Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 11:33 Lieke ![]() | En Knorretje?? Khira, veel succes voor de volgende ronde!!! Duim voor jou!! |
| Gisteren @ 09:54 khira ![]() | Hey Knorretje, pff, lastige dagen voor jou zeg! Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, heel is alleszins bizar... Ik duim nog steeds dat je zwanger bent hoor!! |
| Vandaag @ 08:32 Karen | Dag knorretje, Ik ben nieuw hier, maar ik wilde je toch even laten weten dat ik het heel erg jammer vind voor je. Geef de moed nog niet op he, daarvoor is het doel te mooi... Groetjes. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie wil er mama worden in mei 2006?

. Heb namelijk nog niet echt nieuws. Gisteravond dacht ik echt 'nu is het begonnen', had echt even rood bloedverlies. Maar toen heb ik een tampon in gedaan, maar daar zat weer maar een beetje roze op en bruin. 's Nachts weer bijna niets. Maar heb vandaag overdag toch gewoon tampons in gedaan, dan hoef ik niet iedere keer te stressen als ik naar het toilet ga, maar nog steeds alleen wat bruinverlies. Dus tja, geduld is een schone zaak... Ga nog steeds uit van het negatieve scenario, durf ook eigenlijk niet op iets anders te hopen. Vooral vervelend dat m'n eigen lichaam me dan zo aan het lijntje houdt.
(ook al gun je ze het best en ook al zijn er meiden die er jaren over doen zwanger te raken).
Kijk maar naar m'n banner... Heb lang geprobeerd nuchter te blijven en te denken 'ik word ongesteld', maar ja, gisteren begon ik toch ook wel te denken aan de mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar goed gisteravond in plaats van bruinverlies weer wat bloed. Vanochtend toch getest (negatief natuurlijk) en prompt begonnen de duivels echt door te komen... Echt gewoon ontzettend vervelend dat het zo lang heeft geduurd. Nu weer met beide benen op de grond. En tja, hopen maar dat het dit jaar nog lukt? Ik heb altijd geroepen dat ik wel drie kinderen wilde, maar of ik het ooit nog een keer aan kan die zenuwslopende tijd? Ondertussen al sinds april bezig en je houdt er toch iedere keer rekening mee met alles wat je doet en plant.