< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » wanneer vruchtbaar na miskraam??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
wanneer vruchtbaar na miskraam??
04/04/2007 @ 13:25
Rosanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden,

Jee Tamara, echt balen, maar een goed idee om die testjes aan te schaffen. Dan krijg je wat meer zicht op je lichaam.
Ik herken het wel hoor. Dat je signalen krijgt die dan achteraf bij PMS horen bijvoorbeeld. Elke keer weer die teleurstelling......

Kel, ik moet helaas werken vandaag . Morgen is mijn vrije dag. Dan ga ik misschien met Quentin naar de kapper want zijn haar wordt nu heel lang en Jan wil er met de tondeuse over (nou ja, ik doe dat dan). Maar dat vind ik zonde. Ik wil dat hij een kuifje of stekeltjes kan. eens kijken of we dat bij de kapper voor elkaar krijgen aangezien meneer niet stil kan zitten, langer dan 4 seconden.... .

Ik hoop dat Cilia gauw wat van zich laat horen....

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 17:38
kelly

hoi hoi,

hihihi rtosan, anders kan de tondeuze er altijd nog overheen toch? Of je zal net zien, zit hij als een engeltje op die stoel om na de knipbeurt zijn energie in een keer uit te leven wanneer je buiten staat...

Ook ik ben erg nieuwschierig naar Cilia d'r verhaal...

Vandaag bij de jongens op me werk geweest, vonden het maar gek, ik zonder dikke buik maar met baby. Vonden het wel leuk dat ik er even was.

Verder verlang ik hevig terug naar landal green.... tjeeee wat was dat lekker relaxen zeg....
Vandaag is me ventje voor t eerst weer gaan werken voor 3 uurtjes, ben benieuwd. Wilde hem verassen met chinees eten, gelukkig nog niet gehaald daarnet, want hij is vrij laat thuis vandaag, is namelijk normaal 17.15 uur wel thuis, maar tis inmiddels als na half 6 geweest.

K heb me toch trek in van alles Hamburgers, patat met mayo, frikandellen, pannekoeken, chinees, pizza.... oehhhh heb zo trek in lekker eten....

Liefs kel

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 18:43
Cilia

Online Status
He meiden

daar ben ik weer!
zondag om 6:30 waren de weeen begonnen, om 11:30 kwam de huisarts (de vk had geen dienst) en toen had ik nog geen ontsluiting maar wel erge pijnlijke weeen, in mijn buik en rug. de weeen kwamen onregelmatig en waren moeilijk op te vangen. om 15:30 pas 3 cm en om 17:30 nog steeds, toen wilde ik graag naar het z'huis omdat de pijn niet meer te houden was. in t z'huis kwamen de weeen gelijk om de 2 min en waren dmv de douche goed op te vangen. om 19:30 5 cm en een uur lateral 8. tussen 22:00 en 22:30 mocht ik al gaan persen en toen kwamen we er achter dat het hoofdje te goot was en niet de draai kon maken, toen is de gyn gebeld voor een vacuum verlossing. de pomp ging er om 23:55 op en 0:03 is ilana richelle geboren. ik heb een knip hehad en de helaas ook een inwendige bloeding aan de cervix die gehecht moest worden, wat zoooo pijnlijk was dat ik het hele z'huis bij elkaar heb geschreeuwd.de gyn zei zelfs dat ik mijn mond moest houden omdat hij zich niet kon concentreren
toen was het genieten geblazen van de kleine!
ik ben gisteren uit t z'huis gekomen en de kleine doet t geweldig, ze was eerst erg misselijk doordat ze vruchtwater had ingeslikt en wilde niet aan de borst, maar vandaag wel en het gaat goed.

zo dat was een beetje mijn verhaal. ik voel me verder goed. heb wel medeicijnen omdat ik zoveel bloedverlies heb gehad.
zo even snel mijn verhaaltje, ben er morgen wel weer even

liefs cilia

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 20:28
Rosanne

Lieve mama Cilia,

Van harte gefeliciteerd met je dochtertje Ilana Richelle!!

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:43
kelly

hoi cilia,

meis wat een verhaal... gelukkig is je kleine meisje er nu. Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.

Ik wacht in volle spanning af naar een foto van je kleine wonder...

