< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 14/9 gestopt met de pli

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/09/2008 @ 18:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey eindelijk terug ... mijn laptob had een vreselijk virus Dus die was naar de vaantjes . Heb ventje is heeeel diep in de ogen gekeken en heb een nieuwe .
De oude heb ik alles afgesmeten en een collega heeft na een week zuchten en blazen hem in orde gekregen maar geraak er niet meer mee op internet . NU Ina die is blij want die heeft nu een laptop en is al bezig met robby konijn
Op school gaan ze dat ook leren dit jaar dus is ze al wat voor
Het gaat heel goed op school hoor . Ze gaat heel graag .

Margo daar krijg ik grijze haren van ... man man een kleine duivel zenne

Alé ben er van door want ze staat weer aan mijne arm te trekken

dada

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 07:23

Goeiemorgen,

Snel een berichtje om te zeggen hoe het bij de kinderarts was.
Paulien moet verder de omeprazole nemen zoals we doen. Dus eigenlijk weinig verandering, ze weegt nu 4620, dus was ze op een week tijd eigenlijk niet veel bijgekomen, binnen twee weken ga ik zelf eens naar K&G om haar te laten wegen, zolang ze blijft bijkomen is er geen probleem anders zou ze verder zoeken, dwz: bloedonderzoek, urine, scopie,lactose en koemelktest Maar voorlopig dus niet.
Ik zou al binnen 2 weken met wortelpatatjes moeten proberen, maar ik zou liever nog wel minstens 4 weken wachten hoor en dan nog vind ik het vlug.
Maar we zien we hoe het verder gaat nu

lieveke

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 09:31
grietje

Hallo,

deze ochtend om 8 uur bij de gyn geweest. Alles was in orde. Ons kleine is 3,09 cm. Over 2 weken mag ik teruggaan voor de nekplooimeting.

Anders gaat alles redelijk goed als heb ik wel wat last van de geurtjes en avondmisselijkheid. Dus idem dezelfde zwangerschap als de 2 andere dus ik gok al op een jongen.

hoe gaat het met jullie?

liefs

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 16:31

Hey
HIer is het een echte ziekenboeg ... alé we zijn al aan de beter hand hoor .Van Vrijdag heeft Margo al diaree ... amai niet alles zenne en dan ook al is goed overgegeven ben dan zaterdag naar den dokter geweest want ik had ook al een week last van mijn darmen .
Dus drie dagen thuis geweest .
Ina die heeft maar één keer overgegeven en wat diaree maar die wou naar school zenne die is niet thuis te houden .
Het gaat heel goed bij juf nancy .
En ik sprak haar aan deze week en ze was vol lof over onze meid .
Zo zelfstandig en beleefd . Ze mag ook alleen op de pc omdat ze dat al zo goed kan ( verslaafd net als haar mama zeker ) . EN de juf stond versteld dat ze de letters van haar naam al kan ( hihi zijn er niet veel natuurlijk )
En tellen moeten ze kunnen tot 6 maar dat gaat ook al verder . INde week vertelde ze dood leuk mama twee + één is drie .

Margo begint ook goed te praten . Soms nog wat moeilijk want ze kan haar boos maken hoor als ik ze niet dadelijk versta .

amai wat een epistel ...

@Grietje , fijn dat alles goed is met je en je denkt dus aan een jongen .komt wel goed hoor meid natuurlijk zal je pas kunnen echt genieten als je je kleintje in je armen hebt

@Lieveke ;

Hopenlijk gaat het altijd maar beter en beter met Paulien want als ze so afzien das nie alles hé . Margootje die deed ook niks anders dan huilen tot we echt gevonden haden wat er was
Liefs Erika

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:01

Hoi,

sorry lang geleden hé, maar onze computer van thuis is kapot en ik zit nu even achter die van mijn man.
drukke periode achter de rug, trouw en iedere dag wel iets, bezoek enzo, zaterdag wordt Paulien ook gedoopt.

ik begin borstvoeding af te bouwen, maar heb nu wel wat pijn in mijn ene borst, en het lukt niet om het weg te krijgen, heel vervelend is het , lukt niet om af te kolven ook

verder gaat het redelijk goed met Paulien en Lukas,

sorry zal de volgende keer langer komen

grietje* Hoop dat alles goed blijft gaan zenne!!wanneer ga jij nu naar NY?

ik begin half december terug te werken en binnenkort gaan we een weekend naar Parijs dat zal ons deugd doen!

lieveke

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 08:57
grietje

Hallo,

hoe gaat het met iedereen?

