Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 18:43 Cilia | He meiden daar ben ik weer! zondag om 6:30 waren de weeen begonnen, om 11:30 kwam de huisarts (de vk had geen dienst) en toen had ik nog geen ontsluiting maar wel erge pijnlijke weeen, in mijn buik en rug. de weeen kwamen onregelmatig en waren moeilijk op te vangen. om 15:30 pas 3 cm en om 17:30 nog steeds, toen wilde ik graag naar het z'huis omdat de pijn niet meer te houden was. in t z'huis kwamen de weeen gelijk om de 2 min en waren dmv de douche goed op te vangen. om 19:30 5 cm en een uur lateral 8. tussen 22:00 en 22:30 mocht ik al gaan persen en toen kwamen we er achter dat het hoofdje te goot was en niet de draai kon maken, toen is de gyn gebeld voor een vacuum verlossing. de pomp ging er om 23:55 op en 0:03 is ilana richelle geboren. ik heb een knip hehad en de helaas ook een inwendige bloeding aan de cervix die gehecht moest worden, wat zoooo pijnlijk was dat ik het hele z'huis bij elkaar heb geschreeuwd.de gyn zei zelfs dat ik mijn mond moest houden omdat hij zich niet kon concentreren toen was het genieten geblazen van de kleine! ik ben gisteren uit t z'huis gekomen en de kleine doet t geweldig, ze was eerst erg misselijk doordat ze vruchtwater had ingeslikt en wilde niet aan de borst, maar vandaag wel en het gaat goed. zo dat was een beetje mijn verhaal. ik voel me verder goed. heb wel medeicijnen omdat ik zoveel bloedverlies heb gehad. zo even snel mijn verhaaltje, ben er morgen wel weer even liefs cilia |
| 04/04/2007 @ 20:28 Rosanne ![]() | Lieve mama Cilia, Van harte gefeliciteerd met je dochtertje Ilana Richelle!! ![]() Liefs, Rosanne |
| 05/04/2007 @ 18:12 Cilia | hallo was ik weer even krijg die banner niet weg.... hier gaat alles goed, heb wel wat last van de hechtingen.. verder ben ik nog erg moe, maar geniet enorm. de bv komt ook goed op gang, ze had wat vruchtwater in geslikt en was daardoor te misselijk om te drinken aan de borst. nu drinkt ze met behulp van een tepelhoedje omdat mijn tepels klein zijn. kelly, hoelang had jij last van die hechtingen? en hoe deed jij dat met ontlasting (soory beetje vieze vraag) ga nu even zelf eten en dan de kleine even voeden liefs cilia |
| 07/04/2007 @ 12:24 Cilia | he meiden. bedankt voor de tips, het lost zich vanzelf wel op, ik heb namelijk dunne terwijl ik staaltabletten heb....erg vreemd. maar toch is t pijnlijk op de wc. maar gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter, de hechtingen branden alleen nog als ik naar de wc geweest ben of na lang zitten met opstaan. heb alvast 1 foto in mijn album verder voel ik mij echt goed, ben alleen nog erg moe, geen kraamtranen. de kleine doet t geweldig, vannacht om 12 uur 4 uur en 6 uur gevoed en verder als een roosje geslapen, en ik ook!!!!!ik ga nu mijn bedje maar weer eens opzoeken rosanne: beter die positieve test, nou hopen dat t raak is... liefs cilia |
| 14/04/2007 @ 18:12 Cilia | Kelly:GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! ik hoop dat jason je een rustige nacht gegeven heeft voor je verjaardag, haha ik geniet van mijn kleine meisje, ook al is het vaak wakker worden 's nachts, ik kan daar nog niet zo goed aan wennen... Ik heb namelijk veel slaap nodig, maar na de ochtend voeding ga ik gewoon weer slapen hoor!!! ben natuurlijk ook nog moe omdat mijn hb nog laag is. heb geen last meer van de knip, alleen er zit nog een blauwe plek die nog pijn doet. en...........de eerste 9 kilo's zijn eraf!!! nog 10 te gaan en dan ben ik aardig tevreden, 25 zou nog mooier zijn. we hebben geduld en de tijd. lekker veel wandelen met dit weer, heeeeerlijk. helaas moet barrie weer werken maandag, vond t wel gezellig samen tutten met de kleine. ze drinkt de ene keer goed aan de borst, de andere keer weigert ze de linkse, dan gebruik ik het tepelhoedje maar weer. verder is ze de laatste dagen af en toe goed wakker, zoooo schattig!!! liefs cilia |
| 14/04/2007 @ 19:17 Tamara ![]() | Kelly: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hoe jong ben je geworden???? Ik hoop dat je een fijne dag hebt! Het weer is in ieder geval prachtig!! Liefs Tamara |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

wanneer vruchtbaar na miskraam??

. Morgen is mijn vrije dag. Dan ga ik misschien met Quentin naar de kapper want zijn haar wordt nu heel lang en Jan wil er met de tondeuse over (nou ja, ik doe dat dan). Maar dat vind ik zonde. Ik wil dat hij een kuifje of stekeltjes kan. eens kijken of we dat bij de kapper voor elkaar krijgen aangezien meneer niet stil kan zitten, langer dan 4 seconden....
.
op die stoel om na de knipbeurt zijn energie in een keer uit te leven wanneer je buiten staat...

keek mij aan vanaf de test.
terwijl ik staaltabletten heb....erg vreemd. maar toch is t pijnlijk op de wc. maar gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter, de hechtingen branden alleen nog als ik naar de wc geweest ben of na lang zitten met opstaan. heb alvast 1 foto in mijn album verder voel ik mij echt goed, ben alleen nog erg moe, geen kraamtranen. de kleine doet t geweldig, vannacht om 12 uur 4 uur en 6 uur gevoed en verder als een roosje geslapen, en ik ook!!!!!
. Hij heeft er volgens mij geen problemen mee....