< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
11/11/2008 @ 11:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Net terug van sinterklaas.
In de fun in sint niklaas zijn we geweest, we waren er om iets na 10u toen was de winkel net open en we stonden al buiten? We hebben 1uur gewacht denk ik en dan was het nog wel 1u30 wachten denk ik.
Toen zijn we gewoon in de winkel gaan wandelen en je kon sinterklaas zien zitten, en toen hebben we gewoon een zakje gekregen voor Lukas, dus al dat wachten voor niets, hij is er wel niet dichtbij geweest. Maar het ging supertraag, veel te traag eigenlijk.

Zepke* ik wil er ook wel eentje ontvangen eigenlijk!

Ik begin terug te werken half december.

Vorige week met patatjes gestart zonder veel succes na 4 dagen nog maar 2 lepeltjes, gisteren met fruit gestart en dit ging beter, dus gaan we daar mee voortdoen denk ik.

Ze begint wel meer te hoesten, hopelijk verslecht het weer niet terug.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ze doet goed haar best ons Paulien om te rollen, het scheelt soms niet veel en als ik een handje geef lukt het wel van rug naar buik.
tof hé.

schema hier : 210 smorgens
180 of 210 smiddags
Fruitpap: 1/2 banaan met kwart peer of appel tot hiertoe en halve koek, daarna 180ml pap, maar mss is het beter iets langer te wachten, dan drinkt ze het wel op
210ml rond 20-21u
Moet wel altijd tuut geven snachts hoor!Ze wordt altijd wakker rond 03-04u ongeveer, soms enkele keren terug gaan.

Ik was ook 2 dagen gestopt met haar omeprazole, maar denk dat ik opnieuw ga beginnen, eergisteren na de fruitpap, onrustig, gisteren ook wat, maar savonds ging het helemaal niet meer eigenlijk, weer veel meer huilen en onrustig, zo was ze de laatste tijd niet meer, dus denk dat ik terug ga starten.

Met de 2 kindjes bij de kinderarts geweest.

Lukas: Voor zijn piemeltjes, dat was talg dat eruitkwam, omdat de verkleving iets losgekomen is, gewoon in de gaten houden dat dat niet onsteekt.
MAAR, hij hoest ook al 3 weken hé en bij Lukas zit het op de longen!resultaat, puffen!!

Paulien: Haar longen zijn wonder boven wonder zuiver, dus veel beter dan 3 weken geleden, maar we moeten voorzichtig zijn dat ze niet hervalt, dus blijven in de gaten houden die hoest en als ze verslecht ook puffen of aërosollen!!

En Zepke* Is het al zover?

lieveke

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 14:57
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Ja, ja, nog altijd rond en gezond Vandaag bij de gyn geweest! Gaat forse baby worden, ze heeft haar vandaag niet "gemeten" maar vorige week zou ze al 3kg700 gewogen hebben dus dat beloofd... Ik heb nu 2cm ontsluiting en ze zit nog een beetje lager, maar voor de rest lijkt ze daar nog super goed te zitten. Afwachten maar! Misschien vannacht want 't is volle maan! Niet dat ik bijgelovig ben, maar dat wordt toch gezegd, hé? Als ze er volgende week woensdag niet is, dan moet ik 's avonds binnen gaan en dan leiden ze me donderdag in. Dan ben ik 10 dagen overtijd en dat is zowat de maximum, zei m'n gyn, maar ze leek wel te geloven dat ons meisje al eerder zal komen. Misschien ben ik nu ook wat gerelaxter nu ik weet dat ze er ten laatste volgende week donderdag zal zijn!
Lieveke, leuk dat Paulien bijna kan rollen! 't Gaat toch vooruit, hé? Lukas hoest ook? Ja, Enid ook, 't is 't weer, vrees ik. Hopelijk is hij snel terug in orde. Enid slaapt heel onrustig de laatste dagen. Ik denk dat dit komt doordat ze voelt dat er iets staat te gebeuren (zo'n kind voelt wel dat de ouders zenuwachtig zijn, denk ik). Ik hoop echt dat ze goed reageert!
Ik ga nu eventjes rusten, denk ik, want ben serieus moe

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:02
isabel

Online Status Bekijk profiel
en zepke al bevallen??
of moeten ze je morgen toch inleiden??

Lennert heeft al weer zijn volgende oorontsteking te pakken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]