Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/11/2008 @ 14:42 Lila | Weeral uitstel. De rechter komt ter plaatse in de week van 20 november om te kijken naar de vernielingen. Huurder doet alsof hij papa is van drie kindjes met een vierde op komst, en dat hij halsoverkop is moeten verhuizen toen het huis te koop stond, en dat hij onmogelijk twee huren kan betalen. De leugenaar is moederziel alleen, gescheiden sinds twee jaar en hij slaapt sinds nieuwjaar weer bij zijn moeder. Enfin... Rechter had veel medelijden. Wordt vervolgd...Groetjes, Lila ![]() |
| 12/11/2008 @ 15:31 Lila | Amai, wat een toetanden hier ( zit weer op de apple ) Mijn maatje is gecracht dit weekend, en zit nu bij de computerdokter. Ik ben ondertussen al verwend met een nieuwelingetje van den Aldi , meegebracht door mijn echtgenoot. Mijn maatje was al helemaal volgestouwd en werkte al als een gepensionneerde, maar toch... Er zit zoveel materiaal op en met die apple kan ik niet veel meer dan typen. Geen hotpotatoes, geen scanner met OVR, geen documenten uit vroegere bestanden, geen toegang tot Smartschool ...en ik die zoveel voorbereidend werk wilde doen. Ondertussen is de wasmachine hier ook gecracht. Ik beloof je dat verhaal voor een volgende maal. Haastige groeten Lila ![]() |
| 16/11/2008 @ 09:30 Lila | Bah, de computerproblemen slepen aan. Ik hoop dat ze deze week opgelost geraken. Ik zit weer op de apple, maar eigenlijk kan ik hier bijna nooit op. Mijn laptop is genezen, er zat een gevaarlijk virus op dat niet door mijn gratis AVG programma gevangen werd. Nu durf ik hem niet meer aansluiten omdat ik niet weet of ik nu wel beveiligd ben of niet. Ik was er niet bij toen hij vrijdag werd afgehaald, en ik heb nog niet kunnen bellen. De nieuwe laptop is heel mooi, maar hij wil niet opladen . Ook met de elektriciteitskabel is er geen reactie. Donderdag gebeld met medion. Hebben batterij moeten uithalen, knopjes moeten ingedrukt houden en toen wou hij wel opladen. Dus donderdagavond laten opladen. Vrijdag de hele dag uit werken. Vrijdagavond gecontroleerd en ja hij startte op. Windows Vista is wel anders dan we gewoon waren, dus we hebben een en ander moeten doornemen, mapjes aangemaakt, mail geconfigureerd...Zaterdagmorgen het internet afgedweild met zijn tweetjes tot de batterij plat was, en rara, compleet plat, weer geen leven in te krijgen, batterij er uit of niet. Klantendienst natuurlijk niet beschikbaar. ![]() En zoveel werk voor de boeg ![]() Nu, volgende week beter waarschijnlijk. Thomas begint zijn eerste woordjes te zeggen : "kijk", "nog keer", "koek", "paars" ( steekparels)"neen". Het gaat vlug nu. Hoe is 't met Marieke ? Doet ze al pogingen om te stappen ? Groetjes, Lila ![]() |
| 17/11/2008 @ 22:07 Lila | Hihi Mariette, ik heb me een kriek gelachen, ware het niet dat dat schaapke zo ziek is hé, maar ik heb ook altijd de neiging om de mijne een andere naam te geven. Monsieur Alexandre en monsieur Robert, het leuke is dat ze dat nu ook leuk beginnen te vinden, en het ook soms plagend gebruiken. Dat aerosollen, is dat dan met zo'n luchtbevochtiger ? Amai, dan was ik er wel gemakkelijk van af met mijn diabolootjes. Net zoals je zegt : de winter moet er nog aan gaan komen, wat hebben we nog allemaal voor de boeg ? Mijn nieuwe laptop is nu officieel kapot. Medion gecontacteerd, en het is de body zelf. Er zal een Aldimannetje komen en het beestje meenemen en vervangen, ooit . Ondertussen heb ik mijn oude liefde toch aan het infuus gelegd en hem verwend met een nieuwe portie free AVG antivirus. Hij ligt nu te slapen naast me ( ik zit op de grote gruwel appel ). Ik durf hem niet te gebruiken alvorens ik een externe harde schijf heb aangekocht om al mijn kunstwerken in op te slaan. En dat zal niet voor deze week zijn, als ik op kaupthing mag voortgaan ![]() Neen, ik ben niet meegeweest naar Brussel. Ten eerste, het is nogal ver, ten tweede, ik zit hier met al die kindertjes, , en ten derde, ik mag het niet gedroomd hebben dat iemand mijn gezicht zou herkennen hé ? Doet me nog denken aan onze bouwmanager. Die belde doodleuk om te zeggen dat alles in orde was omdat Yves Leterme naar Ijsland geweest was. Hij vond het onze plicht om te kijken op de rekening om te constateren dat ons geld terugwas. Hij zei ook dat we tenminste naar het nieuws moesten kijken, dan gingen we geweten hebben dat het allemaal in orde was. Dat is inmiddels een maand geleden. Leterme had trouwens 100.000 euro per persoon gegarandeerd.Ik denk stilletjes dat die man zich nu doodgeneert Maar in ieder geval is hij bij ons bouwmanager af. We hebben er al een dozijn andere gecontacteerd ondertussen.Morgen plaatsbezoek bij ons huurhuis met de rechter erbij. Huurdertje is al bijna veertien dagen, dag en nacht in de weer met het opruimen. Het huis is picobello opgepoetst, nog mooier dan toen wij het kochten, en de tuin, allé, wat er van overblijft, de modder dus, is ontdaan van alle rommel en onkruid, hij heeft zelfs nieuwe kiezelsteentjes laten aanrukken voor op de oprijlaan. Dus onze manoeuvres hebben resultaat opgeleverd : hij is er uit, en het is netjes.![]() Ik laat je nu, want ik heb nog een en ander te doen, en het is al zo laat ![]() Appelgroetjes, Lila ![]() |
| 18/11/2008 @ 14:32 Lila | Huurder is buitengezet door de rechter. Sleutels zijn afgegeven deze voormiddag, tellers opgenomen in het vonnis. Zopas tot daar geweest, deuren staan volledig open, alle lichten branden. Heb slotenmaker gebeld. Huurder had knokploeg mee deze morgen. Knokploeg weggestuurd door rechter. Must go... Lila |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

