< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Uitnodiging!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Uitnodiging!
05/10/2008 @ 12:33
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja lies ik vervloek die parasollen ook je moet dat constant draaien en dan nog krijgen ze de zon op hun
interessant winkeltje wordt dat
veel succes

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:59
Daniëlle

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,

zo, heb er een heerlijk dagje Scheveningen opzitten. Gezellig met m'n zussen + kids en m'n moeder. Eerst op het strand geweest, hierna lekker geluncht.

Lies, wat leuk en absoluut nuttig, de winkel die je wilt gaan starten! Ik heb deze zomer 1 parasol gehad, anders voel ik me zo'n ijsco-wagen, met 2 parasols! Maar ik houd me aanbevolen voor zo'n geval voor over de wagen. Dus bestelling 1 heb je binnen!
Leuk ook, tweeling-kleding. Mijn meiden hebben bijna nooit dezelfde kleding aan, af en toe wel een zelfde jasje of vestje. Maar ik probeer ze wel dezelfde kleuren aan te doen, of inderdaad een shirt/trui met net een andere opdruk.
Mensen, heb even gekeken naar schoentjes, met echte zool. Wauw, wat duur!!!!!!!!! 40 euro is niets en dan x 2.... Maar ze zijn echt nodig, want ze gaan nu echt veel stappen.

Marina, ik ken de site van Rainbow-babies. Ik bestel weleens op simplycolors.nl. Is zo'n zelfde soort site, waar je opdrukken op kleding kunt laten zetten.
Hoe gaat het met het slapen van je kinderen? Hier is het nu dik een week 's nachts erg onrustig. Tess wordt vaak om 5.00 al wakker, en tussendoor ook, dan zit ze in haar bedje, en huilt omdat ze dan niet meer weet hoe ze moet gaan liggen. Het breekt je echt op dan hè. Vaak leggen we haar dan tussen ons in, zodat wijzelf ook nog wat kunnen slapen. Ze slaapt dan zelf overigens wel verder. Hoop dat het een fase is, die vanzelf over gaat.

Mariël, haha, geweldig toch,zo'n dikke buik? Ik heb om me heen allemaal heel dunne vriendinnetjes, die toen ze net bevallen waren, weer maatje 0 hadden. Nou, ik ben zoals ik ben! Niet te dik hoor, maar niet te vergelijken met hun. Moet jij ook niet doen hoor, lekker genieten van je zwangerschap. En ja, wel een beetje opletten met wat je eet. Maar......als je het niet kunt weerstaan, dan dubbel ervan genieten!

Zo, weer een heel verhaal.
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat Gwen al 2 kiesjes heeft!

Meiden, weekend is weer voorbij, ik hoef de komende week maar 2 dagen te werken, daarna een week vakantie, lekker!

xxx

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 09:37
Liesbeth

Hoi hoi,

Hi Daan, Klinkt erg gezellig met zussen en moeder naar Scheveningen. Hebben de papa's ook wat samen gedaan? Jullie hadden wel heerlijk weer zeg! En Gwen al 2 kiezen, is wel vroeg of niet? Ik ben het eerlijk gezegd al weer een beetje kwijt wanneer ze die krijgen....
Volgend jaar zal ik we wel weer in zitten, tot mijn spijt. Zo zielig he! Hier nog geen tandjes, maar we een hoop kwijl. Vooral Tygo is nu in de fase van vastpakken en met open mondje naar zich toe trekken.
Ze slapen ook onrustig en worden vaak rond 4 a 5 uur wakker. We proberen ze dan te laten huilen met het idee dat ze wel weer stoppen, maar dat werkte vannacht echt niet. Resultaat: ik had Laura op mijn buik en Rogier Tygo. Je slaapt dan zo slecht.
Jij dus volgende week herfstvakantie, onze kinderen zijn deze week vrij. Ik zag gisteren dat het alleen vandaag nog lekker weer wordt dus we gaan maar lekker naar buiten vandaag.

Die tweelingkleding zaak wordt nog moeilijk. Ik heb op internet gekeken of er zoiets bestaat in Amerika of zo, maar dat valt tegen. Alleen shirts met opdruk in de sfeer van : double trouble/ twin/ he did it.....etc Dat vind ik wel grappig maar is niet wat ik bedoel. We zullen wel zien. Eerst maar eens de eerste in de lucht krijgen.

En die schoenen...... ik schrik me ook elke keer een ongeluk. Laatst pakte ik een leuke schoen voor Justin. Daar vroegen ze gewoon 110 euro voor!!!! Ik heb hem toen heel snel terug gezet en ben eerst naar de prijzen gaan kijken en daarna pas naar of ze leuk waren. De goedkoopste waren 69 euro en voor Sophie 79. Leuk straks met 4 kids...... sponsors gezocht....