Veel liefs kel

[Laatst gewijzigd door kelly - 05/04/2007 @ 14:44] - Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 18:12
Cilia

Online Status
hallo

was ik weer even
krijg die banner niet weg....

hier gaat alles goed, heb wel wat last van de hechtingen..
verder ben ik nog erg moe, maar geniet enorm.

de bv komt ook goed op gang, ze had wat vruchtwater in geslikt en was daardoor te misselijk om te drinken aan de borst. nu drinkt ze met behulp van een tepelhoedje omdat mijn tepels klein zijn.

kelly, hoelang had jij last van die hechtingen? en hoe deed jij dat met ontlasting (soory beetje vieze vraag)

ga nu even zelf eten en dan de kleine even voeden

liefs cilia

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 09:01
Rosanne

Cilia,

Ik heb ook een knip gehad (tijdens de vacuumpomp) en last van de hechtingen duurde, wat ik me kan herinneren, niet lang hoor. Wat die ontlasting betreft, volgens mij ging dat ook vrij snel weer goed, volgens mij al binnen een dag of zo. Kan me ook herinneren dat ik niet eerder uit het ziekenhuis weg mocht. Maar dat kan ook zijn omdat ik daarna geopereerd ben (Manuele placentaverwijdering onder volledige narcose).

Maar misschien dat Kelly je meer kan vertellen.

Geniet maar lekker van je kleine meisje!!

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:55
kelly

hoi hoi,

Pijn aan de hechtingen... phoe nou zeg maar een weekje, ik had veel last van die ene hechting waarvan het knoopje erg strak op me huid was gezet... en dat voelt wat beurzig. Maar na een week kon ik weer normaal zitten en lopen, zonder al te veel pijn zeg maar. Als je er veel last van blijft houden kan je je de Vk vragen de hechtingen te verwijderen na een dag of 6 ( ook als ze oplosbaar zijn) Ik vond dat een hele opluchting toen ze er bij mij wat hechtingen uit haalde na de 6e dag.
Je kunt ook tegen de pijn een maandverband met water in de vriezer leggen en dan in een washandje tegen je hechtingen aan leggen...(word wel natte boel, dus flinke berg handoeken neerleggen hihi)
Maar geloof me het lijkt een eeuwigheid te duren, maar over 2 weken ben je die pijn en ongemak vergeten, want je het er iets waanzinnigs voor terug.

Wat betreft dat poepen... phoe...dat vond ik eng hoor... maar kreeg goeie tip van mijn kraamhulp... je gaat gewoon op bed liggen en probeerd alvast wat naar beneden te duwen, tot het er bijna uitkomt ( doet minder zeer als je in bed ligt) Dan op de wc gaan zitten en een maandverbandje tussen je benen op je hechtingen zeg maar. dan op de wc zitten met gesloten benen ( knieen tegen elkaar)... tja en dan komt het vanzelf wel.
Ik vond dit een prettige manier... maar weet niet of jij dat ook prettig vind. Duurde bij mij geloof ik 6 dagen voor ik is ging. Probeerde het steeds maar vond het eng en was bang dat het zeer deed, maar uiteindelijk viel dat reuze mee.
En plassen deed ik elke keer onder de douche... ook dat doet dan veel minder zeer.

en eeeeh. gewoon lekker gaan slapen dan als je moe ben hoor... dat mag namelijk, je hebt net een kind op de wereld gezet, dus als je wil slapen lekker doen.

meis geniet van je kleine meisje hoor, het gaat hard zat...

Rosan hoeveel hechtingen had jij destijds eigenlijk???

Nou ik ga even een dutje doen, ons klein manneke is al de hele nacht en dag aan het huilen... en we weten niet waarom... we zijn dus heeeeel moe.

liefs kel

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 11:14
Rosanne

Hoi meiden,

Joepie!! Ik had vanochtend een positieve ovulatietest een keek mij aan vanaf de test.

Gisteravond hadden we nog geklust en vanavond weer dus dat gaat de goede kant op. Nu maar hopen dat het "raak" is.

