Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/11/2008 @ 21:03 Declerck Vanessa | Hallo, Kisje, ik ken je zeker nog!!!! Lang geleden, hé!!! Ik ben zo blij voor jou dat je spontaan zwanger geworden bent! dikke proficiat!!! Hopelijk verloopt de zwangerschap vlekkeloos! Wanneer gaan jullie dan een kindje kunnen adopteren? Inèske, da's ook lang geleden zenne!! Blij te horen dat alles goed gaat!!! Voor ons geld dezelfde regel, 2 kindjes is voor ons ook voldoende!! Hier gaat alles rustig, buiten een verkoudheid bij de kindjes. Morgen ga ik nog eens langs bij de ka. Onze Senne mag een half dagske naar school en dan weer ne namiddag thuis! Die klein mannen hebben toch een schoon leventje, hé!! Ik ga hier nog wa bij mijn ventje in 't zetelken kruipen! Tot binnenkort eens Véle groetjes Vanessa & co ![]() |
| 11/11/2008 @ 21:05 Vanessa ![]() | Effe terug ingetekend.... ![]() |
| 13/11/2008 @ 11:44 ilse | Hey Kisje, Een dikke proficiat met de zwangerschap!!! Hou ons op de hoogte hé ![]() Ilse, Lennon & Noor |
| 18/11/2008 @ 11:46 milo ![]() | toch geen reunie? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

sperma niet opperbest ... en dan?

) waarmee ik dat boek kan opvragen bij de boekhandel.. Er bestaat mss ook wel zoiets voor een grote broer, hoop ik tenminste!! Eigenlijk beseft hij het wel redelijk goed, hij komt alle dagen eens op mijne buik wrijven, hallo baby zegt hij dan.. Of nu ik de kleertjes al eens heb gewassen, heb ik hem ook wat gegeven voor te plooien, en hem dan verteld dat dat van de kleine baby gaat zijn.. Dus ik hoop dat de overgang gaat meevallen..

Maar waar blijven de jongetjes dan voor al die meisjes?
Niet te geloven wat dat toch doet voor zo'n kind. Ging vroeger niet graag naar school maar heb echt respect gekregen (niet dat ik dat niet had hè maar jullie weten wat ik bedoel)
. De relax daar kroop Norah altijd uit. Ik denk dat ze daar niet zo graag in zat.
Zo heb ik dat met Myrthe ook gedaan (met Fleurtje dan)