< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
25/09/2008 @ 08:56
Gorgi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag meiden,

Ik heb jullie advies aangenomen en vanochtend getest: negatief.
Ik wist het wel een beetje, want ik had mijn temp opgemeten en die was t.a.v. gister gedaald (van 37.13 naar vandaag 37.03). Dus dat betekent voor mij dat mijn komen. Ik moet dus nu wachten op mijn . Ik had vanochtend nog wel die bolletjes opgestoken, maar die hoef ik niet meer op te steken.

Zit even in een dipje, maar ja, kom er wel weer uit,hoor.

Liefs,
Gorgi
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 15:34
Nouki

Oh Gorgi, het had zo mooi geweest!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 07:34
ikke

Online Status Bekijk profiel
Oooh Gorgi ik had het zo gehoopt!!! Verdorie toch ...
Altijd weer die ontgoochelingen! Meisje toch .... Dikke hoor!!
Probeer er toch de moed in te houden...

Allez hè, er moet toch tenminste 1 van ons eens snel wat goed nieuws hebben hè! We zijn niet goed bezig ...

Nouki, misschien jij? Nog een week en het is aan jou om te testen...

Pfff, voel me al een hele week heel raar. Heb eigenlijk geen zin om 'moeite' te doen om zw te raken, maar wil het wel absoluut zijn! Op het werk bij het minste dat er iets wordt gezegd, moet ik serieus vechten tegen de tranen! Wat is dat toch....?
Is dat nu omdat ik niet goed weet hoe ik ervoor sta, vwb mijn cyclus, ik weet het niet!

Enfin, ik mag deze avond eindelijk gaan. Misschien voel ik me erna wat beter, of niet ...

Bon, doe dat nog goed!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 12:03
Nouki

Hey ikke, de hormonen spelen je duidelijk parten. Ik had dat ook vooral bij Clomid, ik reageerde daar ook heel emotioneel op. Tov Menopur of Puregon waar ik totaal geen last van heb.
Ik hoop dat je een mooie echo hebt vanavond. Kom je het nog schrijven hier dit weekend of is het voor maandag? Want dan ben ik vertrokken, hé, en zal ik het de week erachter moeten lezen.
Ik duim in ieder geval

Gorgi, gaat het wat? We moeten vooruit, inderdaad, maar het blijft toch telkens een teleurstelling, hé.

Ha ja, ikke, nog iets. Ik heb dat ook dat ik geen moeite meer wil doen om zwanger te worden maar ik wil het wel graag zijn. Ik vraag me alleen af hoeveel moeite we nog moeten doen want het heeft tot hiertoe toch niets uitgehaald. Waarom zou het dan verder wél nog iets uithalen, hé? Pff...

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 19:42
Ikke

Ja idd lieve Nouki, ik begrijp je volledig. Zoveel moeite, al die jaren al en voor niets. Je zou van minder depri worden toch?

Maar ik heb een lichtpuntje, ik ben toch weer iets positiever (toch voor eventjes), want .... ik heb 3 mooie ei'tjes!!!! 3 kansen deze maand! Niet te geloven. Heb ik nog nooit gehad!!
Gyn zegt dat dit wel kan komen omdat ik nog maar pas zw ben geweest.
Allez zeg, 3 kansen!!!!

Sorry dat ik hier zo enthousiast doe, terwijl jullie het nu echt wel moeilijk hebben!

Liefs,
Ikke.

PS. Een hele goed reis Nouki! Ik zal je missen!!!!
Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:43
Nouki

Ikke, doe jij maar lekker enthousiast, ze Je verdient het! 3 kansen is heel goed, hé! Wanneer moet je terug? Ik zal voor je duimen dat er op zijn minst eentje wil blijven 'plakken', hihi.

Meisjes, tot binnen een week, hé. 'k Zal jullie ook missen!

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 12:07
Gorgi

Een hele goede reis, Nouki.
En Ikke: wow, drie eitjes. Dan komt het zeker goed tussen nu en eind oktober.

Fijn weekend,
Gorgi
Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 18:55
Gorgi

Dag meiden,

Even een kleine update. Gisteravond ongesteld geworden. Ik was donderdag gestopt met de hormonen en zaterdag dus ongesteld. Niet slecht, denk ik. Maandag het ziekenhuis bellen. Ik denk dat ik voor de 6e IUI ga. Maar dat hoor ik van de week van de gyn. Die belt mij dan van de week op om dingen te bespreken. Ik houd jullie op de hoogte,hoor.

Groetjes,
Gorgi
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 07:38
ikke

Hey meisjes!

Nouki doe dat daar goed hè in Kreta! Geniet ervan!!!

Ja, 3 eitjes, maar ja dan moeten het nog 'goei' zijn ook. Ben wel benieuwd! Venteke heeft toch de wijn laten staan dit weekend, vind ik wel lief...