dood vruchtje

) Mijn maatje is gecracht dit weekend, en zit nu bij de computerdokter.
Ik ben ondertussen al verwend met een nieuwelingetje van den Aldi
, meegebracht door mijn echtgenoot. Mijn maatje was al helemaal volgestouwd en werkte al als een gepensionneerde, maar toch... Er zit zoveel materiaal op en met die apple kan ik niet veel meer dan typen. Geen hotpotatoes, geen scanner met OVR, geen documenten uit vroegere bestanden, geen toegang tot Smartschool ...en ik die zoveel voorbereidend werk wilde doen. Ondertussen is de wasmachine hier ook gecracht. Ik beloof je dat verhaal voor een volgende maal. 

Mijn laptop is genezen, er zat een gevaarlijk virus op dat niet door mijn gratis AVG programma gevangen werd. Nu durf ik hem niet meer aansluiten omdat ik niet weet of ik nu wel beveiligd ben of niet. Ik was er niet bij toen hij vrijdag werd afgehaald, en ik heb nog niet kunnen bellen. De nieuwe laptop is heel mooi, maar hij wil niet opladen
. Ook met de elektriciteitskabel is er geen reactie. Donderdag gebeld met medion. Hebben batterij moeten uithalen, knopjes moeten ingedrukt houden en toen wou hij wel opladen. Dus donderdagavond laten opladen. Vrijdag de hele dag uit werken. Vrijdagavond gecontroleerd en ja hij startte op. Windows Vista is wel anders dan we gewoon waren, dus we hebben een en ander moeten doornemen, mapjes aangemaakt, mail geconfigureerd...

en dan te bedenken dat de winter nog maar net begonnen is
)
Ten eerste, het is nogal ver,
, en ten derde, ik mag het niet gedroomd hebben dat iemand mijn gezicht zou herkennen hé ?