze bij de eerste bloedname gecontroleerd. Bij mij was alles ok. Hopelijk bij jou ook!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 16:58
Sparrie

Hallo Helena, Karen, merci voor de tips. Ben vandaag naar apotheker geweest en heb Omnibionta Pronatal gevraagd. Ik heb aan mijn huisarts gevraagd of hij mijn resultaten van mijn antistoffen nog eens kon geven. Die had hij genomen toen ik vorige keer zwanger was. Ik heb geen antistoffen tegen toxoplasmose en CMV. Wel oppassen geblazen dus...
Voor de rest ben ik eigenlijk serieus moe en kijk ik uit naar maandag.

En Jamba, mijn schrijfmaatje, ik mis je!!!Hou je top hé...

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:11
karen

met die pronatal kunt ge niks misdoen, prima!

Tja, die antistoffen... ik ben immuun voor toxo, maar niet voor CMV, toch niet bij Daan, bij de miskraam hebben ze er niks van gezegd, toch es achter vragen dan, bij eventuele testen. En dat oppassen: laat je hoofd niet gek maken hoor! met gezond verstand kom je al ver.
Hoeveel mensen mij commentaar gaven omdat ik slaatjes at?? en dan antwoordde ik, dat ik immuun was voor toxo, maar dan nog, nee, dat was echt onverstandig van me.
Ge leert uw daar wel tegen weren, hihi.

karen

ps vandaag de spuiten zelf nog es gezet, t zijn er vanaf vandaag 2 he. Man nog altijd ni thuis, en om 20u ist tijd.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:25
Helena

Ja, Karen ik ken dat! Als ik een slaatje eet of zelfs garnalen of zo krijg ik nogal reacties! Ik heb ook mijn antistoffen, en zelfs als je ze niet hebt is de kans zooo klein dat je het krijgt! Sparrie, ik zou me wel nog eens laten testen want bij mijn vorige zwangerschap had ik mijn antistoffen niet, dus dat kan vlug veranderen! Ik was heel blij toen ik hoorde dat ik ze nu had!Ik neem ook omnibionta pronatal.
Karen, wanneer heb je normaal de PU? Nog veel moed bij het spuiten meid! Hoe was het bezoek? Hebben jullie gezwommen? Zalig he, zo'n zwembad! Daar ben ik toch jaloers op zenne!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:34
Sparrie

Karen welke spuiten moet je dan allemaal nemen? Was jij dat misschien die niet tegen die puffers kon? Misschien moet je daarom 2 spuitjes zetten?
Ja, zo'n spuitjes das effe op de tanden bijten en gewoon: prik. Want hoe langer je aarzelt hoe moeilijker het wordt. Gelukkig zijn die naalden van die puregon zeer dun. Dunner dan bij Life. Amai, die verpleegster kan mij soms ook wel serieus zeer doen. Eerst keihard trekken aan diene rekker rond uwen arm en dan wroeten voor nen ader te vinden. Vorige keer heb ik serieus AAA geroepen. Ze excuseerde zich...twas haren dag ni denk ik...

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 13:56
karen

hey Sparrie

ja, ik kan idd niet tegen die snuffer, doooodziek word ik ervan!
Dus ik heb spuitjes menopur, als stimulatie, dus niet puregon. Menopur moet je zelf nog waterkes met poederkes mengen, en met zo'n reuze naald optrekken, en dan met een andere kleinere naald zetten. Een pak dikker dan puregon naaldje, maar ik smijt dat er in zoals een vogelenpik, Dan mijn tweede spuit is ipv die suprefact, en dat heet orgalutran. is een duur spul, maar ge hebt er maar een spuit of 6- 7 van nodig. Die is al kant en klaar, enkel nog dopje afdoen, en erin smijten.

Vandaag op controle geweest, eerste keer. Ik was al zwaar teleurgesteld, want ik droomde van een massa eitjes, maar voorlopig telde ze er 9......en dan komen ze met de mega cliches: ge hebt maar 1 nodig... wat waar is natuurlijk, maar ge moiet er wel genoeg hebben, in de hoop dat er dan 1 goei bijzit he?
Ik moet maandag terug.

Ons bezoek vorige zondag was heel leuk! Maar zwemmen? Als ge wilt , moogt ge es komen, water is 13 graden Dar ga ik niet in hoor?? En wij zijn te gierig om dat water nu te warmen, tis niet lang genoeg heet geweest he?

seffes naar de Colruyt, ùmoet dringend boodschappen doen, pfff, kast is leeg.

groetjes

karen

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 19:36
Helena

Haha, Karen, idd, da's wat fris aan de vis he! Binnen enkele weken zal het wel goed zijn, ze geven de volgende dagen weer warmer weer he!
Zeg, gij durft nogal met die naalden zenne! Ik had al veel moeite om die dunne naald in mijn lijf te steken; laat staan zo'n dikke klepper! Bah! 9 eitjes is toch heel goed! Ik heb er nooit zoveel gehad zenne! 4 aan de ene kant en 2 aan de andere denk ik. Da was ook een teleurstelling en ge ziet wel he (oké, wel weer een cliché, maar dat is gebaseerd op de waarheid he!)
Hé, Jamba, heb je wat afstand van ons genomen meid? Veel sterkte he!! Ik denk aan je!

