Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/11/2008 @ 14:57 Zepke | Hallo allemaal! Ja, ja, nog altijd rond en gezond Vandaag bij de gyn geweest! Gaat forse baby worden, ze heeft haar vandaag niet "gemeten" maar vorige week zou ze al 3kg700 gewogen hebben dus dat beloofd... Ik heb nu 2cm ontsluiting en ze zit nog een beetje lager, maar voor de rest lijkt ze daar nog super goed te zitten. Afwachten maar! Misschien vannacht want 't is volle maan! Niet dat ik bijgelovig ben, maar dat wordt toch gezegd, hé? Als ze er volgende week woensdag niet is, dan moet ik 's avonds binnen gaan en dan leiden ze me donderdag in. Dan ben ik 10 dagen overtijd en dat is zowat de maximum, zei m'n gyn, maar ze leek wel te geloven dat ons meisje al eerder zal komen. Misschien ben ik nu ook wat gerelaxter nu ik weet dat ze er ten laatste volgende week donderdag zal zijn!Lieveke, leuk dat Paulien bijna kan rollen! Ik ga nu eventjes rusten, denk ik, want ben serieus moe ![]() Groetjes, Zepke |
| Gisteren @ 12:02 isabel ![]() | en zepke al bevallen?? of moeten ze je morgen toch inleiden?? Lennert heeft al weer zijn volgende oorontsteking te pakken |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wanner ben je er klaar voor ????

Vandaag bij de gyn geweest! Gaat forse baby worden, ze heeft haar vandaag niet "gemeten" maar vorige week zou ze al 3kg700 gewogen hebben dus dat beloofd... Ik heb nu 2cm ontsluiting en ze zit nog een beetje lager, maar voor de rest lijkt ze daar nog super goed te zitten. Afwachten maar! Misschien vannacht want 't is volle maan! Niet dat ik bijgelovig ben, maar dat wordt toch gezegd, hé? Als ze er volgende week woensdag niet is, dan moet ik 's avonds binnen gaan en dan leiden ze me donderdag in. Dan ben ik 10 dagen overtijd en dat is zowat de maximum, zei m'n gyn, maar ze leek wel te geloven dat ons meisje al eerder zal komen. Misschien ben ik nu ook wat gerelaxter nu ik weet dat ze er ten laatste volgende week donderdag zal zijn!