Hihi!
eindelijk eventjes tijd ...

Ik zit met een zieke Thomas nu en ons Emma gisteren ook van school moeten halen (diarree).
Voel(de) me zelf ook nogal wat mottig ... man man man, 't begint weer hé !
Niemand hier zieke kindjes (en of mama's-papa's) ? Hope not !!!
Is ook zo'n ambetant weertje hé, warm, koud, regen, zon .. pff.
Anje, hoe gaat het nu op je werk ? al een beetje betere sfeer hoop ik ?!
En met de kindjes ? Al een afspraakje bij de osteopaat ? Ben es benieuwd !!! laat iets weten hé !

Tof dat het oudercontact goed is meegevallen, vind ik wel belangrijk, maar bij ons wordt dat idd helemaal niet gedaan, super spijtig ... (de juf gaat wel alles vertellen als je't vraagt)
Elke, zoveel verbouwingen meid ? aiai ! da's inderdaad de moment zelf niet zo plezant !

Maar nadien des te leuker natuurlijk !

Chieltje nog steeds proper nu ?
En Fientje kan nog geen brieven schrijven en lezen ! Hé zeg ... alles op z'n tijd toch !! zoiets kan en mag je toch nooit forceren !!! Niet te veel panikeren hoor. Wel spijtig dat je meid zich nu 'dom' voelt natuurlijk, ocharme.
Maar zij zal dan wel andere dingen hebben (fijne en-of grove motoriek) die zich wel super ontwikkelden voor dat eerste leerjaar !
Elk kind toch zijn eigen ding komaan...
Lisa wilt ook constant lezen en vraagt telkens het alfabet en leert zo woordjes schrijven en lezen nu, maar kindjes die maar een twee maand ouder zijn zitten in't 1ste leerjaar nu en die kunnen het dus al een beetje (haar beste vriendinnetjes) en dat stimuleert haar natuurlijk ... 't zit er gewoon in.
Emma daarentegen, dat zal een ander paar mouwen zijn, maar ik laat ze hoor, zolang mogelijk kind zijn én spelen !!!!

Zondag was de doop van ons Thomasje ! Een superleuk feest gehad, alles fantastisch goed gegaan en gezellig feest nadien !!! ben content, heb er ook wel enorm van genoten om es ergens naartoe te gaan (voel mij soms zo gevangen, haha, zoals mijn mama zegt dat ze bij meme is pff) en te kunnen babbelen en voor niets moeten kijken !
m'n kleine ventje ligt alweer te krijsen, ga moeten zien hé, ocharme (is koortsig, serieuze hoest en verkoudheid en ook gisteren goed gespuugd).
Dikke zoentjes, fijn weekend !
en ps: nog een dikke merci voor de stemmetjes !!!
Joke & co xxx