< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Nieuwe poging

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/11/2008 @ 11:10
Marije

Hi

Als je bij ons bij de staat werkt heb je er ook meer, witte donderdag, goede vrijdag enzo

Joey wist niet wat hij meemaakte van Sinterklaas hahaaaa. Hij begon er van te stotteren zelfs Hij had het over zijn schoen en handjes geven en een wortel voor het paard en cadeatjesVanavond maar weer naar het sinterklaasjournaal kijken. Dat is wel leuk

Nee Joey heeft nog niet meegereden maar hij vond hem wel heel mooi zei ie. Hij zag het ook hè . Mama is dit nu je nieuwe fiets?

Balen van je darmen! Maar gelukkig slaap je wel goed. Dat opgeblazen gevoel herken ik wel ja, heb ik ook gehad bij Joey. Nou veel klachten is een goed teken zullen we maar zeggen. Hard aan het werk daar binnen moet goed komen

planenn van het weekend?

Wij gaan morgen naar de spellenbeurs in Zwolle!

Nou doeiii
Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 11:23
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Neen wij hebben eigenlijk geen plannen dit weekend. Het zal een heel kalm weekendje worden. Is ook leuk he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 17:36
Marije

Online Status Bekijk profiel
Hi Ann

En wat is het geworden in het planloze weekend
Gaat alles nog steeds goed?? Ik hoop het

Had je toen het mis ging in mei weinig klachten?

HIer een leuk weekend gehad. De spellenbeurs was heel leuk1! Joey heeft veel spelletjes gedaan al had ik meer voor (kleine) kinderen verwacht. Daarna zwolle in en toen was net de intocht van Sinterklaas dat was wel leuk

S'avonds mocht ie zijn schoen zetten. ZIngen en een wortel in de schoen. Vanochgtend helemaal spannend en hij zag dat de wortel weg was en was blij met zijn cadeautje. Een klein spelletje die hij op de beurs had gespeeld Was maar 5 euro dus mooi schoencadeautje

En vandaag ff met JOey naar mijn schoonouders geweest, was gezellig.

Zo dat is het weekend weer voorbij hè

Ga zo Joey zijn site bijwerken dus als je de foto's, verhalen en filmpjes wil zien van het weekend kun je daar kijken

doeii

Jessicia, hoe was jullie sintweekend?

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 08:38
Ann

Hoi Marije, Hier alles nog oke. In mei had ik eigenlijk tot aan de miskraam geen echte klachten of tekenen dat het mis ging gaan. Ik zal in ieder geval blij zijn als ik deze week voorbij ben. Vorige keer is het misgegaan op 6 weken dus je mag altijd he.
Nog 3 weken en dan mag ik naar de gyn. Ik zal blij zijn als het zover is.

Wij hebben echt niets gedaan dit weekend. Alle, niets is veel gezegd he. Zaterdagnamiddag ben ik met de kids naar ons ma geweest. Gezellig gaan wandelen met de honden.
Zondagvoormiddag ben ik bij mijn vriendin langsgeweest. Die heeft 3 kindjes (de oudste is zo oud als ons Amber) dus dat vond ze wel heel leuk. Daarna mijn mijn moeder gaan eten en voor de rest gezellig thuis gezeten.
Rustig dus he.

Joey zal wel heel blij geweest zijn toen hij zijn cadeautje van de sint zag.
De spellenbeurs was dus ook goed meegevallen. Wel leuk he. En daarna gezellig Zwolle in. Kan niet anders dan een leuke dag geweest zijn he.

Bij ons heeft de sint nog niets gebracht. Ze vraagt er momenteel ook niet meer naar dus zolang zwijg ik ook maar.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:03
Marije

Hoi Ann

Fijn dat alles nog oke is. Ja tis ook nog heel spannend tot de 6 weken in ieder geval!! Wanneer ging het voor Amber mis?
3 weken zijn zo om. Ik blijf duimen

Lekker rustig weekend dus, ook wel eens lekker!
komend weekend voor jullie meer sint waarschijnlijk

Groetjes
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 20:26
Ann

Bij mijn eerste zwangerschap ging het mis met 10 weken. Ik zal pas echt gerust zijn bij 12 weken hoor.

Ik denk niet dat er hier volgend weekend meer sint gaat zijn.

Zolang ze er niet achter vraagt zwijg ik erover.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 10:37
Marije

hi

Ja bij mij ook..... Heeft het toen bij jou ook echt tot 10 weken geleefd? Bij mij tot 9 weken en 6 dagen zagen ze op de echo. Dus inderdaad pas bij 12 a 13 weken echt genieten

Het blijft gewoon echt heel lastig om positief te blijven. Daarom duim ik heel hard voor je

Zaterdag al weer de laatste pil nemen van deze maand, gaat hard!
Ik twijfel of ik door zal slikken of laat komen. Lees en hoor veel dat het juist wel goed is om door te slikken en dan hoef ik niet die te hebben en geen hoofdpijn! Scheelt weer

doeii
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 12:54
Ann

Bij mij was het toen pas 1 a 2 dagen gestorven dus echt wel tot ongeveer 10 weken. Ik heb toen zelfs nog echo gekregen paar dagen later om toch zeker te zijn dat er geen hartslag meer was voor ik curretage heb gehad. het hartje was dus echt nog maar net gestopt.

Ik zou de pil gewoon doornemen. Dit kan zeker geen kwaad en zoals je zei bespaart het je weeral wat hoofdpijn.

Hier alles oke. Alle, mijn nek zit helemaal geblokkeerd. Ik leg er 's avonds kersenpitjes op maar het helpt niet veel. Straks eens vragen of mijn ventje me wil masseren.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:19
Marije

Hi

Ja heftig is dat hè als het nog zo lang geleefd heeft....het was toen echt een schok. Alles zat erop en eraan!! pfff

Heb je van de stress wat last van je nek of iets verkeerds gedaan?

ja ga denk ik idd maar doorslikken

Groetjes
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:36
Ann

Ik weet niet of het van stress is. Misschien verkeerd gelegen of zo. Ik lig nu dikwijls te piekeren in bed. Ik ben altijd kei moe maar midden in de nacht wordt ik wakker en kan ik niet meer slapen.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:28
Marije

Online Status Bekijk profiel
Ha die Ann

Balen....en ja of het nu stress is of niet je zit er wel mooi mee

IK begrijp je angst heel goed.....alleen de gedachte al dat ik nu zwanger was krijg ik al rillingen

Je gaat er door heen komen meid! Voor je het weet is het januari en ben je 3 maanden zanger!!

Fijne avond en fijne vrije dag morgen

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:42
Marije

gaat alles nog goed?

Waarschijnlijk en hopelijk gewoon moe en druk
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]