Hey,
hier alles in orde. Jochen is in het weekend wel serieus ziek geweest. Hij heeft een bronchitis en het zat al op zijn longen. Ik heb hem nog nooit zo ziek gezien ocharme. Nu krijgt hij dus antibiotica en moet aerosollen. Het ging gisteren alweer iets beter met hem. Vandaag sliep hij nog toen ik vertrok, dus hopelijk vandaag weer wat beter.
Met Hanne gaat het heel goed. Gelukkig (nog) niet ziek. Morgen krijgt ze haar eerste spuitjes, daar zie ik wel enorm tegenop. Sinds een dag of 4 slaapt ze ook zo goed als door. Ze laat 7 é 8 uur tussen haar voedingen, dus dat gaat de goede kant op. Ze is ook een vrij gemakkelijke baby, vind ik (mijn man denkt daar anders over

), maar als ze weent is ze moeilijk te troosten. Ik krijg haar meestal wel getroost, maar mijn man heeft het er moeilijker bij en iemand anders krijgt haar al helemaal niet stil. Als ze moe is, wil ze ook met rust gelaten worden en in haar bedje of parkje liggen. Op de arm wiegen is niet goed voor ons madam dan
Namiddag ga ik met Jochen, als hij beter, naar Sinterklaas kijken in de GB hier in de buurt. Ik ben eens benieuwd naar zijn reactie.
L, wat erg dat Yerko het zo moeilijk heeft op school. Hopelijk betert het deze week. Hoe is het vandaag gegaan? Had hij het nog zo moeilijk?
Lotte, voor jou dan weer geweldig dat Mila zo graag gaat. Dan kan je ze met een gerust hart daarlaten. Heb je al een afspraak kunnen maken bij een nko-arts voor Lily? Ik denk ook dat buisjes de enige oplossing zijn voor haar. Beter even een korte pijn, dan constant ooronstekingen
Erika, je zal ook blij zijn dat vorige week voorbij is dan. Een dure week geweest zo te lezen. Heb je trouwens al wat resultaat van de Infraligne? Amuseer je in het weekend maar, er eens even tussen uit met jullie tweeën zal deugd doen. Zogauw Hanne iets ouder is, staat dat ook op onze agenda

Bij Jochen had ik het er heel moeilijk mee om hem ergens anders te gaan laten slapen, nu ga ik heel blij zijn als we eens 1 nachtje voor ons 2 hebben. Niet dat ik Hanne minder graag zie of minder ga missen, maar zo 2 is toch een stuk drukker dan eentje.
Met Pacco, onze hond, gaat het trouwens heel goed. Hij is echt een heel lieve en brave hond. Op de hondenschool doet hij het ook heel goed, alleen is hij in het begin altijd wat nerveus bij die andere honden. We moeten hem natuurlijk wel in het oog houden, want hij is altijd wel ergens mee bezig wat niet moet. Hij is gelukkig wel al zo goed als zindelijk. Heel af en toe nog een accidentje dat hij binnenplast, maar dat is het.
M, proficiat met Laurine haar stappen. Fijn he

Jochen was trouwens bijna 16 maanden toen hij alleen stapte, dus zo laat is ze niet hoor.
Mijn zus heeft de naam van haar dochtertje ooit gehoord op de school waar zij en haar vriend zaten en ze vonden het allebei een mooie naam.
Lieke, ik las op Facebook dat Daan vandaag de eerste keer naar de creche moet. Hoe is het meegevallen? Veel sterkte trouwens als je maandag opnieuw moet gaan werken.
Zo, ik hoop dat ik niks vergeten ben, maar ik ga stoppen want het is een hele boterham geworden.
Groetjes
Cindy