Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2008 @ 11:10 Marije | Hi Als je bij ons bij de staat werkt heb je er ook meer, witte donderdag, goede vrijdag enzo ![]() Joey wist niet wat hij meemaakte van Sinterklaas hahaaaa. Hij begon er van te stotteren zelfs Hij had het over zijn schoen en handjes geven en een wortel voor het paard en cadeatjesVanavond maar weer naar het sinterklaasjournaal kijken. Dat is wel leuk![]() Nee Joey heeft nog niet meegereden maar hij vond hem wel heel mooi zei ie. Hij zag het ook hè . Mama is dit nu je nieuwe fiets? ![]() Balen van je darmen! Maar gelukkig slaap je wel goed. Dat opgeblazen gevoel herken ik wel ja, heb ik ook gehad bij Joey. Nou veel klachten is een goed teken zullen we maar zeggen. Hard aan het werk daar binnen moet goed komen ![]() ![]() planenn van het weekend? Wij gaan morgen naar de spellenbeurs in Zwolle! Nou doeiii |
| 14/11/2008 @ 11:23 Ann ![]() | Neen wij hebben eigenlijk geen plannen dit weekend. Het zal een heel kalm weekendje worden. Is ook leuk he. groetjes Ann |
| 17/11/2008 @ 14:03 Marije | Hoi Ann Fijn dat alles nog oke is. Ja tis ook nog heel spannend tot de 6 weken in ieder geval!! Wanneer ging het voor Amber mis? 3 weken zijn zo om . Ik blijf duimenLekker rustig weekend dus, ook wel eens lekker! komend weekend voor jullie meer sint waarschijnlijk ![]() Groetjes |
| 18/11/2008 @ 10:37 Marije | hi Ja bij mij ook.... . Heeft het toen bij jou ook echt tot 10 weken geleefd? Bij mij tot 9 weken en 6 dagen zagen ze op de echo. Dus inderdaad pas bij 12 a 13 weken echt genietenHet blijft gewoon echt heel lastig om positief te blijven. Daarom duim ik heel hard voor je Zaterdag al weer de laatste pil nemen van deze maand, gaat hard! Ik twijfel of ik door zal slikken of laat komen. Lees en hoor veel dat het juist wel goed is om door te slikken en dan hoef ik niet die te hebben en geen hoofdpijn! Scheelt weerdoeii |
| 18/11/2008 @ 14:19 Marije | Hi Ja heftig is dat hè als het nog zo lang geleefd heeft....het was toen echt een schok. Alles zat erop en eraan!! pfff ![]() Heb je van de stress wat last van je nek of iets verkeerds gedaan? ja ga denk ik idd maar doorslikken ![]() Groetjes |
| Vandaag @ 14:42 Marije | gaat alles nog goed? Waarschijnlijk en hopelijk gewoon moe en druk ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Nieuwe poging
Hij had het over zijn schoen en handjes geven en een wortel voor het paard en cadeatjesVanavond maar weer naar het sinterklaasjournaal kijken. Dat is wel leuk

. Heeft het toen bij jou ook echt tot 10 weken geleefd? Bij mij tot 9 weken en 6 dagen zagen ze op de echo. Dus inderdaad pas bij 12 a 13 weken echt genieten
laat komen. Lees en hoor veel dat het juist wel goed is om door te slikken en dan hoef ik niet die