En wat die hechtingen betreft: dat weet ik niet meer hoor! Ik denk dat ik flink onder de indruk was van toen ik hoorde hoe ze die placenta verwijderd hebben (met de hand!!! vandaar de gehele narcose) dat ik dat soort dingen vergeten ben te vragen. Quentin lag toen ook in de couveuse met een sonde en een infuus in zijn hoofdje dus ik had andere dingen om me druk om te maken. Maar ik kan me inderdaad ook herinneren dat mij geadviseerd werd om onder de douche te plassen. Hahahaha, best vies wel eigenlijk!

Nou meiden, geniet van deze paasdagen. Ik heb alvast een ei gefabriceerd hahahaha. Nu maar hopen dat ie uit komt...

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 12:24
Cilia

Online Status
he meiden.
bedankt voor de tips, het lost zich vanzelf wel op, ik heb namelijk dunne terwijl ik staaltabletten heb....erg vreemd. maar toch is t pijnlijk op de wc. maar gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter, de hechtingen branden alleen nog als ik naar de wc geweest ben of na lang zitten met opstaan. heb alvast 1 foto in mijn album verder voel ik mij echt goed, ben alleen nog erg moe, geen kraamtranen. de kleine doet t geweldig, vannacht om 12 uur 4 uur en 6 uur gevoed en verder als een roosje geslapen, en ik ook!!!!!
ik ga nu mijn bedje maar weer eens opzoeken

rosanne: beter die positieve test, nou hopen dat t raak is...

liefs cilia

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 22:33
kelly

heeeeeeee meiden

zitten jullie te slapen ofzo?? er word weinig geschreven zeg.

Nou hier gaat alles ze gangetje, ons klein smurfje heeft ons vanacht aangenaam verrast door te slapen tot 5.15 uur aan 1 stuk door. Ik was helemaal blij, en vroeger was 5 uur vroeg, maar nu voelde ik me ook meteen helemaal uitgeslapen. Na de voeding weer geslapen tot 8.30 en daarna gewoon weer geslapen tot 11 uur. We wisten niet wat ons overkwam.

De afgelopen paar dagen maakte onze smurf er een potje van. Vanaf 2.30 weigerde hij nog te gaan slapen, huilen, gillen, schreeuwen, maar slapen ho maar! Was zelfs zo erg dat we op een gegeven moment het aankleedkussen tussen onze kussen hebben gelegd met jason daarop met zijn eigen dekentje. Toen sliep hij wel tot de volgende ochtend. Maar we moesten echt even wat bijslapen de maat was echt even vol.
Voel je soms behoorlijk machteloos, na een uur in die kamer staan drentelen en toch nog niet willen slapen, terwijl bij mijzelf de wallen op me knieeen hingen.
Maar goed blijven hopen dat hij dit nu een beetje vol gaat houden, 5 uur is een begin en daar kan ik wel mee leven dan!

Op 1e paasdag waren we bij mijn ouders voor de brunch en het avond eten en daar heb ik even alles laten lopen, moest ineens zo hard huilen. Was heel blij met me kind, maar ook doodmoe. De middag lekker in de tuin zitten mozaieken op een theedoosje en Jason heeft heerlijk geslapen. Toen stelde mijn ouders voor Jason de nacht te laten blijven zodat we even 1 nachtje door konden slapen om op te kunnen teren. Maar dat wilde ik niet, was lief aangeboden, maar tja... wij kozen voor dit kindje en omdat ie toevallig een week ons wakker houd, hoeft ie niet meteen weggebracht te worden. Me moeder moest er wel om lachen en begreep het ook, maar wilde het wel aanbieden voor als we er behoefte aanhadden.

Mijn schoonouders boden dit gisteren ook aan, maar op een heel andere manier, onder het mom van logeren riep mijn schoonmoeder, nadat ik zeer duidelijk had gezegd dat hij gewoon thuis sliep.
Wanneer die kleine groot genoeg is om te vragen of ie mag logeren... dan mag ie logeren waar ie wil... tot die tijd....ligt ie mooi in zijn eigen bedje thuis bij papa en mama.(word altijd beetje opstandig van dit soort dingen grrr)

Zo voor nu, ga ik lekker nog eventjes op de bank hangen en straks lekker mijn bedje in.

veel liefs kel

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 14:10
kelly

wahoeeeeeeee vanmorgen was t 7 uur voor ons kleine smurf wakker was.... jippie!!!!!!!!!!!!
Dit gaat dus de goede kant op.

meiden hoe gaat t met jullie????????

