< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
17/11/2008 @ 16:06
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
khira wat balen zeg tja en dat je dan uitgerekend bent mocht je nu deze ronde zwanger raken een dag voor giles zijn verjaardag geeft toch niet
en wanneer komt een kindje op de dag wanneer het uitgerekend is

maar goed deze maand misschien extra klussen

knorretje tja je zelf voor de gek houden is niet leuk en ik ken er alles van hoor net als je er van uit wilt gaan en een test hebt gekocht en gedaan hebt ben de zelfde dag of de volgende dag ongesteld
en als ik erop zit te wachten kan ik de donder op zeggen maar dan duurt het even
nu had ik het nog niet verwacht en dacht na het kijken hier ooohhh ik heb nog 5 dagen en de volgende dag al lichte verlies en de dag er na brak het door wel 4 dagen te vroeg maar goed het is er

ja de spanning lopen hier aardig op ik moet me zelf inhouden maar goed
ik ben nu eigenlijk drukker om te kijken wat voor huizen ik hier in omgeving wil bekijken dan wat anders
maar ja met deze hypotheken wordt je niet vrolijk van en je kunt bijna niks meer op nemen
afwachten dus

verder geen nieuws en ben net wezen boodschappen doen met de koters en zo maar eens gaan koken en ze aan het eten zetten

bloemkool met een kaas sausje en kippie en aardappels jammie

en manlief is aan het werk dus heb het rijk heerlijk voor mij zelf tot vanavond laat

daaaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 16:40
knorretje

Nog geen veranderingen hier. Nog steeds bruin verlies en strepen bloed bij het afvegen. Typisch geval van mijn geduld op de proef stellen... Zal jullie morgen meer vertellen!

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 11:33
Lieke

En Knorretje??

Khira, veel succes voor de volgende ronde!!! Duim voor jou!!

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 13:58
kissie

hoi hoi

hier niks veranderd gewoon normaal doorgaan he

wel heeft men man een mail gestuurd om te kijken wat voor hypo wij op kunnen nemen voor een huis dus daar hoop ik 1 dezer dagen antwoord op te krijgen en hopelijk toch positief genoeg om wat te gaan bekijken huizen dan
dan kunnen we eindelijk eens verder dus als de crisis nu eens op hield en weer normaal werd hahahaha

knorretje nog niks ???

nou tot vanavond dan maar dan kom ik zeker terug om te kijken hoe het hier is

groetjes kissie

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:07
khira

Knorretje?? Waar ben je? Heb je al nieuws?

Lieke, dank je voor je duimen! :o)

Kissie, haha, ja als de crisis nu eens zou ophouden hé ;o) Hopelijk vinden jullie gauw jullie droomhuis!

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:26
knorretje

Ik hou me een beetje schuil . Heb namelijk nog niet echt nieuws. Gisteravond dacht ik echt 'nu is het begonnen', had echt even rood bloedverlies. Maar toen heb ik een tampon in gedaan, maar daar zat weer maar een beetje roze op en bruin. 's Nachts weer bijna niets. Maar heb vandaag overdag toch gewoon tampons in gedaan, dan hoef ik niet iedere keer te stressen als ik naar het toilet ga, maar nog steeds alleen wat bruinverlies. Dus tja, geduld is een schone zaak... Ga nog steeds uit van het negatieve scenario, durf ook eigenlijk niet op iets anders te hopen. Vooral vervelend dat m'n eigen lichaam me dan zo aan het lijntje houdt.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:13
knorretje

Nog steeds heel licht bloedverlies... Dus helaas nog steeds afwachten. Maar ik geloof nog steeds dat ik ieder moment ongesteld ga worden. Al is het maar om mezelf een beetje te beschermen...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:19
kissie

hoi hoi
knorretje
misschien ben je nu gewoon ongesteld maar in een lichtere fariant
tja ik weet niet hoor zo zat ik me nu net te bedenken
maar het kan ook innesteling zijn want ja helderrood is toch meestal ongesteld en bruin roze een beetje oudbloed
maar ja ik kan me voorstellen dat je gek wordt en onzeker bent
ik hoop dat je gauw uitsluitsel hebt
dat het of door gaat zetten of dat het gaat stoppen en dat je kunt gaan testen

ik denk aan je hoor

verders niks te melden
manlief is verkouden aan het worden en grieperig dus ja je weet mannen die ziek zijn he de wereld vergaat

kinders zijn weer lekker op school en nu even lekker aan het niksen genieten van de rust
vanavond en morgenavond nog werken en vrijdag dan gaan we lekker een lang weekendje weg

groetjes kissie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:54
khira

Hey Knorretje, pff, lastige dagen voor jou zeg! Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, heel is alleszins bizar... Ik duim nog steeds dat je zwanger bent hoor!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:12
knorretje

