Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/08/2008 @ 09:40![]() | Heej Groupy, Gefeliciteerd met Daan!! Vertel vertel, hoe is het allemaal gegaan? En alles goed met de kleine vent? Groetjes Marianne. |
18/09/2008 @ 18:50![]() | heej Groupy, ik zie dat Daan alweer bijna 1 maand is! Maar wanneer kom je hier vertellen? Groetjes Marianne. |
| 18/09/2008 @ 19:09 silly ![]() | ik zat hier vanmiddag ook te kijken. Beetje teruglezen enzo. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Groupy! En MAryann, nog een paar daagjes, spannend! |
| 23/09/2008 @ 10:17 silly ![]() | wauw, jij bent wel vruchtbaar hè. ![]() Gefeliciteerd! Heel erg leuk voor je!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Vanaf maart ’05 bezig met klussen

Maar druk hé, met 2 kindjes
Ook ons mannetje doet het goed, groeit goed, komt goed bij, is een hele brave. En Anne is er veliefd op 
Gaat veel te snel!
. Mijn vriend begon al over namen, haha. Dat hij dit keer met een naam wou komen, Nikée was mijn idee maar hij vond het ook een mooie naam.