< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » nieuw topicje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/11/2008 @ 14:37
emmy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden,

alles goed?

hier lukt het wel.

thuis al stukken beter maar nog niet 100 % , tja afwachten hé !!!

liam is blij dat dat hij terug naar school kan, hij gaat heel graag hé

morgen vertrekken we naar cp's tot woensdag

dus jullie gaan mij al een week niet horen hé

wendy,
ben blij dat je meid het goed doet op school.
de meeste kindjes hé, da's ook leuk voor hen , ze leren zoveel
liam gaat echt heel graag.
geniet maar van die periode !
en dat niet meer slapen overdag gaat vanzelf, liam slaapt nu niks meer overdag ,maar als we langer dan 5 minuten met de auto rijden dan valt hij wel in slaap
zal handig zijn voor morgen als we vertrekken naar cp.
we gaan 's middags nog frietjes eten en dan vertrekken, is een uur of 3 rijden en hij zal toch wel minimum een uur slapen
meteen handig voor 's avonds , kan hij er een uur later in en dan zijn we hopelijk vertrokken om 's morgens ook een uur langer te slapen.
we zijn weer leep hé hihi

inne,
alles goed met jullie?
eline lastig ?
tja peuterpuberteit hé, hier is het nog onder controle te houden maar we moeten immens consequent zijn .
vaak begint het 's morgens al, ik wil niet opstaan, ik wil tuut meenemen, ik wil niet naar beneden
dan laat ik hem maar liggen en ga ik zelf naar beneden ,tegen dat ik beneden sta roept hij mij al
dan wil hij niet ontbijten, dan begint het dreigen , pfff dan geen kleren aan , dan geef ik zijn broek en zeg hem dat hij het maar zelf moet doen , dan roept hij mij weer en zo gaat dat door hé
maar dan plots zijn ze weer flink , gelijk gisteren in bad, normaal is haartjes afspoelen drama, gisteren zei hij ik ga zo doen mama en hij deed zijn hand voor zijn oogjes en zei spoelen mama
ik mocht gewoon zijn haar afspoelen, hij gaf geen kik en anders is dat oorlog
toen ik gedaan had zei hij "ik ben een hele flinke jongen hé mama "
amai ik stond perplex , heb hem maar direct bewierookt en een hele dikke knuf en zoen gegeven
dan weet je weer waar je het allemaal voor doet hé
goh ze moeten door die fase en wij ook hé !
komt allemaal wel goed en erna gaan wij prachtige kinderen hebben die beleefd zijn !
volhouden dus en als het niet meer gaat, hier je hartje komen luchten en wie weet komen er nog wat tips uit de lucht vallen !!!

allé ik ben weg tot over een week hé !!!

xx

emmy

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 09:50

Hallo,

Emmy, je bent al lekker aant genieten in cp, maar wens je toch nog heel veel plezier!!

Inne, bedankt voor de leuke reactie. Ze is gisteren blijven eten en dat is ook heel goed gegaan. Had er wat schrik voor, want ze had de nacht ervoor niet zo goed geslapen en was dus moe. Ook is ze al verkouden, maar dat hoort er ook allemaal bij zeker?

Merlijn, hoe gaat het met jullie spruitjes??

Ben er mee weg, nog wat werkskes doen en dan deze middag ons poppeke weer halen. Benieuwd of ze namiddag terug wil...

Veel liefs, tot gauw!!

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 20:18
emmy

hey hey meiden,

alles goed?

hier lukt het wel, zijn terug van centerparcks, we waren gisteren kwart voor één 's middags thuis en een dik uur later moest ik al achter mijn kassa zitten.
dat was wat minder , maar ja dan ben ik nu op mijn gemak tot zaterdag hé .
de wasmachine zal overuren mogen doen.
't is maar 5 dagen, maar was dat een mens heeft , da's niet te geloven zeg !
fin dat geraakt ook wel weer gedaan.

we zijn 2 keer gaan zwemmen, vond liam super, van de grote glijbaan en de wildwaterbaan, daar is hij gek op.
het kinderzwembadje vind hij ook nog altijd heel plezant , hij is wel 60 keer dat glijbaantje op en af gegaan.

verder zijn we ook veel gaan fietsen , we hadden een gratis huurfiets, da's altijd meegenomen hé en liam had zijn fietsje van thuis mee;
we hadden de buggy mee maar die hebben we maar 1 keer gebruikt, die is langzaamaan toch overbodig aan 't worden, volgend jaar blijft die thuis hoor, weer meer plaats in de koffer.

we zaten gelogeerd op 100 meter van de kinderboerderij, dus dat was super , elke dag naar de diertjes gaan kijken en de eendjes konden we eten geven vanaf het terras aan ons huisje

verder was het beetje lastig met 8 in zo'n huisje, was wel luxebungalow maar toch, we hebben dan maar besloten dat we volgend jaar weer met ons gezinnetje alleen gaan, al weet nieman dat al , maar ja de bom is bij mij toch efkes gebarsten, maar 'k spreek er hier liever niet over, je weet nooit wie hier meer leest.

maar fin, 't was voor 80 % goed meegevallen en uiteindelijk gaan we voor ons liam hé ,en die heeft zich super geamuseerd .

op school alles super, liam gaat echt heel graag , hij heeft veel verteld zei zijn juf over centerparcks .
vanavond vroeg hij of we dan nog eens gaan gaan naar centerparcks .
dat zegt hij zo komisch hé .
't grappige is iedere keer we in dat bungalowtje zaten dat hij vroeg "waar is centerparcks nu? " , denk dat hij denkt dat enkel het zwembad centerparcks noemt
hij begreep maar niet dat gans dat domein centerparcks was, we hebben er zelfs de kaart en al bijgenomen en hem getoond waar ons huisje staat en waar het zwembad en de boerderij en zo is .

wendy,
alles is dus goed gegaan bij je, 't is fijn als ze graag naar school gaan hé, liam gaat super graag
ze hebben een zwartepietehoed gemaakt, wel grappig, hij had hem om vandaag.
da's toch een kapoentje zenne

allé ik ben er mee weg nu

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:21

Hallo dames,

Emmy, cp is toch redelijk meegevallen hoor ik. Tja, met anderen op vakantie gaan is niet altijd even gemakkelijk hé! Gelukkig hebben wij tot heden altijd chance gehad.

En Liam zo flink int klasje, leuk hé. Hier nog niet met de sint bezig op school. Deze week staat alles in het belang van de grootouders, met vrijdag grootouderdag!

Voor de rest eigenlijk niet veel nieuws. Heb boven al gepoetst vandaag en de strijk is ook al onder de voeten uit. Veel doe ik vandaag niet meer. Seffes Jinthe halen en al in bad steken, want ik ga vanavond even naar het baby'tje van een vriendin kijken. Zij is na 8 jaar mmm eindelijk bevallen na een spontane zwangerschap. Ben zo content voor haar.

Zo, ben er mee door. Nog even wat e-shoppen...

Veel liefs,
Wendy

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:11
emmy

hey wendy

alles goed en met jinthe?
ook naar school zeker?
kijkt ze al uit naar sinterklaas?
liam gaat zijn tuutjes geven aan de sint
ben eens benieuwd hoe de nachten dan gaan verlopen, want ik moet er 's nachts weer vaker uit en ik slaap dan zo moeilijk weer in hé
denk dat ik maar 5 -tal uurkes per nacht slaap en ik begin het te voelen.

en hoe was het met je vriendin? eindelijk haar kindje zeg
was het een schoontje?

en de anderen alles oké?

zo ik ben er mee weg ze

groetjes

emmy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]