Khira, ik hoop het ook! (dat ik zwanger ben) Het wordt nu ook wel steeds spannender. Nog steeds wat bruinverlies, maar echt niet meer dan een beetje op een inlegkruisje. Maar aan de andere kant heb ik ook iets van rust gekregen. Want als ik zwanger zou zijn, dan ben ik dat hopelijk nog bijna 9 maanden... Maar kom nu wel in de verleiding om morgenochtend misschien toch een testje te wagen als er niets veranderd.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:30
khira

Hey Knorretje, Dat je je zolang kan inhouden om te testen vind ik op zich al een hele prestatie, ik zou er al een testje aangehangen hebben, ik bewonder mensen met veel geduld! ;o) Doen zou ik zeggen!
Ik duim mijn vingers blauw voor jou!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:34
kissie

hoi hoi
knorretje inderdaad wat khira zegt dat je het zo lang uit houd om niet te testen
ik denk altijd maar zo mocht ik niet zwanger zijn en de test geeft het aan hoef ik me ook niet zo op te vreten en af te wachten mocht de test toch positief worden hoef ik me zelf niet meer voor de gek te houden dat het niet zo is dat de duivels nog komen

kijk ja dat is mijn motto hhahaha

maar goed ik ben zeker morgen weer even van de partij om te kijken wat het is geworden een ja of een nee

wel heel spannend nu stop ik schoonmoeders is er en ik ga zo aan het werk daaaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:55

k had nog niet gereageerd maar wel steeds meegelezen en oeh Knorrie wat houd jij het spannend. Kan me voorstellen dat je de hele dag naar de wc loopt en nergens anders aan denkt, of valt het mee?
Nou ik zou ook zeggen: hup hup testen met die hap, dan heb je tenminste zekerheid. Al blijft het wel raar dat je toch steeds bruinverlies hebt. Ik weet natuurlijk niet hoeveel en het kan ook best dat je zwanger bent, dat hoor je zeker wel vaker. Dus er is zeker hoop hoor. Ik me suf!!!!

Khira, ik had het in een prive berichtje al gezegd: maar de moed niet opgeven hoor. Ik begrijp wel dat het heel moeilijk is. Ik kan die frustratie van een paar jaar geleden nog zó naar boven halen. En dan al die anderen op het forum zien die hup in 1x zwanger zijn, zooo frusterend (ook al gun je ze het best en ook al zijn er meiden die er jaren over doen zwanger te raken).

Ik heb trouwens goed nieuws gekregen vandaag: Timmetie blijft voorlopig bij ons. Het is alleen nog wat onduidelijk voor hoe lang precies maar toch zeker tot de zomer. We zien wel allemaal hoe het loopt... maar als we (ooit?) nog onze pleeggeldvergoeding krijgen, gaan we een mooi kamertje voor haar maken, want nu ligt ze nog altijd op de zolderkamer en daar staat ook het wasrek en vroeger (voordat zij er was) ook de zonnebank en zo.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:26
knorretje

Kijk maar naar m'n banner... Heb lang geprobeerd nuchter te blijven en te denken 'ik word ongesteld', maar ja, gisteren begon ik toch ook wel te denken aan de mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar goed gisteravond in plaats van bruinverlies weer wat bloed. Vanochtend toch getest (negatief natuurlijk) en prompt begonnen de duivels echt door te komen... Echt gewoon ontzettend vervelend dat het zo lang heeft geduurd. Nu weer met beide benen op de grond. En tja, hopen maar dat het dit jaar nog lukt? Ik heb altijd geroepen dat ik wel drie kinderen wilde, maar of ik het ooit nog een keer aan kan die zenuwslopende tijd? Ondertussen al sinds april bezig en je houdt er toch iedere keer rekening mee met alles wat je doet en plant.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:32
Karen

Online Status
Dag knorretje,

Ik ben nieuw hier, maar ik wilde je toch even laten weten dat ik het heel erg jammer vind voor je. Geef de moed nog niet op he, daarvoor is het doel te mooi...

