< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » metformine bij pcos ook in België

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
metformine bij pcos ook in België
23/05/2008 @ 10:14
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Haj haj!!

ik kom nogeens piepen! Hoe gaat het hier met iedereen? Flip, bij jou begint het op te korten, hé! En bij een zwangerschap klopt het gezegde 'de laatste loodjes wegen het zwaarst' ongelooflijk hard!! Ik vond vooral de laatste 10 weken tergend traag voorbij gaan... maar ik heb zwanger zijn altijd heerlijk gevonden. Ik begin het zelfs al te missen!! Niet dat er hier plannen zijn voor een derde, hoor!
En een jongen! wat leuk!! Goed dat jullie een pretecho hebben gehad anders zat jullie zoon daar in roze kleedjes!!
Wij zijn ondertussen verhuisd en zitten al aardig op onze plaats. Een grote tuin hebben is zaaaalig! we hebben al een schommel met schuifaf gezet en florine is gelijk verslaafd!
De meisjes doen het geweldig, al heeft Marie het op de moment een beetje moeilijk door een doorkomend tandje. Ik wist ook niet dat 2 zusen zo verschillend konden zijn! Marie doet alles tegenovergesteld van Florine. Florine at pas boterhammen toen ze 16 maand was, Marie al van haar 8ste maand; florine bleef altijd mooi zitten spelen op haar poep, Marie gooit zichzelf op al het speelgoed en trekt zich niets aan van hoe ze erbij hangt. En zo kan ik nog wel een hele hoop verschillen geven!
Mojo, nova wordt al aardig groot, hé! knap dat je al zoveel afgevallen bent! Mijn nicht en tante hebben net dezelfde operatie ondergaan en zijn nu gewoon slank! Ze moeten wel erg opletten voor lichamelijke tekorten. EZlf zit ik nu terug op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar nog niet op het gewicht van voor de hormonen! Dan moeten er nog 5 af; Maar stilletjesaan lukt het wel.
Mirjam, ik heb zelf ook niet zo lang metformine genomen. En ik weet niet of het bij mij enkel dat is wat het gedaan heeft vermits ik ook nog een operatie heb gehad en clomid heb geslikt. Maar ik wens je heel veel succes!
Saskia, hoe gaat het met jou? Druk met al je onthaalkindjes? Hoe gaat het met Flor? Hebben jullie nog plannen voor een broertje of zusje? Is dat dan automatisch terug IVF?
Hoe zou het met Marion en Jasmijn zijn?

groetjes!!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:34
Mirjam

Hey

Dank je wel meiden! Hier was het deze maand weer niks.
4 juni heb ik een follikelmeting, nu maar hopen dat ik een mooi eitje heb he.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:36
flip

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,

Alles is hier klaar dus ons manneke mag komen !
Heb wel heel moeilijk met mijn zwangerschap maar dit is vooral te wijten dat ik nu thuis ben en me nutteloos voel !

Groetjes
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 17:33
Mirjam

Hey

Ben daarstraks bij m'n gyn geweest en heb supergoed nieuws! Er was een hele mooie grote follikel te zien, we moesten ons de komende daagjes niet inhouden zei m'n gyn
Voor alle zekerheid hebben ze ook nog maar bloed getrokken, maar voor de moment is m'n PCO probleem onder controle

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 08:17
Lies

hej myriam!

spannende dagen!!! ik duim alvast!

groetjes,

lies

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 08:27
Mirjam

Hey

Lies dank je wel, maar mijn eitje is geweest op dag 17 of 21 dus ja het kan ook voor volgende week zijn.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 20:09
Mirjam

kijk

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 13:07
Mojo

Yeayyyy wat goed Mirjam, gefeliciteerd !!

En Flip, zit er al wat "beweging" in..?

Hier gaat alles okay met Nova, het is echt een peuter aan het worden dus het opvoeden is officieel begonnen We zijn intussen verhuisd en wonen nu weer lekker in Nederland wat ik zo graag wilde. Verder probeer ik me wat voor te bereiden op mijn nieuwe studie waar ik in September mee begin. En nope, nog steeds geen plannen of wensen voor nog een kindje haha

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 08:01
Lies

Hey Myriam!!! Wat geweldig!!! super gefeliciteerd!! Geniet ervan, meisje!

Mojo, ben je weer van bij ons vertrokken? Tja, hollanders blijven hollanders, hé!

groetjes!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 10:51
Lies

Flip, hoe zit dat daar?

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:59
Lies

Flip,

ik ben echt super nieuwsgierig hoe het met jouw en je zoontje gaat!! Laat je gauw iets weten?
Myriam, begint de buik al uit te zetten?
Hoe gaat het met de rest? Hier alles oké, Marieke is ook al weer een jaar geworden! Wat vliegt de tijd!

groetjes!

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:55
Mojo

Ja Flip, ik ben ook nieuwsgierig, hoe gaat het met jullie? Vertel !!

Jeetje, Marie ook alweer een jaar, de tijd gaat snel he Lies

Tja ik heb niet zoveel te vertellen, denk ik. Met Nova gaat alles prima, ze is ruim 16 maanden inmiddels. Ze stapt nog niet los en dat mag nu wel van mij maar goed, dat komt vanzelf. Ze is nog altijd een lief, vrolijk en makkelijk kind eigenlijk. Respect voor moeders met moeilijke kindjes want ik vind dit al hard werken haha.
Over ruim 3 weken moet ik voor het eerst naar school, dat vind ik heel spannend maar ik heb er ook zin. Na 1.5 jaar continu moederen heb ik echt een andere omgeving nodig hoor. Vorige week is Nova een dagje bij haar opa en oma geweest en dat was de állereerste keer dat ik een dag alleen thuis was, de 4 a 5 keer dat ze al hadden opgepast was altijd omdat mijn man en ik samen ergens moesten zijn. Nu was ik ziek dus had mijn man het zo geregeld, maar echt....mijn eerste 'vrije' dag in 1.5 jaar tijd dus eigenlijk. Toen merkte ik pas hoe vreselijk moe ik ben en dat het echt niet gezond voor mij is om haar altijd en eeuwig continu bij me te hebben. Dat wist ook al wel maar ja als je geen plekje hebt om haar af en toe heen te brengen houdt het ook snel op natuurlijk. Ik elk geval, ik heb dus wel zin in school, sowieso 2 avonden per week dat ik even niet Mama ben

En nog steeds geen plannen voor nog een kind dus haha, ben je mal, ben hartstikke blij dat ze steeds meer kan en snapt lolol

Mijn zus is trouwens nu 39 weken zwanger, ze hebben al 2 meiden van 12 en 8 en nu nog een kleintje erbij. Ben benieuwd, ik vermoed dat het een neefje is!

Nou Flip, hoe is het met die kleine?!

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 21:40
Mojo

Even vertellen dat ik gisteren opnieuw tante ben geworden, het is een kerngezond en prachtig ventje die de naam Dominic heeft gekregen. Zijn ouders en trotse zussen van 12 en 8 zijn apetrots maar eh, zijn tante niets minder hoor

[Laatst gewijzigd door Mojo - 10/08/2008 @ 21:40] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 15:37
mojo

Jammer dat je niet meer reageert Flip, ben zo benieuwd naar jullie; hoe het gaat, of iedereen gezond is..
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]