< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » dood vruchtje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/11/2008 @ 14:42
Lila

Online Status
Weeral uitstel. De rechter komt ter plaatse in de week van 20 november om te kijken naar de vernielingen. Huurder doet alsof hij papa is van drie kindjes met een vierde op komst, en dat hij halsoverkop is moeten verhuizen toen het huis te koop stond, en dat hij onmogelijk twee huren kan betalen. De leugenaar is moederziel alleen, gescheiden sinds twee jaar en hij slaapt sinds nieuwjaar weer bij zijn moeder. Enfin... Rechter had veel medelijden.
Wordt vervolgd...Groetjes, Lila

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 12:23
Anneke

Online Status Stuur bericht
Sorry, ben hier een tijdje niet geraakt!

God amaai, wat een soap, de scenarioschrijver van "thuis" zou nog inspiratie kunnen opdoen! En hij kan je huurder misschien inhuren als acteur want toneel spelen kan die blijkbaar als de beste!
Toch niet te snappen hé, hoe sommige mensen zich voordoen!

Hoe is het ondertussen met je uit-de-buggy-gevallen-kapoen? Helemaal genezen?

Lang weekend in het vooruitzicht, jipie! Ben alleen met de kindjes dit weekend, de papa heeft "schoolrestaurant" en is een heel weekend "frittenbakker-van-dienst". Ik kan 'm zo al "ruiken" binnenkomen na zijn shift

We hadden normaal een dagje "Zoo" gepland maandag maar er moet weer gewerkt worden op de boerderij
't zal voor de kerstvakantie zijn vrees ik.

Heb je ook een lang weekend?

groetjes!
Anneke

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:14
Anneke

wat een heerlijk lang weekend!

Het is een half dagje Planckendael geworden (me and the kids) gisteren. En gisterenavond met 2 vriendinnen naar de sauna geweest: heerlijk!
Nu weer werken
groetjes!
Anneke

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 15:31
Lila

Online Status
Amai, wat een toetanden hier ( zit weer op de apple ) Mijn maatje is gecracht dit weekend, en zit nu bij de computerdokter. Ik ben ondertussen al verwend met een nieuwelingetje van den Aldi , meegebracht door mijn echtgenoot. Mijn maatje was al helemaal volgestouwd en werkte al als een gepensionneerde, maar toch... Er zit zoveel materiaal op en met die apple kan ik niet veel meer dan typen. Geen hotpotatoes, geen scanner met OVR, geen documenten uit vroegere bestanden, geen toegang tot Smartschool ...en ik die zoveel voorbereidend werk wilde doen. Ondertussen is de wasmachine hier ook gecracht. Ik beloof je dat verhaal voor een volgende maal.
Haastige groeten
Lila

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:25
Anneke

Aurgh een gecrashte wasmachine! Toch geen sokje tussen de aandrijving gesukkeld?
Ik duim voor je computer!

Hier niet veel nieuws. Marieke krijgt weer een tandje en dat hebben we vannacht mogen uitzweten...
Tegelijkertijd heeft Ruben een goei valling te pakken dus voor hem ook 2 keer moeten opstaan deze nacht
Gelukkig is het weer bijna weekend