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:12
Sparrie

Karen, laat je zeker niet ontmoedigen. 9 vind ik toch een mooi resultaat en je bent nog niet aan het einde van je stimulatie? De hoeveelheid zegt trouwens niks over de kwaliteit en dat is uiteindelijk hetgeen dat telt. Ik denk dat het dat is wat ze bij Life bedoelden. Maar ik begrijp het wel, elk eitje dat je dan hebt lijkt een extra kans te zijn.
Ben hier weer vroeg wakker. Om 5 uur moest ik al naar tWC. En dan kon ik nog moeilijk slapen. Ben echt ni goe vandaag. Hoop da ik gisteren niks verkeer heb gegeten...
We hebben het ondertussen ook al aan onze allerbeste vrienden verteld, ja kan ook bijna ni anders,... ma ik vind da leuk, ze leven echt wel mee en als er iets zou misgaan zouden ze een enorme steun zijn...

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:47
karen

nee, ik weet wat 9 ok is hoor, maar de laatste keer was het bij de eerste keer ook 9, en uiteindelijk maar 4 eicellen...

ik dacht, door terug van puregon af te stappen, en naar menopur te gaan teruig 15 eitjes te hebben.

seffes hond naar de kapper doen, en terwijl ik wacht gaan lopen.

groetjes

karen

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 07:04
Helena

Héhé, weer een nieuwe werkweek. Het wordt een zware: elke dag bespreking of vergadering.Dan kan ik vandaag weer niet gaan zwemmen. Vorige week de eerste keer geweest en ik heb er ontzettend van genoten! Vooral omdat ik de hele dag gebakken had in mijn klas, en dan die frisse duik: zaaalig!
Hoe is het hier iedereen?

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:51
Sparrie

Hallo

Heb vandaag opnieuw positief resultaat gehad van bloedname. Donderdag terug en dan ergens begin mei echo.
Alleen de waarden van mijn schildklier waren niet zo goed. Dus ik moet nu pilletjes bijnemen voor de schildklier iets harder te laten werken. Niet leuk. Hoop dat die schildklier niet de hele boel in de war stuurt.
Ik vind het toch wel zenuwslopend hoor al dat wachten op die resultaten enzo...
Helena, zwem zwem zwem...tof...

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 16:40
karen

Van mijn 9 eieren schoten er vandaag maar 5 over die doorgegroeid waren, kak he.
Nu moet ik iets meer spuiten, in de hoop een paar kleintjes nog mee groot te krijgen.
Woensdag terug, vrijdag PU.
wat had ik weeeeeken geleden al voorspeld??

groetjes

Karen

ik ga nu mijn looptrainingske doen se, les 19.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 17:24
Mie

Dag iedereen, dag Karen,

Effe melden dat mijn eerste ICSI mislukt is. Pijnlijk, temeer omdat ik steeds meer begin te twijfelen aan mijn eigen lichaam (na de 4 milsukte IUI's). Maar ik was voorbereid door bloedverlies..

Nu dus de cryo poging. Maar ook hier sta ik sceptisch tegenover, omdat ik maar drie ingevroren embryo's heb.

Ik zie dat jij 5 follikels hebt. Hehe, nu mag ik het zelf zeggen: het zegt helemaal geen rotte bal. Ik had maar vier eitjes, maar wel alle vier bevrucht en goed genoeg om in te vriezen. Dus: dat komt wel goed! De kwaliteit van jouw eitjes is toch altijd OK.

Mie

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 18:32
Helena

Tja, Karen, nog meer spuiten, pfff!! Hopelijk komt alles in orde. Loop goed he!
Sparrie, da's geweldig nieuws he. Het is goed dat ze het al opgemerkt hebben van je schildklier, dan kunnen ze er op tijd iets aan doen. Alles komt wel in orde!!
Mie, spijtig van je mislukte poging. Het is toch altijd wel een enorme teleurstelling he!
Jamba, ik mis je hier hoor! Nog alles ok?

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 19:26
Sparrie

Karen, als ze alle 5 van topkwaliteit zouden zijn dan is dat wel goed natuurlijk. Ik hoop dat je jezelf ni teveel pijn meer moet doen met die spuiten enzo.
Helena, ik mis Jamba ook. Jij kende haar denk ik nog langer hé...Die tragere schildklier kan volgens Gordts de oorzaak geweest zijn dat het vorige 2 keer is misgelopen. Da waren spontane zwangerschappen. Gordts heeft me daar enkele maanden geleden op gewezen. Gelukkig dat ik het gevraagd heb om het nog eens te testen, anders was het misschien opnieuw fout gelopen... Voor dat ik bij Life was had de huisdokter gebeld naar GHB om te vragen of dat die waarden wel normaal waren, toen hadden ze daar gezegd: oh ja heeft niks met miskraam te maken. Dan vraagt ge u toch af: wat een prutserij ginder. Echt, ik moet niks meer met GHB te maken hebben. Heb daar vorige keer ook curretage laten doen. Hoe onmenselijk dat ze daar waren? Ben behandeld als een beest...en dan overdrijf ik echt ni...
Sorry voor mijn gezaag maar moet me effe afreageren,...
Ik moet nu nog meer van die bollen pakken. 4 X 2 per dag, ...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >