Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:03 Kyra | Hoi, Gelukkig mag de oppas van haar ouders komen. Zondag komt ze kennismaken met ons en de kids. Ze past al jaaaren op bij de overburen. Ze ging ze zelfs uit school halen, eten geven, tanden poetsen en naar bed brengen. Als ik dat hoor, dan groeit het vertrouwen wel ondanks dat ik het nog steeds wat eng vind hoor.. Maar, we zijn 10 minuten rijden van huis vandaan dus als er iets is, dan zijn we ook in no-time terug uit de sporhal. Groetjes! |
| Gisteren @ 09:57 renate | Arme Emma ![]() Ik denk dat het punt waar bij jullie "onenigheid" is het meest heftige is waar je problemen over kan hebben in een relatie. Je moet al zoveel liefde geven aan alles en iedereen (vooral je kind(eren)) dat je gewoon lekker wilt tukken als je in je bed ligt met een grote onderbroek aan en een warm shirt. Heb geen advies voor je, kan je alleen maar sterkte wensen. Liefs Renate Ps I know the feeling by the way.... ![]() |
| Gisteren @ 11:18 renate | 2 MAAL PER WEEK???!!! Meid, dat is a dream coming true voor Michel. De keren dat wij zo vaak sex hadden was in de tijd dat we probeerden zwanger te worden maar toen kwam het zaad ook bijna letterlijk mijn oren uit woehahaha Wij doen het nu, en dan schat ik het nog hoog in, max 2 x per...maand... Maar nogmaals, dat is aan de hoge kant! ![]() Meid, die vent van je mag in zijn handjes knijpen!!! Maar ik wens jullie wel heel veel sterkte want als bij jullie echt het verschil duidelijk te merken is dan moet je er wel samen uit komen. Liefs |
| Gisteren @ 20:16 | Hoi meiden, Emma en Renate, ik denk echt dat dit voor 80% van de stellen geldt die papa en mama zijn geworden. Ook hier is het een issue (geweest) Ik moet er ook mijn best voor doen om warm te lopen zeg maar. Ik geef de hele dag energie en liefde weg en ben leeg 's avonds. Toch kan sex ook wel energie geven maar het opstarten en zin maken moet ik me toe zetten. De laatste tijd kan ik dat beter duidelijk maken. Hij voelde het eerst als een afwijzing en we gingen allebei op ons eigen eiland zitten. Maar het duurt gewoon even langer voordat de zin er is.Hij moet mij die tijd geven. De laatste tijd gaat dat wat beter. En eerlijk, 2 maal per week halen wij echt niet hoor...ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt en het dreef ons ook uit elkaar. We misten elkaar. We hebben dat een beetje opgepakt door (bewust) lief te zijn voor elkaar, aandacht te schenken aan elkaar, aanraken, interesse tonen, luisteren en af en toe proberen zonder kinderen iets te doen. Ik denk dat ik als moeder zoveel liefde en aandacht aan mijn kinderen gaf dat ik de puf niet meer had om ook aandacht te schenken aan mijn man. Dan voelde hij zich afgewezen. Soms zet ik nu ons op nummer 1, maar dat moet ik wel bewust doen want dat schiet er zo bij on als alles doorkabbelt. En soms herinnert hij mij eraan: hoe zit het met ons? Ik geloof erin dat het goed is om soms onszelf op 1 te zetten, want als we dat niet doen en wij groeien uit elkaar dan is dat ook niet goed voor onze kinderen. Daarom zijn we een tijdje terug een weekend samen weg geweest: heerlijk en zonder schuldgevoel. Wat een verhaal, maar het is zo herkenbaar wat jullie schrijven...jullie staan er niet alleen in. Liefs!! |
| Gisteren @ 22:04 Bibi | Hi allemaal, Emma, ik herken me ook helemaal in jouw verhaal. En dus ook in dat van de anderen hier. Bij ons is het hooguit 1x per week en zoals Jo zegt moet ik daar echt mijn best voor doen. Want het liefst lig ik idd lekker direct te slapen in een grote oncharmante onderbroek met t-shirt. Ik hoor het echt overal om me heen en ja, ook bij ons is het een issue. Al moet ik zeggen dat we nu weer even in een up zitten. Maar ook wij hebben de downs gehad hoor. Mijn hubbie heeft er een handje van om zich te vergelijken met stellen die geen kinderen hebben. Zowel op het gebied van uitgaan als op het gebied van seks. Ja joehoe zo lust er ook wel een. Daar word ik altidj super pissed om want ik doe echt m'n best om uit te gaan uit eten te gaan enz. En Kyra, wij hebben hier natuurlijk ook geen familie en ik vond de eerste keer een vreemde buitenlandse oppas ook echt supereng. Maar zorg ervoor dat je de eerste keer sowieso in de buurt bent. Als het dan goed gaat, krijg je vanzelf meer vertrouwen. En kun je ook eens wat verder weg. Sterkte Emma, en je ziet, je staat er dus niet alleen in. X Bibi |
| Gisteren @ 22:06 Bibi | Oh en Jo dat van dat jullie allebei op een eigen eiland zaten dat herken ik zo! Ik kon (en kan) dan echt in m'n schulp kruipen. En hij is dan ook in z'n eentje lekker bozig en ondertussen niet met elkaar praten. Niet echt bevorderlijk voor de goede sfeer thuis. X |
| Gisteren @ 22:12 Bibi | Oh en nog 1 dingetje: Wij gaan in het kader van de "we-time" vlak voor kerst 4 dagen met z'n tweetjes naaar Portugal. Kids gaan bij mijn schoonouders logeren. En hoewel ik de kids erg ga missen heb ik er ook echt superveel zin in. We gaan naar hetzelfde resort waar we ook op huwelijskreis heen zijn geweest. Denk dat het heel goed is voor ons. Was hubbies idee, waar ik overigens wel direct achter stond. Nu ga ik echt. X! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

als zwanger worden niet zomaar lukt

.