< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Vanaf maart ’05 bezig met klussen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Vanaf maart ’05 bezig met klussen
31/08/2008 @ 09:40

Online Status Bekijk profiel
Heej Groupy,

Gefeliciteerd met Daan!! Vertel vertel, hoe is het allemaal gegaan?
En alles goed met de kleine vent?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 18:50

heej Groupy, ik zie dat Daan alweer bijna 1 maand is! Maar wanneer kom je hier vertellen?
Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 19:09
silly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zat hier vanmiddag ook te kijken. Beetje teruglezen enzo.

Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Groupy!

En MAryann, nog een paar daagjes, spannend!

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 18:31

geloof dat ik toch weer goed nieuws heb!
Vandaag 2 verschillende testen gedaan, en licht positief.
Wel veel duidelijker als vorige maand, maar nog niet net zo donker als het c-streepje.
Heb een foto geprobeert te maken en op mijn profiel gezet. Hij is op de foto wel vager als 'in t echt'..

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 10:17
silly

wauw, jij bent wel vruchtbaar hè.

Gefeliciteerd! Heel erg leuk voor je!!!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 19:40

heej Syl, dankjewel!! Heb er nu ook een goed gevoel over, beter als vorige keer. Had ook niet verwacht dat het na vorige maand zo snel zou gaan. En afgelopen maand ben ik er ook niet veel mee bezig geweest en wilde ik eigenlijk niet eens testen.. moet je nagaan.. haha

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 21:58
groupy

Hey, sorry voor de erg late reactie!!! Maar druk hé, met 2 kindjes

Alles gaat prima hier zé, alleen zoals ik al zei, druk.
Goede bevaling gehad, was gepland (inleiding, 1 dag voor datum). Eventjes beetje (veel) pijn, dan epidurale en daar was die dan. Niks bijzonders, gewoon goede bevalling.
Eventjes beetje lastig gehad met de bv, die kwam niet goed op gang, en mijn mannetje weigerde de borst omdat er niet genoeg in zat! Dat wist ik dus pas na 2 dagen. Hij weende en weende maar, wou niet drinken. En alles wat ze mij zeiden was, blijven proberen. Achteraf gezien bleek hij ferm af te vallen, en gewoon dus honger gehad te hebben!!! Dus kolven, kolven tot de stuwing kwam, en ondertussen flesjes geven. Gelukkig is alles toch nog in orde gekomen en loopt de bv prima nu Ook ons mannetje doet het goed, groeit goed, komt goed bij, is een hele brave. En Anne is er veliefd op
En ja, hij is dus al een maand Gaat veel te snel!

MaryAnn, proficiat hé

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 16:28

hoihoi,

Groupy, fijn dat het allemaal goed is gegaan! En mooi kereltje heb je hoor!

Ik heb vandaag nog een test gedaan en die is duidelijk positief!
Ik had/heb ook een heel goed gevoel dit keer. Anders dan de vorige keer. Maar ben helemaal happy . Mijn vriend begon al over namen, haha. Dat hij dit keer met een naam wou komen, Nikée was mijn idee maar hij vond het ook een mooie naam.
Van mij mag hij namen gaan zoeken, ik zou het voor een jongen niet weten!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 10:40
silly

Maryann, hoe is het met je zwangerschap? Heb je al een buikkie? Misselijk? Moe?
Ben erg benieuwd!

Hier alles goed, kindjes groeien goed, pesten elkaar en zijn af en toe snotverkouden.

groetjes Syl

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 15:12

Hoi Sil,

Ben de afgelopen weken wel steeds wat misselijk geweest, ook last van maagzuur. Heb ook totaal geen trek in eten, vooral avond eten.
Verder gaat alles wel goed, op de moeheid na..
Mijn buikje begint nu al te groeien! Bij nikee kwam dat pas na 5 maand ofzo. Maar nu vraag ik me soms al af of mensen het niet aan me zien maar niet durven te vragen.. haha.

Maandag heb ik mijn eerste echo, ben erg benieuwd. Kan ook niet meer wachten nu het zo dichtbij komt. Ik hoop dat alles goed is, en ben erg nieuwsgierig wanneer de uitgerekende datum precies is. Omdat ik de vorige keer een vroege miskraam heb gehad, was mijn cyclus langer.

Maar gezellige boel dus bij jou thuis! Ben ook heel benieuwd hoe Nikee straks op haar broertje/zusje reageerd. Zij is dan wel ietsje ouder als Iris toen was.. maar zal ongetwijfelijk wennen worden.
Lijkt me wel erg gezellig.

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]