Gisteren naar de gyn geweest. Alles wat zeer goed. De nekplooimeting in combinatie met de bloedafname was zeer goed. We weten al ongeveer wat het zal worden. Hoogst waarschijnlijk ..... een . Zoals verwacht , want mijn schoonvader zei dat zij alleen maar jongens kunnen maken. En idd terug een jongen. Geen meisjes in de familie langs de achternaam van mijn vriend.

Nog 8 weken en we zijn aan die beruchte echo van 20 weken. Misschien zal ik daarna wat rust vinden. Tot nu toe is het al veel stress geweest. Heb het regelmatig nog moeilijk met het verlies van Arthur*. Zeker nu dat ik weet dat het terug een jongen wordt. Het leuk daaraan is is dat ik in totaal nog maar 2kg ben aangekomen wat een wonder is voor mij.

Vandaag gaan we naar een feestje in de opvang. Het is de dag van de verzorgsters. Zondag vieren we Victor zijn verjaardag en volgende week vrijdag vertekken we voor een week naar New York!

liefs

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 18:01

Hoi,

Ja leuk feest gehad en redelijk weer, hoewel het vandaag veel beter was.
Paulien is zeer braaf geweest in de kerk, ze zat echt te kijken, wel een beetje overgegeven maar tviel mee, dan heeft ze van 13u tot 16u30 geslapen, terwijl wij aan het eten waren, we zaten dus heel erg op het gemak, wat wel leuk was.De kindjes hebben gans de namiddag buiten gespeeld, twas ideaal met een speeltuin eraan.

Mijn broer vertrekt nu morgenvroeg terug naar NY, dus ja twas een kort weerzien, hij zit daar dan nog tot volgend jaar september, waarschijnlijk komt hij nog één maal terug gedurende deze periode.

Paulien die heeft vandaag enkel snachts en deze morgen borstvoeding gehad, en waarschijnlijk deze avond ook nog, verder heeft ze 2 flesjes gekregen van 180 ml.Dus zit ze op 5 voedingen met de nachtvoeding erbij.
Ik kolf al niet meer af sinds woensdag of donderdag denk ik, dus dat gaat redelijk goed nu, snachts is het het slechtst.

Alé we zijn deze morgen gaan wandelen in het bos, Lukas wou niet slapen, dus gans de namiddag buiten gezeten en nu ben ik eigenlijk bezig aan het eten.

Lieveke

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 20:47

Hoi,

Vandaag een ellendige dag gehad, het begon als snachts, toen ik Paulien hoorde om te eten. Ze had vanuit haar bed overgegeven tot op de grond. ZE hoeste al een dag of twee(ja we zijn hier allemaal wat ziek geweest), en daarna had ze een fles van 150 cc op, ik content, maar na 5 min lag alles, maar dan ook alles eruit. Weer zo een hoestbui. Vandaag naar de kinderarts geweest, om 13u30 vertrokken, om 16u30 thuis, amai, wachten, naar de foto's, staaltje voor rsv, morgen zal ik dat weten, terug naar de dokter met de foto's, naar de apotheker, ik was kapot, en Paulien die had natuurlijk honger, ik had niets mee!!
Paulien heeft bronchiolitis en moet dus aërosollen, dus ja, gelukkig dat ik geweest was!
Ze weegt nu nog maar 5220gram en is 58,8 cm groot!

Alé ik ben er weer mee weg

lieveke

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 19:59

hoi,

Heel moeilijke nacht gehad, van 03u op, Paulien eten gegeven, daarna had ze alles terug over gegeven, om 04u met haar naar beneden gekomen, en in de zetel geslapen met haar op mijn borst, zo kon ze beter ademen en minder hoesten. Tis zwaar nu, Paulien heeft het heel lastig, heeft ook koorts enzo, dus ja hopelijk is het na het weekend iets beter zenne want amai. Kzit zo met haar in, hoop dat het gaat en dat ze niet teveel meer overgeeft. Ze heeft nu vandaag een 340 cc gedronken tot nu toe, soms maar 60 cc, dus weinig.

lieveke

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 20:32

Hoi,

Hoe is het hier ondertussen, al eventjes geleden hé.

