[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/06/2008 @ 19:43 greet | Hallo Sigrid, fijn te lezen dat alles zo goed gaat, voor Victor zal het inderdaad wel even wennen zijn en dat kattenkwaad tijdens etenstijd hoor je wel vaker, maar het betert allemaal wel hé. 'k ben ook eens benieuwd hoe ze hier gaan reageren, vooral de kleinste, de grote is superenthousiast, dat gaat wel meevallen. hier begint het ook stilaan af te korten, nog een kleine 3 maanden. hier gaat Jasper ook een aantal dagen per week naar de creche blijven gaan zodat ik het zelf ook eens wat rustiger heb, want voor de rest zal het al druk genoeg worden :-) wanneer gaan jullie eigenlijk op verlof, dan is borstvoeding inderdaad wel heel makkelijk hé. bij mij is de borstvoedings twee keer heel goed meegevallen maar anders zou ik ook overgeschakeld zijn. voor de rest hier alles ok, 'k voel me over 't algemeen nog heel goed alleen ben ik 's avonds snel moe, zeker de dagen dat ik moet gaan werken, maar vanaf volgende week neem ik geregeld wat verlof (met de vakantie van onze oudste) zodat ik geen ganse weken meer moet gaan werken en dat zal deugd doen denk ik. ja sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik nog eens een berichtje geschreven heb maar op het werk is het volop de drukte voor de vakantieperiode (alles moet dan ineens af hé) en thuis is mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen ook steeds veel te lang... dus nu is het eigenlijk ook maar snel snel tussendoor even wat neertokkelen... lucky girl, hoe is het met jou? 'k ga ook weer eens proberen om wat sneller iets neer te schrijven en hoop snel van jullie iets te lezen. vele groetjes, Greet |
| 15/07/2008 @ 08:53 greet | Hoi Sigrid, jouw zwangerschapsverlof was mooi gepland hé. twee maanden extra thuis is mooi meegenomen :-) voor de rest alles ok? goed verlof gehad? is het meegevallen met Roos? wij zijn eind mei al op verlof geweest, naar zuid Frankrijk, over twee weken plannen we nog een weekendje maar niet echt ver meer, dat zie ik niet meer zitten met die dikke buik... 'k kan me goed inbeelden dat het niet altijd even rustig is 's avonds met twee kinderen, zeker als je er alleen voor staat. Nu, over het algemeen betert het wel maar het feit dat de kinderen 's avonds vaak moe zijn, merk ik toch dat het veel makkelijker is als Wim ook thuis is en de kinderen even kan bezig houden terwijl je eten maakt ofzo. Thuis zijn de avonden ook altijd heel druk, de tijd tussen het thuiskomen na het werk en slaaptijd is vrij kort (Mattijs gaat slapen om 18u30) en je moet dan nog eten maken, eten, kinderen klaarmaken,... dus er mag al niet veel mis gaan en echt veel tijd voor leuke dingen schiet er niet over... Nu gelukkig gaat Mattijs supergraag naar de naschoolse opvang, is eigenlijk één grote binnenspeeltuin, dus heeft hij zijn portie spelen al gehad. Na mijn ouderschapsverlof ga ik dan ook wel even halftijds werken met tijdskrediet, want altijd maar die druk van door te moeten doen en geen tijd te hebben om op adem te komen, is echt niet fijn meer. Eens de kleinste ook naar school gaat, zou ik graag met de schooluren mee gaan werken... Hier voor de rest nog alles ok, 'k werk nu nog een kleine week, dan twee weken verlof (collectieve sluiting hier) en dan nog een dikke week werken. vanaf half augustus ga ik dan officieel in bevallingsverlof... 'k zal blij zijn want de werkdagen beginnen toch wel vermoeiend te worden. Voor de rest hoop ik wel mijn tijd uit te doen, 'k heb nog zoveel dingen te doen waaronder de doopsuiker nog... 'k moet er eens dringend werk van maken. hoe is het met Victor en de potjestraining? wel makkelijk eens ze ermee weg zijn hé. Jasper begint ook stilaan interesse te krijgen in dat potje, ben eens benieuwd wanneer die eraan gaat beginnen, nu hij moet nog twee worden, dus 't zal waarschijnlijk iets voor de winter ofzo worden. Victor mag in september naar school, is hij daar al mee bezig? zo, ik ga het hierbij laten, tot gauw (ja, nu had ik wat meer tijd gezien jullie toch op verlof waren hé) groetjes, greet |
[Reageer]

Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w