Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 10:39 pien | Voila, ben hier weer de eerste vandaag!! ![]() Ik ben hier weer wat plaatsen aan het voorbereiden om te schilderen, en dat voorbereiden vind ik supervervelend, vandaar kleine pauze met E op schoot... Fie, ik ga je de functie en brief en CV inderdaad eens doormailen. Hetgeen ik doorstuur is een vaste plaats, maar heb nu net gesolliciteerd voor zelde job contractueel ook. Ik krijg alleen mijn diploma's niet opgeladen op site van S e l o r en dan kom je niet in aanmerking. Moet het nog eens uitvissen hoe het dan moet. Verderdoen nu... ![]() |
| Vandaag @ 10:51 pien | Fie, heb alles doorgestuurd naar je te le net adres. Bye bye! |
| Vandaag @ 11:06 Leen | hé Pien, net nu ik hier ben. Nele, ik vind de overgang heel goed te doen, zelfs nu ik er helemaal alleen voor sta, gaat het goed. A. komt vanavond al naar huis, ipv morgenavond. de eerste week van decmeber is hij terug een week weg. ga dan drie dagen kraamhulp vragen. met die kraamhulp gaat het echt goed; ik programmeer mijn was de dagen dat zij er is, ze doet strijk, heb nog geen strijkijzer vastgehad sinds ik bevallen ben, ze kuist alles en ze kookt. 't zal veranderen binnen 3 weken, maar ik profiteer er nu volop van. ok, er zijn momenten dat ze je alletwee nodig hebben en dan moet er één wachten vooral als ik alleen ben, maar daar gaan ze ook niet van dood hé. ben er echt rustig in en geniet volop. straks moet ik naar de ka in 't zh. de hielprik was niet goed gelukt, de vv kreeg toen echt maar weinig bloed uit haar hieltje en ze twijfelde eraan of het wel genoeg zou zijn, niet dus. straks om 17 afspraak. we eten vanmiddag warm en ga dan sandwichkes meenemen voor Y., ja ze moet mee uiteraard, want ben nog alleen. kan ik eens vragen aan de ka hoe het met dat overgeven zit, 't is echt met z'n momenten, zo eens om de drie dagen, maar dan is het echt overgeefdag... Pien, de sollicitaties zijn nu echt wel serieus aan 't worden precies. kijk je uit om terug te gaan werken? heb je al opvang gevonden voor E.? zeg, en jij blijft schilderen precies? Els, amai zeg lange verplaatsing, 6u trein, ik zou helemaal turelure zijn. moet je dat vaak doen? Fie, hoe is 't in 't nieuwe huis, sorry ik kan niet alles bijlezen. en hoe is 't met buikje? Nele, is het de mama van G. die in 't zh ligt? en PJ ziek en jij zo'n lange dagen? verzorg je goed hé, ga je in januari nog werken? Nans, N. heeft in 't begin ook vaak bij ons gelegen, 't was neuten en kreunen tot ze tegen mij lag en dan ligt ze pardoes in slaap. in de namiddag soms ook, echt niet te doen, ze doet er zo lang over om in slaap te geraken, ik neem ze dicht tegen me aan en ze is onmiddellijk vertrokken. twee slechte nachten gehad, maar afgelopen nacht was 't veel beter, ze heeft ook gewoon in haar wiegje geslapen. ik vind het zalig om dicht naast haar te slapen, maar wil er geen gewoonte van maken. Y. is helemaal niet jaloers, ze aanvaardt het allemaal heel goed en als er eens een moment is dat ze alletwee aandacht vragen op 't zelfde moment en dat ik echt N. moet laten voorgaan, dan probeer ik dat uit te leggen en dat snapt ze wel. ik mag echt niet klagen van grote zus, ze is superflink, maar ja ze is al wat ouder hé. ik had ook nooit gedacht dat het 's morgens zo vlot zou gaan, maar N. heeft haar drinkritme 's morgens nu wat aangepast en zo geraak ik veel makkelijker naar school, daarna nog even langs de bakker en winkel en dan ben ik tegen 9u thuis, tijd om alles weg te zetten en dan heeft ze honger, ideaal dus, hopelijk blijft het zo. Sanne, je moet dat inbakeren eens tonen tijdens een date, nu zaterdag kan ik wel niet, maar als jullie tijdens de kerstvakantie naar hier komen. misschien heb ik dat ook wel eens nodig. straks komen er collega's van 't werk op bezoek, 't is daar chaos schreven ze, ben eens benieuwd wat er scheelt. allé, ga nog een betaling doen en dan nog wat strijk wegleggen. tot later daaag |
| Vandaag @ 15:15 vero | hier is het echte bleitsoep ondertussen... H drinkt/eet een hele dag niets in de kribbe. Ze krijgen er met moeite eten in. Ze slaapt veel wat ook al geen goed teken is. (ah ja, als ge slaapt moet ge ni eten. ze verzwakt gewoon en doet geen moeite meer om te eten). Ik ga er straks mee naar de HA om is te kijken wat we kunnen doen. Ze heeft ook een dikke verkoudheid, slijmen die in haar keel lopen. Dus mss ook wel keel/oorpijn. en heel straf: ze is al tanden aan het krijgen. (een dikke maand vroeger als Tobias dus). het is maw een vod voor de moment. ik heb al wat afgehuild zenne... Erg erg erg. Ik voel mij zooo schuldig dat ik haar achterlaat. Ik durf gewoon ni meer bellen naar de kribbe. Als dat zo blijft duren ga ik nog een maand ouderschapsverlof moeten bijnemen denk ik. Want zo kan dat ni verder met haar. Ze kan voor het moment precies echt niet zonder mij (en dan vooral de borstvoeding). het is echt hel om zo terug te moeten gaan werken. En ik zit dan zelf ook nog is met een beginnende keelontsteking. miserie miserie. kom dus effe hier zagen... Leen, bij jou gaat het wel goed hè? Alles al onder controle. Chapeau! |
| Vandaag @ 16:13 Rien | Oh vero .. krijg er krop van in mijn keel ![]() Ze zal ongetwijfeld minder eten omwille van die slijmpjes en eventueel keelpijn he. Goed dat je naar de huisdokter gaat, want ik kan me voorstellen dat je het gevoel moet hebben dat je er 'iets' aan doet. Dikke knuf ze ... Els: Jouw berichtje deed me verschieten, maar als het bloeden nu gestopt is (is dat zo?) dan gaat dat toch heel waarsch een innesteling zijn he. Ik blijf positief denken en duimen meid!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

, iefdereen zegt het ook op het werk.
)G. zijn pit ligt in kliniek sinds zondag (dus meme niet zoveel beschikbaar, wij regelmatig op ziekenhuisbezoek, etc..) allé, ge kent dat, zoiets komt altijd samen hé, op momenten dat ik totaal geen congé of omstandigheidsverlof kan nemen. Inspecteur zijn heeft zijn voor-en nadelen, ach ja, zoals elke job zeker... nu, de inspecties zelf vind ik wel zwaar aan het worden, zijn dagen van 7u00-19u00, soms 20u00 à 21u00 soms...met harde buiken en vooral ook gezwollen benen tot gevolg..maar allé, nog 4 inspecties dit jaar en dan in januari beetje uitbollen, das de bedoeling...