Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/11/2008 @ 16:44![]() | hoi Oei, t is hier stil, wil dat zeggen goed of is er iets gebeurt. katrien |
14/11/2008 @ 21:57![]() | hoi Dat is niet erg hoor, het begint ook al aardig te vlotten he bij jouw, ik ben echt aan het aftellen. Nog een week of acht en het is echt zo ver. Heerlijk. katrien |
16/11/2008 @ 08:48 ![]() | wij gisteren de test gedaan voor de geboortekaart voor wat er vooraan opkomt en tis gelukt. sofie |
| 18/11/2008 @ 15:14 Wina ![]() | Goed nieuws! Vanmorgen toch een echo gehad en daar was ons kindje op te zien. Levend en wel! Precies 8 weken en 2 dagen oud! Super! Liefs, Wina ![]() |
18/11/2008 @ 18:48![]() | dikke proficiat !!!!!!!! katrien |
| 18/11/2008 @ 23:28 Joline | Wina, fijn dat de echo er goed uitzag, ben je gerust?? geniet van je zwangerschap meid. Katrien mooie naam gevonden, deze staat ook op mijn lijstje. Dames ik ga, net als Tess, ook niet meer geregeld komen. Dit forum staat de laatste tijd niet meer zo dicht bij me. Zal zo af en toe nog wel eens komen lezen hoe het met alle ukkies gaat. Voor alle zwangeren, geniet ervan. Degene die nog niet zwanger zijn en het wel willen veel geduld en succes. Voor mij zal de komende paar maanden in het teken staan van afsluiten van de kinderwens. Hoe moeilijk ik dit ook vind. Ik weet ook niet precies hoe je zoiets moet doen..... liefs voor iedereen houdoe Joline. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

.