Tamara hoe is het je ben al een poosje niet geweest.

Rosan spannend nog een week, voel je al wat?

Cilia hoe bevalt het met je kleine meisje? Kan je er een beetje aan wennen en geniet je er van????

Nou ik duik de keuken wee in, ben druk bezig taarten bakken voor mijn verjaardag morgen Heeeeerlijk in de tuin vieren morgen dus!

liefs kel

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 18:12
Cilia

Online Status
Kelly:GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
ik hoop dat jason je een rustige nacht gegeven heeft voor je verjaardag, haha

ik geniet van mijn kleine meisje, ook al is het vaak wakker worden 's nachts, ik kan daar nog niet zo goed aan wennen... Ik heb namelijk veel slaap nodig, maar na de ochtend voeding ga ik gewoon weer slapen hoor!!! ben natuurlijk ook nog moe omdat mijn hb nog laag is.
heb geen last meer van de knip, alleen er zit nog een blauwe plek die nog pijn doet.
en...........de eerste 9 kilo's zijn eraf!!! nog 10 te gaan en dan ben ik aardig tevreden, 25 zou nog mooier zijn. we hebben geduld en de tijd.
lekker veel wandelen met dit weer, heeeeerlijk. helaas moet barrie weer werken maandag, vond t wel gezellig samen tutten met de kleine.
ze drinkt de ene keer goed aan de borst, de andere keer weigert ze de linkse, dan gebruik ik het tepelhoedje maar weer. verder is ze de laatste dagen af en toe goed wakker, zoooo schattig!!!

liefs cilia

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 19:17
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Kelly:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hoe jong ben je geworden????

Ik hoop dat je een fijne dag hebt! Het weer is in ieder geval prachtig!!

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 00:26
kelly

hoi meiden,

bedankt voor jullie felicitaties. En ik ben 26 geworden

Ik ben goed verwent. Van mijn ventje kreeg ik een nieuwe mobiel, van mijn ouders een schommelbank voor in de tuin (echt wel lekker relaxen!!!)en wiebelvlinders om in de aarde in de tuin te steken, van mijn zusje kreeg ik een gouden kinderkoppie met Jason zijn naam erin voor aan een ketting, van oma douchelakens, van mijn schoonouders plantjes om de vensterbank op te fleuren en vrolijke bank kussens, van mijn tante een fietsstoeltje en van mijn schoonbroer en schoonzus een kledingbon van Miss etam.
Verder een flinke berg chips en toostjes over. Nog een hele cake een halve boterkoek en 3 kwart appeltaart. Eeeeeh denk dus dat ik de komende week wat kilootjes zwaarder word... of misschien maar extra rondjes lopen dan maar
Gelukkig komen er maandag ook nog wat mensen, misschien dat ik het dan ook een beetje kwijt ben.

Jason vond de verjaardag vooral erg vermoeiend. In de ochtend veel aan het mopperen en huilen, ook zijn middagslaapje heeft hij niet echt gedaan (normaal is dat zeker 3 a 4 uur slapen) en om 17.00 storte hij als een blok in slaap natuurlijk. Hij sliep zeker tot 20.30 uur. Daarna nog even bij oma en tante gezeten en om 22.30 vielen de luikjes alweer dicht. Na een half uur wat aanrommelen en spelen met opa om 23 uur zijn flesje gehad en hem even voor 0.00 uur in coma in bed neergelegd.

Cilia fijn dat je bijna geen last meer heb van je hechtingen... bij mij komende dinsdag gaan ze nog 1x kijken of t nu wel goed genezen is, aangezien mijn knip dus niet goed aan het genezen was. De bovenste laag wilde niet vasthechten. Ik hoop dat dat nu wel dicht is gegroeit. Sinds een week heb ik er ook eigenlijk geen last meer van (schraal gevoel, bloeden af en toe enz enz)

En nu...nu gaat deze mama ook zichzelf in coma in bed laten vallen, ben ineens flink moe. Hoop dat mijn kleine smurf deze nacht doorslaapt...als is t maar tot 5 uur. Afgelopen nacht is dat helaas mislukt.