Hoi Mariel, hoe voel je je? Ach die kilo's die zijn niet leuk, maar om je nou helemaal niets toe te geven... Ik vond zwanger zijn altijd wel een klein beetje een vrijbrief om af en toe te geven. Dat hoort er gewoon ook een beetje bij.. met mate dan. En zoals Daan zegt, niet vergelijken met andere dat zou niet eerlijk zijn. Jij bent jij.

Marina, hoe is het met Shania? Ik hoop dat ze weer wat beter slaapt, want dat kan je echt slopen. Bij ons ook puinhoop, zeker nu met die snotneusjes en ze hun vingertjes niet in hun mond kunnen doen.
Ik ga vrijdag ook weer naar de osteopaat. Het ging qua huilen heel goed met haar. Alleen het slapen was nog een probleem, maar vrijdag heeft de kinderfysio met omdraaien haar iets te hard terug laten draaien waardoor ze met haar bolletje op de grond klapte. Het zag er niet zo hard uit en de fysio kon er ook niets aan doen, maar ze huilde weer als voorheen. Ook met drinken en slapen huilt ze weer zo dat ze helemaal verkramt. Heel zielig en ik baal, want ze deed het zooo goed de laatste tijd. Ze huilde bijna nooit meer. Ik denk dat er iets in haar nek verkeerd geschoten is of zo. Ik hoop maar dat de osteopaat weer haar wonderen kan verrichten...

Ik ga de bups hier wassen en aankleden want anders blijven we de hele dag in pyama.

Liefs Lies

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 18:39
marina

hallo

t slapen gaat hier nog even slecht en jason kan er ook wat van er zijn nu eindelijk 2 tandjes door mar nog maar 1 mm ik hoop dat hij daarna beter slaapt
want ik ben moe

zondag is jason zijn 1ste verj feestje

daan ben is op die site gaan kijken staan leuke dingen op

alles goed met iedereen .?

groetjes marina

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 18:18
Daniëlle

Hoi,

Marina, betert het slapen van dek indjes een beetje?
Hier de afgelopen dagen een ziekenboeg. Tess begon afgelopen vrijdagnacht met spugen, vooral in ons bed en over ons heen.......nu is zij opgeknapt, toen begon Gwen vanmorgen ook met spugen! Lies, moet dan gelijk aan jou denken. Want voor je het weet zijn ze allevier ziek!

Hoe was het feest van Jason? Gezellig en druk?

Lies, wij hebben ook vaak metde tweeling op onze buik gelegen. Vooral om zelf een beetje slaap te krijgen. Echt vermoeiend hè.

Mariël, alles goed?

Taccy?

xxx

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 12:42
Liesbeth

Hoi Marina,

Gefeliciteerd met de verjaardag van Jason. Heeft hij het leuk gehad?

Liefs Lies

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 13:04
marina

hallo

dank u voor de felicitaties
jason heeft eedn leuke verjaardag gehad
we hadden chocolade taart en inplaats van het met zijn handjes te eten nee rechtstreeks met zijn mond juist een hondje en als het op was likte hij zijn bord uit
hij vond het dus heel lekker hihi

daan het slapen betert nog steeds niet was met shania ook terug naar de osteopaat geweest en daar bleek dat ze koemelk intolerantie heeft dus pure melk mag ze niet meer hebben wel alles waar het inzit

is het al beter met uw ziekenboeg?
hier zitten ze met een valling dus nog slechter slapen

groetjes marina

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 09:32
Daniëlle

Ha allemaal,

jeetje, weer een ziekenboeg hier!
de meiden zijn vanaf afgelopen weekend al niet lekker, veel snotteren en hoesten. Tess krijgt dan gelijk last van haar longetjes, inhalator gebruikt. Gisteren naar de dokter gegaan, ze heeft nu antibiotica. Voelt zich vandaag gelukkig al beter. Gwen is heel erg schor en hoest zich ook drie slagen in de rondte, totdat ze moet spugen. Zielig hoor, wilde dat ik het over kon nemen!
Dus de nachten zijn best kort......en vannacht vielen Remco en ik haast uit bed, want we hadden 2 'logeetjes' erbij liggen.....Het breekt me best een beetje op. De meiden gaan zaterdag uit logeren, even bijtanken voor ons!

xxx

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 10:21
Mariël

Hoi,

Weer 's een berichtje van mij.