groetjes!
Anneke

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 09:30
Lila

Online Status
Bah, de computerproblemen slepen aan. Ik hoop dat ze deze week opgelost geraken. Ik zit weer op de apple, maar eigenlijk kan ik hier bijna nooit op. Mijn laptop is genezen, er zat een gevaarlijk virus op dat niet door mijn gratis AVG programma gevangen werd. Nu durf ik hem niet meer aansluiten omdat ik niet weet of ik nu wel beveiligd ben of niet. Ik was er niet bij toen hij vrijdag werd afgehaald, en ik heb nog niet kunnen bellen. De nieuwe laptop is heel mooi, maar hij wil niet opladen . Ook met de elektriciteitskabel is er geen reactie. Donderdag gebeld met medion. Hebben batterij moeten uithalen, knopjes moeten ingedrukt houden en toen wou hij wel opladen. Dus donderdagavond laten opladen. Vrijdag de hele dag uit werken. Vrijdagavond gecontroleerd en ja hij startte op. Windows Vista is wel anders dan we gewoon waren, dus we hebben een en ander moeten doornemen, mapjes aangemaakt, mail geconfigureerd...
Zaterdagmorgen het internet afgedweild met zijn tweetjes tot de batterij plat was, en rara, compleet plat, weer geen leven in te krijgen, batterij er uit of niet. Klantendienst natuurlijk niet beschikbaar.
En zoveel werk voor de boeg
Nu, volgende week beter waarschijnlijk.
Thomas begint zijn eerste woordjes te zeggen : "kijk", "nog keer", "koek", "paars" ( steekparels)"neen". Het gaat vlug nu.
Hoe is 't met Marieke ? Doet ze al pogingen om te stappen ?
Groetjes, Lila

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 09:26
Anneke

Oei oei, wat een computer-troubles! Hopelijk raken ze snel opgelost.

Oh fijn hé, dat brabbel-taaltje.
Ruben doet ook geweldig zijn best om te babbelen. Hij wil soms ook dingen "vertellen". Vrijdagavond kwam de babysit toe en meneertje begon te vertellen: "dokter geweest"
We waren inderdaad net naar de dokter geweest... Ons Mariette (=Marieke) piepte een beetje... dus wij in een overvolle wachtzaal met ons 2 patékes (hadden Ruben ook meteen meegenomen voor controle). Ja, je kan je het al inbeelden hé, een kwartiertje in die wachtkamer en ik werd hoorndol! Ben dan naar huis gegaan met de kids en Dirk is blijven wachten. Eens het bijna aan ons was, heeft hij me gebeld . Zo waren we dan toch tegen 20u thuis (zaten van 18u10 in de wachtzaal)
Maar ben blij dat we nog geweest waren hoor, anders hadden we zeker een dokter van wacht moeten zoeken dit weekend! Ze is aan't aerosollen nu ("parosollen" noemt Ruben het ). Het piepen is weg maar vanacht had ze inens 39°C koorts... De nachten zijn nog steeds een hel en dan te bedenken dat de winter nog maar net begonnen is

Ben je van't weekend mee gaan betogen tegen Kaupting?

groetjes!
Anneke (met kleine oogjes )