Ik heb nog geen nieuwe afspraak, morgen Ustrogestan beginnen en binnen 2 weken testen, indien negatief opnieuw clomid starten op dag 3, en bellen naar gyn voor afspraak op dag 14. Indien positief gyn ook bellen! Zal wel niks zijn, zou veel te mooi zijn hè.... Niet echt realistisch ook niet... Enfin!

Grogi, hou ons op de hoogte hè meid! Ik blijf !!

Voor de rest niet veel speciaals, oh ja jawel, er is een stuk van m'n haar! En de krullen waren maar voor 1 dag, spijtig want het was echt wel tof. Maar die kapster zei dat dat niet mogelijk was om 'definitiever' te doen. Geloof er niks van, ze was ook geen lieve kapster, alleen maar commentaar geven op m'n haar! Ja, kappers houden niet van lang haar hè.... pffff!

Ok dan meiden, een fijn begin van de week!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 14:12
sabje

hello,

Oeps , Nouki is indertussen wsl al geland , alsnog wens ik haar een toffe vakantie toe.

Ikke , drie eitjes ,amaai das idd heel goed nieuws hoor, nog een tweetal weekjes en dan missch supernieuws!!!!!!!Ik duim hoor x

Gorgi,
Kop op he ! Natuurlijk zeg ik wsl steeds de verkeerde dingen om je moed in te praten ,maar ik leef zo mee met jullie dat ik het erg vind als er iemand van jullie weer een "domper" moet verwerken, dus ik pobeer jullie te troosten en hoopvol te maken,maar spijtig genoeg kan ik jullie niet helpen of kan ik niet 100 procent garanderen dat het goedkomt,al geloof ik daar wel sterk in...

Dus meisjes, blijf erin geloven en blijf ervoor gaan , het kan toch niet altijd fout blijven gaan he, ooit zit er wel een koppig eitje tussen, daar ben ik zeker van.

Met Stig en mij is het niet zo goed want we hebben allebei een verkoudheid. Pure snot en slijmpjes,ocharme mijn venteke...vier weekjes oud en al ziekskes. Hopelijk worden we snel beter dan kunnen we wat beter slapen 's nachts.

Groetjes sabje x

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 17:30
Gorgi

Dag Sabje en Ikke,

Natuurlijk gaan we er tegenaan. Vandaag voor het eerst na maanden weer begonnen met Clomid. Ik heb op dag 12 (volgende week woensdag) een afspraak staan voor een echo. Aankomende woensdag zal de gyn bellen en dan hoor ik hoe en wat. Ik ben in ieder geval bezig met de 6e IUI.

Dit weekend lekker met mannetje een weekend weg: Barcelona. Even er tussenuit.

Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte.

Sabje: beterschap voor jou en Stig.
Ikke:

Groetjes,
Gorgi
Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 07:36
ikke

Goede morgen!

Hey Gorgi, wauw Barcelona! Fijn!!! Zijn we vorig jaar ook geweest. Een hele leuke stad! Geniet ervan hoor! En ik mooi verder voor deze 6e IUI!

Oeps Sabje, zijn jij en Stig wat ziekjes, verzorg jezelf ook maar goed hoor! Veel beterschap aan jullie 2'tjes!

Hier voor de rest niet veel speciaals, vandaag ook met Ustrogestan begonnen.
Wat wel leuk is aan vandaag, mijn collega komt terug uit verlof, dan krijg ik (hopelijk) wat meer adem ruimte!!!

En voor de rest voel ik alweer vanalles en niets hè. Ik neem me steeds voor om er niet te veel mee bezig te zijn, maar toch betrap ik er me stees weer op dat ik er volop op aan het hopen ben.... Verschrikkelijk gewoon, om elke keer weer dan zo ontgoocheld te worden...
Maar ja, de wens is dan ook zo groot hè......

Enfin, tot later dan maar!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 21:42
Lizzy

Hey meidjes,

Sorry sorry dat het zo lang duurt, maar het is hier ook zo druk! Ik heb met moeite tijd voor mijn lieve Laura! Ik werk ook in ploegen zoals Sab (tja, ik ben ook een 'flik') en dan ben je soms extra moe hé...
Maar ik blijf wel meelezen en duimen als zot!!!

