< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?
14/11/2008 @ 16:44

Online Status Bekijk profiel
hoi

Oei, t is hier stil, wil dat zeggen goed of is er iets gebeurt.
katrien

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 16:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sorry maar mee die rare week eb ik et druk.
en keb weer vanalles te regelen en sta der weer alleen voor. mijne man werkt were lange dagen. 07.00 u is um al weg en meestal maar thuis om 18.00 u.
maar alles goed ze in de buik en anders ook.
alleen druk druk druk.
sorry dak nie veel langskom.

sofie.

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 21:57

hoi

Dat is niet erg hoor, het begint ook al aardig te vlotten he bij jouw, ik ben echt aan het aftellen. Nog een week of acht en het is echt zo ver. Heerlijk.

katrien

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 23:20

Hi

T zal hier toch Nienke worden, kwestie van Maya de bij en zo, figuurtje is net gekocht door plopsaland en aangezien dit hier bijna aan mijn achterdeur is, zie ik dat toch niet zo echt zitten. Dus wordt het Nienke. Kan nu beginnen kaartjes stempelen.
katrien

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 08:48

wij gisteren de test gedaan voor de geboortekaart voor wat er vooraan opkomt en tis gelukt.

sofie

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:14
Wina

Goed nieuws! Vanmorgen toch een echo gehad en daar was ons kindje op te zien. Levend en wel!
Precies 8 weken en 2 dagen oud!

Super!

Liefs, Wina

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 18:48

dikke proficiat !!!!!!!!
katrien

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 23:28
Joline

Online Status
Wina, fijn dat de echo er goed uitzag, ben je gerust?? geniet van je zwangerschap meid.

Katrien mooie naam gevonden, deze staat ook op mijn lijstje.

Dames ik ga, net als Tess, ook niet meer geregeld komen. Dit forum staat de laatste tijd niet meer zo dicht bij me. Zal zo af en toe nog wel eens komen lezen hoe het met alle ukkies gaat.

Voor alle zwangeren, geniet ervan.
Degene die nog niet zwanger zijn en het wel willen veel geduld en succes.

Voor mij zal de komende paar maanden in het teken staan van afsluiten van de kinderwens. Hoe moeilijk ik dit ook vind. Ik weet ook niet precies hoe je zoiets moet doen.....

liefs voor iedereen
houdoe Joline.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:05

Joline,

ik vind het zo erg voor al diegene bij wie het maar niet lukt, terwijl er andere mensen zijn die als het ware hun kinderen niet willen hebben. Ik vrees dat je dit niet zult kunnen afscheid nemen van de kinderwens, het zal een rouwproces worden en het enige wat er mee kan gebeuren is dat het slijt, beetje bij beetje, heel veel sterkte voor jou en ook voor Tess. Ik wou dat het anders gelopen was voor jullie.

Knuffel
Katrien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:59
Myrthe

Hoi allemaal,

Joline ik heb je net een berichtje gestuurd. Hier is een dikke .

Katrien je zit echt in de laatste loodjes he. Ben je nog aan het werk? Sterkte met alles.

Wina gefeliciteerd met de goede echo!! Nu kun je verder gaan genieten. Ben je al nieuwsgierig naar wie het is in je buik?

Ik heb deze week een telefoontje van de chirurge van Ot gehad. Hij mag nog niet stoppen met de medicijnen. Hij heeft toch reflux. Als er voeding terug komt in de slokdarm dan kan dat de plek waar hij geopereerd is aantasten (de slokdarm kan dan vernauwen).
Dat hij de medicijnen nog moet gebruiken vind ik niet erg. Wat ik wel vervelend vind is dat hij weer een meting krijgt. Het betekent dat hij dus ook weer naar het ziekenhuis moet. Maar goed dat is pas over een paar maanden.

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - Vandaag @ 15:01] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]