En wat hebben jullie allemaal gedaan op deze heerlijke warme dag? en wat zijn de plannen voor de zondag???

liefs kel

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 10:15
Rosanne

Hoi hoi hoi meiden,

Kel, meis, van harte nog met je verjaardag!! Ik las dat je in ieder geval een leuke dag hebt gehad.

En goed dat Jason al doorslaapt! Wij hadden met Quentin ook de mazzel dat hij met 7 weken al doorsliep!

Cilia, fijn dat het al wat beter gaat! En goed van die eerste kilo's!! Lekker dat wandelen nu met dit weer!! We hebben echt mazzel hoor, nu al in april!!

Tamara, hoe gaat het met jou meis? De vruchtbare dagen komen er weer aan zie ik? Ik heb deze keer ovulatietesten gebruikt van clearblue en die gaf op een gegeven moment een heel mooi lachend gezichtje! Daar was ik heel blij mee. Konden we echt gericht klussen.

En nu dus maar weer wachten. Ik heb af en toe steken in de buik, ruik heel erg goed en mijn temp is 37,1. Maar tegelijkertijd roep ik de hele tijd in mijzelf: niet hopen, niet hopen om mezelf te beschermen!

Och meiden, was het nu maar eens raak. Het is al meer dan een jaar geleden dat ik zwanger was.....

Maarrrr.... eerst vandaag heerlijk relaxen. Vanmiddag komen mijn ouders om te BBQ-en. Lekker roseetje erbij (en nog een en nog een hihi).

En morgen nog mijn vrije dag en dan is het ook nog mooi!

Dus dat gaat voorlopig helemaal goed komen!!

Geniet van de mooie dag!

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:03
kelly

hoi meiden,

Helaas maar waar vond jason 2 nachten doorslapen meer dan voldoende en was hij vanacht gewoon weer zoals standaard om 3.15 en 6.15 wakker om te eten. Nou ja daar kan ik mee leven hoor, als hij maar niet elk uur komt slaap ik tussendoor ook gewoon nog prima.

Vandaag is me echte verjaardag. 2 van mijn vriendinnen komen nog op visite vanmiddag en verder ga ik met een boek op mijn nieuwe schommelbank de dag doorkomen.

Mijn oom heeft een aantal boeken geschreven over zijn reizen. En ik ben nu aan het boek begonnen van een van de reizen die hij maakte met mijn tante.
Hij is in Frankrijk, Amerika, Afghanistan, Afrika, Azie, Australie, Stille Zuidzee en Latijns Amerika doorgereisd in zijn leven. De laatste 5 bestemmingen heeft ie met mijn tante gedaan en ik ben nu begonnen aan het boek over de reis bij de Stille Zuidzee. Hun reizen duren gemiddeld een jaar tot ander half jaar. En ze maken veel mee. Ook kan hij erg mooi fotograveren en zijn er vele dia/foto shows geweest na terugkeer van deze lange reizen. En hij weet enorm veel van geschiedenis waar hij in zijn boek steeds kleine beetjes over verteld. Super leuk boek dus om door te lezen.

Dus meiden ik duik me schommel op en ga genieten van deze mooie dag

liefs kel

PS Rosan ik duim heel hard voor je, maar stel je in op t ergste, dan kan het alleen maar meevallen toch? Beter niet ongie worden als je t wel verwacht dan andersom he meis.

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 22:40
Tamara

Online Status Bekijk profiel
hallo meiden,

Ben ik ook weer eens een keertje...

Heb eigenlijk niet zo veel te melden.
Mijn verjaardag (eerste paasdag) is stilletjes voorbij gegaan....heb er dit jaar helemaal niets aan gedaan, en vond het heerlijk!!! Had er totaal geen zin in.

M'n klusdagen staan voor de deur, en heb Robin alvast voorbereid. Hij heeft er volgens mij geen problemen mee....

Rosanne....ben erg benieuwd hoe het bij jou er voor staat???? al enige vroege zwanerschapstekenen????

Kelly...geniet je nog lekker van je mannetje....wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk?

En Cilia....bengint het al een beetje in een ritme te komen???