Lizzy

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:16
sabje

Hoi dametjes,

Lizzy, dat wist ik niet! Doe jij de job al lang en doe jij interventie en/of onthaal? Ja weinigen begrijpen hoe onze job ineen zit. De meesten willen na een jaar of tien iets anders omdat ze het "dan wel allemaal gehoord en gezien hebben" . Heb jij nu niet meer schrik ,nu Laura in jullie leven is?
Ik hunker naar een job in dagdienst met 4/5e dag woensdag en weekend vrij... Ik haat werken in het weekend (de meesten vinden dit net leuk omdat dat "ons loon" goed maakt)

Voor de andere dames duimen we verder he!!!!
sabje x

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:33
Nouki

Hey meisjes,

Ik schrijf vanuit Kreta! Het weer is vandaag helemaal niet goed, pff... Heel de dag al bewolkt. Hopelijk gaat het morgen beter want we hebben alle winkeltjes in de buurt al verschillende keren gezien dus het begint afgezaagd te worden

Ikke, jij hebt een mooie kans gekregen met je drie eitjes, seg! Ik hoop dat het iets wordt. We zijn allemaal vrij pessimistisch aan het worden precies, he. Ik vraag me ook geregeld af of het nog wel kan lukken want het lijkt me ook te mooi om waar te zijn.

Gorgi, jij alvast veel plezier in Barcelona en toch ook succes met de 6de iui. Tegen dat het zover is ben ik al thuis en kan'k je nog eens succes wensen, he

Amai, hier zitten nogal wat "flikken" 't Schijnt, he, dat de job nogal onbegrepen is. 'k Hoor dat van mijn ventje ook altijd en eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik het misschien ook soms niet begrijp. 'k Denk dat je flik moet zijn om het te begrijpen....

Hier verder niets, ik voel weer niets dus 't zal wel niks zijn. Het ergste van al vind ik dat ik de alcohol laat voor het geval het wel iets is maar ik zou er hier liever eens goed invliegen! Om mijn gedachten eens te verzetten. Maar ik hou me dan weer voor dat het dat misschien helemaal kan doen mis lopen, niet? Pff...
Maar 't is vakantie! Dus dat hoort er dan zo bij vind ik, een cocktailtje...

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:50
ikke

Hey halloooo!

Ja hoor Nouki, geniet maar van een coctailke af en toe, dat kan geen kwaad. Zolang het met mate is ....

Ik voel ook helemaal niets, dus deze ronde zal ook wel negatief zijn!

We zouden van minder pessimistisch worden hè meid!

Sabje, dat zal wel dat je je weekends terug wil en wat meer regelmaat wil, chapeau toch hoe jullie dat doen! (Lizzy ook dus)

Hier voor de rest niets speciaals te melden, zoals ik al zei, voel ik niets en nu had ik toch al wel misselijk moeten zijn...
Enfin ja, we zien wel, hop naar de volgende ronde zeker hè!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 07:33
ikke

Hey hallo allemaal!

Alles OK?

Bijna weekend hè! Ik kijk er echt naar uit. Het is zo druk op het werk! Niet te geloven ...

Voor de rest nog altijd niets te melden, helemaal geen symptomen!

Enfin, nog effe deze drukke dag doorbijten en ik kan wat ontspannen... hopelijk!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 07:44
ikke

Oeps wat is het hier stiletjes zeg ...

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 22:43
Nouki

Hey!

Ikke, laten ze je allemaal in de steek? Ik ben er weer helemaal terug, hoor!

Hebben kunnen ontspannen, het weer was grotendeels heel goed, het eten was'k wel beu tegen 't eind en verder ben ik ook wel blij gewoon weer thuis te zijn.

Ik heb nog niet getest maar ik word alweer ongesteld door de Utrogestan heen dus ik denk niet dat ik morgen bloed ga laten trekken. Wat voor zin heeft het om die verschrikkelijke prik te moeten doorstaan als je toch al weet wat het resultaat gaat zijn, hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:40
ikke

Hey dag Nouki!

Wat fijn dat je weer terug bent!! Ja ... ik was eenzaam en verlaten ... !

Oeps, is het ook weer niets? Hier ook niet... ben aan het 'verdikken' en als ik zw ben val ik eerst wat af en dan blijf ik mooi op m'n gewicht hoe veel ik ook eet. En nu eet ik bijna niets en ik kom bij ... Ook geen andere symptomen...

Nouki, we moeten alweer aan de volgend ronde denken meid!
Ik kan wel pas volgende maandag met de Ustrogestan stopen (je weet maar nooit). Dus een paar dagen later dan de , en start Clomid. Ik vermoed ergens rond 29/10 een volgende eisprong dan. Als ik het zo wat uitreken ...

Pfff, dan zijn op reis. En dan nog in zo'n warmte. Ai ai ai, ik zal me weer niet zo goed voelen dan! Enfin ja, we meoten er alweer door hè ...

Nouki, ben je wel zeker dat het negatief is? Zijn de er al dan...???
Ik ben eigenlijk wel zeker van niet bij mij, maar ga toch de test volgende week afwachten ... Je weet maar nooit, ik blijf hopen, alhoewel ik weet dat het tervergeefs is...

Hoop ... ja ...

Ooooh meid, het moet ons ook toch eens gegund zijn????? Dit kan toch niet hè????
.... of wel....?

Dikke mega knuf,
Ikke.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]