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 22:07
Lila

Online Status
Hihi Mariette, ik heb me een kriek gelachen, ware het niet dat dat schaapke zo ziek is hé, maar ik heb ook altijd de neiging om de mijne een andere naam te geven. Monsieur Alexandre en monsieur Robert, het leuke is dat ze dat nu ook leuk beginnen te vinden, en het ook soms plagend gebruiken.
Dat aerosollen, is dat dan met zo'n luchtbevochtiger ? Amai, dan was ik er wel gemakkelijk van af met mijn diabolootjes. Net zoals je zegt : de winter moet er nog aan gaan komen, wat hebben we nog allemaal voor de boeg ?
Mijn nieuwe laptop is nu officieel kapot. Medion gecontacteerd, en het is de body zelf. Er zal een Aldimannetje komen en het beestje meenemen en vervangen, ooit . Ondertussen heb ik mijn oude liefde toch aan het infuus gelegd en hem verwend met een nieuwe portie free AVG antivirus. Hij ligt nu te slapen naast me ( ik zit op de grote gruwel appel ). Ik durf hem niet te gebruiken alvorens ik een externe harde schijf heb aangekocht om al mijn kunstwerken in op te slaan. En dat zal niet voor deze week zijn, als ik op kaupthing mag voortgaan
Neen, ik ben niet meegeweest naar Brussel. Ten eerste, het is nogal ver, ten tweede, ik zit hier met al die kindertjes, , en ten derde, ik mag het niet gedroomd hebben dat iemand mijn gezicht zou herkennen hé ?
Doet me nog denken aan onze bouwmanager. Die belde doodleuk om te zeggen dat alles in orde was omdat Yves Leterme naar Ijsland geweest was. Hij vond het onze plicht om te kijken op de rekening om te constateren dat ons geld terugwas. Hij zei ook dat we tenminste naar het nieuws moesten kijken, dan gingen we geweten hebben dat het allemaal in orde was. Dat is inmiddels een maand geleden. Leterme had trouwens 100.000 euro per persoon gegarandeerd.
Ik denk stilletjes dat die man zich nu doodgeneert Maar in ieder geval is hij bij ons bouwmanager af. We hebben er al een dozijn andere gecontacteerd ondertussen.
Morgen plaatsbezoek bij ons huurhuis met de rechter erbij. Huurdertje is al bijna veertien dagen, dag en nacht in de weer met het opruimen. Het huis is picobello opgepoetst, nog mooier dan toen wij het kochten, en de tuin, allé, wat er van overblijft, de modder dus, is ontdaan van alle rommel en onkruid, hij heeft zelfs nieuwe kiezelsteentjes laten aanrukken voor op de oprijlaan. Dus onze manoeuvres hebben resultaat opgeleverd : hij is er uit, en het is netjes. We hebben al het vonnis dat ons recht geeft op de vijf verloren maanden huur en de gerechtskosten. Morgen nog een fair oordeel over de teruggave van de sleutel en de overgebleven schade in de tuin, en het huis is weer van ons. Ik ben content !
Ik laat je nu, want ik heb nog een en ander te doen, en het is al zo laat
Appelgroetjes,
Lila

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:32
Lila

Online Status
Huurder is buitengezet door de rechter. Sleutels zijn afgegeven deze voormiddag, tellers opgenomen in het vonnis. Zopas tot daar geweest, deuren staan volledig open, alle lichten branden. Heb slotenmaker gebeld. Huurder had knokploeg mee deze morgen. Knokploeg weggestuurd door rechter. Must go...
Lila

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:42
Anneke

Oh boy, een knokploeg?! Klinkt wel intimiderend allemaal!
Maar er komt een eind aan al de miserie hé! Hij is nu weg en alles is in jullie voordeel uitgedraaid (gelukkig maar!)
En, enig idee wat je er nu mee zal doen? Meteen verkopen? Of een beter huurder zoeken

Jep, aerosollen is zo'n luchtbvochtiger-ding en ze moeten die dampen inademen (zitten medicijntjes in om de slijmpjes op te lossen). Heb je dat nog nooit moeten doen met één van je kids?

mmnnja, Mariette, das haar naam als ze "iets heeft uitgestoken", dan is het "ons Mariette". En als ze lief is, is het "Mieke muis" of "Marieke-bieke"...
Ruben wordt "meneertje Ruben" als hij iets uitsteekt en als hij stout is komt er zijn achternaam bij
Toch grappig hé, dan we ze andere namen geven. Ik ben wel gestopt met m'n ventje "poepie" te noemen. Ruben begon dat de hele tijd na te zeggen en uit zijn mondje klonk dat toch maar gek

Wat een debiele bouwmanager! Die zal van schaamte in de grond gekropen zijn bij het zien van het journaal!

Marieke heeft gisteren voor het eerst alleen "gestaan" zonder houvast . Alleen stappen zit er nog niet in maar aan 1 handje lukt al aardig (Ruben houdt dan voor de show haar andere handje vast en zo doen we toertjes in huis ). Marieke zegt dan "tappe tappe" (= stappen stappen) aah, mijn schatten toch
ik mis ze tegenwoordig veel, heb gemiddeld 2 avondvergadering in de week en verder ben ik een hele dag aan't werk natuurlijk (recup bestaat hier niet...), begint wat te wegen, voel me dikwijls schuldig als ik 's avonds weer moet vertrekken

tot later!
groetjes!
An

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]