hey hey meiden,
alles goed?
hier lukt het wel, zijn terug van centerparcks, we waren gisteren kwart voor één 's middags thuis en een dik uur later moest ik al achter mijn kassa zitten.
dat was wat minder , maar ja dan ben ik nu op mijn gemak tot zaterdag hé .
de wasmachine zal overuren mogen doen.
't is maar 5 dagen, maar was dat een mens heeft , da's niet te geloven zeg !
fin dat geraakt ook wel weer gedaan.
we zijn 2 keer gaan zwemmen, vond liam super, van de grote glijbaan en de wildwaterbaan, daar is hij gek op.
het kinderzwembadje vind hij ook nog altijd heel plezant , hij is wel 60 keer dat glijbaantje op en af gegaan.
verder zijn we ook veel gaan fietsen , we hadden een gratis huurfiets, da's altijd meegenomen hé en liam had zijn fietsje van thuis mee;
we hadden de buggy mee maar die hebben we maar 1 keer gebruikt, die is langzaamaan toch overbodig aan 't worden, volgend jaar blijft die thuis hoor, weer meer plaats in de koffer.
we zaten gelogeerd op 100 meter van de kinderboerderij, dus dat was super , elke dag naar de diertjes gaan kijken en de eendjes konden we eten geven vanaf het terras aan ons huisje
verder was het beetje lastig met 8 in zo'n huisje, was wel luxebungalow maar toch, we hebben dan maar besloten dat we volgend jaar weer met ons gezinnetje alleen gaan, al weet nieman dat al , maar ja de bom is bij mij toch efkes gebarsten, maar 'k spreek er hier liever niet over, je weet nooit wie hier meer leest.
maar fin, 't was voor 80 % goed meegevallen en uiteindelijk gaan we voor ons liam hé ,en die heeft zich super geamuseerd .
op school alles super, liam gaat echt heel graag , hij heeft veel verteld zei zijn juf over centerparcks .
vanavond vroeg hij of we dan nog eens gaan gaan naar centerparcks .
dat zegt hij zo komisch hé .
't grappige is iedere keer we in dat bungalowtje zaten dat hij vroeg "waar is centerparcks nu? " , denk dat hij denkt dat enkel het zwembad centerparcks noemt
hij begreep maar niet dat gans dat domein centerparcks was, we hebben er zelfs de kaart en al bijgenomen en hem getoond waar ons huisje staat en waar het zwembad en de boerderij en zo is .
wendy,
alles is dus goed gegaan bij je, 't is fijn als ze graag naar school gaan hé, liam gaat super graag
ze hebben een zwartepietehoed gemaakt, wel grappig, hij had hem om vandaag.
da's toch een kapoentje zenne
allé ik ben er mee weg nu
groetjes
emmy