Hoi,
Ze doet goed haar best ons Paulien om te rollen, het scheelt soms niet veel en als ik een handje geef lukt het wel van rug naar buik.
tof hé.
schema hier : 210 smorgens
180 of 210 smiddags
Fruitpap: 1/2 banaan met kwart peer of appel tot hiertoe en halve koek, daarna 180ml pap, maar mss is het beter iets langer te wachten, dan drinkt ze het wel op
210ml rond 20-21u
Moet wel altijd tuut geven snachts hoor!Ze wordt altijd wakker rond 03-04u ongeveer, soms enkele keren terug gaan.
Ik was ook 2 dagen gestopt met haar omeprazole, maar denk dat ik opnieuw ga beginnen, eergisteren na de fruitpap, onrustig, gisteren ook wat, maar savonds ging het helemaal niet meer eigenlijk, weer veel meer huilen en onrustig, zo was ze de laatste tijd niet meer, dus denk dat ik terug ga starten.
Met de 2 kindjes bij de kinderarts geweest.
Lukas: Voor zijn piemeltjes, dat was talg dat eruitkwam, omdat de verkleving iets losgekomen is, gewoon in de gaten houden dat dat niet onsteekt.
MAAR, hij hoest ook al 3 weken hé en bij Lukas zit het op de longen!resultaat, puffen!!
Paulien: Haar longen zijn wonder boven wonder zuiver, dus veel beter dan 3 weken geleden, maar we moeten voorzichtig zijn dat ze niet hervalt, dus blijven in de gaten houden die hoest en als ze verslecht ook puffen of aërosollen!!
lieveke