Erika* Hoe is het met jou meiden, drukke week nu het vakantie wordt?

Grietje* Hoe is het met jou en de zwangerschap.
En al terug van NY? Is het meegevallen en de vlucht enzo?

Hier redelijk, Paulien moet nog steeds aërosollen en vanaf morgen moet ze kiné krijgen om haar slijmen losser te maken en te kunnen ophoesten.
Dus intesief bezig hé, zoals altijd
Lukas is nog steeds flink en heel actief, zindelijksheidstraining is nog steeds niet volledig 100 procent goed, af en toe nog accidentjes maar ja.

Onlangs had hij nachtmerries, hij wou deze week niet meer in bed, ook niet in het onze, bleek dat hij teveel sneeuwwitje had gekeken met de boze heks, hij had echt schrik om te gaan slapen.

Verder is de doop goed verlopen van Paulien ,ik zal dan wel nog eens een keertje nieuwe foto's zetten, maar onze computer was kapot en nu hebben we een nieuwe en het zal wel eens lukken dan.

Volgend weekend gaan we een weekendje naar Parijs met ons twee, tzal deugd doen.

alé groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 12:18
grietje

Hallo,

we zijn terug van zaterdag ochtend van NY! Het was een indrukwekkende week maar zeer zwaar. Elke dag van 7 uur uit bed, op stap van 8u30 tot 's avonds. We hebben massa's kilometers afgelegd met de gevolgen voor mij. Ik zat met constante krampen aan mijn baarmoederhals. Nu is het beter. Het enige dat hielp daar was gaan zitten. Maar ik ben zo eentje dat niet opgeeft en mee in de groep wil. We hebben vanalles gezien, een gospelmis, de bronx, harlem, brooklyn, central park, chinatown, de wtc's, wall street, broadway, .... naar hairspray gaan kijken, een komidian optreden, naar jazz , ... dus een hele drukke week.

Dus ondertussen thuis en 15 weken zwanger. 5 november mag ik voor de echo gaan van 16,5 weken. Victor heeft een weekje bij mijn ouders geweest. Erg vond hij het niet maar is wel blij thuis te zijn. Ondertussen begin ik hier meer en meer gewent te geraken aan het feit dat het een jongen is en ook aan zijn naam. Voor mij kan het maar niet snel genoeg april zijn. Gisteren zijn we naar het zwin geweest. Victor wou zoals de "grote" jongens rondlopen en het was mega schattig om te zien. Het regende maar last had hij daar niet van.

Vandaag natuurlijk harde buiken. Dus het zal een rustweekje worden.

Lieveke, leuk te horen dat Paulien het iets beter doet. Ze heeft het wel serieus te pakken. Hier ga ik nu beginnen met de potjestraining bij Victor maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen. Hij weet wel dat het potje dient voor pipi en kaka.

groetjes

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 15:46

Hoi,

Hier zijn we nog eens, het leven is hier weer gewoon aan het worden hé na Parijs.
Gisteren waren we rond 22u thuis, we moesten ons Paulien nog halen, Lukas die kwam vandaag thuis.

Twas heel plezant in Parijs, we hebben veel gedaan, veel gewandeld, enkel zaterdag regende het. Lekker gaan eten enzo, super was het, en nodig voor ons allebei.

De kindjes hebben het ook goed gehad.

Paulien haar bronchiolitis is al fel verbetert, ze drinkt nu flesjes van 180 of 210 en snachts enkele keren haar tuut geven en ze slaapt door. Vandaag gestart met patatjes, maar ja gestart, 2 hapjes heeft ze geproefd en dan was het gedaan.

Erika* Alles goed? Te druk zeker?

Grietje* Amai ja veel bezocht zeg in NY, meer dan wij, was het in een groep mss?
Blij dat alles goed gaat zeg met jullie en de kleine beeb in de buik
Ja die potjestraining, wij zijn er nog niet uit zenne, nog steeds accidentjes, en hij weet het goed hoe het moet zenne maar ja.
Wij zijn ermee begonnen toen hij het zelf vroeg, ik zou hem regelmatig op potje zetten bvb bij opstaan en slapengaan, voor eten en na eten smiddags.
DAt is mss een begin.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 19:20

hey zo lang geleden dat jullie uit mijn lijstje waren ...

ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie .

Het is hiet idd heel druk . Heb een niewe job en daar heb ik mijn handen vol mee dat ik zelf overdag geen tijd heb
En s´avond werkt dave nu ook dus elke avond sta ik er alleen voor .
MArgo heeft een zware leeftijd nu ... Kan haar gen sec uit het oog verliezen .
Met Ina gaat alles goed .

kom gauw nog is terug

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 11:50

Hoi,

Net terug van sinterklaas.
In de fun in sint niklaas zijn we geweest, we waren er om iets na 10u toen was de winkel net open en we stonden al buiten? We hebben 1uur gewacht denk ik en dan was het nog wel 1u30 wachten denk ik.
Toen zijn we gewoon in de winkel gaan wandelen en je kon sinterklaas zien zitten, en toen hebben we gewoon een zakje gekregen voor Lukas, dus al dat wachten voor niets, hij is er wel niet dichtbij geweest. Maar het ging supertraag, veel te traag eigenlijk.

Ha Erika een nieuwe job, ja dat is altijd wat verandering hé.

Ik begin terug te werken half december.

Vorige week met patatjes gestart zonder veel succes na 4 dagen nog maar 2 lepeltjes, gisteren met fruit gestart en dit ging beter, dus gaan we daar mee voortdoen denk ik.

Ze begint wel meer te hoesten, hopelijk verslecht het weer niet terug.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:45

Hoi,

Ze doet goed haar best ons Paulien om te rollen, het scheelt soms niet veel en als ik een handje geef lukt het wel van rug naar buik.
tof hé.

schema hier : 210 smorgens
180 of 210 smiddags
Fruitpap: 1/2 banaan met kwart peer of appel tot hiertoe en halve koek, daarna 180ml pap, maar mss is het beter iets langer te wachten, dan drinkt ze het wel op
210ml rond 20-21u
Moet wel altijd tuut geven snachts hoor!Ze wordt altijd wakker rond 03-04u ongeveer, soms enkele keren terug gaan.

Ik was ook 2 dagen gestopt met haar omeprazole, maar denk dat ik opnieuw ga beginnen, eergisteren na de fruitpap, onrustig, gisteren ook wat, maar savonds ging het helemaal niet meer eigenlijk, weer veel meer huilen en onrustig, zo was ze de laatste tijd niet meer, dus denk dat ik terug ga starten.

Met de 2 kindjes bij de kinderarts geweest.

Lukas: Voor zijn piemeltjes, dat was talg dat eruitkwam, omdat de verkleving iets losgekomen is, gewoon in de gaten houden dat dat niet onsteekt.
MAAR, hij hoest ook al 3 weken hé en bij Lukas zit het op de longen!resultaat, puffen!!

Paulien: Haar longen zijn wonder boven wonder zuiver, dus veel beter dan 3 weken geleden, maar we moeten voorzichtig zijn dat ze niet hervalt, dus blijven in de gaten houden die hoest en als ze verslecht ook puffen of aërosollen!!

lieveke

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 12:12
grietje

Jallo,

lang geleden dat ik gescheven heb. Maar ik kom wel veel eens bijlezen.

Erika, leuk van je nieuw werk. Hopelijk valt het goed mee en ben je blij met de verandering.

Lieveke, oei dat Lucas ziek is. Hopenlijk dat Paulien het nu wat beter steld. Amai, je moet binnenkort alweer gaan werken. Wat gaat de tijd bij een ander soms snel.

Vandaag ben ik 18 weken. Nog 1,5 week te gaan en ik heb mijn grote echo. Zal blij zijn als die voorbij is. Zijn kamertje is al af, wacht nu enkel nog op de muursticker. Alles gaat redelijk goed. Voel hem al lichtjes schoppen maar heb nu wel heel veel last van die spier dat soms blokkeerd in mijn bil. En dat kan heel pijnlijk zijn. Zal eens terug naar de kiné moeten gaan of naar een osteopaat.

Morgen of woensdag beginnen ze aan ons terras en de oprit. Zal een hele verandering zijn en proper!

Tot de volgende

Griet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]