Verder ben ik vandaag gebeld voor een sollicitatiegesprek als lokatiehoofd op een kdv in Bergschenhoek. Ik had in een opwelling een paar sollicitaties de deur uitgedaan..en bij 1 mag ik dus opgesprek komen. Het moet wel volgende week woensdag en ik moet werken, dus moet even kijken wat ik kan regelen met mijn werk. Anders gaat het aan mij voorbij. Aan de ene kant lijkt het mij erg leuk een een uitdaging, maar ben aan de andere kant ook wel een beetje bang, want wanneer ik aangenomen word, en ik word misschien wel de aankomende maanden zwanger...IK moet wel een vast contract dan opzeggen....

Nou ja,,,is misschien wel een beetje op de feiten vooruit lopen. ach we zien wel.....misschien eerst maar even het gesprek afwachten...
Ik houd jullie op de hoogte....

liefs Tamara

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 09:02
Rosanne

Hoi lieve meiden,

Onze hoop groeit met de dag!! Ik ben er nu echt van overtuigd dat het raak is!!

Mijn temp is nog steeds erg hoog. Ik heb dezelfde temp als tijdens mijn vorige zwangerschappen en deze is hoger dan normaal na mijn eisprong. Verder ben ik de hele dag door misselijk, heb allerlei pijntjes in mijn buik. Ik heb een spastische darm en die is helemaal van slag (vorige zw.schap ook). Verder allerlei andere aanwijzigingen.

Ik test deze week ergens. Weet nog niet wanneer. Ik probeer het tot zaterdag te rekken zodat m'n vent er bij is maar het kan maar zo dat ik dat niet red .

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 13:02
kelly

hoi meiden,

tamaar spannend joh, een nieuwe uitdaging is wel erg leuk, maar snap wel dat het wel een beetje eng is om iets vasts op te geven. Maar volgens mij wel een sta[je hoger in functie en dus ook een stapje hoger in salaris, das altijd leuk!
Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is hoor.

Rosan, ik ga heeeel hard voor je duimen hoor, ik kan haast niet wachten en ben er gewoon een beetje zenuwachtig van.

Vandaag zijn wij naar het CB geweest en Jason kreeg zijn eerste prikjes... ach wat een marteling voor mama.... even moest Jason toch wel huilen toen die mevrouw met d'r scherpe naaldje in zijn been prikte terwijl hij net aan het wegdoezelen was. Eenmaal thuis lekker in de box in het voedingskussen gelegd en nu een lekker dutje aan het doen.

Vond trouwens vandaag me bezoek aan het CB niet zo prettig. Die mevrouw vertelde dat wanneer Jason paracetamol nodig heeft ik een zetpil mag geven 60mg. Maar die verkopen ze nergens dus moest ik een zetpil doorsnijden en de helft gebruiken. Ik ben volgens de big-wet geregistreerd (medicatie toedienen enzo via me werk gaat dat) en dit mag absoluut niet!!!! Als de zetpil verkeerd gemaakt is, kan je kindje dus in een halve zetpil of niks of de volle 120 mg binnen krijgen. Vond het nogal kwalijke zaak dus. De vrouw bij de apotheek was het helemaal met me eens.
Mijn zoon krijgt dus geen zetpil en wanneer hij paracetamol nodig heeft haal ik dat andere spul( weet niet meer hoe het heet, maar was vloeibaar en te koop bij de apotheek). En bij zo iemand is je kindje dan onder controle.........

Gisteren moest ik voor de laaste keer naar de VK. Mijn knip zag er heel netjes uit. Ze kon nog 1 hechting zien zitten, maar die gaat er vanzelf uit binnen nu en een week of 2 denkt ze. Ik wist wel al dat er een klein stukje huid over zou blijven (soort van flapje extra). Daar kan ik wat aan laten doen operatief, maar wel met het advies dat pas te doen wanneer ik geen kinderen meer wil, want anders is de kans groot dat ze t weer kapot knippen en ik weer moet. Nou heb er geen last van.... en een 2e kindje... komt er ook zeker nog wel.

Nou verder weinig te melden hier... Rosan ik wacht in spanning af op het resultaat... ....

Oeh oeh oeh, me buurvrouwtje is ook zwanger, kwam ze 2 weken gelee achter en ze is nu 18 weken zwanger... vink zelf erg leuk, kunnen onze kids saampies opgroeien...

liefs kel

[Laatst gewijzigd door kelly - 18/04/2007 @ 13:05] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >