Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/10/2008 @ 09:49 joni ![]() | zoals verwacht: negatief |
| 27/10/2008 @ 09:34 Sandra | Ik had aan de juf wel degelijk gezegd dat Ina slaapwandelde.. en ook een flesje etherische olie meegegeven om op haar kussen te doen. Maar blijkbaar had de juf een stoel voor de deur gezet, niet om de deur dicht te houden, maar als ze de deur opendeed, ging die stoel vallen, hoorde de juf het , en kon ze komen kijken. Eigenlijk nog niet zo een slecht idee Maar ja, zoals Ina het uitlegde was het precies of haar deur werd gebarricadeerd. Verder hebben die twee elkaar al goe gevonden. Ze maken al terug ruzie. Arne had trouwens deze nacht een ENORME bloedneus. Zoveel bloed samen had in nog nooit gezien. Echt waar. Zijn bed, matras, kussens, knuffel, .. zijn handen, zijn gezicht, zijn haar.. alle, je kan het niet opnoemen of het zag BLOEDROOD. Amai, paniek bij hem en bij Alain.. niet te doen. Heb hem dan gewassen.. alles de wasmachine is.. en Arne is gelukkig terug in slaap gevallen. Maar .. goh, dat was een rare bedoening. Beide neusgaten spoten bloed. Heel raar.. Nicole.. ik heb echt ook wel aan jou gedacht hoor.. echt waar. Maar het is misschien wel zoals je zegt. Een cryopoging is zo moeilijk om volgen. Mensen weten niet waar je juist bezig bent.. waar je juist zit.. en ik beken een beetje schuld… het is inderdaad minder makkelijk om volgen. Ik was misschien ook beetje meer met mezelf en de kinderen bezig, en dan gaat een week vlug voorbij .. en natuurlijk ook de terugplaatsing en het wachten op de uitslag. Sorry, sorry.. maar dat doet natuurlijk nu niet veel meer uit. Ik hoop echt dat je het een beetje een plaats kan geven.. en dat je het ons vergeeft.. nog eens sorry.. Groetjes Sandra |
| 28/10/2008 @ 13:12 Sandra | Joni.. ik heb je berichtje ook twee keer gelezen.. vond het echt heel mooi geschreven en het deed het haar op mijn armen omhoog komen. Weet je.. op zulke momenten is het spijtig dat we allemaal zo ver van elkaar wonen. Komen schrijven op 9 maand doen we al maar sporadisch.. de ene week elke dag, de andere week bijna niet. Heb je dan juist iemand nodig.. dan voel je je zeker helemaal alleen. Ja, goede vriendinnen. Ik denk dat we er allemaal van kunnen meespreken. Diegenen die ze nog hebben mogen hun beide handjes kussen. Iedereen heeft wel vriendinnen... maar diegene die je goed begrijpen, met alles kunnen meespreken.. 's nachts voor je klaarstaan (heb ik ook nodig gehad) , die kan je op je één hand tellen.. of zelfs niet moeten tellen. Ik beloof je dat ik je ga proberen opvolgen.. echt waar ![]() En je mama.. ja, ik kan me het goed voorstellen. Hoewel ik nooit iets tegen ons ma erover gezegd heb, wist ze het wel. Ik dacht.. ik ze het niet, dan maakt ze zich geen zorgen.. maar onbewust deed ze het wel want ze wist het en we zeiden niets tegen elkaar. Kwam er nog bij dat ons ma een zoontje doodgeboren heeft door een fout van een gyneacoloog.. dus tijdens de zwangerschap en de bevalling heeft ze doodsangsten uitgestaan. Niet voor Ina indertijd.. maar voor Arne.. omdat het ook een jongen was/is. Bloedneus heeft Arne ondertussen niet meer gehad. Heb er wel twee kanjers van bloedklonters uit zijn neus gehaald gisteren.. amai, het verwonderde mij dat hij nog kon ademen. Bloed hoef ik niet meer.. hij heeft genoeg bloed verloren op die ene avond.. amai.. je kan het je niet voorstellen. Precies kledingstukken (en bedgerief) van een moordscene.. echt niet te doen. Ga beginnen werken.. kwestie van der hier ook nog eens door te raken.. Groetjes Sandra |
| 07/11/2008 @ 12:35 Sandra | Hoi.. Hier geen nieuws...ook geen goed nieuws. We hebben alweer een sterfgeval in de familie.Een mens vraagt zich af wanneer het nu eindelijk gaat stoppen. Ze hebben ons toch al genoeg gevonden de laatste tijd hoor. Wat wel goed is..Ons ma heeft heel goed gereageerd op de chemobeurt. Wat wil zeggen dat drie van de vier tumor-uitzaaiingen weg zijn..het vierde is zo klein geworden dat het waarschijnlijk ook niet operatief gaan wegnemen. De operatie zou te zwaar zijn om zo iets klein weg te nemen. Wat wil zeggen dat ze nu heel goed is.. en dat het verder wordt in de gaten gehouden. Hopen dat het zo blijft. Tine ??? kom hier nog eens schrijven jong. Die buik van jou.. !!! Belle..alle, dat begint goe..nu al twee kg Als ik denk aan mijn 30 kg erbij..pfff..krijg het nu al warm ![]() Joni.. Wij doen dat ook soms.Naar de Mac Donalds om naar de speeltuin te gaan. Ik en Alain eten dat iets..en de kinderen lusten het niet.Enkel voor de speeltuin. Hebben hier ook twee binnenspeeltuinen in de buurt. Daar gaan we toch alle twee weken eens een woensdagnamiddag naar toe. Arne is daar stapelzot van. En ik en ons ma doen ons goed aan het een of ander. Hoewel..ik nu punten tel (Weight Watchers.. )Ben eens benieuwd.Vandaag kwam de Sint op school. Maandagavond komt hij dan bij ons. Ik laat de Sint naar huis komen .. dan moet ik 's avonds niet beginnen met het wegsteken van het speelgoed. En hun gezicht.. Alle,nu niet meer Ina..die weet het ondertussen. Ben toch eens benieuwd voor Arne. Groetjes Sandra |
| 13/11/2008 @ 17:23 Sandra | Ja, Belle.. das het "mindere" van zwanger zijn.. als ik denk aan mijn extra 30 kg van Arne.. pfff ![]() Maar ja.. voor het goede doel é ![]() Heel goede ervaringen met die Sint aan huis. We deden het al vanaf Ina heel klein was. Bij ons is het Sint Maarten.. dus op 10 november 's avonds komt de Sint. Op 11 november zijn ze dan thuis, zo kunnen ze de hele dag met hun speelgoed spelen. Ook het feit dat de Sint aan huis komt is heel tof. Ze krijgen direct hun speelgoed.. (dan moeten wij 's nachts niet op om alles weg te steken ) , en ze zien daadwerkelijk de Sint en zijn Pieten die alles afgeven.Ina weet het wel al.. maar toch.. het is voor haar ook plezant. Die grote Sinterklaasshow is er nog wel hoor Belle. Nu met al de bekende Vlaamse kinderfiguren (Mega Mindy, Plop, Samson en Gert, K3.. en dan op het laatste de Sint ) Vorig jaar hadden we kaarten via Delhaize. Heel tof.. Joni .. hoe gaat het ermee ? Ben je nu al aan het puffen ? Zou je nog terugplaatsing hebben voor Kerst ? Alle, ik bedoel eigenlijk nieuws dan. Zou een enorm tof kerstgeschenk zijn. Bij Arne was het terugplaatsing op 7 december.. dus het goede nieuws was voor Kerst nog. De eerste echo wel in Januari.. maar toch heel tof. Ik duim alleszins mee. Groetjes Sandra |
| 16/11/2008 @ 18:54 Sandra | Als jullie iemand kennen.. of zelf interesse hebben.. wij verkopen onze fietskar.. das een aanhangwagentje voor achter de fiets (begrijp je een beetje ?) zo een kar waar je een of twee kindjes kan inzetten.. volledig gesloten, met nog plaats voor boodschappen in te zetten. hebben dat gekocht voor Arne, maar ik rij eigenlijk heel weinig met de fiets. Toch niet genoeg om het karretje altijd buiten te halen. Plus, Arne zit nu al in het stoeletje achteraan. Karretje is zo goed als niet gebruikt.. koste nieuw 175 euro..Zou er toch graag 100 euro van hebben. als je interesse hebt.. of iemand kent.. je mag me altijd mailen.. Groetjes Sandra |
| 17/11/2008 @ 12:29 Sandra | Deze morgen telefoon van school.. Arne had stuipen gekregen. Ons ma is er om gegaan.. Ben benieuwd naar de dokter straks. Hij heeft wel een zware verkoudheid, maar geen koorts gehad dit weekend. Misschien was het terug een aanval van kroep ![]() Ben alleszins wel ongerust.. Tine.. hoe zit het met jou ?? Is al een tijdje geleden é.. Hoe gaat het met de grote zus ? Binnenkort drie.. Gaat ze al naar school ?? Joni.. als een datum gekregen ? Hoe gaat het op school ? Een beetje begrip van de collega's ?? Groetjes Sandra |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger na ivf/icsi (zappy)

en ik ben compleet (grapje)

Als ik denk aan mijn 30 kg erbij..pfff..krijg het nu al warm