Daniëlle, wat zielig voor je meiden! Als de één ziek is, kun je er vergif op innemen dat de ander 't ook wordt. Voor Simon hebben we 't eerste jaar ook een aantal keren een inhalator gebruikt met Flixotide, maar hij lijkt er al soort van overheen gegroeid. Heftig, nog twee logeetjes! Zaterdag is het jullie beurt: gat in de dag slapen hoor!

Liesbeth, zou ook voor jullie een goed idee zijn, om er 's uit te gaan met z'n tweeën of niet? Wel een hele organisatie met vier kids, maar het lijkt me wel heerlijk voor een keertje.

Marina, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Jason. Wat gaat de tijd hard zeg. Fijn dat Shania baat heeft bij de osteopaat. Is het niet laat dat ze nu pas achter die koemelkintolerantie komen? Had ze dan geen last toen ze nog kleiner was en veel melk kreeg?

Hier alles prima. Werken gaat nog steeds goed. Het aankomen blijft ook binnen de perken inmiddels, dus daar ben ik wel blij mee. Ik heb er weer zon'n zin in, in nog zo'n klein hummeltje! Weer lekker knuffelen, want Simon is niet zo'n knuffelkont meer. Over twee weken wordt Simon's nieuwe kamer bezorgd en dan gaan we kijken hoe het gaat in het grote bed.

Groetjes,
Mariël

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 23:00
marina

mariel

toen shania klein was had ze een koemelkalergie en kreeg hypoalergene melk voorgeschreven door de dokter

ze was er uiteindelijk zogezegd uitgegroeid ok t is geen allergie meer maar gewone melk verdraagt ze niet zo goed puur dan
deze week hebben ze 2x een nacht doorgeslapen dit was echt maanden geleden

daan geniet maar van de rust en idd als er 1 ziek is wordt de 2de het ook altijd is hier ook zo

mariel alles goed met uw zwangerschap ?

heb vandaag bij shania oorbellen laten zetten ze bleef er maar achter vragen ze heeft niet geweend bij het zetten maar toen ik ze daarstraks verzorgde weende ze wel was toen ook moe `

groetjes marina

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 19:46
Daniëlle

Hallo allemaal,

hoe is het hier?

Met ons is alles goed, de meiden zijn gelukkig weer opgeknapt, zitten nu in een happy-de-peppy fase, heerlijk is dat!
Ik ben vandaag een jaartje ouder geworden....36 jaar! Oud hè, ik ga nu echt naar de 40.....

Taccy, lang niets gehoord, hoop dat alles goed gaat met jullie!

Lies, slaapt de tweeling nu wat beter?

Mariël, lekker aan het genieten van je buik?

Marina, hoe is het met de allergie?

xxx

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:30
marina

jason is weer verkouden

shania wil de soya en de rijstmelk niet
dus drinkt ze nu geen melk meer ze vraagt er nog wel achter maar gewone melk mag ik niet geven

was aan t denken om calcium water te kopen
ze moet haar calcium hebben he

ik heb vorige week mijn theoretisch rijexamen gedaan en ben geslaagd

gelukkige verjaardag daan

groetjes marina

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:31
marina

aah ja vergeet ik het nog te zeggen
jason heeft gisteren 2 stapjes gezet

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:45
Daniëlle

Hoera voor Jason!!!

Gwen heeft het nu ook door, ze stapt vrolijk maar voorzichtig rond. Het is nu echt druk aan het worden, de twins schiet alle kanten op. Daarbij komt dat ze op het moment in een hang-fase zitten, ze willen alleen maar bij mij zijn! Hoop dat dit snel over is (ik heb hier het boek 'Oei, ik groei' en daar staan hele herkenbare dingen in, het duurt zo'n 3 weken...).

Jeetje, wat vervelend van Shania. Moeilijk hoor om iets te vinden wat ze wel wil drinken waar calcium in zit.

Gefeliciteerd met je theorie-examen! Op naar de praktijk! dat vond ik het moeilijkste examen wat ik ooit heb gedaan. Ik ben voor praktijk 3x gezakt namelijk.....

Het snottebellengehalte is wat afgenomen hier.

Fijne dag allemaal!

x Daan

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:25
marina

leuk dat gwen stapt ze zijn 14 maand zeker?

jason vraagt ook veel aandacht tegenwoordig

iemand al sint inkopen gedaan ?

shania kijkt tegenwoordig graag naar nemo

in december beginnen mijn rijlessen
ik ga wel met ne automaat leren rijden
mijn man heeft ook een automaat dus schakelen kan ik zo niet leren

groetjes marina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]