Groetjes.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:19
khira

Hey Knorretje, wat enorm jammer zeg!!! Nu begon ik toch weer veel hoop te krijgen voor je. En ja, het moet er wel weer om doen, dat als je dan test de duivels direct erna doorzetten.
Ik weet dat je nu heel droevig bent, ik begrijp je héél goed. Ik ga niet zeggen, "zet het van je af" want ik krijg het echt op mijn heupen als mensen zeggen: "zet het van je af, probeer en niet zoveel mee bezig te zijn", hoe kan je zoiets nu in godsnaam van je afzetten... Tja, het enige wat we kunnen doen is veel blijven oefenen.
Ja, inderdaad, dat nog eens moeten meemaken voor een derde, ik loop er zelf ook niet warm voor. Maar ja, je weet natuurlijk niet hoelang het dan duurt hé, dan kan het net heel vlug gaan. Het is een roulette...
Ik had het je zo ontzettend hard gegund!!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:28
knorretje

Khira, dank je wel! Het doet me echt heel veel goed dat mensen meeleven. Het is wel een beetje dubbel hoor. Want vorige maand werd ik echt overvallen door de duivels (toen kwamen ze te vroeg) en toen was de klap eigenlijk groter dat dit keer. Nu was ik die onzekerheid zat en hield ik al zo sterk rekening met dat het mis zou zijn, dat ik eigenlijk ook blij ben dat ik in ieder geval duidelijkheid heb. Maar ja, natuurlijk wel flink balen dat het weer minstens een maand gaat duren en dat het leeftijdsverschil tussen Annika en haar broertje of zusje steeds groter gaat worden...

En over een derde. Tja, ik heb al eerder tegen manlief geroepen dat ik als er een tweede geboren is, dat ik tijdens en na het borstvoeding geven niet al te moeilijk ga doen over anti-conceptie en dat ik het dan gewoon laat gebeuren. Want stel dat het komende maand wel lukt, dan is Annika al ruim 2 1/2 jaar ouder dan haar brusje en als ik dan weer zo lang bv geef, dan zou ons 3e kindje op z'n vroegst een tot anderhalf jaar daarna geboren worden, en dan is Annika al bijna 4. Ik was zelf 5,5 jaar jonger dan mijn oudste zus en dat vond ik zelf als kind een groot verschil. Zou het leuker vinden als het bij 4 jaar verschil blijft. Maar goed. Dat is helemaal toekomstmuziek, eerst maar eens een tweede kindje...

Heb vandaag meteen ovulatietesten besteld op internet, ga nog eens een serieuze poging wagen om m'n ei te ontdekken. Ik denk namelijk dat ik pas een late eisprong heb (dag 19 ofzo), dus hoop dat nu te gaan ontdekken...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:57
kissie

hoi hoi
knorretje erg spijtig en ja hopelijk is het dit jaar nog raak
ik ben na de bv nooit meer aan de pil of wat dan ook geweest maar ja je moet met zijn 2en zijn er voor he
ik duim met jullie beiden en het komt goed nu kan het wat moeilijker gaan maar kan best wezen als je straks bv bant van je 2de dat je promt zwanger bent en erg snel na de bv van je 3de

maar goed
lynn is hier ziek heeft gisteren alles ongespuugt we konden na onze werk om middernacht lynn nog in bad doen en het hele bed verschonen

vandaag wel wat beterder gelukkig want ja morgen gaan we naar center parcs hopelijk blijft het goed gaan

vanmorgen wel naar de ha geweest met lynn ivm het slechte eten van der
en nu hebben wij een verwijzing naar een kinderarts in het ziekenhuis en hopelijk dat ze ons wat meer kunnen gaan vertellen
want lynn spuugt 1x in de maand of zo eten gaat slecht en langzaam en met kokhalzen en lang in de mond houden van eten
ook vond ze dat lynn een rar ontlasting had ik vertelde haar dat ze allemaal kleine keuteltjes had en dat hoorde niet zo volgens haar een teken van te weinig vocht erin of zoiets maar ja lynn drinkt erg veel

gelukkig zijn de avond flessen en de nacht flessen er af alleen nog een slok water op de kamer uit een beker en klaar heerlijk zeg

nou ik kom volgende week wel weer een keer terug vanavond werken en hubby ook dus kinders mochten bij oma slapen en we halen ze dan morgen vroeg een keer op een daarna weg te gaan zo kunnen we ook rustig pakken al staat alles al klaar op wat kleine dingen na hahaha wat een troep moet je meenemen voor kinderen zeg
en ook gaat de hele apotheek mee

daag

groetjes kissie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]